Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Reklama na Windows na Root.cz

Petr Zajac
25. 4. 2005 13:48

Reklama na Windows na Root.cz

Pravidelne se divam na divam na stranky http://www.root.cz. Jejich obsah se mi libi. Obcas tady narazim na reklamu na windows. Dneska jsem tam videl toto:

"Diky rechodu na platformu Windows jsme dosahli zjednoduseni celeho IT systemu a tim snizeni celkovych nakladu"

IMHO vetsina autoru, kteri publikuji na tyto stranky nesdili tentyz nazor. Ptam se tedy, zda je opravdu tady nutne publikovat reklamu na Windows.
Miroslav Šilhavý
Miroslav Šilhavý (neregistrovaný)
25. 4. 2005 13:58 Nový

proč?

celé vlákno
To máte takový panický strach z Windows nebo provozovateli nepřejete příjem z reklamy?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2005 14:20 Nový

Re: proč?

celé vlákno
:-))) skor sa tomu vravi obycajna zavist.

nevravim sice ze su windoze dobre, ale mame tu predsa konzumnu spolocnost ... nie je dolezite co je dobre, je dolezite co ma reklamu.
Petr Zajac
Petr Zajac (neregistrovaný)
25. 4. 2005 14:32 Nový

Re: proč?

celé vlákno
To je na kazdem, jaky OS pouziva. Ja jsem taky obcas nucen pouzivat ty Windowsy. Provozovateli preji prijem z reklamy. Ale osobne mi takovy druh reklamy nevonni. Pripada mi to stejne, jako mit web server, kde by publikovali lekari, jak koureni skodi zdravi a provider by mel zisky z reklamy na tabakove vyrobky, aby mohl zaplatit honorare za clanky.
Jirka Andrys
25. 4. 2005 23:26 Nový

Re: proč?

celé vlákno
Myslim, ze je na case prestat brat Linux a GNU jako nabozenstvi. Linux je operacni system a GNU filozofie, nic vic. To je jako pozadovat jako povinnost kazdeho ctenare Roota mit nainstalovany Linux.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 5. 2008 22:46 Nový

Re: proč?

celé vlákno
chudaci FreeBSD useri :)
h.xman
h.xman (neregistrovaný)
25. 4. 2005 15:10 Nový

Re: proč?

celé vlákno
ze nekdo nepreje rootovi prijem z reklamy? jaky prijem z reklamy bude root mit, az bude ta microsofti reklama uspesna a linux pujde do kytek v business sfere a stane se opet zcela marginalnim systemem?
nejsem bojovnik proti Microsoftu. pouze povazuju za maximalne kratkozrake a hloupe delat reklamu nekomu, kdo je primym protivnikem toho, na cem je zalozen cely muj vlastni job, z ceho ziju.
proste... podrezavat si vetev na ktere sedim se nevyplati - ani za velke penize. a prodavat protivnikovi zbrane proti de facto vlastnim zivitelum... jak slusne oznacit takoveho cloveka?
ale v CR me to neprekvapuje - tady je typicke preferovat male kratkodobe zisky i za cenu rizika fatalnich ztrat v dlouhodobem horizontu. kratkozrakost, kratkozrakost, kratkozrakost...
peter
peter (neregistrovaný)
25. 4. 2005 17:23 Nový

Re: proč?

celé vlákno
Treba si uvedomiť, že root.cz nie je server výhradne o Linuxe (ako si väčšina myslí). Kedysi to bolo aj v podtitulku. V takom prípade mi reklama na MS nepríde čudná. Skôr sa mi nepáči to, že dovoľujú používať zavádzajúcu reklamu, najmä ak o jej zavádzaní aj písali (ak sa nemýlim).
Kajli
Kajli (neregistrovaný)
26. 4. 2005 7:24 Nový

Re: proč?

celé vlákno
Myslim si, ze je SUPER ze Microsoft sponzoruje web zamereny na Linux a opensource.
Martin Čížek
30. 4. 2005 22:32 Nový

Re: proč?

celé vlákno
Microsoft dává reklamu na web, který čte hodně lidí z oboru. Je to čistý obchod, žádné sponzorování.
jam
jam
25. 4. 2005 14:19 Nový

dvoji pohled

celé vlákno
je sice neeticke pouzivat v reklame lzive vyroky (kdy jste naposledy videl reklamu ktera by si tak trochu nevymyslela?).

ale uplne stejne neeticke je dopousteni se podvodu (zneuziti blbosti nebo mozna arogance M$) a vybirat poplatek za reklamu ktera se 100% mine ucinkem, protoze tech par lidi kteri sem zabloudi a podlehnou tomuto FUD jiste netusi ze existuje jiny OS nez windows.
h.xman
h.xman (neregistrovaný)
25. 4. 2005 15:21 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
to si opravdu myslite, ze v MS jsou takovi blbci? svata prostoto, oni nejsou nahodou tam kde jsou. jestli se snazi zadavat reklamy na linuxove servery, tak proklate dobre vi co delaji. a je to i logicke - dnes hodne lidi neco zaslechne o linuxu, tak se rozhodnou se porozhlednout po informacich, jestli by linux nemohl pomoci jejich byznysu. mrknou se na weby typu root (MS se snazil protlacit reklamu i na http://www.linux-software.cz/, viz tahle a take tahle diskuse) a tam uvidi "ejhle, MS je porad nejvyhodnijsi"... a je vymalovano. to jsou manazeri, ne IT odbornici, ti vubec nemaji moznost rozlisit fakta a "fakta".
jam
jam
25. 4. 2005 16:57 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
to mate svatou pravdu (abych pouzil Vasi nabozenskou terminologii :)) ale v tom pripade se otevira dalsi dulezita otazka:

stoji nam (ted nemam na mysli "komunitu" "lidi okolo" atp, ale sebe, Vas, ctenare roota a dalsi podobny lidi) za to aby se v linuxu zacali vrtat manazeri a "vypudili" IT odborniky? nejsem zadny militantni zastance linux a jeho nabozenstvi (kdo me tu trosku zna tak vi ze protezuji [doufam ze ne militantne :) ] FreeBSD) a mam radost, ze linux pronika mezi obicejne lidi. ale skutecne se ptam.... potrebuje linux lidi, kteri podlehaji klamave reklame? co tim zjiska, a predevsim neuskodi mu to?

k cemu bude jeden polapenej manager, kdyz 3dalsi budou spravne nasrany militantnim linuxarem, kterej je posle do patricnych mezi [prdele], za BFU otazky... kteri nasledne nakazi dalsich 9 slusnych lidi [nemanageru], kteri by nepodlehli masirce M$, ale uveri znamemu a jeho horrorovym historkam ze zkousky linuxu.
h.xman
h.xman (neregistrovaný)
25. 4. 2005 20:04 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
ja si myslim, ze manazeri nam za to stoji - doba, kdy linux byl domenou nadsencu je IMO pryc, a neda se vratit. dnes jsou myslim jen dve moznosti - ziskat pro linux investice (a k tomu potrebujeme manazery) a nebo odsoudit linux ke stagnaci bez nejakeho vyhledu do budoucnosti.
druha vec - jestli linux potrebuje lidi podlehajici klamave reklame - ale nikdo prece nerozumi vsemu, kazdy muze v necem podlehnout klamave reklame. vy treba rozumite linuxu, ale v oblasti investic budete hledat rady treba na webu o investicich - a kdyz tam bude reklama na investicni fond XXX... nemate mnoho moznosti to spravne posoudit, protoze vas to nezivi a proste nemate cas to studovat podrobneji, odhalovat, jestli to neni klamave. nerikejte mi, ze proverujete detailne banky, do kterych si davate penize, automobilky, od kterych kupujete auta, firmy od kterych kupujete vse ostatni... to dnes proste nejde. vsichni musime spolehat na informace, z nichz mnohe jsou klamne, a musime doufat, ze pokud klamne jsou, ze nas na to nejaky expert upozorni - a to myslim zaklada i nasi povinnost demaskovat klamy v oblastech, kterym trochu treba rozumime my - proste je to fer, treba vuci tem manazerum, kteri nejsou zadni "blbci", proste jen jsou odbornici na neco jineho nez my.
a btw - ti "vasi" militantni linuxaci odrazujici manazery me stvou spis vice nez reklama MS.
jam
jam
26. 4. 2005 10:22 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
1, radeji budu nepodlehat reklame ktere rozumim, nez abych se zde chytil na to "jak ma margarin super maslovou chut" (v ropnych produktech se taky trochu vyznam, ale jiny priklad me nenapadnul :))

2, manazeri muzou linuxu uskodit i jinak nez pomlouvanim linuxu [na zaklade problemu mezi zidli a klavesnici] &&/|| [urazkou militantnim linuxakem] ; muzou napriklad vnaset do linuxu vlastni dobre napady. jako ze SMTP je perfektni protokol na prenost velkych obemu dat. nebo ze prikazova radka je prezitek... ale co, velka cast [dobrych napadu] uz do linuxu zlehynka pronika...

2a, slovo manazer vnimam jako zprofanovane oznaceni. muze byt "slusny manager", ktery nikomu nekeca do prace a tu svoji dela dobre, jen je svym zamestnavatelem oznacen jako "manager" a pak je sposty manazeru, kteri se chovaji jako manazeri a treba je jeich pracovni zarazeni uplne jine.

3, obavam se ze root.cz, jakozto jeden z mnoha portalu "Internet Inofa" ma prilis malo pravomoci na to aby mohl kecat majiteli do reklam... myslim, ze mel dost prace presvedcit majitele, ze novy ruzovoucky design se nelibi uplne vsem skalnim ctenarum. pokud se pletu, rad se necham redakci presvedcit o opaku.

neberte to prsim jako utok proti Vasi osobe, ale jako moji (mozna bezduchou) uvahu.

ps: prave ctu diskuzi na ABClinuxu, na kterou jste me odkazal, a musim rict ze je to zajimave cteni.

2redakce: jak si stoji "temny skin" u skalnich ctenaru. tj. u tech kteri navstivi root vice nez 10x do mesice?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 4. 2005 10:37 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
no, s tema manazerama mate myslim docela pravdu, ale je treba si uvedomit, ze jsou to taky jen lidi, a maj to tezky. ono "ridit lidi" je samo o sobe dost narocny obor na dlouhe (sebe)vzdelavani, a rozumet jeste oblasti, ve ktere maj ty lidi pak ridit, to uz bychom snad po nich chteli moc, to se IMO proste neda.
snazim se uvazovat takticky - manazeri si stejne linux vezmou tam kde budou potrebovat a "obslouzi" si jej po svem, kdyz ale budeme vstricni a budeme s nima mit dobre vztahy, mozna se nam podari je presvedcit, ze nektere jejich genialni napady (treba tykajici se linuxu) nejsou zas tak genialni.
btw, myslim ze na zprofanovani slova manazer ma hodne velky vliv mistni postkomunisticka situace - tady proste po revoluci naprosto nebylo odkud brat dobre manazery a jakesi dedictvi komunismu si odtud ponesemem jeste dlouho. na zapade to dle mych skromnych zkusenosti neni s manazery tak hrozne - mnozi z nich se opravdu o neco snazi misto omilani frazi z manazerske literatury a vztahy manazer-experti tam funguji dost jinak.
jam
jam
26. 4. 2005 10:54 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
jeste jedna vec tu sice parkrat byla recena, ale nezaznela dostatecne jasne. M$ muze byt pysny na svoji reklamni kampan, protoze za tech par sestaku se ji podarilo genialni strategicky manevr z dob cesara /rozdel a panuj/
Mpoch
Mpoch (neregistrovaný)
11. 5. 2005 16:16 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
Naprosto souhlasím... nic více se nedá dodat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 5. 2005 9:32 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
U nas na abicku se agentura zastupujici MS take snazila. Uz dvakrat jsme je odmitli.
Leos Literak
Leos Literak (neregistrovaný)
11. 5. 2005 9:34 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
Hmm, pokud jsem zadal spatne heslo, proc se prispevek ulozil jako anonymni? Takze pro jistotu, nejsem anonym, jsem Leos Literak.
ad guru
ad guru (neregistrovaný)
8. 4. 2007 18:42 Nový

Re: dvoji pohled

celé vlákno
kvalitu webové rekalmy můžete hodnotit na http://www.starmedia.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2005 15:04 Nový

windows???

celé vlákno
mna by len zaujimalo, z akeho OS presli na windows??? je velmi nepravdepodobne, ze by v nejakej priemernej firme mali na desktope iny OS ako win.

inac mi je to jedno, nech tu aj bannery na zoo-filne porno, aj tak ma nezaujimaju.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 4. 2005 15:20 Nový

poškozování značky

celé vlákno
Ať si provozovatel root.cz inzeruje koho chce. Pokud bych byl na jeho místě já, nedělal bych to, protože krátkodobý zisk by mi nevyvážil poškození značky a dobrého jména.
Ondřej Suchý
Ondřej Suchý (neregistrovaný)
25. 4. 2005 15:21 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
Předchozí příspěvek jsem psal já, Ondřej Suchý. Nepřál jsem si zůstat v anonymitě, jen jsem moc rychle a nepozorně vyplnil formulář.
peter
peter (neregistrovaný)
25. 4. 2005 17:18 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
To je v poriadku. Tu sa tak mýli veľmi veľa ľudí. Ten formulár je naozaj taký "krásny".
vd
vd (neregistrovaný)
25. 4. 2005 18:05 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
Reklama na Microsoft je na rootu uz docela dlouho, takze o kratkodobem zisku se neda mluvit. Kazdopadne me to spis prislo jako usmevne. Nevim jak vam, ale mne prijde, ze by se mel Microsoft o cilenosti sve reklamy trochu poucit treba od Googlu, protoze tady se se svou reklamou jednoznacne "trefil do spravneho vzorku populace".
Martin Lebeda
26. 4. 2005 8:11 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
Ze začátko mi to přišlo jako omyl, teď už mi to přijde jen trapné. Ale na druhou stranu root.cz nikdy nebyl IMHO pro "běžného managera" a znalý uživatel ví proč sem přichází, takže podobnou reklamu s lehkým srdcem (a s pomocí AdBlock :-) ignoruje. Ostatně normální člověk nemůže slepě věřit žádné reklamě, nejen té na IT řešení.

Unix je velmi přátelský operační systém, ale své přátele si pečlivě vybírá.
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
26. 4. 2005 14:23 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
"Unix je velmi přátelský operační systém, ale své přátele si pečlivě vybírá." ??? Podla mna slovo "pratelsky" znamena ze je priatel s kazdym a ze si velmi nevybera. ta veta nedava dost dobre zmysel.
Martin Lebeda
27. 4. 2005 7:43 Nový

Re: poškozování značky

celé vlákno
Je to slogan, netřeba jej brát doslovně, ale myslím, že vystihuje cherakter *nixových aplikací. *nixové aplikace jsou obvykle velmi efektivní, silné a uživatelsky přizpůsobivé nástroje, ale až po jistém čase učení. Takže kdo přichází na root už je většinou, vzhledem k charakteru článků, s tmto postojem obeznámen a reklama na Microsoft jej sice může nas*at, ale jen těžko jej ovlivní. Orig: "Unix is user-friendly — it's just choosy about who its friends are." http://www.faqs.org/docs/artu/toolschapter.html
kciii
kciii (neregistrovaný)
25. 4. 2005 17:22 Nový

Budme realisti.

celé vlákno
Scenar, ze nejaka manazerska hlava prijde na root.cz s motivom aby sa informovala o moznosti migracie na Linux a podla reklamneho banneru zisti ze lepsie je zostat na Win je absolutne nerealna.

Podla mna tu ide o akusi ,,recesiu'' pripadne podpichnutie zo strany MS. Tato reklama nema za ciel presvedcit citatelov root-a o vyhodach MS to by boli vyhodene peniaze. Skor ide oto ze za tych par bubakov im tento flame stoji.

Inak zaujimave by bolo keby redakcia zverejnila kolko % citatelov si vobec ten banner stiahla a kolko ma nejaky ten adblock. (Ja som vlastne ten banner ani nevidel uz dakedy davno som adblock konfiguroval a reklamy a pocitacie bodky netaham, viem ze tym oberam redakciu o statistiky, ale cakat na vytvorenie niekedy az desiatky nezmyselnych spojeni sa mi nechce).
h.xman
h.xman (neregistrovaný)
25. 4. 2005 20:06 Nový

Re: Budme realisti.

celé vlákno
vidite, a ja takoveho "nerealneho manazera" znam osobne. a urcite nebude jediny.
znovu opakuju - Microsofti nejsou zadni blbci, oni casto moc dobre vedi co delaji.
ludvik
ludvik (neregistrovaný)
25. 4. 2005 17:27 Nový

proc ne

celé vlákno
Za penize delaji lide horsi veci nez ze zverejni nejakou pitomou reklamu. Ja pouzivam adblock a o nejakych reklamach na rootu nebo jinde vubec nevim. A neschazi mi to, bannerova reklama tak jak se dela muze podle mne oslovit leda cloveka mdleho rozumu.
JP
JP (neregistrovaný)
26. 4. 2005 9:54 Nový

Re: proc ne

celé vlákno
Musim se priznat, ze jsem na rootu taky jednu dobu blokoval reklamy - kdyz tam byl 24/7 Microsoft a to me stvalo. Ted reklamy neblokuju, protoze si myslim, ze si nejaky ten prijem zaslouzi. Ale asi nikdo mi nemuze mit za zle, kdyz pouzivam Flashblock. O Flash nemam zajem a kdybych nahodou mel, kliknu si na konkretni obdelnicek a necham si to zobrazit. Zrovna ted jsem ze zajimavosti na ten nahore kliknul a co myslite? Byl tam! Takze reklamu od MS neblokuju proto, ze je od MS nebo proto, ze je to reklama, ale proto, ze to je Flash a Flash je humus a provozovatele reklamnich systemu, zadavatele reklamy i majitele serveru maji smulu. Az se vreti k normalnim bannerum nebo zavedou textovou reklamu, tak reklamu uvidim.
h.cz
h.cz (neregistrovaný)
25. 4. 2005 18:21 Nový

nelíbí se mi umístění reklamy MS na root.cz

celé vlákno
a mám dojem, že provozovatelé by měli zvážit, nakolik je to vhodné, etické a nakolik to prospívá jejich image. Hodně lidí poslední dobou nadává na snižující se kvalitu článků - pokud k tomu připočtete znechucení nad Vaší ziskuchtivostí (jak jinak si lze vykládat umístění reklamy na MS?), nemůžete se divit migraci čtenářů. A když už Vám jde tolik o peníze - považte: hardcore admini, síťaři a bezpečáci mají větší kupní sílu, než pseudo-useři, co si naklikávají doménovou vépéenku (nyní mnohem rychleji a zábavněj s naším wysivig editorem) ve woknech. Jestli stojíte o takový shift v cílové skupině, váš boj...
theo
theo (neregistrovaný)
25. 4. 2005 19:31 Nový

reseni

celé vlákno
pouzivas firefox? vadi ti reklamy? tumas!
hcz
hcz (neregistrovaný)
25. 4. 2005 20:15 Nový

Re: reseni

celé vlákno
nejde o otravne reklamy - nekdo je vidi, jiny nemusi :) chudak, kdo si nemuze vybrat.. ale jde o to, ze se lidem muze zdat, ze "kdyz uz i linuxovy server dela reklamu MS vyrobkum pod heslem - je levnejsi prejit na windows", tak ze ten linux (ci jak lamy s oblibou rikaji, ty linuxy) jsou fakt na nic
theo
theo (neregistrovaný)
26. 4. 2005 10:06 Nový

Re: reseni

celé vlákno

myslim, ze kazdy kdo se dokaze dostat az na roota (a ma tu co hledat) je dostatecne inteligentni, aby si na vec udelal sam vlastni nazor. pokud minite nekomu vnucovat svuj nazor (sebrat nekomu moznost se na tu reklamu podivat) pak jdete vite kam…

uvaha: mam pocit, ze tohle tema dost souvisi s timto clankem. doporucuju precit a velmi vazne se nad tim zamyslet.

PS: tohle neni mireno konkretne na hcz, ale obecne na kazdeho, kdo si mysli, ze by tady ta reklama byt nemela.

again me
again me (neregistrovaný)
26. 4. 2005 10:22 Nový

Re: reseni

celé vlákno
jenze tak detinskymi zpusoby se chovaji "mladocesi", nova krev. Me zajimaji spis "starsi"> dobre znam pripad, kdy linuxovy guru odmita spolupraci s firmou, ktera se nedavno rozhodla podporovat linux: "kdyz jste byli drive tak desne proti a ted z toho citite penize, jdete za nekym jinym, ja jsem zastance free software." to neni radikalnost, to je docela pochopitelne. Z podobnych pozic vychazi i muj postoj; ostatne - parelely napriklad o serverech zdravotnictvi a reklamach na koureni jsou docela zretelne.
Nechapu, v cem je spor. Reklama "windows je o moc lepsi a ms profesionalove jsou lepsi lide, nez ti geeks od linuxu" na serveru root.cz je vysmechem do oci. Jestlize to redakci nevadi - budiz; me ano a zrejme nejsem sam. Nechci nic zakazovat, snazim se podnitit k zamysleni. Jestli root.cz prestanu cist a budu se soustredit na stale lepsi abicko, bude to zejmena kvuli takoveto absenci etiky a citu.
theo
theo (neregistrovaný)
26. 4. 2005 11:26 Nový

Re: reseni

celé vlákno

to uz je kazdeho vec jak to pochopi…

co si budeme vykladat uroven roota jde (sla) do kytek uz pred delsi dobou (a nezachranila to ani johanka, ani anicka i kdyz se snazily). z roota se proste stalo dalsi mainstreamove medium a to se pochopitelne lidem, kteri jsou zvykli jit vlastni cestou nelibi.
stejne jako se z linuxu stal mainstreamovy operacni system.

za cim je citit komerce od toho dava komunita lidi kolem os (neplest s linuxem!) ruce pryc (a jen malokde to aspon trochu funguje napr. mandrake ale i tam nejspis se skripenim zubu). z roota se stal mainstream a na mainstreamovem mediu me nejake reklamy nemuzou udivit. to ze jsou to reklamy jdouci proti puvodnimu zamereni serveru me tady neprekvapuje, co je na tom spatneho? a pro ty kdo potrebujou porad vybuzovat antagonismus vuci windows mam dobrou zpravu – dobre se podivejte co a jak tvrdi konkurence, muzete se z toho hodne naucit. dospejte konecne!

nelibi se vam? necte to.
porad tady najdete neco zajimaveho? tak to holt prekousnete i s reklamama (nebo si je vypnete :).

mimo to – reklama na windows na rootovi mi prijde rekneme… demokraticka :)

again me
again me (neregistrovaný)
26. 4. 2005 11:41 Nový

Re: reseni

celé vlákno
souhlasim s mainstreamem.
co se tyce antagonismu - nejde o vymezeni se vuci windows, jde o image free software: kdyz budete na serveru o free software davat reklamu windows je lepsi, je to proste a jednoduse shazovani toho, za co (s trochou nadsazky) bojujete - nebo strizliveji, na cem pracujete.
Co se tyce demokraticnosti: jiste, ovsem v mezich demokracie je i vystupovani nacku a komunistu;
nic - diskuze je zrejme plana a dostava priznaky flamewar. Zakoncim konstatovanim, ze si myslim, ze je to dle meho nazoru neeticke a jestli tech 250kc za 1000 shlednuti rootu za to stoji vic, nez spokojenost ctenaru... jejich boj :)
Krtola
Krtola (neregistrovaný)
26. 4. 2005 7:43 Nový

admin != user

celé vlákno
to je reci kolem jednoho prouzku. u M$ opravdu vedi, co delaji. reklama preci vzdy miri na nejcitlivejsi misto. lepsi by bylo mit kvalitnejsi clanky pro profiky, pak se udychani manazeri budou muset spolehnout na ne a ne na svou dobrou ranu od boku.
Prichazi nova doba a verte, ze se bude pocitat i to, jestli umite pracovat s compem nebo umite klikat. linux lidem, wokna wopicim.
Martin Lebeda
26. 4. 2005 8:11 Nový

Re: admin != user

celé vlákno
Ámen, pravím Vám, kdo jdete pod vírou pravou, dojdete spasení příkazového řádku a nebudete se smažit v plamenech wokeních, jsouce ve spárech strašného Billzobuba.

Tak nevím, zda se té Vaší nové doby nemám bát.
jam
jam
26. 4. 2005 9:16 Nový

mozilla [was: Re: admin != user]

celé vlákno
no to je takovy zertik vyvojaru mozilly, rozhodne zabira min mista nez doom v M$ Excelu :)

btw: prijde mi to zabavnejsi a tesim se na dlsi verse
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 4. 2005 17:19 Nový

ja_nevim

celé vlákno
mne se osobne root pretava uz libit jako celek.Vubec se tady nevyznam.A uz vubec se nebudu registrovat abych si mohl zmneni skin.
jam
jam
28. 4. 2005 17:57 Nový

Re: ja_nevim

celé vlákno
jeste donedavna bylo mozne zmenit skin bez registrace... :( ale sleduji, ze zmen bylo vice... napriklad nemuzu najit tlacitka na odeslani/zobrazeni prizpevku
Adam Hauner aura:100
29. 4. 2005 11:35 Nový

Re: ja_nevim

celé vlákno
Měnit skin je možno ať už jste registovaný nebo ne, nic se v této oblasti neměnilo a ani nejsou žádné takové plány. To samé platí pro tlačítka.
QS
QS (neregistrovaný)
1. 5. 2005 18:54 Nový

Re: ja_nevim

celé vlákno
ja opravdu nevim ... asi jsem spatne hledal (nevylucuji), ale jak si zmenit skin roota bez registrace jsem nenasel

jinak ms reklama je mi uplne ukradena ... kdyz jsem to zahlidl poprvy (nekde ve skole) tak jsem se trochu pousmal, a na 'svych pc' mam v opere bud vyplej flash nebo pouzivam proxomitron, takze ji stejne nevidim...
Adam Hauner aura:100
1. 5. 2005 19:35 Nový

Re: ja_nevim

celé vlákno
Na konci řádku se sekcemi, hned pod ksichtem je malý čtvereček diagonálně rozdělený na světlou a černou část - to je přepínač. Rovnou říkám, že víc prosto čudlík nedostane - nejde o funkci, která by byla používána uživateli neustále.
QS
QS (neregistrovaný)
2. 5. 2005 14:00 Nový

Re: ja_nevim

celé vlákno
Diky, myslim ze vic prostoru nepotrebuje, jen by melo byt mozno prijit na nej jednodusseji ... mno ale co, ted uz si to kazdy muze precist v diskuzi (sice na jine tema ale co).
Bill Gejc
3. 5. 2005 21:07 Nový

Je to jen můj názor

celé vlákno
Nevím, je to jen můj názor.

Není to tak, že bych nepřál peníze redakci Roota. Tento server sleduji pravidelně snad od začátku a je jasné, že autoři článků "Co před námi tají /proc" nebo "Jak si přizpůsobit Vim" a další musejí být nějak zaplaceni, stejně tak jako lidé, kteří se o tento server starají.

Není to tak, že bych bral Linux za náboženství. Zrovna teď píšu pod Windows XP a celkem mi vyhovuje na práci, kterou dělám, a ačkoli jsem psal diplomku v LaTeXu, teď s oblibou používám Word.

Jen mi to přijde trochu divné. Přijde mi to, jako kdyby pohřební ústav sponzoroval nemocnice --- také to není trestné a co na tom, nemocnice peníze přece potřebují. Avšak, ani Root není nemocnicí, ani Microsoft pohřebním ústavem.

Mám z toho takový pocit, že Root býval jedinečný, nejlepší a nejznámější a tomu zřejmě také podlehl. Podlehl penězům, ještě větším výdělkům, myslím, že se nechal zkazit penězi. A začalo to Rootem v barvách GSM (nebo jak se to jmenovalo), a postupně, pomalu, zesilovalo v článcích, které byly spíše reklamou, než informací.

No, co se dá dělat. Zamáčkneme slzu. Jak řekl klasik, "čo bolo, to bolo". Děkuji Rootovi za to množství skvělých článků o regulárních výrazech, Perlu, návodů na přizpůsobení si shellů (dvouřádkový prompt) a hromady dalších informací, ke kterým se občas vracím. Asi je těžké být jedinečným a zachovat si svou tvář.
jam
jam
4. 5. 2005 7:57 Nový

Re: Je to jen můj názor

celé vlákno
urcite by nebylo dobre, kdyby pohrebni ustavy sponzorovali nemocnice, asi by to nebylo nezakone, ale urcite bych byl klidnejsi, kdyby to bylo obracene. protoze pohrebni ustavy nemuzou v pripade platebni neschopnosti platit nemocnicim v naturaliich.
cm3l1k1
cm3l1k1 (neregistrovaný)
10. 5. 2005 12:49 Nový

hasis marjaa

celé vlákno
na rootu mrkvosofti reklama... mno... nejenom ze je to komerce jak blbec, ale jeste peknej bulvar!! Ze prej naklady na wokna jsou menzi nez v siti postaveny na linuxu ?? Kdyz i blbej DHCP server u tech magoru stoji 15 000,- pro 50 uzivatelu. Ty lamy tam pocitaj s linuxovy adminem 24/7/365 kterej si rika asi tak 100 000,- mesicne... pritom staci aby jednou tydne dochazel studentik VŠ za 5 000,- ...btw jeste se mi libi jak je tam poznam, ze pruzkum udelal nestranna spolecnost... financovana Microsoftem!! mno tak jeste aby ten vysledek pro ne nebyl pozitivni :o)

stejny sracky jako v Blesku... jen tak s tema reklamama dal roote
Milan
Milan (neregistrovaný)
19. 5. 2005 13:54 Nový

Re: hasis marjaa

celé vlákno
Uz iba to, ze tu niekoko tyzdnov dokazete bezducho "klabosit" o jednej reklame poukazuje na fakt, ze bola ucinna a dosiahla to, co reklama ma dosiahnut a sice aby propagovany produkt vosiel do povedomia potencialnych zakaznikov.
manek
manek (neregistrovaný)
20. 5. 2005 5:03 Nový

Good bye Roote

celé vlákno
Jiz jsem na Mikrosofti reklamu poukazoval jednou a byl oznacen v diskusi za blbce, ale dle nazoru nekterych ctenaru nejsem sam komu je reklama M$ trnem v oku, takze muj postup je nasledujici : Firefox - bookmark www.root.cz - delete a zitra si jdu koupit windousy.
Wildwire
Wildwire (neregistrovaný)
4. 6. 2005 14:58 Nový

berte to s humorem

celé vlákno
Budte radi, ze tu reklamu na Windows mame. Aspon si muzeme rikat: chudaci ti, co na ni naleti. Pro me osobne je Microsoft spise firma na vtipy nez na software. Od Windows 95 se u kazde instalace rehatam, protoze kdyz ctu: Od teto verze Windows bude Vase vyuziti pocitace mnohem efektivnejsi... tak tomu by se smal asi kazdy. Vzdyt i Windowsaci se tomu chechtaji. Tak si prohlidnete dobre baner na rootu, zasmejte se a taky to tomu ubohemu Microsoftu prejte. Vzdyt je to podnikatelsky subjekt, jehoz cilem je ZISK, a ne parta nadsencu, jejichz cilem je vseobecna spokojenost :-)
p.forty
p.forty (neregistrovaný)
5. 6. 2005 21:57 Nový

Vy něco vidíte ?

celé vlákno
Nemohu pomoct, ale reklamu na M$ nevidím, že by adblock plugin ve Firefoxu ? :))
Tibor Dancs
8. 6. 2005 13:04 Nový

Nastastie je rklama vo flash

celé vlákno
Nastasite je veskera ShitWin reklama :-)))) vo flash a da sa jednoducho odstranit pomocou plugin-u aj v Mozilla-e (http://downloads.mozdev.org/flashblock/flashblock-1.3.1.xpi) a tiez aj vo Firefox-e (http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/extensions/flashblock/flashblock-1.2.9-fx.xpi)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 5. 2008 11:45 Nový

Re: Nastastie je rklama vo flash

celé vlákno
je nemam flash nainstalovanej, takze mne flashova reklama redrbe
vsem ostatnim doporucuju totez
Jan Urban
24. 5. 2008 13:05 Nový

Root a reklama

celé vlákno
Zdravím všechny.Ač často nepřispívám do diskusí,navštěvuji tento server pravidelně,
jelikož je dle mého názoru jeden z nejkvalitnějších jak do obsahu,tak do formy.
Tepat v dnešní době lidi,kteří ho provozují,za reklamu na jiný OS,je směšné!Nejsem odborník na žádný systém,používám Linux i Windows podle toho jak se mi to hodí a jak chci.
Jestliže někdo tvrdí,že se tady nevyzná a že je to tu nepřehledné,ať se nechá vyšetřit u očního,nebo navštíví domácí stránky Microsoftu.
DNA
DNA (neregistrovaný)
24. 5. 2008 13:34 Nový

Re: Root a reklama

celé vlákno
a tuhle mrtvou diskuzi jsi vyhrabal googlem?

Školení: Hackujeme operační systém Android

 

Školení vám ukáže, jak se dostat k Linuxu (tzv. "rootování"), který se pod hezkou tváří Androida skrývá a jak ho naplno využít. Pomůže vám to při záloze dat, zvětšování prostoru pro aplikace nebo sdílení připojení k internetu a pokud chcete z telefonu dostat opravdové maximum, ukážeme vám, jak v něm vyměnit kompletní systém za lepší.

Podrobnější informace a přihláška