Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Tux Commander: souborový manažer z české dílny

Václav Pávek aura:99
21. 12. 2011 8:52 Nový

Double Commander

celé vlákno

Ještě lepší mi příjde Double Commander (http://doublecmd.sourceforge.net/). Hledal jsem dlouho, ale když jsem jej objevil tak jsem už u něj zůstal.

Rovano
Rovano (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
21. 12. 2011 11:06 Nový

Re: Double Commander

celé vlákno

Ano. Jeho vývojová verze je již použitelná a lepší jak jiné commandery vyjma MC :-)

neron
neron (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
21. 12. 2011 18:13 Nový

Re: Double Commander

celé vlákno

Jo, jeste kdyby tak nepadal.

D.A. Tiger aura:65
22. 12. 2011 0:26 Nový

Re: Double Commander

celé vlákno

No nevím. DC je (jako většina dalších programů v Linuxu) silně svázaný s prostředím, ze kterého vychází, tedy GTK a Gnome (ano vím, že by měl být i port do QT, ale ten jsem nezkoušel). Některé věci se mi zdají takové trochu nehotové - např. nastavení panelu, kde máte sice nabídku přidat panel, ale panel nepřidá, maximálně jako tlačítko s menu. Nedej bože aby jste si nastavily, že chcete vidět náhledy obrázků a skryté soubory zároveň v adresáři, kde je hodně souborů - pak si připravte hodně kávy a cigaret, protože se opravdu načekáte. Stalo se mi i to, že mi z nějakého záhadného důvodu spadl, a už nenastartoval, dokud jsem nepromazal konfiguraci...
Dost blbne i nastavení asociací souborů. Např. soubory *.ODT mi otevírá automaticky v Kalibre. Sice je možnost otevřít v..., nebo použít dialog nastavení asociací, kde však danou položku vytváříte znova od nuly, místo toho, aby vám nabídl již existující možnosti, kde pouze upřesníte, kterou upřednostňujete. Z jakého důvodu mi soubory *.TXT. nebo *.XML otevírá v programech z wine mi je opravdu velkou záhadou ....
Chybí mi pohled stromu.

Zas na druhou stranu, mám ten dojem, že je to zatím jediný WM pro Linux který nabízí možnost přidávat externí aplikace do nástrojové lišty a nastavení associací souboru pro každou akci (otevřít, náhled, ...) zvlášť.

D.A. Tiger aura:65
22. 12. 2011 0:40 Nový

Re: Double Commander

celé vlákno

Errata : "např. nastavení panelu, kde máte sice nabídku přidat panel, ale panel nepřidá" - měl jsem na mysli nástrojovou lištu, sorry.

palo
palo (neregistrovaný) ---.orange.sk
21. 12. 2011 11:48 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

http://i.iinfo.cz/images/501/tuxcommander-1-orig.png huh? vyzera to ako hodne ogrcany a hodne hodne opuchnuty totalcommander pod windows. ako v tom ma niekto chut pracovat? a teraz vobec nenarazam na samotneho tux commandera..

Mi. Chal. aura:32
21. 12. 2011 13:30 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

pracovat v čem? Programech typu Total Commander?

martin-ux
martin-ux (neregistrovaný) ---.europe.hp.net
23. 12. 2011 10:03 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

Asi myslel pracovat so subormi :)

Ja som dlhe roky hladal alternativu k Windows Commanderu (teraz Total Commanderu [TC]) -- ale jednoducho som nenasiel. Midnight Commander je u mna cislo 1 ..

IMHO, ostatne commandery sa snazia napodobnit TC, ale nedari sa im to .. TC ma za sebou predsalen dlhe roky vyvoja a je to vidno ..

jo, kolko ludi, tolko chuti ..

stewe
stewe (neregistrovaný) ---.rev.stofanet.dk
21. 12. 2011 15:28 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

ty si dobre opuchnuty a ogrcany, ved to je obrazovka z nejakeho netbooku, na notebooku / monitore to vyzera fajn a ten tvoj "opuchnuty" vzhlad sa da uplne lahko zmenit, skin prostredia spravi svoje, ja som s tym spokojny, ty ogrcanec :)

ZAJDAN aura:43
21. 12. 2011 13:24 Nový

je to vůbec potřeba?

celé vlákno

mě spíše udivuje, že ty comandery někdo používá..já si nějak odvykl a využívám oken gnome ...naposledy si pamatuju M602 kdy pod dosem okna nebyli

.
. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 12. 2011 13:44 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

m602? to nekdo pouzival.? jedine nc nebo dn (norton commander, dos navigator)

sokrates
sokrates (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 12. 2011 10:38 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Volkov ruleZZZZZZZZZZZZZ

mates
mates (neregistrovaný) 80.188.193.---
21. 12. 2011 13:46 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Me tenhle zpusob prace vyhovuje. Vsechny vase okna(taby) mam v jednom okne(aplikaci). Vlevo a vpravo si vzdy snadno a rychle hodim co potrebuji. Honit po plose tri ctyri okynka, abych poznal, co se ve kterem adresari zmenilo mi prijde zdlouhave, obzvlast v pripade dlouhych nazvu souboru a nutnosti videt cas upravy, velikost atd. se nenabizi moc zpusobu, jak okna rozumne umistit. Navic se prepnu do jine aplikace a okna zmizi. Pak je treba minimalizovat jednu nebo vice aplikaci nebo si okna hodit do popredi atd. Tady se prepnu na jedno okno a... Situace exploreru nebo jak se tomu.... se stale zlepsuje (ale trva to, co :)), ale stale mi na spoustu operaci prijde ucinejsi vzit totalcmd, krusader nebo doublecmd.

ZAJDAN aura:43
21. 12. 2011 15:03 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

tak od toho má linux přece pracovní plochy kde si na každou z nich umístím co potřebuji

mates
mates (neregistrovaný) 80.188.193.---
21. 12. 2011 15:20 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

vic ploch vic...
Je to obcas dobra vec, ale osobne davam prednost vice monitorum. V mem pripade spolu data na obrazovkach souvisi a je lepsi videt vse najednou.

asdasd
asdasd (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
21. 12. 2011 14:26 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Mě zase udivuje, že někdo radši loví myší několik oken na ploše, aby udělal to samý, co v commanderu jednou zkratkou .

ZAJDAN aura:43
21. 12. 2011 15:05 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

jetli budu mackat nejake zkratky na klavesnici a nebo machnu myšou už je jedno...je to taky otázka jak je uživatel s myší zručný :_)))

mates
mates (neregistrovaný) 80.188.193.---
21. 12. 2011 15:28 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Mozna to bude pro nekoho prekvapujici skutecnost, ale domnivam se, ze i lide obsluhujici klavesnici dvema prsty z kazde ruky to vyresi takhle rychleji nez klikanim.
Ano, take klikam, doma obcas behem vecera na zahlavi tabu a pretahuji soubory mysi. Toto chovani je u me ale podminene...
Mam v tu chvili, rekneme, spoustu casu a nevim, co s nim
a zaroven
potrebuji udelat jednoduchou neopakujici se operaci.

Trident
Trident (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
21. 12. 2011 15:09 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Pod dosem okna byli az do verze 3.11 . Predtim byl taky Dos Shell od mrkve.M602 byl jeden z tech poslednich ne prilis povedenych manazeru. Vyhodou byl akorat vestaveny terminal a faxovani. Coz v dobe kdy se na linku porad cekalo v radu let a modemy byly nechutne drahy to byly spise funkce jen pro vyvolene a pro firmy.

xxl
xxl (neregistrovaný) ---.157.broadband9.iol.cz
21. 12. 2011 23:00 Nový

Re: je to vůbec potřeba?

celé vlákno

Zase další inteligent, co podstrkává své zvyklosti jinému jako ty pravé a jediné. Ostatní co používají jiné (jednodušší) cesty jsou "exoti".
Sláva a díky bohu za 2panelové manažery.

stewe
stewe (neregistrovaný) ---.rev.stofanet.dk
21. 12. 2011 15:34 Nový

fail

celé vlákno

vyskusal som to v xubuntu 11.04 a po 5 minutach to padlo a odinstaloval som to, konkretne, kazdy subor ma info v stlpcoch, name, size, date, attributes, a ked som poradie tych stlpcov presuval, doprava, dolava, proste tahal za ne a menil ich, tak to padlo :D

konkretne:

(tuxcmd:3564): Gtk-CRITICAL **: IA__gtk_conta­iner_propagate_ex­pose: assertion `GTK_IS_WIDGET (child)' failed
**
Gtk:ERROR:/bu­ild/buildd/gtk+2­.0-2.24.4/gtk/gtkcon­tainer.c:2756:I­A__gtk_contai­ner_propagate_ex­pose: assertion failed: (child->parent == GTK_WIDGET (container))
Aborted

to je celkom hanba

Rover623
Rover623 (neregistrovaný) 2a01:490:11:----:----:----:----:----
21. 12. 2011 17:00 Nový

Nautilus

celé vlákno

Abych řekl pravdu dlouho jsem hledal nějakou náhradu za TC z Windows, nakonec jsem zvolil muCommander, který je psaný v Javě a funguje tak vlastně všude, kromě hledání, které je v Linuxu asi o sto let vpředu než to vestavěné ve Windows (takže tento problém je vlastně vyřešený) mi muCommander nabízel vše potřebné. Jenže potom se situace změnila a Nautilus se naučil používat 2 panely (na požádání), od té doby už používám pouze Nautilus. Sice pořád mám nějakého dvoupanelového správce souborů na disku, ale už jsem ho pěkně dlouho nespustil.

Tux Commander mi vadil v jedné věci, každou, ale opravdu téměř každou blbost bylo nutné nastavit ručně, což nejenom, že ukrutně zdržuje, ale hlavně vás to za chvilku pěkně otráví.

mat
mat (neregistrovaný) ---.6.broadband12.iol.cz
21. 12. 2011 21:19 Nový

Re: Nautilus

celé vlákno

muCommander je dobrej, jenom to hnusne vypada. Jenom na Mac se na to da koukat, nevim proc ....

ked
ked (neregistrovaný) ---.82.broadband9.iol.cz
22. 12. 2011 0:25 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

Tc je na prd, například neumí editovat soubory přímo přes ftp (koukejme na chlapíka mc) , trpí mnoha bugy které vzhledem k tomu, že je vývoj de facto mrtvý, nikdo neopravuje.

J
J (neregistrovaný) ---.85.broadband13.iol.cz
22. 12. 2011 23:15 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

tohle mi neprijde jako program ktery je mrtvy:
http://www.ghisler.com/whatsnew.htm

Phorusrhacos
Phorusrhacos (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
22. 12. 2011 23:28 Nový

Re: Tux Commander: souborový manažer z české dílny

celé vlákno

Předpokládám, že ked má na mysli Tux Commander, ne Total Commander. Tux Commander je bohužel asi opravdu mrtvý. Když se tady o něm před několika lety naposledy psalo, jeho autor Tomáš Bžatek ještě do diskuze psal o jeho vývoji, teď už ale nic...

Jamamoto
Jamamoto (neregistrovaný) 109.80.62.---
23. 12. 2011 23:02 Nový

Nejlepší je SpeedCommander x64

celé vlákno

Takže bych ho bral za vzor, jak má takový program vypadat.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem