Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

deltree
deltree (neregistrovaný) ---.karneval.cz
29. 4. 2010 0:17 Nový

Stazeni

celé vlákno

Kdy a kde bude ke stazeni? 15 minut po pulnoci zatim nikde neni.

Adam Štrauch aura:99
29. 4. 2010 0:20 Nový

Re: Stazeni

celé vlákno

Někdy dnes. Minule to bylo kolem druhé odpoledne.

Stanislav Hoferek aura:45
29. 4. 2010 1:37 Nový

Re: Stazeni

celé vlákno
Iluze
Iluze (neregistrovaný) ---.starnet.cz
29. 4. 2010 10:40 Nový

Re: Stazeni

celé vlákno

Možná to bude způsobeno časovým posunem, co??

lukas
lukas (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
29. 4. 2010 1:57 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

taky cekam a to jsou dve rano

Vojtěch Trefný aura:96
29. 4. 2010 7:13 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Tak čekejte dál, ke stažení bývá obvykle teprve mezi dvanáctou a čtvrtou odpolední.

Ondra78
Ondra78 (neregistrovaný) ---.wlan-36.dobruska.cz
29. 4. 2010 8:43 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Taky čekám, už aby to bylo!!!

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.internetbox.cz
29. 4. 2010 7:45 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Kam spěcháš? V USA mají teprve včera :)

Nick
Nick (neregistrovaný) ---.hari.cable.virginmedia.com
29. 4. 2010 11:42 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Ale Canonical je Britskej, takze kolik je zrovna v USA s tim moc nesouvisi…

Michal Lukášek aura:71
29. 4. 2010 8:05 Nový

Tři nicneříkající kuličky

celé vlákno

Ty nic neříkající kuličky jsou trojice lidí držící se za ruce :)

Míra
Míra (neregistrovaný) 80.95.102.---
29. 4. 2010 8:14 Nový

Re: Tři nicneříkající kuličky

celé vlákno

Taky jsem v tom nejdřív viděl kuličky. Ale stačilo si přečíst, co vlastně znamená „Ubuntu“ a pak mně to docvaklo :-)

Deafboy2v1
Deafboy2v1 (neregistrovaný) ---.europe.hp.net
29. 4. 2010 9:33 Nový

sux a lot

celé vlákno

Design sux a lot, ale ten userswitch applet sa mi paci :D Ak bude cele UI premakane ako ten applet mozno to zacne konecne vyzerat dobre… Celkova farebnost UI mi ale pripomina teplu mrkvu.

MilanK
MilanK (neregistrovaný) ---.static.cablecom.ch
29. 4. 2010 14:47 Nový

Re: sux a lot

celé vlákno

Dost mi to připomíná fialovou módu porevolučních podnikatelů…
Canonical k tomu raději měl hned přidat prográmek na snadnou změnu, jinak v google stoupne četnost vyhledávání „how to change splash image and GDM background in ubuntu lucid“.

Prase
Prase (neregistrovaný) ---.239.broadband9.iol.cz
29. 4. 2010 10:00 Nový

Díky...

celé vlákno

… pěknej článek.

šoumenvodnetbooku
šoumenvodnetbooku (neregistrovaný) ---.karneval.cz
29. 4. 2010 10:00 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

S instalací bych počkal ještě tak týden, než si to ohmatá komunita a odhalí případné problémy. Navíc to bude i chvilku trvat, než se repozitáře zaplní verzemi softwaru přímo pro toto distro. Ale na hraní s LiveCD už to určitě je a také jsem zvědavý.

Developer
Developer (neregistrovaný) ---.websupport.sk
29. 4. 2010 10:29 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Ja kvoli PHP 5.3 cakat nebudem. Potrebujem to cim skvor. Ked som sa to snazil doinstalovat v 9.10 z DebNet tusim, rozdrbal som si cely LAMP server. Vravim si, ze mi to nestoji za tu namahu sachovat s repozitarmi a nainstalujem to pekne z distra.

Ivo
Ivo (neregistrovaný) 193.179.188.---
29. 4. 2010 10:18 Nový

preco stale ten GImp ???

celé vlákno

V kazdej jednej recenzii na nove Ubuntu je nejaka poznamka o „kontroverznom odstraneni Gimpu“. Ja pouzivam Gimp a povazujem ho za super aplikaciu, ale vobec mi nevadi ze nie je v zakladnej instalacii. Staci par klikov a je naistalovany. Kde je problem?

Nemyslim ze je taky problem si v spravcovi balickov naklikat balicky na naistalovanie, pripadne na odstranenie. Aj tak to kazdy robi po nainstalovani noveho systemu.

tom
tom (neregistrovaný) ---.802.cz
29. 4. 2010 10:55 Nový

Re: preco stale ten GImp ???

celé vlákno

Přesně tak. Taky nenadávám, že tam hned není Mplayer, VLC, Avidemux, Audacity, Hugin, Rawstudio apod.

Stanislav Hoferek aura:45
29. 4. 2010 11:50 Nový

Re: preco stale ten GImp ???

celé vlákno

ja som vsetky taketo veci ktore mi chybali dal na mediu a dal na internet a tak nemusim vobec riesit, co v originalnom ubuntu je a co nie. gimp pouzivam napriklad, a rad by som ho mal aj na livecd – tak sa skratka upravi medium kde ten gimp je, nic tazke…

Qk
Qk (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
29. 4. 2010 11:23 Nový

Re: preco stale ten GImp ???

celé vlákno

Naprosto souhlasim – naopak bych odstranil podstatne vic veci, ktere vetsina lidi nepouzije a neni problem to doinstalovat…

Stanislav Hoferek aura:45
29. 4. 2010 11:51 Nový

Re: preco stale ten GImp ???

celé vlákno

napriklad? ja osobne by som napriklad odstranil f-spot. su vsak ludia, ktorym to uplne vyhovuje a su s tymto sw spokojny.

Ivan Bibr aura:80
29. 4. 2010 12:25 Nový

Vylepšený F-Spot?

celé vlákno

Na druhou stranu byl vylepšen F-spot natolik, že běžné operace s fotkami a obrázky jsou otázkou jednoho kliknutí

Jo, a kdy? Poslední velké změny se odehrály tak před rokem a půl, od té doby téměř výhradně bugfixují. http://www.f-spot.org/News

Pravda je taková, že tu aplikaci nepovažuji za nic moc, na druhé straně nevím o rozumné alternativě pro GNOME. Hledali jsme ji do knihy i tentokrát, ale nenašli…

55.lukas
55.lukas (neregistrovaný) 77.234.241.---
29. 4. 2010 13:28 Nový

Re: Vylepšený F-Spot?

celé vlákno

Ja používam ako obrázkový prehliadač MIRAGE. Pre mňa je to vhodná kombinácia F-Spot-u a základných (naozaj základných) funkcií GIMP-u. Ako sú orezať, otočiť a podobné blbinky.

Som s ním spokojný, na základnú prácu mi úplne vyhovuje.

http://mirageiv.berlios.de/

zitrone
zitrone (neregistrovaný) ---.238.broadband11.iol.cz
29. 4. 2010 16:13 Nový

Re: Vylepšený F-Spot?

celé vlákno

Osobně jsem zvědavý jak se vyvine Shotwell, nicméně Solang je také zajímavý tím, že používá databázi Trackeru.

mayo2000
mayo2000 (neregistrovaný) ---.orange.sk
29. 4. 2010 22:37 Nový

Re: Vylepšený F-Spot?

celé vlákno

g-thumb

Ivan Bibr aura:80
1. 5. 2010 10:50 Nový

Re: Vylepšený F-Spot?

celé vlákno

Dobrý prohlížeč, ale na úpravu fotek ještě horší než F-spot.

Baset
Baset (neregistrovaný) ---.clnet.cz
29. 4. 2010 12:32 Nový

Xubuntu

celé vlákno

Jak to vypadá s vydáním Xubuntu? Zpožďuje se o dny? Týdny?

Vojtěch Trefný aura:96
29. 4. 2010 12:44 Nový

Re: Xubuntu

celé vlákno

Nezpožďuje se.

Orso
Orso (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
29. 4. 2010 13:50 Nový

Re: Xubuntu

celé vlákno

Ja xubuntu mam na desktope uz nejaky tyzden, az na caste updates, ktore su vo vyvojovej verzii bezne,akurat nejak stale nefunguje pptp vpn a v bugtrackery pisu ze je to fixnute takze snad po dnesnom update :) celkovo na mna system posobi stabilne a je velmi svizny na p4 2.6/1.5 giga ram

SillyBoy
SillyBoy (neregistrovaný) ---.802.cz
29. 4. 2010 12:42 Nový

RC??

celé vlákno

A to co je ted k dispozici na Ubuntu.com, je jen RC? Kdy vlastne bude normalni release?

Vojtěch Trefný aura:96
29. 4. 2010 12:47 Nový

Re: RC??

celé vlákno

To je pořád dokola (nic osobního, ale dneska na podobné otázky odpovídám prakticky nepřetržitě).

Tedy: vydání je dnes, ale to neznamená, že bude přesně v 00:01 – až vyjde, tak vyjde. Je i docela dobře možné, že se na některých zrcadlech objeví final i před ofic. oznámením.

SillyBoy
SillyBoy (neregistrovaný) ---.802.cz
29. 4. 2010 12:50 Nový

Re: RC??

celé vlákno

Diky za odpoved. Trpelive cekam a tesim se.

Tonanek
Tonanek (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
29. 4. 2010 12:59 Nový

Dotaz

celé vlákno

Mohl bych se zeptat autora, kolik mista zabral na disku v EEE a jestli instaloval na ctzrgigovy nebo osmigigovy disk? Dekuji.

bassaq
bassaq (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
29. 4. 2010 13:18 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

jiz z fotky je patrne o kterou verzi EEE se jedna, podle jinych clanku autora ohledne EEE a hrani si s nim je zrejme ze jde o 1000H a ten se nedodaval ani s 4GB ani 8GB, ale klasickym pevnym 80GB nebo 160GB… sam mam jeden exemplar :)

Petr Krčmář aura:99
29. 4. 2010 13:53 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Je to přesně tak, Adam má verzi s 80GB diskem. Ještě doplním, že čistá instalace 10.04 (mám tu RC verzi ve virtuálu) zabírá na disku 2,3 GB, takže se vejde i na 4GB SSD disk. Otázkou je, co všechno si tam ještě uživatel přiinstaluje.

Tonanek
Tonanek (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
29. 4. 2010 15:28 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Diky. 2,3 giga je v pohode. Dostanu se v klidu pod 2giga, protoze spousta veci prijde po zakladni instalaci pryc.

Tonanek
Tonanek (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
29. 4. 2010 13:57 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Tak to se omlouvam. Mi to prislo jako 901. Je to stejne, sned krome par jinych popisu tlacitek. Ze ma autor 1000H jsem nevedel.Diky.

NA
NA (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 4. 2010 13:11 Nový

DVD verze už ovšem je

celé vlákno

Za tu dobu máte staženo :-)
http://cdimage.ubuntu.com/dvd/current/

Vojtěch Trefný aura:96
29. 4. 2010 13:19 Nový

Re: DVD verze už ovšem je

celé vlákno

Jenže to je úterní daily build (on v tom sice prakticky žádný rozdíl nebude, ale final to prostě není).

Viki
Viki (neregistrovaný) ---.98.broadband4.iol.cz
29. 4. 2010 13:15 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

A proč je u toho DVD datum 27-Apr-2010? když má vyjít až dnes

Rovano
Rovano (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
29. 4. 2010 13:20 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Protože je to dailybuild z 27.4. Není to final verze.

Viki
Viki (neregistrovaný) ---.98.broadband4.iol.cz
29. 4. 2010 13:24 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

myslel jsem si to :)

Čtenář
Čtenář (neregistrovaný) ---.155.broadband2.iol.cz
29. 4. 2010 14:12 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno
Stanislav Schnelly aura:70
29. 4. 2010 17:25 Nový

Písmo

celé vlákno

Další vydání, které je nepoužitelné pro člověka, který nechce v systému rozmazané fonty. Mám se smát nebo plakat?

Rovano
Rovano (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
29. 4. 2010 18:02 Nový

Re: Písmo

celé vlákno

??? Můžete osvětlit? Nneí problém si to nastavit, ne?

Stanislav Schnelly aura:70
29. 4. 2010 18:35 Nový

Re: Písmo

celé vlákno

Ubuntu nenabízí žádný nástroj k nastavení fontů pro celý systém. Gnome-appearance-properties (klasická položka „Vzhled“ z menu) ovlivňuje pouze GTK/Gnome programy a to ještě ne všechny. Například Firefox, Thunderbird, KDE, Qt, Java a jiné aplikace si stále vykreslují fonty po svém. Jak si to má nastavit normální uživatel, kterého z defaultních rozmazaných fontů bolí oči?

Viz. http://launchpadlibrarian.net/43780129/Screenshot.png

Přístup vývojářů: Pokud si nainstalujete cokoli jiného, než je defaultní set programů, je to váš problém.

Rodion
Rodion (neregistrovaný) ---.kjm.cz
30. 4. 2010 10:50 Nový

Re: Písmo

celé vlákno

V tom případě doporučuji http://www.webupd8.org/2009/09/ubuntu-debian-script-to-install-sharp.html

Funguje skvěle.

Stanislav Schnelly aura:70
1. 5. 2010 21:54 Nový

Re: Písmo

celé vlákno

Díky, zkusím. Po zběžném proběhnutí skriptu se sice jedná převážně o instalaci Win fontů, ale za zkoušku člověk nic nedá…

Kmeto
Kmeto (neregistrovaný) 195.91.79.---
29. 4. 2010 18:16 Nový

Ubuntu

celé vlákno

Takze Ubuntu malo vyst dnes okolo 14–15:00? Tak som aspon cital v komentoch.

Rovano
Rovano (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
29. 4. 2010 18:19 Nový

Re: Ubuntu

celé vlákno

Pokud chce být člověk chytřejší(rozuměj informovanější), jde vždycky blíž ke zdroji. Tak to dělá i Root.cz.
Momentálně se rebuildovali podruhé ISA a testují se. Většina už testy prošla.

Kmeto
Kmeto (neregistrovaný) 195.91.79.---
29. 4. 2010 18:27 Nový

Re: Ubuntu

celé vlákno

Tak to uz sa tesim. Naozaj som zvedavy na toto nove Ubuntu. :P

VfB
VfB (neregistrovaný) 81.19.41.---
29. 4. 2010 19:33 Nový

dva panely?

celé vlákno

někde jsem četl, žen by správce souborů měl umět dvoupanelové rozložení, pokud by to tak bylo tak bych hned přešel na novou verzi, přeci jen používat jednopanelový filemanager je jak používat jen jednu ruku

Lukáš Francálek aura:16
29. 4. 2010 20:00 Nový

Re: dva panely?

celé vlákno

Ano, Nautilus to už umí:
http://www.linuxexpres.cz/distro/recenze-ubuntu-10-04-lucid-lynx
Správce souborů Nautilus umí konečně pracovat v dvoupanelovém režimu, takže už nutně nemusíte hledat nejrůznější commandery.

Shadow
Shadow (neregistrovaný) ---.221.broadband15.iol.cz
29. 4. 2010 20:45 Nový

Re: dva panely?

celé vlákno

jj umí to, je to super, zkoušel jsem to v RC tak doufám, že ve finální verzi to zůstalo.

Kmeto
Kmeto (neregistrovaný) 195.91.79.---
29. 4. 2010 19:49 Nový

Ubuntu

celé vlákno

A je to tu. Uz je aj aktualizovana hlavna stranka. Trosku ma trapi ze nemozem zaziadat o CD zadarmo, lebo stahovanie by trvalo dlhsie. :(

gnome
gnome (neregistrovaný) ---.63.broadband7.iol.cz
29. 4. 2010 20:00 Nový

Re: Ubuntu

celé vlákno

Já sem o něj zažádal už přd včerejškem. Asi maj hodně objednávek. Bohužel

Kmeto
Kmeto (neregistrovaný) 195.91.79.---
29. 4. 2010 20:09 Nový

Re: Ubuntu

celé vlákno

Tak mne to nejde od verzie 9.10.

Shadow
Shadow (neregistrovaný) ---.221.broadband15.iol.cz
29. 4. 2010 20:47 Nový

Velikost ISO

celé vlákno

Nevím jestli dělám chybu, ale ISO se mi nevejde na CD. Nevíte někdo v čem je problém. Díky

volani.webnode.cz
volani.webnode.cz (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 4. 2010 21:37 Nový

ubuntu-10.04-desktop -i386 download

celé vlákno

ubuntu-10.04-desktop-i386 stažení: http://jabb.im/09c

David Kovář aura:87
30. 4. 2010 19:20 Nový

Re: ubuntu-10.04-desktop -i386 download

celé vlákno

No já nevím, já si to radši stáhnu z oficiálních zdrojů. Kdoví co nám tam vtipálek volani.webnode.cz přibalil za veselého trojana. Takže všem doporučuju stahujte tady: http://www.ubuntu.cz/ziskejte/stahnout

volani.webnode.cz
volani.webnode.cz (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
3. 5. 2010 15:09 Nový

Re: ubuntu-10.04-desktop -i386 download

celé vlákno

:) to chápu.
Chtěl jsem udělat alternativu k v případě že by byly přetíženy ofiko mirrory.
Trojany ani nic dalšího jsem tam nepřibalil, mohl bys to ověřit pomocí hash po stažení.

Ale možná by se dalo součást ubuntu a to ubuntu one považovat za trojan i v té „oficiální“ variantě :D

snape
snape (neregistrovaný) ---.adsl.mustangtechno.net
30. 4. 2010 0:15 Nový

A co staré, vlekoucí se chyby, byly odstraněny?

celé vlákno

Zlobí mě dvě vážné, už řadu let neopravené chyby.

Ta první je bug 148454 u console-kit-daemon, kdy zmíněný daemon startuje zbytečně 64 threats, které nikdy nebudou použity. Abych pravdu řekl, i jiné distribuce mají tuto chybu, zkoušel jsem tři a byla tam také, takže jde nejspíše o problém v jádře. Ale trvá to už řadu let a nic se neděje.

Ta druhá je skutečně ošklivá. Jde o problém s F-spot, který svévolně mění čas u importovaných obrázků přímo v jejich EXIF meta datech. Dělá to bez varování a bez možnosti to vypnout. Bug 175191.

Martin Zixo aura:100
30. 4. 2010 5:40 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

Cerstvo upgradnute z9.10, bez problemov facha super :) spokojnost

frosty
frosty (neregistrovaný) ---.95-103-170.t-com.sk
30. 4. 2010 7:08 Nový

Re: Ubuntu 10.04 Lucid Lynx: LTS s výraznějšími rysy

celé vlákno

upgrade ok, akurat namiesto boot obrazovky mam blikajuce _ a hlavne thx za odkaz na zmenu ovladanie okna. mohli to aspon urobit tak aby sa to cloveka spytalo, ide o poradie 4 slov… wtf

J
J (neregistrovaný) ---.chello.sk
1. 5. 2010 12:43 Nový

PRVE DOJMY

celé vlákno

Mam 8.10, dnes som vypalil 10.04 a hned vyskusal Live CD

Dojmy su horsie ako zle

Zvuk nefunguje, co by este nevadilo. Horsie je ze system po par chvilach totalne zamrzne s rozbytymi farebnymi smuhmi cez obrazovku. Ocividne problem s grafikou. Mam Asus P5Q dosku a integrovane karty, nic specialne. Na 8.10 bezia, hoci nie 100% ale vsade sa pisalo ze Intel drivery maju novsie verzie uz vyriesene, preto ma taketo problemy zarazaju

Okrem toho hned po nabehnuti do fialoveho desktopu sa hore v menu zjavi vykricnik „Crash detected“ nieco s nejakym gdb daeomonom. Neviem co to je, na nete som k nej uz videl nejake reporty, ale bez odozvy.

Teda ak toto ma byt LTS a Live CD ma ma presvedcit ake je uzasne, tak je to s prepacenim na grcanie. Ja som bol v tom ze 8.10 ma nejake muchy a v 10.04 budu uz tieto vyriesene, co si mam mysliet o tom ze novsi LTS funguje u mna horsie nez stara 8.10 ?

hm
hm (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
2. 5. 2010 14:29 Nový

Re: PRVE DOJMY

celé vlákno

to vis no, museli se venovat zmene barvicek (z mimochodem vlemi peknych na totalni fialovej hnus), tak uz nezbyl cas na opravdu dulezite veci…

drowsy
drowsy (neregistrovaný) 213.195.242.---
3. 5. 2010 22:43 Nový

Re: PRVE DOJMY

celé vlákno

Souhlasím – moje zkušenost je taková, že na 9.10 běželo vše dokonale. Upgrade 9.10 → 10.04 trval 5 hodin a aniž by doběhnul do konce, ohlásil, že aktualizace selhala )ve chvíli, kdy se instalovaly balíčky). Instalace měla neskutečné množství chyb a poté jsme nebyl schopen nahodit z grubu ani starší verze. Manuální reinstall balíčků nefungoval. Vše, co jsem mohl, bylo chmodem si dát práva na všechno, abych si mohl pomocí LiveCD aspoň stáhnout data, která jsem potřeboval.
Poté jsem nainstaloval Kubuntu namísto Ubuntu, které jsem používal do té doby. Vše běží jakžtakž, jen občas mi z nepochopitelných důvodů nenabíhá Apache. Vidím to na další reinstall zpět na Ubuntu 9.10. KDE je sice hezké, ale nějak mám pocit, že to je prostě nehotový systém. Mám z toho dojmy horší než z Windows7 RC … a to byl jo propadák … Navíc má Kubuntu LL podstatně vyšší spotřebu než předchozí verze!!!

atr
atr (neregistrovaný) ---.95-103-206.t-com.sk
1. 5. 2010 14:04 Nový

co sa stalo s hal

celé vlákno

preboha co sa to stalo z hal, stale poluje cdrom, ked sa ho pokusim zastavit cez hal-disable-polling –device /dev/cdrom zahlasi chybu. Nevadilo by mi to no kvoli tomu mi vydrzi baterka o pol hodinu kratsie. Ma niekto podobny problem? A hibernacia, suspend, este stale neidu.

tazy
tazy (neregistrovaný) ---.karneval.cz
2. 5. 2010 17:54 Nový

dva monitory

celé vlákno

Mám notebook hp6730s s integrovanou grafickou kartou intel 4500hd a ext.monitor 24" full hd a nový ubuntu 10.4 . Na ext.monitoru nejde nastavit větší rozlišení než 1024×760.U karmica nebyl žádný problém.Vždycky musím počkat až nastartuje NB bez ext.monitoru, pak tedy připojím ext.monitor a musím znovu nastavit požadováné rozlišení.Docela mě to zklamalo

lop
lop (neregistrovaný) 77.240.188.---
2. 5. 2010 21:38 Nový

Shutdown nevypina

celé vlákno

Zkousel jsem uz editovat GRUB, ale stale bez uspechu. Prikaz SHUTDOWN proste zamrzne na splash screenu a PC se nevypne… Aaaach jo. Nevite co s tim? (chyba uz je nahlasena)

He
He (neregistrovaný) ---.siemens.za.cust.gts.sk
3. 5. 2010 7:35 Nový

Re: Shutdown nevypina

celé vlákno

Jak je to mozny, na linuxexpress jiz par hodin po releasu manik napsal velice pozitivni recenzi kde pise ze zadne HW problemy nejsou reportovany a ze je tolvelice povedene distro, proste jenom svetle zitrky a pozitiva – (trpka ironie)

atr
atr (neregistrovaný) ---.sks5.muni.cz
3. 5. 2010 11:26 Nový

Re: Shutdown nevypina

celé vlákno

mam podobny problem este z cias Karmic Koaly, u mna sla hibernacia, suspend a vypnutie v poriadku, pokial som nedal doinstalovat nvidia ovladac. Navrat k povodnemu noveau mi sposobil padanie X. a zial s noveau mi baterka vydrzi o pol hodinu menej. Zatial som nenasiel riesenie tohto problemu a to uz par mesiacov hladam po nete. Zopar ludi odporuca pouzivat jadro 2.6.33 no nechcem radsej riskovat.

mat
mat (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
3. 5. 2010 10:52 Nový

co to je?

celé vlákno

Fuj to je vosklivy… to je ten Linux? Proc to vypada jako windows 3.11 a ne jako operacni system z roku 2010. Co to jsou za priserny fonty.. brrrr

asmodeon
asmodeon (neregistrovaný) ---.scnet.cz
11. 5. 2010 11:15 Nový

Asus EEE 901

celé vlákno

Ahoj, tak jsem včera instaloval 10.4 na sveho miláška a zatím bez větších problémů, instaloval jsem na 8Gb disk a po promazani mam jeste 6,3Gb volnych, aplikace eee-control sice nechtěla běhat, ale pan googl nezklamal a už běhá vše jam má být, zatím spokojenost. Barvičky moc neřeším, prostředí si nastavim dle svého a bootovací obrazovka mě moc nezajímá. Písma rozmazané nejsou, alespoň dle mého.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem