Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

D
D (neregistrovaný) 109.80.104.---
18. 1. 2012 0:51 Nový

A ted si predstavte,

celé vlákno

co udela Ron Paul, kdyz bude zvolen prezidentem. :)

Mordae
Mordae (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 1. 2012 1:57 Nový

Re: A ted si predstavte,

celé vlákno

Tezko rict, ale tvrdi toto: http://bit.ly/rTf9zb (omluva za zkraceni, nejak se tady tomu nelibi linky na TF)

M+
M+ (neregistrovaný) 195.33.34.---
18. 1. 2012 11:04 Nový

Re: A ted si predstavte,

celé vlákno

No je to libertarian, takze asi zrusi SW patenty a veskerou cenzuru...Podle libertarianu neni dusevni vlastnictvi majetkem jako je to u hmotnych veci a stat nema regulovat/vymahat jejich ochranu. Zajisteni proti kopirovani ma byt prenechano trhu (napr. technickymi nastroji).

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 19:17 Nový

Re: A ted si predstavte,

celé vlákno

To chci videt. Jestli tohle navrhne, tak kdyby se mu nahodou podarilo ziskat podporu zkorumpovaneho Kongresu, tak bude mit automobilovou nehodu nebo nahly infarkt.

Solitary aura:90
18. 1. 2012 19:47 Nový

Re: A ted si predstavte,

celé vlákno

Ikdyby Ron Paul nebyl populista, tak je to idealista a snilek... uz jeho idea o dekriminalizaci a zdaneni drog je v soucastnych USA naprosto neproveditelna. Ne protoze, by drogy byly zle a museji se zakazovat (osobne totiz s jeho vizi na toto tema naprosto souhlasim), ale protoze status quo vyhovuje vsem. Drogovym dealerum, korporacim i statnikum. Privatni veznice vlastnene korporacema otevrene priznavaji, ze stavi na business modelu, ktery chce a pozaduje co nejvice zatykani a uveznovani, pro ne je (ne)svoboda cloveka jen cislo na fakture. Bez toho, aby zavreli kazdeho moulu, co si zapali jointa, by jim to tolik nevynaselo.

Pevne verim, ze prezidentsky post si Obama obhaji... protoze je to uzasna loutka. Nejakeho radikala, ktery chce menit zabehnute zpusoby, ti u moci nechteji.

blizz
blizz (neregistrovaný) ---.178-41-225.t-com.sk
18. 1. 2012 14:58 Nový

Re: A ted si predstavte,

celé vlákno
JardaP . aura:24
18. 1. 2012 1:15 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

"Jistě je pochopitelná americká snaha v boji s pirátstvím či dětskou pornografií, ale současně je třeba vyslovit vážné pochybnosti nad tím, zda jsou právě zvolené metody optimální."

Vzhledem k dlouhe tradici mlzeni a propagandy a lobovani v USA bych se nedivil, kdyby uvedene duvody nebyly nicim jinym, nez verejnou zaminkou zavedeni SOPA, ktere by pak bylo pouzito spise k dale zminenemu omezeni svobody slova, coz samozrejme nelze verejnosti jako pravy duvod predlozit v zemi, ktera predstira, ze na rozdil od Ciny je demokraricka.

noname
noname (neregistrovaný) ---.59.broadband2.iol.cz
18. 1. 2012 9:53 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Svata pravda, taky mne ta veta v clanku zamrzela...

martin
martin (neregistrovaný) 212.67.73.---
18. 1. 2012 14:01 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

u me naopak. pokud ma byt podobny protest brat vazne, tak se nesmi odkazovat na iracionalni paranoidni teorie, ale drzet se faktu...

Grün
Grün (neregistrovaný) ---.209.broadband9.iol.cz
18. 2. 2012 17:39 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Rozkaz US vlády bloknout a zpřístupnit servery tajné službě předčilo dle mého názoru stanné právo v Evropě v době války, Kdo má informace ten má moc.
V zabezpečených servrech jsou mimo jiné i údaje o pacientech s Aids, tuberkolózou a pod. Takže si otevřít nyní v USA zabezpečený server, to je jako kdybych se ucházel o místo topiče v letním kině

Jan Balcar
Jan Balcar (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
18. 1. 2012 5:31 Nový

To bude den

celé vlákno

Velmi se těším a zároveň doufám, že přijde jednou den, kdy zavládne na netu právo a pořádek. Kdy každý, kdo ukradne mé dílo (tvorba mě živí) a vystaví je na netu (rozdá jej zadarmo), dostane okamžitě klepanec přes pazoury.

Cogito _ aura:92
18. 1. 2012 6:47 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Já doufám a těším se, až každý, kdo podporuje omezování svobody projevu pojde hlady, protože od něj pes kůrku nevezme.

mat. aura:19
18. 1. 2012 7:06 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Já doufám a těším se, až každý, kdo populisticky prosazuje beztrestnost pirátského kopírování a paratizování na cizí práci a maskuje to svobodou a vymýšlením statistik jak se situace zhoršuje (a přitom si ani nepřečetl ani jeden zákon natož nějaké reálné statistiky), pojde taktéž hlady. Ovšem kdo by tu pak přispíval do diskusí, že?

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
18. 1. 2012 7:58 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Já doufám a těším se, až každý fašista bude viset. Každý kdo pod populistickými hesly a se záminkou ochrany čehokoliv podporuje bezpráví.

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 8:54 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Fašista?
Viset?

Ty jsi aktivní člen nějaké bolševické organizace mládeže?

ggh
ggh (neregistrovaný) ---.cloudlet-computing.net
18. 1. 2012 10:06 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

ja len tolko. Mozno ste si vsimli, ze na SK zuri gorila - najvacsi korupcny skandal od vzniku.
Samozrejme, ze sa materialy momentalne odstranuju z netu a pravnici sa ohanaju kadecim. (aj mne, btw)
Predstavte si, ze sa to stane v USA. SOPA je skvely nastroj ako to ututlat.

http://www.sme.sk/c/6221066/hascak-z-penty-ziada-odstranit-gorilu-z-webu.html

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 10:47 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

huh?

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:09 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

SOPA by jim nepomohla. Nejedná se o porušení autorských práv.

Suxxor
Suxxor (neregistrovaný) 93.99.117.---
18. 1. 2012 17:36 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Nemáte odkaz na ten skandální dokument? První a povrchní vyhledávání pro mne nebylo úspěšné.

ffg
ffg (neregistrovaný) 137.56.163.---
18. 1. 2012 19:05 Nový

Re: To bude den

celé vlákno
Suxxor
Suxxor (neregistrovaný) 93.99.117.---
18. 1. 2012 20:07 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Děkuji.

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 8:52 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

A ozřejmíš, co má společného "boj proti pirátství" a "omezování svobody projevu"?

izidor
izidor (neregistrovaný) ---.lit.rev-fortech.cz
19. 1. 2012 9:40 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

možná to, že celá wikipedie bude ze dne na den odstřižena od uživatelů protože odkazuje na stánky s pirátským obsahem. A to samé se bude dít i s ostatními weby, kde uživatelé můžou vkládat příspěvky. Jestli jsem to dobře pochopil, tak tímto příspěvkem ( http://www.ulozto.cz/ ) bych mohl zakázat celý server root.cz

Grün
Grün (neregistrovaný) ---.209.broadband9.iol.cz
19. 2. 2012 0:46 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Nejde o to ten.či onen server zakázat, jde o absolutní kontrolu lidiček.
Kdo má informace, ten má i moc. Tato nekonečná touha po moci je dle mého názoru pouze zaštítěna bojem proti pirátctví. Jsem přesvědčen o tom, že kdyby to šlo, tak by pár vyvolených rádobybohů zbytek obyvatelstva Zemé osadilo čipama.
Nepovolený obsah, jako je pornografie, software jdou filtrovat, aniž by tajná policie měla neomezený přístup na poskytovatele >zabezpečených< / !!! hostingových služeb.
Je třeba si uvědomit, že ten. kdo má neomezený přístup k databázím, má možnost o každém jednotlivci vědět víc než vlastní matka. To je potenciál, s kterým by se dalo doslova čarovat.
Jeden příklad za všechny pro pochopení zde... http://www.jotform.net/blog/

HanzPM aura:44
29. 1. 2012 11:35 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Zloděj má být po prokázání provinění potrestán a na to jsou dnes dostatečné možnosti. Jiná věc je celosvětové prosazení presumpce viny a nekontrolovatelné špehování internetu včetně vašich dat.
DOPORUČUJI k zamyšlení:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23124-uvaha-o-co-posledni-dny-jde-mame-na-krku-megaprusvih?start=1

http://warfare.blog.cz/1201/video-ktere-musite-videt-o-zakonu-sopa

http://warfare.blog.cz/1201/za-acta-odpovedny-cinitel-evropskeho-parlamentu-odstupuje-a-pranyruje-co-je-v-pozadi-acta-za-maskaradu

http://www.youtube.com/watch?v=9xi_OoTuhhc&feature=related

Brooch
Brooch (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 1. 2012 7:07 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Od vas si nikdy nic nekoupim ani kdyby to bylo zadarmo, pane kameramane, grafiku a fotografe.

Solitary aura:90
18. 1. 2012 7:11 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

"Jako hlavní kameraman se podílel na videoklipech The Bombers (Láska), The Universe of Discourse (Next Boom), Tleskač (Nafoukanej chlapeček) 100°C (Who i am) a dalších"

Ani jedno jsem nevidel, ani jedno neposloucham... kolik skody jsem teda udelal ja? Ve statistikach totiz budu jako pirat a to dle jednoduche logiky -> nekoupil = upiratil.

Jiří Huf aura:82
18. 1. 2012 8:00 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Odvádíte autorské poplatky i svým učitelům a rodičům za to, co vám předali? Nebo jen rozvíjíte myšlenku, že byste za svou tvorbu rád inkasoval honorář v takové výši, abyste si mohl koupit jachtu a odstěhovat se na nějaký karibský ostrov do velkého, bílého domu se spoustou služebnictva?

dejfson
dejfson (neregistrovaný) ---.adsl.solnet.ch
18. 1. 2012 8:12 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Pane Balcare,
O kolik peněz už jste mě okradl na autorských poplatcích za všechny svoje prázdné cédéčka a pevné disky, které jsem už za svůj život koupil? Jestli míníte zastávat podobný názor, proč ne, ale v tomto případě budu po Vás všech “umělcích “ žádat všechno, co jste neoprávněně vybrali , zpět. Nepamatuji si totiž, ze bych se vědomě a ze své vůle díval na nějaký Váš produkt. Myslím, ze zrovna Vy byste měl být rád, ze nějaké autorské poplatky existují. Takže sklopte uši, nasaďte si klobouk ať Vám není vidět do tváře,a odejdete kanálem.

HanzPM aura:44
29. 1. 2012 11:45 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Chudák pan Balcar, kolik asi viděl z těch nesmyslně a oprávněně (je na to zákon) vybraných poplatcí za čistá média? Ani kačku. Kolik asi viděli kaček umělci a autoři z poplatků, které vybírá OSA a jí podobné organizace? Pár kaček - nestojí to za řeč. Kolik dostanou tvůrci filmů a jiných děl od svých vydavatelských společností, které je zastupují? Kdo sežere nejvíc z vybraných poplatků za autorská práva? ...

tukan
tukan (neregistrovaný) ---.53.broadband14.iol.cz
18. 1. 2012 8:55 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Doufam, ze si s tim poradite (doporucuji si poradne prelozit). Je to citat od Abrahama Lincolna.

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

marwyn
marwyn (neregistrovaný) ---.cscworld.cz
18. 1. 2012 10:26 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

He who gives up freedom for safety deserves neither (short version) :-)

marwyn
marwyn (neregistrovaný) ---.cscworld.cz
18. 1. 2012 10:30 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Jo a ještě připomínka. Autorem není Abraham Lincoln, nýbrž Benjamin Franklin.

tukan
tukan (neregistrovaný) 90.182.234.---
19. 1. 2012 11:36 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Ehm, pletou se me ;). Jasne bylo to v dopisu a pak to mel i v projevu. Kazdopadne diky za opravu.

marwyn
marwyn (neregistrovaný) ---.cscworld.cz
18. 1. 2012 10:25 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Omlouvám se, pokud budu příliš expresivní, ale na tvoje dílo sere pes, lameramane, grafiku a fotografe.

Kaacz
Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz
18. 1. 2012 10:27 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

A ja se těším, že ten den nás přestane okrádat OSA, Dilia a podobné zlodějské organizace a každý šmudla dostane opravdu jen to co si zaslouží.

mat. aura:19
19. 1. 2012 9:40 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Což takhle doufat, že nás přestanou okrádat programátoři a administrátoři příp. síťaři?

Aneb kdo je tady ochoten dělat za ČR průměr a umí nakonfigurovat postfix s filtrama, tak ať se mi přihlásí.

wtw-cares
wtw-cares (neregistrovaný) 94.199.46.---
20. 1. 2012 12:26 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

odpovedel sis sam, chlapecku, chces cloveka s nadprumernymi znalostmi, tak ho nadprumerne ohodnot ...

To by se spis mely preplapec vysoce nadhodnocovane pseudoprograma­torske opice. jenze cely segment je holt mimo, hovada najimaji hovada, s hromadou genetickeho odpoadu co si mysli ze po precteni "naucte se programovat v ___ za ___" tusi co je to programovani chteji stavet funkci systemy...

Vetsina dokonce prijima soucasny stav vrstva na vrstve na vrste na vrstve ... (vrstvy sracek a nespravnych abstrakci na kterych je pry levnejsi stavet protoze reuse) jako dobry ...

No nic, z dva tisice let to pravdepodobne bude porad uplne stejne v prdeli, podobne jako lidska rasa (pokrok predevsim dilci-technicky, nikoli koncepcni).

mat. aura:19
20. 1. 2012 14:55 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

jj. tady si každý myslí, že na průměr stačí se umět podrbat na pr.eli. Nechápu jak si někdo, kdo neumí nakonfigurovat postfix, může říkat administrátor.

Tak tak. Zlodějina je to.

wtw-cares
wtw-cares (neregistrovaný) ---.cuzk.cz
20. 1. 2012 12:27 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

odpovedel sis sam, chlapecku, chces cloveka s nadprumernymi znalostmi, tak ho nadprumerne ohodnot ...

To by se spis mely prestat preplacet vysoce nadhodnocovane pseudoprograma­torske opice. jenze cely segment je holt mimo, hovada najimaji hovada, s hromadou genetickeho odpoadu co si mysli ze po precteni "naucte se programovat v ___ za ___" tusi co je to programovani chteji stavet funkci systemy...

Vetsina dokonce prijima soucasny stav vrstva na vrstve na vrste na vrstve ... (vrstvy sracek a nespravnych abstrakci na kterych je pry levnejsi stavet protoze reuse) jako dobry ...

No nic, za dva tisice let to pravdepodobne bude porad uplne stejne v prdeli, podobne jako lidska rasa (pokrok predevsim dilci-technicky, nikoli koncepcni).

otula
otula (neregistrovaný) 95.140.241.---
18. 1. 2012 10:43 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Na netu zavládne právo a pořádek možná toho dne, kdy zavládne právo a pořádek i ve světě mimo Internet. Až přestanou některé velmoci terorizovat jiné země, až nás přestanou okrádat jisté skupiny lidí, až přestanou některé organizace vybírat výpalné a podobně. A až také já přestanu platit výpalné za disky, na které si ukládám své fotografie, aby tyto mé peníze dostal například někdo, kdo natáčí nějaké klipy či filmy, které jsem nikdy nezhlédnul, ani je nemám zájem zhlédnout.

A jen tak mimochodem, když už jste ten webdizajnér, máte skvěle zpracované stránky: http://www.ulozisko.sk/obrazky/479166/artfilmstudio.png (bílá na bílé nemá chybu) ;-)

ProstěDanča
ProstěDanča (neregistrovaný) 193.85.148.---
18. 1. 2012 12:04 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

otula: No já se snad smát nepřestanu, děkuju. :) Myslím teda tomu kameroněcovi, hezký a po kliknutí na tu jeho stránku se tu řežu jak pako. Že zrova ten se ozývá! A vůbec, až nový film na DVD nebude stát jako super véča pro 3-5 lidí, mileráda si to budu kupovat, ale když někdo neví, co za to chtít, vlastně okrádá on. Takže vážení a milý autoři všech možností i nemožností, zloděje a piráty jste z běžných uživatelů uděli vy, DONUTILI jste nás svými sumamy, které nákladům prostě neodpovídají a nemyslete si, že se necháme oblbovat jen proto, že potřebujete mít v garáži 3 auta na osobu!!!! Je mi z vás blbě a dokud doktor, který provádí třeba transplantace nebude ohodnocen tak jak má, tak držte radši tlamy, nenažranci debilní! A stajně je jasný, že ať se vymyslí cokoliv, někdo vymyslí něco, jak to zase obejít. A prostě nezlevníte nezlevníte nezlevníte, tak si s prominutím nas*rte!!!

RayeR
RayeR (neregistrovaný) ---.geoinvest.cz
18. 1. 2012 20:49 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Mi to neda neprovokovat, ale nuti te nekdo s pistoli u hlavy ty drahy DVD kupovat? Neni to zivotne dulezita potreba jako chleba. Zrejme to stale za ty ceny kupuje dost lidi, jinak by uz davno krachli. :)

palo
palo (neregistrovaný) ---.orange.sk
18. 1. 2012 11:57 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

akoby sa ti pacilo keby si programator a v praci by ti na konci mesiaca nezaplatili s tym ze oni si tvoj kod uz skopirovali a teda za tvoj original uz nemaju dovod platit. a teraz si predstav ze toto by bolo u kazdeho zamestnavatela. tato schema plati pre uplne vsetkych dusevne pracujucich. sloboda a anarchia je dost velky rozdiel

Mordae
Mordae (neregistrovaný) ---.cngroup.cz
18. 1. 2012 13:22 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Kdyby Ti nezaplatil, tak jsi nedostal odmenu za meritelny cas, ktery jsi stravil na necem, co po Tobe on chtel. Takze se nejedna o imaginarni vlastnictvi, ale o velmi hmatatelne. Hnal bych ho k soudu a pomlouval na verejnosti, co by se do nej veslo.

A vubec, proste zavest povinnost davat vsechno pod CC-BY-SA. Komplet a uplne. Vubec me netrapi, ze par firem krachne, ja si praci najdu, protoze spravovat systemy a psat software pro realne potreby bude potreba i pak. A netrapi me, ze nebude Hollywood, ono se vymysli neco misto nej. :-D

vita
vita (neregistrovaný) ---.redhat.com
18. 1. 2012 14:19 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

"A vubec, proste zavest povinnost davat vsechno pod CC-BY-SA."

Jo jo, to je ta svoboda:)

Rax
Rax (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
18. 1. 2012 14:01 Nový

Totální nesmysl

celé vlákno

Prostě budete muset zapomenout na stamilionové zisky a začít se více snažit, to je celé. Představa že si natočíte nějaký film a budete z toho doživotně brát tantiémy s nohama na stole a založenýma rukama je sice masově rozšířená, ale od základu pomýlená. Její nesmyslnost vyhřezla naplno při konfrontaci s digitální realitou, kdy v digitální době nelze audiovizuální digitální dílo nijak účinně chránit a nedají se tak vybírat tantiémy. Normální stav je že filmař vyexpeduje filmový pás v několika kopiích, tento prodá kinům a televizím, prodají se nějaké DVD a tím to hasne.

Problematika kopírování přes internet je nevýznamná, filmy se masivně kopírovaly i před internetem.

palo
palo (neregistrovaný) ---.orange.sk
18. 1. 2012 16:27 Nový

Re: Totální nesmysl

celé vlákno

ale oni tie stamilionove ciste zisky maju aj teraz, aj ked je internet na kopirovanie filmov velmi nakloneny. a komu by nestacilo 100mil usd na dozitie?

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 16:43 Nový

Re: Totální nesmysl

celé vlákno

IMO hlavní důvod je, že internetové pirátství zabíjí špatnou hudbu a filmy (dobrou si fanoušci koupí i tak), a to se jejich autorům nelíbí. Vzhledem k tomu, že méně než jeden z pěti holywoodských filmů je dobrý a u hudby to bude asi ještě horší (na základě statistik, kolik filmů si vydělá na svou výrobu), to je pro ty neschopné producenty a scénáristy vážný problém. Proč totiž pirátství třeba Red Hot Chilli Peppers, Mobymu nebo Mattu Groeningovi vůbec nevadí?

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 19:22 Nový

Re: Totální nesmysl

celé vlákno

> ...méně než jeden z pěti holywoodských filmů je dobrý...

I vy optimisto!

jaromrax aura:74
18. 1. 2012 14:06 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

>Velmi se těším a zároveň doufám, že přijde jednou den, kdy zavládne na netu >právo a pořádek. Kdy každý, kdo ukradne mé dílo (tvorba mě živí) a vystaví je >na netu (rozdá jej zadarmo), dostane okamžitě klepanec přes pazoury.

To je otazka, kdo z nas je pro Novy Rad a Poradek. Podle me jste to Vy. Vy se citite poskozen tim, ze se nekdo podival bez zaplaceni. Vy jste ale zaplaceno dostal, nebo se pletu? Nepletu. Takze Vy chcete jen zpusobit, aby vlastnici prav na dilo, na kterem jste participoval meli vetsi zisky a tim Vy mel potencialne vyssi zisky.
Ja jsem pro, aby kazdy dostal za svou praci zaplaceno, ale jsem proti zotrocovani lidi na uroven dobytka. At se nadnarodni koncerny prizpusobi situaci. At se vse vyridi nabidkou a poptavkou. Nejmocnejsi a nejbohatsi tolik ochrany nepotrebuji. A aby navic meli v rukou nastroj na likvidaci slabsich, to uz je cesta do totality. Kdyz to zustane tak svobodne jako je to ted, tak to neni spatne. Howg

Suxxor
Suxxor (neregistrovaný) 93.99.117.---
18. 1. 2012 17:46 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Vážený pane "umělče"

také se teším, až se všem bude měřit stejným metrem a budete si muset zaplatit za ochranu svých práv, jak je tomu v současnosti v průmyslovém sektoru. Nejste-li si toho vědom, vynálezce (osoba, která si registruje výtvor) musí tvrdě platit za "ochranu" svého duševního vlastnictví. Žádných automatických 70 let a podobné zhovadilosti.

Už se nemohu dočkat, až se Vám splní Vaše přání a umělci nebudou parazitovat na všech ostatních, kteří financují vymáhání jejich (tedy vaších) práv. Vůbec nemluvě o současných poplatcích za média.

Dovedu si představit ten povyk, který vytvoří špína typu OSA a BSA, pokud se jim sáhne na peníze.

Snakeman
Snakeman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 1. 2012 19:25 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Zase další pseudoumělec, kterej nepochopil, o čem ten dokument pojednává. Svoje frustrace si vybíjíš špatným směrem, což ty dnešní zástupy rádoby-talentovaných grafiků neumí držet pod pokličkou a zaslepeni vlastní imaginární genialitou si díla nejsou schopni rozumně uhlídat a místo toho budou plivat kolem sebe ty svoje uzurpátorské žvásty. Prober se, prosímtě.

xxl
xxl (neregistrovaný) ---.157.broadband9.iol.cz
19. 1. 2012 11:55 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Že jste radši vy "umělče" nedržel .... Zrovna vy byste se měl ozývat nebo možná to byl pokus o reklamu.:-)
Na mne tedy nezabrala, jak tu píše kolega máte opravdu vytříbený webdesign. To děláte po večerech ne, když se vrátíte z fabriky (tím nechci urážet poctivě pracující lidi, ale vás)?

BlueWolf
BlueWolf (neregistrovaný) ---.218.broadband5.iol.cz
19. 1. 2012 13:28 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Zajímavé že někdo krade tvá díla. Podle toho co píšeš, nejsi ve své práci evidentně nijak dobrý a proto bych spíš čekal, že po tvých výtvorech ani pes neštěkne (i kdyby je někdo nakrásně sdílel, o čemž pochybuju). Navíc kopií původní dílo nezaniká, to si zkus pořádně přebrat.

Hlavně mě ale zajímá jedno: Kolik těch lidí, co si ev. tvoje dílo stáhne, by si ho jinak opravdu koupilo? Skoro bych se s tebou vsadil, že sotva 1% a nejspíš ani to ne. Tak tu nevykládej, jak ti někdo něco krade.

SOPA ani jiný zákon nezvýší počet tvých zákazníků, můžeš ale zkusit snížit ceny nebo pracovat lepším, efektivnějším způsobem nebo si přiznat, že v tom co děláš nejsi dost dobrý aby sis vydělal a najít si nějakou slušivější práci, kde tě líp ohodnotí (i kdyby to byl odvoz odpadků ;-) ).

HanzPM aura:44
29. 1. 2012 11:25 Nový

Re: To bude den

celé vlákno

Zloděj má být po prokázání provinění potrestán a na to jsou dnes dostatečné možnosti. Jiná věc je celosvětové prosazení presumpce viny a nekontrolovatelné špehování internetu včetně vašich dat.
DOPORUČUJI k zamyšlení:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23124-uvaha-o-co-posledni-dny-jde-mame-na-krku-megaprusvih?start=1

http://warfare.blog.cz/1201/video-ktere-musite-videt-o-zakonu-sopa

http://warfare.blog.cz/1201/za-acta-odpovedny-cinitel-evropskeho-parlamentu-odstupuje-a-pranyruje-co-je-v-pozadi-acta-za-maskaradu

http://www.youtube.com/watch?v=9xi_OoTuhhc&feature=related

Solitary aura:90
18. 1. 2012 7:19 Nový

politicka wikipedia

celé vlákno

Co se tyce politicke korektnosti Wikipedie, tak sama Wikipedia vcera na strankach psala, ze ackoliv Wiki nema slouzit k politicke propagande, tak doslo ke shode mezi wikipedisty, ze to jinak nepujde a at jim lidi duveruji.

Vzhledem k tomu, ze Wikipedia se opravnene obavala problemu, je myslim korektni se snazit ochranit zajmy vlastni a svych uzivatelu. I neutralita ma sve meze.

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 10:42 Nový

Re: politicka wikipedia

celé vlákno

Neutralita vuci necemu, co je obecne povazovano za svinstvo, je nesmysl.

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 15:20 Nový

Re: politicka wikipedia

celé vlákno

Pochopil jsem to tak, že Wikipedia zůstává politicky neutrální, ale protestují, protože SOPA jde už mimo politiku (ve smyslu politiky založené na respektu k lidským právům, protože jinak Wikipedie neutrální stejně není, stačí otevřít články o Severní Koreji nebo Bělorusku).

Anonym
Anonym (neregistrovaný) 193.179.175.---
18. 1. 2012 8:30 Nový

Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Dobrý den, zatím jsem SOPA moc nastudoval, v čem spočívá omezeni svobody? To, ze bude moci zablokovat nelegální stránky mi nevadí.

ropa
ropa (neregistrovaný) ---.6.broadband7.iol.cz
18. 1. 2012 8:36 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Jde o to, kdo si bude moci rikat ktere stranky jsou nelegalni.
Velmi spatne by mohl dopadnou treba reddit, u ktereho by to byla opravdu skoda.

Hr
Hr (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 9:28 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Nebo Root, protože se tam psalo, že císařpán Obama je vůl!

Solitary aura:90
18. 1. 2012 8:37 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Co je to nelegalni stranka?

mat. aura:19
18. 1. 2012 8:48 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

provádějící a podporující nelegální aktivity

ropa
ropa (neregistrovaný) ---.6.broadband7.iol.cz
18. 1. 2012 8:59 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

takze se tim mysli uloz.to a nebo si pod tim jde predstavit i youtube?? popripade google??

mat. aura:19
18. 1. 2012 11:09 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Za daného stavu a chování jen uloz.to

Jan Ťulák aura:85
18. 1. 2012 11:24 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Za současného stavu podle znění SOPA je to i wikipedie, google, facebook, ...

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:14 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

1. Za současného stavu není SOPA platná.

2. Za potenciálního budoucího stavu to Google určitě nebude, Wikipedie myslím také ne. Takže jedině snad ten Facebook, ale ten neznám, takže možná, že ani ten ne.

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 17:27 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

SOPA zakazuje stránkám linkovat stránky na doménách, které byly zablokovány rozhodnutím soudu nebo které obsahují materiál porušující autorská práva. Doména, na které takové stránky jsou, následně může být také zablokována soudem, tedy je vlastně nelegální (neboť v USA nesmí být trestáni nevinní). Tedy za potenciálního budoucího stavu bude nelegální určitě i Wikipedie, Google a pravděpodobně celý internet.

mat. aura:19
18. 1. 2012 18:50 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Asi si ten text budu muset pořádně přečíst. Tahle zjednodušená vysvětlení většinou nejsou pravdivá (a je jedno jestli to tak interpretuje Wikipedia nebo Obama - ty většinou jednou na vlně populismu). Těžko by někdo chtěl zakázat velké servery internetu. To se v drtivé většině případu neprosadí a pokud taková chyba vznikne, nebývá nemožné ji následně opravit. Takže opět taková snaha je většinou zbytečná. Ale jak říkám, raději si to přečtu sám bez populisticky expresivních komentářů.

mat. aura:19
19. 1. 2012 11:20 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Tak po rychlém přečtení SOPA (víc jsem čas neměl) by mne docela zajímalo, kolik si o tom přečetl autor článku Michal Černý, příp. kolik diskutujících.

Google (jako search engine) a service provideři atd. se opravdu do problémů nedostanou, pokud budou podnikat v rámci svých možnosti kroky k zamezení takovým linkům a link odstraní do 5 dnů od příkazu soudu (přičemž jsou možné odklady atd. detailněji jsem z časových důvodů nešel). Nicméně souhlasím, že ten tlak je velký.

Problematická je definice v Sec.103/a/1/B/ii/I, kdy na základě pouze blíže nespecifikované "vysoké pravděpodobnosti" z porušení práv je server považovaný za nelegální.

Do PIPA jsem zatím nešel.

Solitary aura:90
18. 1. 2012 11:33 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Jeste ze v tom mas jasno...

Hr
Hr (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 9:09 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Co je to nelegální aktivita?

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 10:44 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Co jsou to nelegalni aktivity? Napriklad zverejnovani dokumentu, ktere jsou nepohodlne vladnouci administrative?

mat. aura:19
18. 1. 2012 11:07 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Co jsou nelegální aktivity je snad jasné, ne? Co není zakázáno, je povoleno.

Jan Ťulák aura:85
18. 1. 2012 11:26 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Samozřejmě... A pokud to náhodou zakázáno není, ale je to nepohodlné, tak šup, nahrajem tomu parchantovi, co zveřejnil něco o úplatcích, na server kinderporno a o pět minut později ho blokneme. Jednoduché jak facka :-)

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:15 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Představujete si to jak Hurvínek válku. Jste mimo realitu.

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 19:25 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Patrne vychazite z predpokladu, ze politici jsou cestni lide a ze cestne si pocina vzdy i konkurence. Probudte se!

mat. aura:19
18. 1. 2012 21:50 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

:-) To rozhodně ne. Jen se snažím nepodléhat populární hysterii o konci světa nebo konspiračním teoriím. Většinou ta řešení jsou prostá viz. ockhamova břitva

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 23:14 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Ano, reseni jsou prosta. Jestlize politici mohou neceho zneuzit, tak toho zneuziji. Samozrejme, v zajmu naseho blaha.

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
18. 1. 2012 23:43 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Prostá řešení vyhovují prostým lidem. Protože nevidí souvislosti...

mat. aura:19
19. 1. 2012 9:28 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

resp. si ty souvislosti nevymýšlejí. Nemají to zapotřebí. Život sám je postavený na jednoduchých pravidlech. Zbytečné složitosti jsou evolucí vyeliminovány (viz ta břitva)

Pavel Tišnovský aura:98
19. 1. 2012 12:46 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Ta jednoducha pravidla ovsem nevylucuji velmi slozite chovani, spis naopak (viz teorie chaosu a veci kolem) a to vubec nemluvim o lidskem chovani.

Ja mam ke vztahu k politice nazor, ze veci vubec nejsou takove, jak zdanlive vypadaji, protoze my ve skutecnosti nevime jak vypadaji, my jenom vidime chovani systemu prezentovane pres media, coz je zamerne zkreslene (on treba serial "Jiste, pane ministre" je vlastne hodne pravdivy).

Radovan
Radovan (neregistrovaný) 88.146.198.---
19. 1. 2012 16:28 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Přesně tak, a ta nejjednodušší pravidla vytvářejí nejvíc souvislostí.
Jestli je chceš trochu víc pochopit a nebýt evolucí eliminován, začni hrami jako je Live nebo Langtonův mravenec...

Mimochodem, já mám radši Hanlonovu břitvu: Nehledej zlý úmysl v tom, co se dá vysvětlit prostou lidskou blbostí :-D

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 9:04 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

http://www.root.cz/zpravicky/brit-bude-vydan-do-usa-za-provozovani-webu-s-odkazy-na-nelegalni-kopie-filmu/

PS: Jde jen o malé info k tématu. Po pravdě řečeno ty anglány nechápu ...

Radek
Radek (neregistrovaný) ---.81.broadband9.iol.cz
18. 1. 2012 10:01 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Pokud se nepletu není to tak dlouho co v USA odstřihli webhosting který poskytoval klientům domény nižších řádů. Kvůli několika pochybným webům odstřihli obrovského poskytovatele služby a při pokusu o přistup na nezavadne weby jeho klientu se automaticky zobrazovala hláška že jsou nedostupné kvůli pirátství a dětské pornografii.

Chápu že vydavatele obsahu si chtějí vydělat na chleba ale za věci jako tohle nebo odvod poplatku z datového nosiče bych je nejraději nakopal do míst kterým už se z daleka neříká záda.

Připomíná mi to nejruznější filtry které použivají poskytovatele internetu o kterých se dočtete že filtrují závadné stránky. Nemate jistotu že filtruji opravdu jenom to co se tvrdí a skutečnz problém jenom zakrývají místo jeho řešení.

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 15:23 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

SOPA de facto ruší presumpci neviny (de jure samozřejmě nemůže) a požaduje po každém, aby kontroloval všechny odkazy, které na svých stránkách má (a to vlastně do neomezené hloubky). Asi jako kdyby každý musel kontrolovat, jestli bankovky, které používá, nebyly někdy v historii využity k nelegálním aktivitám.

HanzPM aura:44
29. 1. 2012 12:16 Nový

Re: Proti čemu se bojuje?

celé vlákno

Příklad zablokování Megauploudu poškodil 150 milionů uživatelů této služby, kteří byli šmahem označeni za piráty. Spousta z uživatelů ale měla uložena svá soukromá data (fotografie, videonahrávky, texty apod.), firmy své firemní materiály. Z minuty na minutu je vše nedostupné. Navíc se nejedná o americkou firmu a amerického občana, ale FBI jej dokáže zrušit. Jakým právem? Právem sinějšího?
Zloděj má být po zásluze potrestán - pokud na tomto serveru někdo poskytoval nelegální obsah, lze jej najít a potrestat. Proč ale při tom poškodí milióny lidí, kteří nic neporušili?
Doporučuji k prostudování:
http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23124-uvaha-o-co-posledni-dny-jde-mame-na-krku-megaprusvih?start=1

http://warfare.blog.cz/1201/video-ktere-musite-videt-o-zakonu-sopa

http://warfare.blog.cz/1201/za-acta-odpovedny-cinitel-evropskeho-parlamentu-odstupuje-a-pranyruje-co-je-v-pozadi-acta-za-maskaradu

http://www.youtube.com/watch?v=9xi_OoTuhhc&feature=related

Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
18. 1. 2012 8:30 Nový

USA tím riskuje, že pomyslné centrum internetu se přenese mimo USA

celé vlákno

a USA ztratí vliv.

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 10:46 Nový

Re: USA tím riskuje, že pomyslné centrum internetu se přenese mimo USA

celé vlákno

A chytne se toho nejaky jiny vul, ktery uvita moznost priohnout si to podle sveho vkusu. Napriklad Francie se sere do vseho a maji tam tradici smirovani a cenzuru Internetu.

Gün
Gün (neregistrovaný) ---.209.broadband9.iol.cz
18. 2. 2012 18:03 Nový

Re: USA tím riskuje, že pomyslné centrum internetu se přenese mimo USA

celé vlákno

Bezesporu budou následovat obrovské finanční ztráty, ale toho jsou si určitě tam nahoře vědomi. Třeba je to ve smyslu prodělek je investice. Když se to někde mele, vždy z toho někdo těží. Taková válka a znovuobnovení státu je pro pár jedinců super kšeft. Nesmíme zapomínat,že člověk je asi dravec.

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 8:58 Nový

Co to je za blábol?

celé vlákno

... Na druhé straně podobný krok vzbuzuje vážné pochybnosti o tom, zda Wikipedie hájí skutečnou transparentnost, otevřenost a dostupnost informací, když je ochotná je z politických důvodů učinit nepřístupnými. ...

Ta wiki snad "stávkuje" právě proto, aby upozornila na to, že je možná ohrožena právě ta "transparentnost, otevřenost a dostupnost informací".

Jak jinak to má udělat?

Hr
Hr (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 9:19 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

Dělám něco špatně, wikipedia je dostupná, jen je tam úplně nahoře uvedeno, že je "locked"?

ropa
ropa (neregistrovaný) 88.102.6.---
18. 1. 2012 9:22 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

noscript, flashblock??

Hr
Hr (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 9:24 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

Noscript :-D

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 9:22 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page
- jen stránka s info textem

htttp://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Hlavn%C3%AD_stra­na
- jede normálně

hawran diskuse aura:60
18. 1. 2012 9:24 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

omluva, do toho českého odkazu se mi připletlo jedno t navíc, správně:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hlavn%C3%AD_strana

Hr
Hr (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 9:25 Nový

Re: Co to je za blábol?

celé vlákno

Myslel jsem EN samozřejmě. Ale to bylo Noscriptem, vypnul jsem ho a už se tam taky nedostanu ;)

trdlo
trdlo (neregistrovaný) 137.56.163.---
18. 1. 2012 9:44 Nový

sopLa

celé vlákno

Tak, uz je to tu. Nahravacie a filmove spolocnosti su castou velkeho biznisu riadenia spolocnosti smerom k udrzaniu si prijmov na neudrzatelnej urovni. Je to len jeden z prejavov, ze bohate a velke spolocnosti - resp. ich vlastnici ovladaju chod spolocnosti.
Tento princip sa da vysledovat pri mnohych inych zakonoch, nie len sopLa.
Riesenim internetu je nieco, co sa nazyva moralka. To vsak samozrejme politikom nevyhovuje, je to nieco, co nemaju, nemozu mat a tak sa vydavaju prirodzene inym smerom : Priklad je sekera,noz, tiez uzitocne nastroje, bez ktorych by mnohi mozno ani neprezili aj v dnesnej dobe.Ovsem je otazkou ci su tieto nastroje v rukach ludi co maju moralku. Inak niet inej cesty ako nonstop kazdeho kto to ma sledovat na kazdom kroku.
A k tomu dnes bezi Velky Brat. Aj ked sopLa neprejde, neskor prejde nieco ine...na to sa spolahnite.
Mna nastastie nezaujimaju tie americke hovadiny na digitalnych nosicoch. Ked chcem hudbu ako zazitok - to urcite nie je brutalne znehodnotena hudba mp3 - idem na filharmoniu nazivo, na Beethowena a pod. To je ZAZITOK. To co sa deje dnes, je dekulturizacia narodov, s cielom urobit si z nich dojnu kravu za bezhodnotne veci kvaziumelcov /vyrobenych neuveritelne vlezlou reklamou/....
Nevycitajte mi chaos, ale ak sa nad tymi uryvkami zamyslite, uznate iste , ze je v tom dost, nad cim sa da uvazovat...

Cogito _ aura:92
18. 1. 2012 10:57 Nový

Re: sopLa

celé vlákno

SOPL je hezký termín.

ProstěDanča
ProstěDanča (neregistrovaný) 193.85.148.---
18. 1. 2012 12:11 Nový

Re: sopLa

celé vlákno

Moc hezky a pravdivě napsáno, s názorem souhlasím a ztotožňuji se s ním. Naodzaj. :)

jdsulin
jdsulin (neregistrovaný) 213.155.226.---
18. 1. 2012 9:54 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Uz me to vytahovani detske pornografie pekne vytaci. Jak nejaky zakon na zablokovani stranek s timto obsahem pomuze vypatrat pachatele mi teda do hlavy nejde ...
Kdyz nekdo vidi obrazek s vyvinutou 16ctou (myslim, ze delat porno je u nas legalni az od 18ti let), tak kdo teda urci, ze ji je 16 a ne 19 ??? Nejaky urednik ? A neporusuje tim zakon, ze se na to diva ?
Argumentovat detskou pornografii je nesmysl ...

trdlo
trdlo (neregistrovaný) ---.uvt.nl
18. 1. 2012 10:07 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

V tom mate pravdu. Zaujimave, ze nebloknu cely internet, ved dnes sa robia ine zlociny = phishing, vykradanie uctov, dorozumievanie paserakov, teroristov, distribucia drog, nigerijske listy /tie niekedy priamo vedu k vrazdam/ a pod. To je pornografia /detska/ nejak nadradena tymto zlocinom?
Ale uvedomte si vysku trestov za tieto zlociny k pomeru sposobenej skody + nakladov potrebnych na odhalenie. A hned sme doma. Politici /spolocnost ako taka/ prakticky vobec netrestaju zlocincov. V prvom rade by mali sediet dovtedy kym nenahradia vsetku skodu vratane nakladov na odhalenie = to znamena vo vacsine pripadov dozivotne. Inak je zo zlocinu len biznis. Ukradnite /spreneverte/ 50 milionov kaciek a dostanete 12 rokov. To znamena 350 000 kaciek mesacny plat pre vas, za to ze sedite v base, castokrat v jednotke s vychadzkami.....

marwyn
marwyn (neregistrovaný) ---.cscworld.cz
18. 1. 2012 10:33 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

To je důsledek falešného humanismu. 50 mega by se mělo jednoznačně trestat minimálně useknutím ruky pěkně u ramene jenže to bychom měli bezruký parlament.

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 10:56 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Kdyz treba dopadeni phishera je tak nakladne, ze by pak musel brucet dozivotne, na jak dlouho by museli zavrit politiky, kteru rozkradaji a prosustrovavaji penize danoveho poplatnika po miliardach? Doufam, ze nekdo konecne vymysli elixir mladi, aby tito lide mohli v lochu lepit pytliky po alespon 3000 let, nez svou praci nahradi skody a nasledne by mohli byt utraceni.

palo
palo (neregistrovaný) ---.orange.sk
18. 1. 2012 12:07 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

absolutny suhlas. na slovensku sa kradnu miliardy eur uplne bezne uz 23 rokov a nikomu to nevadi. rozkradlo sa co sa dalo a co sa nedalo sa rozkradne po marcovych volbach. ja osobne by som za ekonomicky zlocin nad povedzme 100tis eur daval automaticky verejnu popravu. bez tychto teragigantickych rozkradaciek sme uz mohli byt na urovni zapadu

Petr Tesařík aura:77
18. 1. 2012 17:06 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Na úrovni západu? To jako Irska?

SCNR

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 19:27 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

V Irsku maji podobny problem, jako na Slovensku a v Cechach. Vladnou tam populiste a/nebo debilove.

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:21 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Jen 23 roků? Ale obávám se, že bez těch rozkrádaček byste na úrovni západu nebyli. Tam to není lepší. Spíš si tam přidávají na konci nulu. Ergo to těmi rozkrádačkami nebude.

Andrew
Andrew (neregistrovaný) ---.uran.prg.mynet.cz
18. 1. 2012 10:37 Nový

Zklamání

celé vlákno

Já jsem tou stávkou vysloveně zklamaný. Čekal jsem odstavenou wiki a zatím na mě vykoukl jen javascriptový overlay.

trdlo
trdlo (neregistrovaný) ---.die.net
18. 1. 2012 11:23 Nový

Re: Zklamání

celé vlákno

A co ste cakal? Odstavenie wikipedie dobrovolne? Preco? Ziadny protest nepohne politikmi ich vlastnym zamerom. Ani keby hned zrusili celu wikipediu, nemyslite?
Zbrane platne proti politikom ludia vobec nepouzivaju. Napriklad uplna ignoracia volieb = nemoznost prezentovat ich VLASTNU OPDSTATNENOST, alebo drzanie penazi v puncoche doma a kupovanie LEN zakladnych zivotnych potrieb, nekonzumacia americkeho digitalneho braku v ziadnej podobe, ignoracia reklam....to by sa svet pohol inak.
Proste sloboda znamena myslenie a to vela vela ludi boli...a tak to niektori radi zneuziju.

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 16:19 Nový

Re: Zklamání

celé vlákno

Pokud SOPA projde, tak se dočkáte

Greenpeace ČR
Greenpeace ČR (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
18. 1. 2012 12:19 Nový

Stránky Greenpeace ČR jsou dnes vypnuté

celé vlákno

Stránky Greenpeace ČR jsou dnes vypnuté na protest proti návrhům amerických zákonů U.S. Stop Online Piracy Act (SOPA) a PROTECT-IP Act (PIPA). Americký Kongres se chystá cenzurovat internet.
Pokud by se návrhy SOPA a PIPA staly zákonem, stránky jako Greenpeace.org by mohly být vypnuty jen proto, že některá z firem, které jsou terčem našich kampaní, by podala stížnost, že byla porušena její autorská práva. Bez potřeby důkazů, bez soudního jednání. Nedopusťme, aby zájmy korporací cenzurovaly internet. Více čtěte v blogu http://www.facebook.com/note.php... nebo na Google+ profilu na https://plus.google.com/b/107908287235593281470/107908287235593281470

j
j (neregistrovaný) ---.tpfree.net
18. 1. 2012 12:54 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Nejlepsi je, kdyz nekdo neco placa, ze autore, aniz si overi realny stav.

WIKI nic neblokuje, pres stranky se zobrazi jen banner.

x
x (neregistrovaný) ---.7.broadband12.iol.cz
18. 1. 2012 13:28 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Pro většinu lidí to znamená neřešitelný problém ;-/

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:24 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Ty jsi ten typ, co bude tvrdit, že nic zablokované i když budou ty servery vypnuté (protože to budeš mít v cache).

bob
bob (neregistrovaný) 193.245.34.---
18. 1. 2012 13:31 Nový

Efektivita tohoto boje

celé vlákno

Podrobným zkoumáním jsme zjistili, že všichni (soft)piráti, šiřitelé dětské či dědské pornografie, jakož i ostatní padouši, kteří nejsou zároveň roboty, dýchají vzduch. Proto by bylo záhodno navrhnout opatření, která by izolovala nás, slušné živočichy, od těchto živlů.
Navrhujeme stavbu obrovského poklopu nad Evropskou Únyjí, která by nás izolovala od okolního vzduchu, pravděpodobně již značně znečištěného vnějšími nepřáteli. Zde, uvnitř poklopu, pak rozdělit na jednotlivé přepážky tak, že bude-li v některé části zjištěna jakákoliv nelegální činnost, bude oblast uzavřena a následně zjištěno, v které podčásti k činnosti došlo a přijata patřičná opatření, jinak nebude přístup k okolnímu vzduchu obnoven.
Protože tato povinnost se bude přenášet vždy směrem "dolů", dojde těm zatracenejm pirátům brzy kyslík a nám se bude dýchat volněji a licencovaněji.

Sten
Sten (neregistrovaný) 93.185.48.---
18. 1. 2012 18:44 Nový

Re: Efektivita tohoto boje

celé vlákno

Výborné řešení. Ovšemže každý lepší pirát si zasadí svůj strom. Ale ty malé snadno chytíme :-)

JardaP . aura:24
18. 1. 2012 19:31 Nový

Re: Efektivita tohoto boje

celé vlákno

Strom v nasich zemepisnych sirkach moc kysliku nevyprodukuje. To by se pirati museli stehovat do destnych pralesu a ty uz maji rozporcovane McDonald, drevorubecke a ropne spolecnosti.

vks aura:32
vks
18. 1. 2012 13:43 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

ale s tou wiki je to sranda, když amíci neumí žádný jiný jazyk...

dakur
dakur (neregistrovaný) 147.251.78.---
18. 1. 2012 13:47 Nový

Kauza Wiki in blackout

celé vlákno

Co se Wikipedie týče, myslím, že především ukázala, že jsou ještě lidé, kterým jde primárně o svobodu na internetu a až potom o návštěvníky a výdělek, což na jejím připojení se k blackoutu velmi oceňuji! Google, Facebook, Twitter, Yahoo a další neustále přemílají o tom, jak je to špatné a co všechno by udělali, ale když se má něco stát, nestojí jim to ani za banner (vyjma google.com).

jaromrax aura:74
18. 1. 2012 13:56 Nový

na ferovku

celé vlákno

Proc autor strasi takovymi formulacemi jako - jestlipak se to libi donatorum, neni to moc, apod? Ma na ferovku rict, ze s takovym vyjadrenim nesouhlasu nesouhlasi. Anebo napsat neemocni zpravu. Tyhle podprahovy hry nejsou dustojne.

mat. aura:19
18. 1. 2012 17:26 Nový

Re: na ferovku

celé vlákno

Nejsou. Ale jsou normální. Čistou zprávu tu napíše málokdo málokdy. Většinou jde o komentáře.

herald
herald (neregistrovaný) 2001:67c:1220:----:----:----:----:----
18. 1. 2012 13:59 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Od portálu zameranom na slobodný softvér som čakal kvalitnejší článok. Imho je text nemastný neslaný na tak závažnú tému a to spochybňovanie wikipédie na konci nechápem.
Ale aspoň sa tu o SOPA/PIPA rozprúdila diskusia...

Podľa tohoto článku sa SOPA vracia na prerokovanie o mesiac, takže ani Obamovo prehlásenie nebolo tak účinné ako sa dúfalo.

K protestu sa pripojili aj ďalšie (imho) významné stránky:
reddit (od 14h)
Google (odkaz na en verzii vyhľadávania)
The Oatmeal
Mojang (všetky servery včetne minecraftu)
9gag

trdlo
trdlo (neregistrovaný) ---.thehappy3.com
18. 1. 2012 14:14 Nový

Re: SOPA: Skryté Odepření Práv (nejen) Američanům

celé vlákno

Babrackovo Obarmovo vyjadrenie a postoj je dolezity. Ten urcite vsetko riesi. Pred volbami slubil uzavriet Guantanamo, a dnes to tam uz daaavno hrdzavie, vratane teroristov, personalu a hlavne pravdy.....
Politici su len hlasnou trubou penazi stojacimi za nimi.Vam to este nedoslo. Babrack len vykrikne nejaku vetu, aby sa nepovedalo, ze priamo s tym suhlasi a je tam na to aby to presadil.
Najhorsie je , ze cast populacie / a dost velka/ je brutalne naivna, tym nepomoze ani precitat si spis Gorila -))))
Proste budeme vsetci platit, za co sa da, napriklad teraz schvalovany zakon o dani z financnych transakcii v EU. Alebo si myslite, ze to banky zatiahnu?? A pripadne ked to neprejde, o mesiac vyrazia s tym, ze vzduch je drahy, a budeme platit.
A potom sa divia, ze kreatury ako Lenin uspeli v dejinach...

Jarda
Jarda (neregistrovaný) 188.75.128.---
18. 1. 2012 15:51 Nový

Proč SOPA ne

celé vlákno

JeanLuc Picard: S prvním článkem bývá ukován řetěz, první cenzurovaná řeč, první zakázaná myšlenka, první upřená svoboda nás všechny nezvratně spoutá. Když je poprvé pošlapána svoboda, jsme všichni poškozeni...

Zkrátka a dobře:„Dej ty smradlavé pracky pryč z internetu, ty zatracená špinavá opice!

OphelieWindsdorf
OphelieWindsdorf (neregistrovaný) 92.240.168.---
18. 1. 2012 18:27 Nový

Děs a hnus

celé vlákno

Tohle mohl prosadit pouze hamoun.

Já mám málo za film! Dostanu 1 miliardu usd a mám málo... Dejte mi ještě víc!

Svině co dostávají miliony za film a mají málo. Stejně jako ty hovada politické. Sedí to v křesle, zvedá roku, plat jako sviňa a on má furt málo!

Tom
Tom (neregistrovaný) 109.224.78.---
18. 1. 2012 19:46 Nový

Wikipedie není mimo provoz, stačí číst!

celé vlákno

Konec článku zaměřený na kritiku postupu Wikipedie jasně ukazuje neznalost a neinformovanost autora. Stačí totiž projevit trochu zájmu o zdůvodnění jednání Wikipedie a dostanete se sem (přímo z hlavní = "černé stránky"):
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:SOPA_initiative/Learn_more

Zde stojí toto:
_---------------------------------------------------------------
Is it still possible to access Wikipedia in any way?

Yes. During the blackout, Wikipedia is accessible on mobile devices and smart phones. You can also view Wikipedia normally by disabling JavaScript in your browser, as explained on this Technical FAQ page. Our purpose here isn't to make it completely impossible for people to read Wikipedia, and it's okay for you to circumvent the blackout. We just want to make sure you see our message.
_---------------------------------------------------------------
Takže shrnutí v českém jazyce: Wikipedie je dostupná jak z mobilních zařízení a smartphonů, tak klasicky přes internetový prohlížeč s vypnutým JavaScriptem. Snahou Wikipedie není celou encyklopedii vyřadit, nýbrž předat informace o "hrozícím nebezpečí".

DgBd aura:43
18. 1. 2012 23:12 Nový

Jako donátorovi wikipedie

celé vlákno

se mi naopak jejich postoj líbí a hodlám jim příště přispět větší částkou.

Yarda1 aura:44
19. 1. 2012 6:48 Nový

Předevčírem jsem dočetl tuhle knihu:

celé vlákno

http://www.sarden.cz/ukazka-cory-doctorow-maly-bratr
Zajímavé čtení, obzvlášť v souvislosti s tímhle článkem.

MR.BRID3R
MR.BRID3R (neregistrovaný) ---.vivo.cz
19. 1. 2012 10:23 Nový

STOP SOPA!!!!!

celé vlákno

Fuck SOPA! Internet is about freedom, about people chooseing where and what they wanna disover on the web, about meeting people that you should never met, about comunication of milions of diferent people. We dont let birocrats and politicans control our private informations, we cant let them control and monitor the biggest information web on the world. This is just insane! Put this where ever you can. Stop Those fuckers that whants our world freedom, do not let them to controle you!

hawran diskuse aura:60
19. 1. 2012 12:59 Nový

Re: STOP SOPA!!!!!

celé vlákno

'chooseing'?

No, hlavně že jsme kůl ...

JardaP . aura:24
19. 1. 2012 15:39 Nový

Re: STOP SOPA!!!!!

celé vlákno

Wow! Ty jsi to docetl az tak daleko?

Sten
Sten (neregistrovaný) 109.80.216.---
20. 1. 2012 0:12 Nový

A už to začalo

celé vlákno

MegaUpload je vypnut. Reakce Anonymous na sebe nenechala čekat, shodili 10 serverů během 20 minut. Už to začalo.

Grün
Grün (neregistrovaný) ---.209.broadband9.iol.cz
18. 2. 2012 16:57 Nový

Zabili Ferdinanda, bude válka.

celé vlákno

Pod záštitou piráctví tajná služba blokla a projela US Servery.
Způsobila tím škody, paniku, nezčetně subjektů ztratilo důvěru.
Například firma Jotform.com se stěhuje na ...net
Když z miliardového koláče peněz, ztratí američané velký kus, nastane hustá krize, na někoho se to svede a tak se ptám? Bude válka?
Pár vyvolených si namastí kapsu. Musí se ta šablona stále opakovat?
Je možné, že bych za tento lidský dotaz měl v USA velké nepříjemnosti?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem