Názory k článku
True Combat: Elite - skoro jako Counter Strike
Bilbo (neregistrovaný)
2. 3. 2007 0:53
Nový
AA? ne.
celé vlákno
Americas Army a linux? Kdepak. Od nejake verze (tusim ze 2.6.0) uz pro linux neni ... vyvojari prohlasili neco ve stylu ze dalsi verze budou kvuli zjednoduseni vyvoje jen pro windows a na linux kaslem .... takze Americas Army BYLA pro linux a windows, nyni jen pro windows.
PJ (neregistrovaný)
2. 3. 2007 1:04
Nový
Re: AA? ne.
celé vlákno
Vyvojar (icculus) prohlasil uplne neco jineho. Rekl, ze ho US Army uz nejakou dobu neplati a nekolik poslednich verzi AA delal zadarmo. Ale jelikoz v 2.7 pribylo velke mnozstvi 3rd party kodu, bylo by pro nej moc narocne tuto verzi portovat a tudiz konci.
Bilbo (neregistrovaný)
2. 3. 2007 1:36
Nový
Re: AA? ne.
celé vlákno
Aha, takze takhle to je ... no faktem je, ze nejnovejsi AA uz pod linux neni ... a verze co pod linux jeste je uz se moc nehraje.
czeXit (neregistrovaný)
2. 3. 2007 12:17
Nový
Re: AA? ne.
celé vlákno
hmm, ona byla i pro maca...
posledni verze ktera vysla byla 2.5.0a, predpokladam ze na linuxu je to obdobne
posledni verze ktera vysla byla 2.5.0a, predpokladam ze na linuxu je to obdobne
jj (neregistrovaný)
4. 3. 2007 10:52
Nový
Re: AA? ne.
celé vlákno
Pouzivam 2.5.0 a stiahol som aj 2.7 pre linux americasarmy-lnxded-270.tar.bz2 nieco okolo 2 GB, este som nevyskusal, takze neviem, neviem...
kontra (neregistrovaný)
2. 3. 2007 2:01
Nový
divny titulok
celé vlákno
counter strike sa da v linuxe bez problemov rozbehat pod wine
trosku divny titulok ma clanok
trosku divny titulok ma clanok
jnx (neregistrovaný)
2. 3. 2007 7:03
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
pravdu ma olo, mne tiez ide bez problemov :)
Wukian (neregistrovaný)
2. 3. 2007 7:39
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Ahojda pratele, ono se toho pod winem, nebo cedegou v linuxu da zprovoznit pomerne dost, ale tady slo spise o to ze CS-ko nebe¨zi pod linuxem nativne. Predpokladam. Jinak ja hraju CS 1.6 a Source pres steam a mam to nainstalovany v Cedeze, a faktem je ze si nestezuju :)
Zero (neregistrovaný)
2. 3. 2007 8:34
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
njn to mas pravdu nieje CS pod lin nativne.... Ale xcem sa ta spytat kolko fps si dostal pod wine(cedegou) z CS 1.6??? mne sa to podarilo dat iba na 30fps a je to otras(sa neda hrat)... kartu mam GF6600, takze v karte to nebude... nejaky zrozumitelny navod ako na to aby som mal to fps na 100 ako pod win by bodol
Wukian (neregistrovaný)
2. 3. 2007 8:38
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
No pokud nechas v CS-ku v nastaveni Directy, tak je ten vykon adekvatni. Me na stejnem GPU dela pri OpenGL kolen 70 fps, ale obcas se dosti propadne. Jinak vyhledem k tomu ze CSko jede na silne modifikovanem Quake2 enginu, tak vic jak 100 fps z toho nevymacknes, jelikoz vic ten engine neumi :(
Zero (neregistrovaný)
2. 3. 2007 9:03
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
o tom ze viac ako 100fps nedostanes to viem... takze ty nastavujes engine na d3d??? aku mas vga, distro a verziu cedegy??? no to male fps som mal prave pod opengl...
Wukian (neregistrovaný)
2. 3. 2007 14:04
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
No prave ze to musi byt OpenGL, nevim v cem bzs mohl mit problem, ale pro info, mam FC6, verzi cedegy si nepamatuji, ted jsem totiz v praci a tady jsem na wokynkach. Jadro mam 2.6.20, a nvidia ovladace mam 9746. Moje doporuceni je mit vlastnorucne zkompilovany ovladace od nvidie ( zadny yum install kmod-nvidia apod. ) Zkus se podivat do ovladacich panelu grafiky, jestli tam nemas nejak nesmyslne nastaveny limity v opengl akceleraci atd. Napis jak jsi dopadl. Treba na neco prijdem :)
5. 3. 2007 8:33
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Vlastnorucne zkompilovany ovladac od nVidie ? To te nVidie udelat nenecha ... neverim, ze v te trosce zdrojaku co se prekladaji je neco co by mohlo ovlivnit vykon.
Wukian (neregistrovaný)
5. 3. 2007 9:03
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Teda pratele, tak se nam ta diskuze trochu zvrtla.
1) od te doby co si to radoby kompiluju, nemam samozrejme o mnoho vetsi vykon, ale take nemam problemy s pady nekterych her
2) tahle debata se netoci o tom zda-li je plynule 24, 25, 30 fps, ale o tom, ze tu jeden clovicek chce zvysit fps, a vy misto toho abyste mu jakkoliv konstruktivne poradily resite prave onu plynulost.
Tak teda nevim, ale zda se mi to ponekud zcestne.
S pozdravem
1) od te doby co si to radoby kompiluju, nemam samozrejme o mnoho vetsi vykon, ale take nemam problemy s pady nekterych her
2) tahle debata se netoci o tom zda-li je plynule 24, 25, 30 fps, ale o tom, ze tu jeden clovicek chce zvysit fps, a vy misto toho abyste mu jakkoliv konstruktivne poradily resite prave onu plynulost.
Tak teda nevim, ale zda se mi to ponekud zcestne.
S pozdravem
Zero (neregistrovaný)
6. 3. 2007 7:20
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
ok bolo to v ovladacoch... Nemal som tam tie origos ovladace... uz to ideeee :) thx
Wukian (neregistrovaný)
6. 3. 2007 7:25
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Ahoj Chlape, tak to jsem sam rad :) At zije headshot :)
Zero (neregistrovaný)
6. 3. 2007 7:28
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
jj headshot 4ever :) na akych servroch hras??? ja som vecsinou na bahne a chodil som aj na u2, len teraz akosi pomenej... musim aj makat :(
Wukian (neregistrovaný)
6. 3. 2007 7:33
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
no ja jsem vetsinou na CCastle, neoficialni cesky CS 1.5, 1.6, Source server, ale tak jednou do tydne, ted mam spoustu jinych starosti, bohuzel ... :(
Zero (neregistrovaný)
6. 3. 2007 7:48
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
njn asi tak ako ja... daj ip niekedy sa tam pridem pozriet
scorpio (neregistrovaný)
2. 3. 2007 13:17
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Ja se spokojim se _stabilnimi_ 30fps. Je zbytecne generovat 200 framu za vterinu, kdyz vas lcd panel/monitor dokaze zobrazit jen +-80 snimku/s. A vasemu oku staci pro vnimani plynuleho obrazu i 25. To trhani zpusobuji nahle zmeny v rychlosti (kdyz ve hre treba vylezete z mistnosti do otevreneho prostoru a pocitac nestiha).
Zero (neregistrovaný)
2. 3. 2007 13:27
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
tam nejde o trhany obraz ale ked mas vecsi pocet fps tak sa ti ten crosshair rychlejsie zmensi a tym strielas presnesie... a lcd nemam ja mam rad klasiku CRT :)btw to zobrazovanie +-80 snimkov to sa vypina a standardne to je aj vypnute w8 for vsync alebo tak nejak sa to vola...
faugusztin (neregistrovaný)
2. 3. 2007 16:22
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Tvoje oko nezvlada viac ako 25 obrazkov za sekundu. Takze "crosshair" sa zmensi rovnako rychlo pri 25FPS aj 500FPS - tvoje oko totiz rozdiel nespozna.
Vyssie FPS ma vyznam jedine v tom, ze v pripade vytazenejsej sceny sice padne FPS (napr. z 70FPS na 35FPS), ale bude stale nad limitom 25 FPS, nad ktorym clovek vnima obraz ako plynuly.
Vyssie FPS ma vyznam jedine v tom, ze v pripade vytazenejsej sceny sice padne FPS (napr. z 70FPS na 35FPS), ale bude stale nad limitom 25 FPS, nad ktorym clovek vnima obraz ako plynuly.
kontra (neregistrovaný)
2. 3. 2007 16:42
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
ty si asi nikdy nehral cs vsakze, crosshair sa zmensuje v zavislosti od fps, tj pri 100fps sa zmensuje najryxlejsie, a pri 1fps najpomalsie,
krychle (neregistrovaný)
2. 3. 2007 20:40
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
to je pravda, ale na strelbu to nema vplyv, aspon co som zistil ... pri fps ide o to, ze celkovo sa hra chova lepsie pri viac fps, nejde len o obraz ale o celkove pocitanie sveta (60 alebo 100cyklov), preto aj na Q3 je dobre mat stale 142fps, aj ked ti monitor stiha len 60fps. neviem ako su na tom nove enginy ako unreal2,3 alebo z dooma3
kontra (neregistrovaný)
2. 3. 2007 20:49
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
praveze velkost crosshairu ma na strelbu v cs najvacsi vplyv
kve (neregistrovaný)
3. 3. 2007 18:13
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
pro to aby jsi obraz videl jako plynuly staci 25 fps. pokud se ti hra seka, tak v okamziku zaseku mas proste mene. crosshair necrosshair.
kontra (neregistrovaný)
3. 3. 2007 20:53
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
pointa?
ci len decentny offtopic ?
ci len decentny offtopic ?
Ctirad (neregistrovaný)
2. 3. 2007 22:03
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
25 snimku za vterinu je jenom o malo vic nez naproste minimum nutne k tomu, aby mozek vnimal obraz jako plynuly a ne jako serii statickych obrazu. Vy jste z toho smahem udelal maximum.
5. 3. 2007 8:42
Nový
Re: divny titulok
celé vlákno
Tak to teda ne, casto staci i 15. 25 je cislo vybrane tvurci PALu. Filmy se promitaji na 24 fps, PAL bezi na 50 pulsnimku coz lze prohlasit za 25 fps a NTSC ma 30 fps (ted nevim jestli taky pulsnimky). Vsechny tyto tri cisla - 24, 25 i 30 - byly vybrane proto, ze autorovy prislusne normy prislo ze uz je to dostatecne plynule.
petrxh (neregistrovaný)
2. 3. 2007 10:50
Nový
Crosshair
celé vlákno
Zvysovat realisticnost tim, ze neni crosshair, je uchylarna. Kdyz drzim (airsoftovou) zbran pred sebou a rozhlizim se skrz hledni nebo kolimator, je to crosshairu hodne podobny. Dokonce jsem se naucil divat se obema ocima, kruhove hledi na (nejen) MP5 to dobre umoznuje. Odstraneni croshairu realite nic nepriblizi a znatelne ubere na hratelnosti.
xaint (neregistrovaný)
2. 3. 2007 10:58
Nový
Re: Crosshair
celé vlákno
Ale houbicky.
strelba bez crosshairu je brana jako strelba od boku. Mas tam moznost hodit zbran k lici jako v Call of duty a divat se na svet pres miridla.
Podle me to realisticke je. Ja od boku strilim jen vyjimecne, pokud to jde, pouzivam mirene kratke davky, vyjimecne na neuznavace dlouhe full-auto :-)
a od boku toho taky zas az tolik netrefis (na vetsi dalku) a za pohybu uz teprv ne...
jinak kolimator je na rychle mireni a MP5 tam, kde muzes mit kver neustale zamirenej - budovy. My pouzivame kolimec, ale bojujeme venku a tam nemuzes mit kver neustale v rameni...
strelba bez crosshairu je brana jako strelba od boku. Mas tam moznost hodit zbran k lici jako v Call of duty a divat se na svet pres miridla.
Podle me to realisticke je. Ja od boku strilim jen vyjimecne, pokud to jde, pouzivam mirene kratke davky, vyjimecne na neuznavace dlouhe full-auto :-)
a od boku toho taky zas az tolik netrefis (na vetsi dalku) a za pohybu uz teprv ne...
jinak kolimator je na rychle mireni a MP5 tam, kde muzes mit kver neustale zamirenej - budovy. My pouzivame kolimec, ale bojujeme venku a tam nemuzes mit kver neustale v rameni...
uzivatel (neregistrovaný)
2. 3. 2007 13:26
Nový
Re: Crosshair
celé vlákno
Tak tak.
Inak suhlasim s nazorom, ze nadpis je nestastny. CS je hra pre deti, pretoze len idu a strielaju a nic. Proste onicom. Zato ET ma velmi prekvapilo svojou krasnou hratelnostou a narocnostou. Je to dobra hra na odreagovanie, pretoze sa nemoze stat, ze ma z 200m niekto zabije revolverom :)
Inak suhlasim s nazorom, ze nadpis je nestastny. CS je hra pre deti, pretoze len idu a strielaju a nic. Proste onicom. Zato ET ma velmi prekvapilo svojou krasnou hratelnostou a narocnostou. Je to dobra hra na odreagovanie, pretoze sa nemoze stat, ze ma z 200m niekto zabije revolverom :)
6xx (neregistrovaný)
2. 3. 2007 13:56
Nový
Re: Crosshair
celé vlákno
Vzhledem k absenci revolveru to opravdu neni mozne ;-D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 3. 2007 11:17
Nový
Re: Crosshair
celé vlákno
presne tak. ale uz sem videl mody co pridavali dalsi zbrane...
takze mozna tam byl i revolver :-) - nevim , nepouzivam vystacim si s prirucnim kanonem D.Eaglem :-DD
navic se mi zda ze jsou relativne velmi ucinne (realne?). nedavno jsem si po nejakem case znovu pustil jen ET, a v tech chodbickach jsem automaticky sahl po pistoli - predemnou axis - dvakrat zmacknu dvakrat ho trefim do hrudniku A CHLAP STOJI!!
PS: CS: a to jako proc mam hrat neco co mi nepojede nativne? a navic existuje pro to lepsi alternativa (a nativni!)?
a to jako proc mam platit za cedegu a jeste za CSko, kdyz pomoci alternativ to mohu mit vsechno zadarmo a jeste ve vyssi kvalite! a navic nebudu podporovat win-game prumysl, ktery je mi k nicemu.
takze mozna tam byl i revolver :-) - nevim , nepouzivam vystacim si s prirucnim kanonem D.Eaglem :-DD
navic se mi zda ze jsou relativne velmi ucinne (realne?). nedavno jsem si po nejakem case znovu pustil jen ET, a v tech chodbickach jsem automaticky sahl po pistoli - predemnou axis - dvakrat zmacknu dvakrat ho trefim do hrudniku A CHLAP STOJI!!
PS: CS: a to jako proc mam hrat neco co mi nepojede nativne? a navic existuje pro to lepsi alternativa (a nativni!)?
a to jako proc mam platit za cedegu a jeste za CSko, kdyz pomoci alternativ to mohu mit vsechno zadarmo a jeste ve vyssi kvalite! a navic nebudu podporovat win-game prumysl, ktery je mi k nicemu.
dc (neregistrovaný)
2. 3. 2007 11:10
Nový
HDR
celé vlákno
True Combat ,alebo skor Enemy Territory (Quake3 engine) a HDR ? To ste trochu prehnali.
Zero (neregistrovaný)
2. 3. 2007 11:21
Nový
Re: HDR
celé vlákno
Nechapem preco.... ak ten engine upravili??? ved pisal ze pridali nejake nove veci preco nemohli upravit aj engine???
Wukian (neregistrovaný)
2. 3. 2007 14:10
Nový
Re: HDR
celé vlákno
No pratele, to jestli tam HDR efekty jsou ci nikoliv je mi uplne volny, clovek by mel preferovat hratelnost, a v zapalu boje clovek stejne tyhle efekty prilis nevnima ... ( a navic s mou GF 6600 ne GT, mi byt dokonce ukradenÿ musi :) )
dc (neregistrovaný)
3. 3. 2007 15:07
Nový
Re: HDR
celé vlákno
Pretoze ani nemohly.Splash damge neuvolnilo zdrojaky od enemy territorry, a kedze ET bezi na nom tak tazko.Dalo by sa to sice nanovo naprogramovat z Quake3 zdrojakov ale bola by to fuska.
2. 3. 2007 14:02
Nový
TC:E na Wiki Ubuntu
celé vlákno
Na Wiki Ubuntu.cz je přímo hezký návod a nějaké doporučení na instalaci. Her tam je popsáno více.
Banyan (neregistrovaný)
2. 3. 2007 14:29
Nový
CS pod linuxm nejde?
celé vlákno
Neviem preco je na zaciatku clanku pisane, ze CS si na Linuxoch nezahrame? Mne ide CS na mojom kubuntu v pohode na wine aj so steamom...
TurboLama (neregistrovaný)
3. 3. 2007 23:30
Nový
Re: CS pod linuxm nejde?
celé vlákno
Jasně že CS pod linuxem jde, ale ne nativně. TCE je rozhodně (až na pár bugů) povedená hra, ale přece jenom si radši zahraju CS (1.6) ve wine, hlavně kvůli HW požadavkům...
xm (neregistrovaný)
2. 3. 2007 14:45
Nový
Counter Strike je stupidní, TC: Elite je lepší!
celé vlákno
Koho by zajímal nějaký stupidní Counter Strike? True Combat: Elite je nesrovnatelně lepší hra jak co do realističnosti, tak co do hratelnosti. A navíc je zdarma!
wagimir (neregistrovaný)
21. 2. 2008 8:39
Nový
Re: Counter Strike je stupidní, TC: Elite je lepší!
celé vlákno
COunter Strike je stupidny? Pozri sa aku hracsku zakladnu ma CS a Aku TC:Elite.....nezrovnatelne viac ludi hra cs.........Napriklad ja hram cs uz 5 rokov......ked pojdes niekedy na turnaj tak zazijes uplne iny zazitok ako sediet doma.....
mofo (neregistrovaný)
2. 3. 2007 20:47
Nový
Engine
celé vlákno
Engine je už opravdu zastaralý. Moderní hry běží na lepších.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 3. 2007 23:40
Nový
Re: Engine
celé vlákno
Vůbec nejde o engin a grafiku, hlavně jde o hratelnost, bohužel to většina her dnes dost ztrácí :o(
mofo (neregistrovaný)
3. 3. 2007 10:41
Nový
Re: Engine
celé vlákno
V tomto máš pravdu. "Dokonalost" je však něco co odlišuje moderní a staré hry.
5. 3. 2007 8:46
Nový
Re: Engine
celé vlákno
To neni pravda, nektere nove hry maji i tu hratelnost slusnou ...
Anonín Daněk (neregistrovaný)
5. 3. 2007 18:17
Nový
zvuk
celé vlákno
Pod ET (klasickým, ne True Combat) my nejde zvuk (v systému ano), nevěděl by někdo jak to dát dohromady ?
vladimir (neregistrovaný)
6. 3. 2007 15:32
Nový
Re: zvuk
celé vlákno
hledas nekoho s vesteckou kouli?
fbu (neregistrovaný)
23. 3. 2007 22:32
Nový
Re: zvuk
celé vlákno
vyzkousej spustit:
echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
ted nevim jestli to jde i jako normalni user nebo musis bejt root.
u me to problem vyresilo.
echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
ted nevim jestli to jde i jako normalni user nebo musis bejt root.
u me to problem vyresilo.
DaishiSK (neregistrovaný)
21. 5. 2008 21:00
Nový
RE: True Combat: Elite - skoro jako Counter Strike
celé vlákno
Kedze je alli uz nejaky piatok offline a tak pripadny novy hraci nemaju kde najst "navody" pre zaciatok tak som zriadil http://tce-czsk.net/ kde najdete "stare" clanky z alli a casom hadam aj nove...
Luke (neregistrovaný)
31. 7. 2008 19:57
Nový
A co jine hry?
celé vlákno
Ja obcas hraju Urban terror, protoze na notebooku mi True Combat:Elite nepobezi. Hral jsem ho na stolnim PC a musim, ze to je super hra.
.... (neregistrovaný)
---.41.broadband7.iol.cz
18. 12. 2009 21:07
Nový
Recenze..trochu popletené
celé vláknoNjn..Skoro jako CSko?Ani za boha né..De vidět že ste to true ani nehráli,ani CSko.
Proč to neni podobné zas jako CS?..
1.Neplantuje se Bomba
2.Neni tam taková škála zbraní
3.Zbraně se nekupujou za peníze
4.Jinej výrobce
5.Ovládání
6.====( JE TO MÓD PŘEDĚLANÝ ENEMY TERRITORY )====
Takže jestli ste tu napsali že je to podobné ET,tak to sou keci.Protože toto je ET akorát jiný mód.
Než napíšete další píčovinu tak si to zahrajte.Gn.
jaster_ba (neregistrovaný)
---.95-103-119.t-com.sk
2. 3. 2011 21:31
Nový
Re: Recenze..trochu popletené
celé vláknoBomba ak sa nemýlim tak sa dáva v OBJECT mapách nie? A ak nie tak na hratelnosti to neuberá. Škála zbraní je väčšia. Každý server má iné.

