A Eskymak netusi, co se deje v civilizaci. Ona JE aktualni.
Byla pridana k http://www.humblebundle.com/ .. mozna bylo dobre to zminit.
Takova recenzicka je prima pro lidi, kteri vahaji jestli si to poridit.
Mám za sebou sice jen prvních pár úrovní -- ale docela mi tato hra připomněla Manufactorii, ( http://www.kongregate.com/games/PleasingFungus/manufactoria ) což je flashovka, kterou mohu taky doporučit. (Obzvlášť těm, co mají před/za sebou předmět typu Úvod do automatů (prej))
Spacechem mám už od první release verze (ne, betu jsem v ruce neměl)
Takže jen pár poznámek
1) nedělej screenshoty ve fullscreenu, jsou křivé
2) žádná lidská kolonie, ale planeta-továrna
3) časem se objeví více typů reaktorů, jejihž schopnosti bude třeba vhodně kombinovat
4) Hra má i příběh, který se odkryvá vyřešením úrovní
5) Hra má globální statistiky, kde si můžete ověřit efektivitu svých řešení
6) Autor Zach Barth má na svědomí kromě tohoto i hru "infiniminer", kterou se velmi inspiroval Minecraft (tzn má na svědomí už dva nové žánry)
7) Kde konci příběhu se otevře "researchnet", nyní již pořádně velká kolekce levelů od uživatelů.. nyní i včetně produkčních.. některé jsou na úrovni příběhových, jiné jdou mnohem dál
8) V researchnetu dostanete na hraní i jadernou fúzi a kvantové tunely
Zdravím
díky za recenzi. Docela bych ocenil, kdyby se u recenzí objevovaly některé podrobnosti.
Tahle hra například potřebuje .NET a na Linuxu Mono
Konkrétně:
Mono 2.0
Mono WCF 3.0 library (Debian package "libmono-wcf3.0-cil")
Mono WinForms library (Debian package "libmono-winforms2.0-cil")
Nejsem antimonista, ale pro někoho by to mohl být rozhodující faktor, proč se této hře vyhnout.