souveti: Hratelnost bude velmi svižná. Jak již bylo zmíněno, ve hře budeme řešit zavirování systému, celá hra je tedy o ničení virů, zde ztvárněných pavouky; jak jinak, ničit kusy zdrojového kódu by bylo asi trochu divné.
me celkem zaujalo. uznavam ze po strance ceskeho jazyka je zrejme spravne, ale jinak mi prijde jako okrutna splacanina… a spojeni svizna hratelnost mi prijde taky zajimave
V Linuxu je přece velmi dobře ošetřeno nastavení přístupu k souborům a složkám (chmod a další)- takže by, při správném zabezpečení neměl mít Virus Killer možnost (jako) ničit nikde jinde než třeba v $HOME. Bere se tohle při hře do úvahy? Pokud by dejme tomu, hra provedla bezpečnostní analýzu systému, a napadala díry v zabezpečení, byl by ten efekt bránění, a současně zabezpečení systému a vzdělání hráče velmi vysoko… Jak je to ?? Nebo je to jen další Morhoon?