Hlavní navigace

Názory k článku
Komiks: Zmatená slečna

kadel
kadel (neregistrovaný)
7. 1. 2006 0:07 Nový

co to?

celé vlákno
Co to je proboha za blbost?
m.
m. (neregistrovaný)
7. 1. 2006 0:28 Nový

Re: co to?

celé vlákno
Taky se mi to ještě pořádně nerozleželo. Ale jedna z interpretací může být taková, že správce měl taky nějaký problém a nejprve počítal s variantou, že problém nebude mezi klávesnicí a židlí, nýbrž přímo v židli.
Prcek
Prcek (neregistrovaný)
7. 1. 2006 1:39 Nový

Re: co to?

celé vlákno
Spis ta slecna cekala jako spravce site noumu s brejlema a uhrama, jak to tak uz ve vtipech o informaticich byva :-)
x
x (neregistrovaný)
7. 1. 2006 10:56 Nový

Re: co to?

celé vlákno
Něco jako Gatese???
Prcek
Prcek (neregistrovaný)
7. 1. 2006 22:36 Nový

Re: co to?

celé vlákno
Jo asi tak nejak :-)
.eekim
.eekim (neregistrovaný)
30. 1. 2006 18:44 Nový

Re: co to?

celé vlákno
proboha, pokud toto nemyslite ironicky...
bzuk & strup
bzuk & strup (neregistrovaný)
7. 1. 2006 0:28 Nový

whaaa

celé vlákno
tak ted sem se malem posral smichy ;DDD ... ach jo ...
KORMUS
KORMUS (neregistrovaný)
7. 1. 2006 0:33 Nový

Re: whaaa

celé vlákno
Tak na takove "vtipy" si musis brat velke zasoby toaletniho papiru k PC.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 1. 2006 12:49 Nový

Re: whaaa

celé vlákno
zatim imho nejlepsi co tu byl :) a ze se mi libili i nektery predtim
ludek zahrada aura:43
7. 1. 2006 17:40 Nový

Re: whaaa

celé vlákno
jeah, komix zacina byt z me strany ocekavan s netrpelivosti ;-)
jen tak dal
dirka dirkastan
dirka dirkastan (neregistrovaný)
7. 1. 2006 0:51 Nový

remix ...

celé vlákno
horsi to uz byt nemuze ;) - http://mahdi.cz/temp/komix/slecna_remix.jpeg ...
Mithrandir
Mithrandir (neregistrovaný)
7. 1. 2006 1:12 Nový

Re: remix ...

celé vlákno
Doooobry :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 1. 2006 4:25 Nový

Re: remix ...

celé vlákno
Pokud je tam "ale nejdřív mi Karel vykouří" tak tam má tam bejt "O.K., kotě" a ne "Sorry, kotě" - přece se jí neomlouvá ...
Ostatně proč by to dělal, je to přece ochotný správce sítě, který vám udělá co vám na očích vidí :P
Cubic6
7. 1. 2006 1:42 Nový

Re: remix ...

celé vlákno
original neni spatnej, ale ten remix je o moc lepsi, problem je, ze kdyby to byl original tak se na root.cz asi neobjevi
idaho
idaho (neregistrovaný)
7. 1. 2006 1:52 Nový

Re: remix ...

celé vlákno
prilis vulgarni
wictor
wictor (neregistrovaný)
7. 1. 2006 13:16 Nový

Re: remix ...

celé vlákno
  • Vtipy kterým se lidé nejvíce smějí: nechutné, surové, vulgární, hanobící některou skupinu obyvatel (vtipy o židech, cikánech, blondýnkách, pepíčkovi apod.) nebo nepříjemná fakta (např. některé vtipy o politice, o školství...).
  • Vtipy kterým se lidé téměř vůbec nesmějí: tzv. zdvořilý humor
  • Ale jen proto, že skoro nikdo (zvlášť v dnešní době) onen "zdvořilý homor" vymejšlet neumí.

    HKMaly aura:99
    7. 1. 2006 19:00 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Kdyz se clovek diva na porady typu Natoc to/Nevahej a toc, dojde k zaveru, ze nejvtipnejsi je, kdyz tlusty pan v kostymu vodnika pada ze strechy, v naruci drzi dite pojidajici kasi a nakonec dopadne primo do psi boudy. Jenze v poradech pred desatou hodinou nic sprosteho byt nemuze ...
    Prcek
    Prcek (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 22:38 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Treba takovej Miloslav Simek byl v tom zdvorilem humoru jednicka!
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    8. 1. 2006 18:47 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Co Šimek... Svěrák a Smoljak!
    JJ
    JJ (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 13:18 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    a jeste lip werich, voskovec, hornicek se sovakem... ;)
    who cares
    who cares (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 14:52 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    werich pry dela inteligentni humor. zajimalo by me co je na tech jeho plkach inteligentniho a co je na tom humor... simek, cimrman sou o tridu vejs
    yossarian
    yossarian (neregistrovaný)
    10. 1. 2006 22:30 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    cimrman a humor? kdes ho tam nabral? cimrman je jedna z nejvetsich trapnosti co pan sverak a spol. vymysleli
    who cares
    who cares (neregistrovaný)
    11. 1. 2006 8:35 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    kdyz je nekdo suchoprd...
    krysa
    krysa (neregistrovaný)
    12. 1. 2007 19:59 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    cimrman není žádný humor, ale velice vážná věc. Takhle znevažovat takového velikána...
    Putna
    Putna (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 15:12 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Jiří Grossman taky :).
    G_
    G_ (neregistrovaný)
    21. 1. 2006 0:25 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    A co treba Felix Holzman
    llook aura:100
    7. 1. 2006 1:58 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno

    Jo!!! Tak se na to musí!

    • Vtipy kterým se lidé nejvíce smějí: nechutné, surové, vulgární, hanobící některou skupinu obyvatel (vtipy o židech, cikánech, blondýnkách, pepíčkovi apod.) nebo nepříjemná fakta (např. některé vtipy o politice, o školství...).
    • Vtipy kterým se lidé téměř vůbec nesmějí: tzv. zdvořilý humor

    Nevím, proč se Root zařadil do druhé skupiny.

    Kepi aura:89
    7. 1. 2006 9:37 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    ...hanobící některou skupinu obyvatel....

    Skupina obyvatel "Pepíček" mě vážně dostala víc než ten "vtip" :)
    Jakub Holeček
    7. 1. 2006 9:40 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Ja jsem vtip pochopil, i zasmal jsem se, i kdyz to je neustale omylane klise na druhou (uhrovaty admin) :-)
    btw. admini nejsou skupina obyvatel ? :)
    HKMaly aura:99
    7. 1. 2006 18:56 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Jsou, stejne jako matematici ...
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    7. 1. 2006 21:44 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Většina adminů ale matematiku neumí;) Alespoň ne ve stylu matfyzáků. Na adminskou matematiku stačí selský rozum. Naopak admini umí pracovat s informacema a ti opravdu dobří admini oplývají vysokým smyslem pro abstrakci čehokoliv a také vysokým stupněm improvizace.
    HKMaly aura:99
    7. 1. 2006 22:11 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Jako matfyzak admin asi do zminene vetsiny nepatrim ... ale mate pravdu, i kdyby vsichni matfyzaci byli admini, neznamena to ze vsichni admini jsou matfyzaci. A schopnosti, ktere delaji dobreho admina, se schopnostmi, ktere delaji dobreho matematika, az tak moc nesouvisi.
    Hrabe X.
    Hrabe X. (neregistrovaný)
    12. 1. 2006 12:16 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    citace "...ale mate pravdu, i kdyby vsichni matfyzaci byli admini, neznamena to ze vsichni admini jsou matfyzaci..."

    To je skoro zrale na regularni vyraz :-)))
    markon
    markon (neregistrovaný)
    10. 1. 2006 11:45 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    No ono to co musí admin mít je trošku více, třeba schopnost rychle se učit, perfektně jednat s lidma a hlavně dedukovat z abstraktních věcí. Třeba je potřeba znát chování lidí, jak budou na novou službu reagovat, co udělají atd.

    Moje zkušenost je ta, že nejlepší admini jsou ve společnosti také leadeři. Bohužel personalisti při náboru nových zaměstnanců tohle nejsou schopni absolutně rozpoznat.
    llook aura:100
    7. 1. 2006 19:02 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno

    To jo, ale nedokážu si představit admina, kterého by tento vtip urazil. Zatímco třeba ten vtip jak si židi pouští porno, nebo "co mi tu běháte po trati? - My nejsme potrati, my jsme policajti!", nebo "jedna je hnusná, druhá je blbá a třetí je taky učitelka" leckoho urazit může.

    I když to s těma učitelkama zároveň trochu spadá do nepříjemných faktů o stavu veřejného vzdělávání...

    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 19:23 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Hlavne je dulezite, aby nemeli poruchu osobnosti. Uhry zmizi...
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    7. 1. 2006 23:44 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Ty ses vazne kus v..a. Ja taky nikdy se zadnou nikdy nic mit nebudu a nedaji mi ani ridicak kvuli narcolepsii. A chlubim se tim? Ne! Nazdar du spat.
    bzuk & strup
    bzuk & strup (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 0:43 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    no teds nam to tady vykecal ;P - nicmene na bleka zatim nemas, leda bys jeste pridal nakou uchylku treba ;))
    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 13:18 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Poruchy si neurcuje clovek sam. Poruchu muze diagnostikovat
    pouze lekar. Ja mam poruchu osobnosti diagnostikovanou a
    napsanou v papirech.
    JP
    JP
    8. 1. 2006 17:21 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    To se máš. Teď už se můžeš za svoje případné životní neúspěchy až do smrti vymlouvat na "dochtorský lejstro".
    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 18:43 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Mam se spatne. Kdybych nemel poruchu osobnosti, mohl bych
    se snazit s temi problemy aspon neco delat --- takhle nemuzu
    nic, porucha osobnosti se neda lecit. Jsem totiz psychopat.
    ldx
    ldx (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 20:33 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Vsechno se da lecit, i kdyz to pacient nekdy neprezije :-/ Tak treba takovy Mechanicky pomeranc od Borroughse nam ukazuje, jak se maji spravne lecit psychopati ;-)
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    8. 1. 2006 22:31 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    ale ako sa liecia trollovia, to asi nie, co ?
    markon
    markon (neregistrovaný)
    10. 1. 2006 11:47 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    A na co jí léčit, člověku samotnému to vůbec nemusí vadit, že je psychopat, to spíš okolí z toho může mít problémy.
    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    13. 1. 2006 2:45 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Okoli vadi, ze je nekdo psychopat --- a tyto problemy pak
    prenasi na toho psychopata. Napriklad zena se s psychopatem
    chce rozvest, policajti chteji psychopata zavrit, sef chce
    psychopata vyhodit z prace. Proto by lecba psychopatie byla
    dobra.
    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 13:17 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Ja jsem se v predchozim prispevku zadnou poruchou nechlubil,
    konstatoval jsem, ze je dobre, aby spravce poruchu osobnosti
    nemel --- usnadni se tim totiz mezilidske vztahy.
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    8. 1. 2006 14:29 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    jasne, a keď niekto pod článok o firefoxe napíše "opera rulezzz", tak sa nechce hádať, len vyjadruje svoj názor, že ?
    ldx
    ldx (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 20:27 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    No nevim :-( , do ktere skupiny radite skupinu Monty Pythons nebo Cerveneho trpaslika ???
    paranoiq
    paranoiq (neregistrovaný)
    10. 1. 2006 7:12 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    ti mají výhody obou skupin :)
    George
    George (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 2:59 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Tak to je za deset bodu. I kdyz original taky neni spatnej.
    marek
    marek (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 10:32 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Hmm nějak mi to nejde, zlé pipni.cz
    dirka dirkastan
    dirka dirkastan (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 11:53 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    nez se pipni vzpamatuje mirror je na - http://mujweb.cz/www/mahdi/slecna_remix.jpeg
    Rezza
    Rezza (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 10:43 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    ten web nejede...
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    7. 1. 2006 12:56 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Teraz musim povedat, ze komix je vtipnejsi, nez ten remix. Komix je vtipny miloblbuckym sposobom, co sa mi paci. Ale ten remix je iba vulgarny a chyba mu pointa.
    debko
    debko (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 12:57 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Uzivatel si neprial zostat v anonymite.
    BLEK.
    BLEK. (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 18:41 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Ale lizat zenske pohlavni ustroji nebo kourit penis neni
    sproste. To delaji normalni lide bez psychickych poruch.
    Naopak absence sexualni touhy muze o nejake poruse svedcit.
    ldx
    ldx (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 20:38 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    to jiste jo, ale nedelaji to (bezne) v zamestnani... opak by svedcil spise o te psychicke poruse (exhibicionismu).
    bzuk & strup
    bzuk & strup (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 20:45 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    tak to kamo mas nakou upjatou hoknu, kdyz to neni az zas tak bezny ;)
    ldx
    ldx (neregistrovaný)
    14. 1. 2006 21:36 Nový

    Re: remix ...

    celé vlákno
    Jestli jsi upichlej v nejaky zapraskany prispevkovy organizaci, kde jeste vladne (Rathuv nebo Duskuv?) socialismus, tak v takovych takyfirmach to mozna je bezny... Jak jinak zabit ten cas, nez prijemne, ze :-)
    Na druhou stranu, nekteri lidi v praci nepredstiraji 8h cinnost, ale, asi se ted budes divit, skutecne pracuji...
    uživatel si přál zůstat v anonymitě
    7. 1. 2006 7:10 Nový

    Nechápu :)

    celé vlákno
    Jak může tý blondýně nefungovat solitare? :-D
    Flasi
    Flasi (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 9:15 Nový

    Re: Nechápu :)

    celé vlákno
    Ja myslim, ze nejpravdepodobnejsi duvod je uveden pred komixem - Stači vyměnit ikony ...
    CyberBob66
    CyberBob66 (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 11:18 Nový

    Re: Nechápu :)

    celé vlákno
    Slovo "nejde" má v řeči Uživatelů asi tisíc významů, může to znamenat cokoli, ale obecně to znamená, že se něco chová jinak než Uživatel očekával.

    Sakra, proč nejde to pipni.cz :-) Chtěl jsem si stáhnou remix.
    Michal Kubeček
    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 12:51 Nový

    Re: Nechápu :)

    celé vlákno
    Správně, "Nejde mi Solitaire" může znamenat cokoli od vytaženého napájecího kabelu po zasviněnou myš… Jen se mi takový popis na běžného uživatele (zde posíleno dalším klišé blbá blondýnka) příliš sofistikovaný, čekal něco ve stylu "Nefunguje mi počítač.".
    Marek
    Marek (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 8:30 Nový

    Re: Nechápu :)

    celé vlákno
    To fakt sedí! Stejně jako se může třeba pod slovy "Nejede mi Word." skrývat vadná disketová mechanika...
    markon
    markon (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 13:05 Nový

    nej řešení

    celé vlákno
    Nejlepší je začít vykusovat před zaměstnankyněmi nějakou holku, oni si to rozkecaj a pak chodí, nechcete kávu pane správce. :-) Sem tam taky je fajn se oháknout jak byznysman, vždyť mi experti na to máme. :)
    m.
    m. (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 14:56 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    vykusovat ? okusovat ?
    HKMaly aura:99
    7. 1. 2006 19:03 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Mozna mel na mysli libani ...

    vždyť mi experti na to máme - chapete to spatne. My experti naopak mame na to, byt hodnoceni podle znalosti a ne podle vzhledu. Nesnasim kravaty a sako mi nesedi.
    JP
    JP
    7. 1. 2006 20:46 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Mozna by stacilo koupit si vlastni sako. :-)
    CyberBob66
    CyberBob66 (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 11:22 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Nebo nenosit sako z tanečních :-D
    HKMaly aura:99
    8. 1. 2006 16:25 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Na tanecnich jsem nikdy nebyl a nechapu, jak mi vase navrhy pomohou s nesnasenim kravat.
    JP
    JP
    8. 1. 2006 18:53 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Existují i další možnosti, třeba motýlek, tzv. americká kravata - kořený řemínek provlečený nějakou ozdobou - býčí hlava apod. a sako se dá nosit i jenom ke košili. Já ale do práce taky v saku nechodím...
    dejf
    dejf (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 19:42 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Tey patrim do skupiny lidi, kteri obleky nenosi. V tanecnich si uzil dva roky, mam tri obleky, ale zadny neni pohodlny ani s motylem ani s kravatou.
    JJ
    JJ (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 13:24 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    jak kde :-D
    llook aura:100
    7. 1. 2006 19:07 Nový

    Re: nej řešení

    celé vlákno
    Tys určitě neviděl epizodu Epidem ze seriálu Červený trpaslík. :-)
    zenek
    zenek (neregistrovaný)
    7. 1. 2006 21:26 Nový

    System Administrator song

    Základní problém je, že uživatel nemůže správci říkat skřete... :-)

    "Piss him off and you'll be fired by tomorrow mornin',
    cause he's the guy who knows you've been surfing porn"

    http://video.google.com/videoplay?docid=-7193470719293309352&q=system+administrator
    http://deadtroll.com/index2.html?/sysadmin/index.html~content
    Martin Malec
    8. 1. 2006 11:15 Nový

    Originál VS remixy

    Tak co takhle, že by se tady na rootu objevoval jenom komix s PRÁZDNEJMA bublinama (čímž to bude naprosto politicky korektní), a lidi si to pak jenom stáhnou, doplní vlastní texty, publikujou u sebe, do komentářů vloží odkaz jako teď, a bude:-)

    Jinak návod pro root, jak býti politicky korektní: http://www.kartinki.cz/show-fullpic-korektni.html
    Clock
    Clock (neregistrovaný)
    8. 1. 2006 22:10 Nový

    Nejlepsi je Ronja komix

    celé vlákno
    http://ronjashop.com/ctyrlistek.php
    Ja jsem to ale nedelal :)
    Culibrk
    Culibrk (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 8:53 Nový

    Re: Nejlepsi je Ronja komix

    celé vlákno
    Hm, a co na to autori originalu? Ctryrlistek neni mrtvy, porad jej nekdo vydava => copyright uziva (koupil) nekdo jiny. Takze?
    Clock
    Clock (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 15:13 Nový

    Re: Nejlepsi je Ronja komix

    celé vlákno
    Vsak rikam, ze jsem to nedelal ja, ja bych to kvuli pravum
    taky takhle neudelal. Neni to ani na mym websitu.
    Clock
    Clock (neregistrovaný)
    9. 1. 2006 15:14 Nový

    Re: Nejlepsi je Ronja komix

    celé vlákno
    Ostatne - ten clovek co to udelal se treba tech autoru
    zeptal a ti odvozene dilo povolili - kdo vlastne vlastni
    momentalne prava na ctyrlistek?
    www
    www (neregistrovaný)
    10. 1. 2006 16:06 Nový

    http://prohraj.kvali tne.cz/slecna2.jpg

    HonzaRez
    HonzaRez (neregistrovaný)
    11. 1. 2006 10:03 Nový

    Zmatený čtenář

    Asi jsem zmatenej já, ale nepochopil jsem (dobře, tak ten ftip možná ano) reakci té svlečny. Co to znamená:"Pardon, takovýho fešáka jsem nečekala?" To jsme v občanské nauce nebrali...
    Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem