Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 0:06 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Hmmmmmm ..... tak zas nic .... Linux, ani se svym generatorem me asi nema rad ... asi je to vzajemne, mozna dobre, ze to tak dopadlo:o)
Michal Breškovec aura:90
6. 4. 2009 7:58 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Kruci, taky prd. Kdyby aspoň bylo to pověstné štěstí v lásce, ale s tím je to ještě horší.
PMoravec
PMoravec (neregistrovaný)
6. 4. 2009 9:31 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Taky mohli alespon zpatky poslat E-mail, ze jsem nic nevyhral. Takhle nevim, jestli vubec muj E-mail dosel...
PMoravec
PMoravec (neregistrovaný)
6. 4. 2009 9:44 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Ještě taková poznámka, používat generátor pseudonáhodných čísel, to asi není nejlepší řešení při losování. Nebo jste použili nějaký jiný zdroj náhodných dat než (s)rand(om)/$RANDOM?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 0:08 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Jinak by me zajimalo, jak se rozeznavaly maily od jednotlivych lidi .... treba z meho by jste jmeno nepoznali a hlavne jak by jste poznali, kdybych poslal reseni treba z 50ti mailu?
Petr Krčmář aura:98
6. 4. 2009 0:10 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Není způsob, jak to rozumně poznat. Ale i jiné systémy jsou náchylné ke zneužití, formulář můžete také vyplnit 50x, stejně jako můžete celou soutěž projít na několika různých strojích. Spoléhali jsme na čestnost řešitelů.
Derek Sizob
Derek Sizob (neregistrovaný)
6. 4. 2009 6:54 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Kolko ludi navstivilo URL /druhy ?
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
6. 4. 2009 8:32 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
To by me taky zajimalo, kolik lidi uverilo ze "Tudy ne".
sid
sid (neregistrovaný)
6. 4. 2009 18:35 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Ja jsem naletel a dal jsem se na to vykaslal. Jeste jsem ten prvni obrazek prohnal nekolika filtry a zkousel najit tu URL, ale nikam jsem se nedostal. "Tudy ne" byl opravdu hnusnej podraz.
pan_tau aura:100
6. 4. 2009 9:03 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Ja jsem to navstivil a prislo mi to naramne vtipny, ze maji osetreny i "nespravny cesty". Samozrejme jsem se vratil a ziral dal na toho kluka bez zubu.
Harvie aura:51
6. 4. 2009 9:13 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
jo ten kluk byl zlej xD nejen, ze se mi nechtelo divat na tu fotku, ale taky sem naletel...
xaint
xaint (neregistrovaný)
6. 4. 2009 7:11 Nový

jak jsem na to koukal...

celé vlákno
jak jsem na to tak koukal, tak i kdybych se do toho pustil, tak bych stejne neprosel ani prvnim kolem, takze si jen pripadam jako neschopa.
No co, aspon umim varit dobry pivo. To je taky dulezity.
Martin Ráchela aura:76
6. 4. 2009 17:39 Nový

Re: jak jsem na to koukal...

celé vlákno
ja som aj kukol a kukam do teraz, ale s otvorenou papulou :D
wanthalf
wanthalf (neregistrovaný)
6. 4. 2009 19:27 Nový

Re: jak jsem na to koukal...

celé vlákno
Jojo, taky vždycky u těchhle her přemýšlím, jak ty lidi uhádnou, který z deseti milionů možných řešení vede k cíli. Vyzkoušet všechny nikdy není čas. Asi to chce chodit na stejnou školu a zajímat se o stejný věci. Mám pocit, že tu nejde ani tak o extra vysokou inteligenci, jako spíš vysokou empatii s tvůrci soutěže :-) (Ale je fakt, že to může bejt zábava, zvlášt v kolektivech a v terénu! :-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 20:12 Nový

Re: jak jsem na to koukal...

celé vlákno
Přesně tohle mě napadlo taky. Určité postupy mě napadly taky. Nicméně typicky u toho Pythonu je to o tom, že musíte znát Python, abyste dokázal indicie odvodit. Poznat z RUR, že se odkazuje prvním R jako Rossum na autora Pythonu, to mi přijde už za hranicí nějaké logické odvoditelnosti.
Můžete si zkusit mojí verzi - poznejte, co má přijít jako cesta do URL z následujících pěti indicií:
1995
Býk
T17
drobný obr zstxyu
Manic Miner

Tak schválně, kdo bude první :-). Jednotlivé indicie vysvětlím zítra.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 20:14 Nový

Re: jak jsem na to koukal...

celé vlákno
Pardon, ve čtvrté indicii jsem měl chybu: mělo to být:
drobný obr s5 zstxyu
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 4. 2009 15:48 Nový

Re: jak jsem na to koukal...

celé vlákno
Tak můžu začít vysvětlovat indicie, jejichž pochopitelnost mi přijde podobná jako ty indicie na Python. Začneme první indicií.
1995 - bylo přičteno 10 let, protože má Root.cz desáté narozeniny. Rok, který je důležitý, tedy každý určitě správně určil jako 1985.
mirozbiro
mirozbiro (neregistrovaný)
6. 4. 2009 7:46 Nový

Selekce by redakce ?

celé vlákno
Ja jsem posilal mail po desatem ukolu a neprisla mi vubec zadna odpoved, na rozdil od nekterych ostatnich. Ne, ze bych nejak silene chtel vyhrat, ale je mi otazkou, podle ceho redakce vylucovala ucastniky ze souteze?
Petr Krčmář aura:98
6. 4. 2009 10:38 Nový

Re: Selekce by redakce ?

celé vlákno
Žádné vylučování nebylo. Kdo poslal mail, ten se účastnil losování.
Neznalek
Neznalek (neregistrovaný)
6. 4. 2009 8:26 Nový

11 divek

celé vlákno
Tak to byl velice spatny linuxovy random generator, kdyz nevylosoval ani jednu divku :)
Petr Krčmář aura:98
6. 4. 2009 10:39 Nový

Re: 11 divek

celé vlákno
Taky mě to mrzí, byly dokonce náznaky „tak to nějak udělej, aby vyhrála aspoň jedna holka“ :-D, ale prostě... náhoda je náhoda.
m
m (neregistrovaný)
6. 4. 2009 8:34 Nový

Google

celé vlákno
řada webových URL, které bylo potřeba postupně objevit a dojít až na konec ... něco poradil i strýček google :) (soutěže jsem se nezůčastnil)
cipis
cipis (neregistrovaný)
6. 4. 2009 8:46 Nový

nesrovnalosti

celé vlákno
mam o vyhercich jiste pochybnosti:
bylo receno, ze lze soutezit do pulnoci z nedele na pondeli. a presne v 0:00 (prikladam to redakcnimu systemu, ktery ma nastaveno zobrazovat od 0:00) se objevi clanek s plnymi jmeny vyhercu. Pokud je to pravda, tak to se na me nezlobte, to se neda stihnout ;-)
Nevim jak ostatni, ale ja jsem napr. do mailu cele jmeno neuvadel, cekal bych ze kdybych byl vylosovan, nekdo me bude kontaktovat abych uvedl sve inicialy.
Prijde to divne jeste nekomu jinemu?
Petr Krčmář aura:98
6. 4. 2009 10:42 Nový

Re: nesrovnalosti

celé vlákno
Já osobně jsem u toho seděl přes půlnoc a přesně o půlnoci jména vylosoval a do článku doplnil. Bylo to dle regulí. Poslední správná odpověď dorazila 23:50.

Se jmény je to jasné, pokud by jméno nebylo, uvedli bychom začátek e-mailu. Zajímavé je, že jen 13 výherců (tedy přesně 10 %) nemá v mailu jméno. Losovadlo se netrefilo ani do jednoho z nich, takže situace byla jednoduchá.
Marek Straka
6. 4. 2009 12:21 Nový

Re: nesrovnalosti

celé vlákno
Bylo to dle regulí. Poslední správná odpověď dorazila 23:50.

...tak to jsem byl nespíš já.

Subject: Jsem borec!
Date: Sun, 5 Apr 2009 23:50:35 +0200
X-Mailer: Claws Mail 3.5.0 (GTK+ 2.14.7; x86_64-pc-linux-gnu)

S posledním úkolem jsem začal v neděli večer ve třičtvrtě na jedenáct. A čtvrt hodinu před půlnocí jsem si myslel, že se z toho snad zcvoknu. Jinak bylo to fajn. Určitě pár věcí co jsem díky soutěži poznal bude i užitečné.

Jirka
Jirka (neregistrovaný)
6. 4. 2009 8:46 Nový

Ukoly

celé vlákno
Obratit ten text u sedmeho ukolu me napadlo rovnou. Ani si nevzpominam, ze bych ten text zkousel vlozit tak, jak jsem si ho ziskal. Hodil jsem ho do Googlu a ten mi nasel jakousi stranku evidentne psanou pozpatku. Jako napoveda to stacilo.

Nejzabavnejsi byl osmy ukol, teda po jeho zjednoduseni. Byl to jediny ukol, kde se neco opravdu resilo. Chtelo to trosku fistrona, pokud to clovek nechtel resit hrubou silou.

Relativne zabavny byl i paty ukol. Asi proto, ze jsem na princip prisel celkem rychle. Nakonec jsem objevil i stranku, kde sa daji generovat vzkazy psane utvary na Zemi.

Posledni ukol na prvni pohled vypadal neprustrelne, ale nakonec jsem ho vyresil jeste predtim, nez se mi dostal do ruky druhy obrazek. Napovedel mi kousicek pajpy, za kterou jsem rozpoznal md5sum.

Vetsinu tech ukolu ale nebylo prakticky mozne resit bez pomoci komunity. Rozhodne jsem netouzil po napsani stroje, ktery by zkousel vsechna slova, ktera me napadala. Asociacni ulohy primo vyzadovaly vice hlav, nebot, jak znamo, vic hlav vic vypije.
Georgo10
6. 4. 2009 9:21 Nový

Twitter

celé vlákno
> Pípání odkazuje na Twitter, kde má Root svůj účet. Pokud jste si jej nechali sledovat, přišla vám na Twitter soukromá zpráva se zakódovaným textem. Ten stačilo posunout o deset znaků (máme deset let) a vyšlo vám linux-rulez.

Toto byla ale past na ty, co Root sledovali dávno - protože mi logicky žádná zpráva nepřišla . Já si s tímhle úkolem moc nevěděl rady, až si její řešení našel na internetu - bohužel jsem pak na soutěž zanevřel :(
Petr
Petr (neregistrovaný)
6. 4. 2009 10:13 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
S tím Twitterem jsem se na to vykašlal, určitě to šlo vymyslet i bez toho.
Vojťák
Vojťák (neregistrovaný)
6. 4. 2009 10:40 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Už byly posílány maily výhercům? Zajímalo by mě, jestli se můžu těšit na hrnek, nebo to vyhrál jiný člověk téhož jména.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 11:51 Nový

Odpoved emailu

celé vlákno
Dobry den,
poslal jsem na email (dle instrukci v reseni posledni ulohy) jeste v tu nedeli, kdy uloha vysla a vratila se mi odpoved (ze SMTP meho emailoveho poskytovatele):

Undelivered Mail [FAILED(1)]
...
FAILED:
...
Status:
5.4.4 (DNS lookup report)
Last Attempt Date:
Sun, 29 Mar 2009 23:17:38 +0200
X-ZTAID:
smtp[3745]
Diagnostic Code:
-< DNSreply: len=53 rcode=0 qd=1 an=1 ns=0 ar=0 -> 600s MX[0] p=10 'stana.iinfo.cz' -> getaddrinfo(INET, 'stana.iinfo.cz','0') -> r=-2 (Name or service not known); ai=%p -> No addresses for 'stana.iinfo.cz'[0] -> nmx=1 maxpref=66000 realname='' => NONE of MXes support SMTP!
Control data:
...
Diagnostic texts:
-> DNSreply: len=53 rcode=0 qd=1 an=1 ns=0 ar=0
-> 600s MX[0] p=10 'stana.iinfo.cz'
-> getaddrinfo(INET, 'stana.iinfo.cz','0') -> r=-2 (Name or service not known); ai=%p
-> No addresses for 'stana.iinfo.cz'[0]
-> nmx=1 maxpref=66000 realname=''
=> NONE of MXes support SMTP!
tak by me zajimalo (vzhledem k tomu, ze se v SMTP a ziskavani adres z DNS moc nevyznam), kde byla chyba ...
Samozrejme, ze jsem pak zkusil poslat mail v pondeli a to uz slo, takze snad jsem ve vysledku byl do losovani zarazen.
Podrobnejsi podrobnosti kdyztak mohu poslat.
Dekuji
rastakajakwanna
rastakajakwanna (neregistrovaný)
8. 4. 2009 9:25 Nový

Re: Odpoved emailu

celé vlákno
...nechybi ti nekde zavinac? ;)
GreatLama
6. 4. 2009 12:03 Nový

podraz

celé vlákno
Ja sem se nechal vyautovat hned u prvniho ukolu... sice sem url trefil, hned na poprve, ale ubuleny kluk me presvedcil o opaku... Takovy podraz sem necekal.

Odkaz na trojku sem vygooglil, ale prislo mi to nefer, tak sem nepokracoval...
martin
martin (neregistrovaný)
6. 4. 2009 13:37 Nový

Re: podraz

celé vlákno
Jo, taky jsem se nechal obelhat -- když píšou že tudy ne, tak jsem to tak pochopil -- moc fair play mi to nepřijde. Kdyby tam nechali jen "Nebylo by to nějak moc jednoduché?", tak to taky může dost lidí zmást, ale aspoň to není lhaní. No, sice to byla jen hra, ale opět si poupravuju mez toho, jak rootu věřit...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 13:45 Nový

Re: podraz

celé vlákno
"Obelhat?" Hrál jste někdy Bednu? Nebo jinou podobnou hru? Možná byste mluvil jinak. Pokud ne, klidně si poupravte meze čehokoli; redakce, které to dalo zjevně dost práce, se kvůli Vám neoběsí.
neutral female gnomish Fl
neutral female gnomish Fl (neregistrovaný)
6. 4. 2009 16:54 Nový

je aby :D

celé vlákno
sid
sid (neregistrovaný)
6. 4. 2009 18:47 Nový

Re: podraz

celé vlákno
Redakce se mozna neobesi, ale myslim si, ze to mohlo par lidi docela nastvat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 19:51 Nový

Re: podraz

celé vlákno
No tak se pár ješitů našňupne. Dobře jim tak. Já redakci děkuju.
sid
sid (neregistrovaný)
7. 4. 2009 1:28 Nový

Re: podraz

celé vlákno
Ja ne. Ja jsem ten nasnupnutej jesita :D
PiViK
PiViK (neregistrovaný)
7. 4. 2009 13:37 Nový

Re: podraz

celé vlákno
Jj, taky jsem naletel a znemoznilo mi to pokracovat v soutezi. Par kolegu z prace dopadlo stejne, kdyz bylo napsano, ze tudy cesta nevede, zkouseli jsme jinudy. Jinak to bylo v podstate dost jednoduche, s dalsimi ukoly se mohlo zazit spousta zabavy, ale tohle byl fakt podraz hned na zacatku na ktery jsme naleteli:(. Jinak soutez vypada pekne pripravena, opravdu skoda ze to takhle plno duverivych lidi muselo vzdat hned na zacatku a zbytek si neuzili
Zdenek Sojka aura:100
8. 4. 2009 21:45 Nový

Re: podraz

celé vlákno
Ale notak... sice jsem taky byl napochybach, jestli je to spravna cesta, ale diskuze pod clankem me utvrdila, ze ano. Jen jsem nebyl schopny dostat se dal - ale na nikoho to nesvadim. Smekam pred temi, kterym se povedlo alespon nektere ukoly vyresit.
hm
hm (neregistrovaný)
6. 4. 2009 13:07 Nový

Ukol 2

celé vlákno
Tedy nápis "URL?" v prvním obrázku jsem našel až teď po zveřejnění. Nicméně už kdysi (na začátku soutěže :-) ) jsem zkusil napsat do url "druhý" a ... od dalšího jsem byl odrazen.
Ale teď jsem se dočetl, že "Na stránce druhého úkolu je v obrázku zapsáno (8 + 3) - 3" - prosím, kde je to napsáno? Je to nějak podobně, jako "URL?" v prvním obrázku? Já to vážně nikde nevidím (a to oblézám monitor ze všech úhlů :-)) ). No, třeba je to jinak a jsem úplný _piiip_. :-)
Petr Krčmář aura:98
6. 4. 2009 13:32 Nový

Re: Ukol 2

celé vlákno
Je to tam napsáno úplně veřejně a viditelně. URL /druhy/ ještě není druhý úkol, viz popis úkolů v tomto článku.
hm
hm (neregistrovaný)
6. 4. 2009 14:41 Nový

Re: Ukol 2

celé vlákno
Aha, děkuji, jsem blb, ten druhý obrázek nebyl druhý úkol, ale jen druhá část prvního úkolu. Již jsem osvícen. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 13:14 Nový

Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Řešení bylo možné nalézt pomocí stromu. Postupným kombinováním přelévání nádrží to zvládne běžný počítač během pár milisekund.

Nechce se s nami redakce ruta podelit o ten superrychly algoritmus?:) Pocitam, ze programek na to mate, jak jinak by jste to overili?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
7. 4. 2009 7:39 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Nemel jsem zadny superprogram, ale vysledky jsem i pro nejslozitejsi pripady dostal behem par sekund. Neni to slozita uloha pro toho, kdo prosel nejakymi zaklady programovani a nepusti se do toho hrubou silou.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 4. 2009 9:47 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
No a jak jinak nez hrubou silou?:o) To me prave zajima, za tech par milisekund je to podle me v kazdem pripade blbost
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
7. 4. 2009 14:20 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Na to prave potrebujes toho fistrona. :-)

Verim, ze kdyz to napises opravdu chytre, tak se dostanes na zlomky vteriny.
Augur
Augur (neregistrovaný)
7. 4. 2009 14:37 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
také by mě zajímalo, jak to udělat jinak, než hrubou silou :-)

obyčejné prohledávání stavového prostoru do šířky bez jakékoliv heuristiky, které jsem použil, a které mi dávalo výsledky v dobách řádu těch milisekund (tj. nedokázal bych to sám svými smysly zaznamenat), považuji stále za hrubou sílu :-)
Karell
Karell (neregistrovaný)
8. 4. 2009 0:25 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
To ne, hruba sila je nahodne prochazeni do hloubky. Kdyz uz to je do sirky, tak je to efektivni algoritmus a kdyz se navic zahazuji uz navstivene stavy, tak je to sofistikovana heuristika. Za ni uz je pouze orakulum :-)
Augur
Augur (neregistrovaný)
9. 4. 2009 9:16 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
to mám trochu jiný názor ...
Náhodné procházení do hloubky považuju za naprosto hloupé řešení.
Procházení do šířky není efektivní, jen z hlediska své definice najde vždycky to nejlepší řešení. Za efektivní (a tedy se sofistikovanou heuristikou) bych považoval inteligentní procházení do hloubky (tj. že by se šlo rovnou k cíli). Ovšem v tomto případě naprosto netuším, jak by taková heuristika mohla vypadat... (a navíc množství stavů tady není tak veliké, aby prostá hrubá síla schovaná za procházením do šířky nestačila :-) )
Nezahazování prošlých stavů považuji za chybu implementace algoritmu...
Karell
Karell (neregistrovaný)
9. 4. 2009 10:29 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Jo, jasne, ja si delal legraci. Ale docela me zarazilo, ze se da rict, ze hruba sila je vlastne zaroven nejspis nejlepsi reseni v tomhle pripade. Vsechno horsi uz je spatne, a nic lepsiho me nenapada.
Karell
Karell (neregistrovaný)
8. 4. 2009 0:16 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Predposledni zadani mi trva asi 25ms po prohledani asi 3000 stavu. Ostatni co jsem zkousel byly do 10ms. Zkousel jsem to v jave na starem ntb. Takze pro takhle maly vstup se to do tech par ms da, ale umi to rust nepekne rychle pri osklivejsim zadani :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 4. 2009 9:33 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
Tak se nestyd a posli to:) Ja to delal hloupe v .NETu tak ze jsem byl totalne liny, takze jsem si vygeneroval prvni stav a pak udelal vsechny mozne stavy, do kterych se muze dostat, ulozil do do textaku a v dalsim pruchodu sel dal (teda poprve jsem to udelal super line s rekurzi a 100MB stack nestacil, tak jsem to delal takhle:)
Predposledni trval asi minutu nebo dve a na konci bylo nekolik giga fajlu:)
Jako "vylepsovak":o) je samozrejme setrizeni vysledku z kazdeho levelu a vyhodit duplicity, pripadne vyhodit i v zavislosti na predchozich levelech .... no a taky by asi neco usetrilo to, kdybych to nehazel do souboru a pak nemusel zpetne parsovat gigovy textovy fajl na integer hodnoty:) Kdyz jsem ten gigovy setridil a vyhazel duplicity tak mi zbylo par kilo, ale ani tak nevim, jestli bych se vesel do par ms, ikdyz mozna jo:)
Ondřej Preclík aura:89
9. 4. 2009 20:34 Nový

Re: Programek pro prelivani od redakce?

celé vlákno
zde je ten zdrojak, snad to bude fungovat. Je tam zakomentovano nekolik konfiguraci ze zadani
http://docs.google.com/Doc?id=ddnsptpc_74f74vgmhk
Luboš Horáček
Luboš Horáček (neregistrovaný)
6. 4. 2009 14:40 Nový

Neviděli jsme mickey mouse už někde?

celé vlákno
ppp
ppp (neregistrovaný)
6. 4. 2009 15:18 Nový

Re: Neviděli jsme mickey mouse už někde?

celé vlákno
Co to je? Chce to přihlášení.
David Grudl aura:48
6. 4. 2009 18:02 Nový

Alternativa

celé vlákno
Jj, hezká soutěž a hezký postup. Sice trošku zdlouhavější než tento, ale rozhodně zajímavější.
mhi
mhi (neregistrovaný)
6. 4. 2009 19:25 Nový

Re: Alternativa

celé vlákno
Co takhle dole zamazat alespon to 'Mistni intranet' ? :-)
Jan Machala
Jan Machala (neregistrovaný)
6. 4. 2009 20:41 Nový

Re: Alternativa

celé vlákno
Je to fake ... chybí tam i soubor styl.css, ktery me provazel az po pípání...

Moc pěkná soutěž. Děkuji za ni!

Už se těším za pár let, až bude další. Ted bych to celé ještě nezvládnul, některé oblasti mi byly neznámé.

Děkuji!
elektron112
elektron112 (neregistrovaný)
6. 4. 2009 19:09 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Hmm... kde jsem jako měl najít ten "24ea1163ea6c9f5dae77de8c49ee7c03 (s -) (první úkol)"? V kódu ho nevidím, na obrázku ho nevidím... Jsem slepý nebo blbý?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 4. 2009 19:24 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
V kódu po přeskočení asi pěti prázdných stránek.
elektron112
elektron112 (neregistrovaný)
6. 4. 2009 20:04 Nový

RE: Velká soutěž skončila. Jak jste měli řešit? Vyhráli jste?

celé vlákno
Aha, já to hledal v tom prvním :(
New World Order
New World Order (neregistrovaný)
6. 4. 2009 20:30 Nový

georgie guide stone

celé vlákno
a co takhle resime Georgia Guidestone, a ty napisy na nem :

DONT BE CANCER TO EARTH

LEAVE PLACE FOR NATURE

STAY UNDER 500 000 000


nebo resime otazku jakyho boha uctivaji ve vatikanu, londyne a washinton DC,
proc tam stoji obelisky proc jsou to nezavisli staty s vlastni vlajkou pravem, soudnim systemem, policii atd...

nez tady ty picoviny jak se menuje jakej jpeg a kterej se nejmenuje jpg, tak to ukazuje na snimek s mickey mousem, heeeej lidi ! wake up !
Andrej Kvasnica aura:83
8. 4. 2009 9:09 Nový

uloha 4

celé vlákno
Uloha 4 http://10.root.cz/soutez/Xing/ bola velmi neintuitivna. V pohode som sa dostal na png bludiska (aj to druhe png), ale pospajat si cesky nazov pre pleskaca, rur a sss - to uz chcelo trosku vyssi level zhulenosti.
Jan Michálek aura:43
23. 4. 2009 18:03 Nový

Teda, hluboce smekám..

celé vlákno
..před každým, kdo prošel všechny, nebo aspoň část úkolů.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem