Perlicka pro zabavu - objednate-li si hosting na strankach www.web4you.cz - "poskytovatel profesionálního hostingu a spolehlivých řešení pro podnikání na internetu a Vaši elektronickou komunikaci" (citovano z homepage), budete prekvapeni verzi PHP - 4.1.2 z 27.2.2002. Poverite-li zamestnance aby tam zavolal a informoval se na moznost upgrade, technicka podpora mu sdeli, ze pouzivaji Debian a ten jinou verzi PHP v distribuci nema. Pri naslednem telefonatu prislibili upgrade do 14ti dnu.
Kamaradi *NIXaci, jak se vam libi takova reklama na Linux?
web4you.cz pouziva PHP 4.1.2
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 14:46
Nový
A co je na tom špatného?
celé vlákno
A co je na tom divnýho? Debian má prostě konzervativní politiku a ve stabilní větvi nedělá žádné masivní updaty, aplikuje jenom opravy chyb a bezpečnostních děr. My taky máme na pronajatém ostrém serveru Debiana s PHP 4.1.2, a žádný problém v tom nevidíme.
Samozřejmě - pokud se vám to nelíbí tak se s nimi zkuste nějak domluvit případně změňte poskytovatele, v tom vám nikdo bránit nemůže.
Samozřejmě - pokud se vám to nelíbí tak se s nimi zkuste nějak domluvit případně změňte poskytovatele, v tom vám nikdo bránit nemůže.
Lumír Štol (neregistrovaný)
20. 5. 2005 15:07
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Hmm...
Shlednete prosim tento dokument: http://www.php.net/ChangeLog-4.php#4.1.2
a jen letmo se zkuste seznamit s chybami a bezpecnostnimi dirami, ktere by Debianu urcite za opravu staly (soukromy nazor uzivatele FreeBSD - no flame, please).
K Vasemu ostremu serveru s PHP 4.1.2 - poskytujete (stejne jako web4you.cz) webhosting? Jadro pudla spociva v tom, ze na PHP 4.1.2 Vam spousta jinak kvalitnich PHP skriptu nepobezi a Vy tuto skutecnost zjistite az po zprovozneni hostingu, vetsinou spojeneho s registraci domeny. Uznejte, ze pro laika neni moc prijemne ihned po uzavreni smlouvy o zrizeni hostingovych sluzeb absolvovat martyrium spojene s prenosem nove domeny k jinemu poskytovateli hostingu. Osobne se domnivam, ze PHP 4.1.2 uz daaaaavno neni standard.
Shlednete prosim tento dokument: http://www.php.net/ChangeLog-4.php#4.1.2
a jen letmo se zkuste seznamit s chybami a bezpecnostnimi dirami, ktere by Debianu urcite za opravu staly (soukromy nazor uzivatele FreeBSD - no flame, please).
K Vasemu ostremu serveru s PHP 4.1.2 - poskytujete (stejne jako web4you.cz) webhosting? Jadro pudla spociva v tom, ze na PHP 4.1.2 Vam spousta jinak kvalitnich PHP skriptu nepobezi a Vy tuto skutecnost zjistite az po zprovozneni hostingu, vetsinou spojeneho s registraci domeny. Uznejte, ze pro laika neni moc prijemne ihned po uzavreni smlouvy o zrizeni hostingovych sluzeb absolvovat martyrium spojene s prenosem nove domeny k jinemu poskytovateli hostingu. Osobne se domnivam, ze PHP 4.1.2 uz daaaaavno neni standard.
Matlas (neregistrovaný)
20. 5. 2005 15:28
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
a ktere php je podle vas nyni standard? a pro CO je tim standardem?
osobne se domnivam, ze php nebylo nikdy standardem.
(soukroma myslenka uzivatele Linux,Solaris,HP-UX, MS Windows,PalmOS - no flame,please). ;-)
osobne se domnivam, ze php nebylo nikdy standardem.
(soukroma myslenka uzivatele Linux,Solaris,HP-UX, MS Windows,PalmOS - no flame,please). ;-)
Lumír Štol (neregistrovaný)
20. 5. 2005 15:48
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Opet soukrome ;-) - standartni PHP4 na webhostingu = PHP 4.3.X a nikoli PHP 4.1.2
A v tom vyctu jste jiste zapomnel na nekolik dalsich OS - predpokladam ze take nejste cerstvy absolvent :o)))
A v tom vyctu jste jiste zapomnel na nekolik dalsich OS - predpokladam ze take nejste cerstvy absolvent :o)))
Matlas (neregistrovaný)
20. 5. 2005 16:11
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Nezapomel. jine v soucasne dobe nepouzivam. ;-)
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 15:51
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
1) Ten seznam bugu nic nerika o tom jestli fixy byly nebo nebyly backportovany do verze 4.1.2 ktera je v Debianu. Ja jsem presvedcen ze byly, akorat ze ne prechodem k novejsi verzi.
2) Ano, je fakt ze nejsme hostingova spolecnost, to uznavam. Vetsinu veci si vyvijime samostatne.
3) Nevim ktera verze PHP je standard a neodvazuji se neco takoveho rozhodnout. Spis slo o to proc se tazateli nelibi PHP 4.1.2 - jestli jenom z principu nebo ze mu neco nechodi. Je fakt ze jsme si museli nad nekterymi knihovnami dopsat chybejici funkce (ale nic tragickeho).
Spis mne prekvapilo ze se souhlasili s upgradem - ja bych spis ocekaval ze vas proste prehodi na jiny server s jinou distribuci ktera nema natolik konzervativni politiku jako Debian (pri jejich velikosti bych ocekaval ze takovy maji).
2) Ano, je fakt ze nejsme hostingova spolecnost, to uznavam. Vetsinu veci si vyvijime samostatne.
3) Nevim ktera verze PHP je standard a neodvazuji se neco takoveho rozhodnout. Spis slo o to proc se tazateli nelibi PHP 4.1.2 - jestli jenom z principu nebo ze mu neco nechodi. Je fakt ze jsme si museli nad nekterymi knihovnami dopsat chybejici funkce (ale nic tragickeho).
Spis mne prekvapilo ze se souhlasili s upgradem - ja bych spis ocekaval ze vas proste prehodi na jiny server s jinou distribuci ktera nema natolik konzervativni politiku jako Debian (pri jejich velikosti bych ocekaval ze takovy maji).
Lumír Štol (neregistrovaný)
20. 5. 2005 16:13
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
ad 1) ta pravdepodobnost tady je, ale nenapada me efektivni zpusob jak si to overit
ad 2) to jsem predpokladal
ad 3) nahradme prosim nepresny vyraz "standard" slovem "zvyklost" ci "ocekavani" ;-) A mate pravdu, jedna se o instalaci nami vyvinuteho modularniho redakcniho systemu, ktery rozhodne nebudeme prepisovat pro PHP 4.1.2 @ web4you.cz
Podotykam, ze kdyz jsem se k cele veci dostal ja, uz byla smlouva o zrizeni hostingu uzavrena a s klientem jedname na dalku s tim, ze komunikaci s poskytovatelem hostingu si vedou sami. Pozadavek na presun na jiny stroj jsme klientovi samozrejme doporucili a na vysledek netrpelive cekame - onen slibeny upgrade se pravdepodobne odehraje prave timto zpusobem, ale technik zrejme nechtel klienta zatezovat podrobnostmi.
Diky za Vase reakce a hezky vikend.
P.S. web4you.cz jsem samozrejme o tomto foru informoval hned po jeho zalozeni - skutecne jsem muj prvni prispevek vnimal jen jako perlicku - nebo vite o nejakem dalsim webhostingu s PHP 4.1.2 ? Abychom si dali pozor... ;-)
ad 2) to jsem predpokladal
ad 3) nahradme prosim nepresny vyraz "standard" slovem "zvyklost" ci "ocekavani" ;-) A mate pravdu, jedna se o instalaci nami vyvinuteho modularniho redakcniho systemu, ktery rozhodne nebudeme prepisovat pro PHP 4.1.2 @ web4you.cz
Podotykam, ze kdyz jsem se k cele veci dostal ja, uz byla smlouva o zrizeni hostingu uzavrena a s klientem jedname na dalku s tim, ze komunikaci s poskytovatelem hostingu si vedou sami. Pozadavek na presun na jiny stroj jsme klientovi samozrejme doporucili a na vysledek netrpelive cekame - onen slibeny upgrade se pravdepodobne odehraje prave timto zpusobem, ale technik zrejme nechtel klienta zatezovat podrobnostmi.
Diky za Vase reakce a hezky vikend.
P.S. web4you.cz jsem samozrejme o tomto foru informoval hned po jeho zalozeni - skutecne jsem muj prvni prispevek vnimal jen jako perlicku - nebo vite o nejakem dalsim webhostingu s PHP 4.1.2 ? Abychom si dali pozor... ;-)
zviratko (neregistrovaný)
20. 5. 2005 16:53
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
1) delam pro webhosting
2) na php 4.1.2 neni NIC spatneho, je to v debianu, zadnou diru to nema (je to opatchovany)
3) ze jste si objednali webhosting aniz byste si overili zda splnuje parametry kterej potrebujete... takovy zakazniky fakt miluju :) moc rad bych je obcas kopnul do zadku, treba by neco skocilo do hlavy...
2) na php 4.1.2 neni NIC spatneho, je to v debianu, zadnou diru to nema (je to opatchovany)
3) ze jste si objednali webhosting aniz byste si overili zda splnuje parametry kterej potrebujete... takovy zakazniky fakt miluju :) moc rad bych je obcas kopnul do zadku, treba by neco skocilo do hlavy...
Lumír Štol (neregistrovaný)
20. 5. 2005 17:07
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Vam take hezky vikend! ;-)
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 18:54
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Diky za info, alespon vim kteremu hostingu se vyhybat. Jasne, jsme mensi firma a neprinesl bych vam miliony, ale i tak ...
martink (neregistrovaný)
20. 5. 2005 19:32
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
ad 1) http://www.debian.org/security/faq.en-gb.html#version
je opravdu takovy problem podivat se na www.debian.org?
je opravdu takovy problem podivat se na www.debian.org?
Tomas (neregistrovaný)
23. 5. 2005 9:13
Nový
Re: A co je na tom špatného?
celé vlákno
Nez napises nejake moudro, tak si to nejdrive over. Muzes treba zde:
http://packages.debian.org/changelogs/pool/main/p/php4/php4_4.1.2-7/changelog
http://packages.debian.org/changelogs/pool/main/p/php4/php4_4.1.2-7/changelog
Lumír Štol (neregistrovaný)
20. 5. 2005 17:02
Nový
VYSLEDEK
celé vlákno
Z web4you.cz me mailem informovali, ze onen klientovi slibeny upgrade se netykal PHP, ale Debianu jako takoveho, protoze za 14 dni bude nova stable verze s novejsi verzi PHP.
S klientem jsme se domluvili, ze i s jeho novou domenou prejde k nami doporucovanemu poskytovateli hostingu - a je s podivem, ze jim tam take bezi Debian, ale s PHP 4.3.10
Tim koncim - ucelem tohoto fora nebylo nikoho osocovat, ale upozornit ostatni na verzi PHP pouzivanou konkretnim poskytovatelem hostingu - PHP 4.1.2 je z mnoha duvodu celkem neprijemne prekvapeni (viz vyse citovany changelog).
S klientem jsme se domluvili, ze i s jeho novou domenou prejde k nami doporucovanemu poskytovateli hostingu - a je s podivem, ze jim tam take bezi Debian, ale s PHP 4.3.10
Tim koncim - ucelem tohoto fora nebylo nikoho osocovat, ale upozornit ostatni na verzi PHP pouzivanou konkretnim poskytovatelem hostingu - PHP 4.1.2 je z mnoha duvodu celkem neprijemne prekvapeni (viz vyse citovany changelog).
zviratko (neregistrovaný)
20. 5. 2005 17:57
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
koukni se na debiani changelog k 4.1.2 a zjistis ze 4.3.10 nepotrebujes... videl jsem spoustu veci ktery maj v pozadavcich php 4.3.xa zadnej to ve skutecnosti nepotrebuje, je to jen kvuli security (a tu ma debian sakra vyresenou)
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 18:52
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
Jak uz bylo receno - Debiani pouze backportuji bugfixy, nic jineho. Najdete mi ve zminemem PHP 4.1.2 na Debianu napriklad funkci pg_query() ... jasne, zrovna tohle je jenom alias pro pg_exec(), ale funkci tam "chybi" vic.
zviratko (neregistrovaný)
21. 5. 2005 1:35
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
pg_exec? neskriptuju v php takze nevim jestli je tam jiny rozdil nez v nazvu, ale z docs to vypada ze je to kompatibilni....
a jste si jisty ze v debianu woody neni patch pg_query ->pg_exec?
a jste si jisty ze v debianu woody neni patch pg_query ->pg_exec?
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
21. 5. 2005 2:18
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
Ano, signatura te funkce je stejna, ale nejsem si uplne jist jestli se nejak zmenily vnitrnosti te funkce. Kazdopadne ale pg_query je tam az od 4.1.2 a protoze Debian nebackportuje funkcni zmeny ale jenom bugfixy (jak uz tu nekolikrat bylo uvedeno a jak je zrejme i z odkazu na Changelog toho debianiho balicku) tak to tam jednoduse neni.
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 18:56
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
Jenom doplneni - to ze ma neco v pozadavcich PHP 4.3.x neznamena ze ho to vyzaduje nutne. To klidne muze znamenat ze programator to na nem bylo vyvijene a ze to byli lini otestovat nekde jinde. Pripadne tu verzi 4.3.x potrebuje zrovna nejaka funkce kterou vy nepouzivate ...
iSteve (neregistrovaný)
20. 5. 2005 19:04
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
Velmi mne tesi, ze tak rezolutne prohlasujete, ze PHP 4.1.2 uz "neni standard". Ukazuje to na hlubokou miru znalosti - stejne jako neuveritelne zjisteni, ze Debianu je vicero verzi (a tedy vicero verzi balicku). Natozpak skvela hlaska o tom, ze v PHP 4.1.2 je hafo chyb - a ze nevite, jestli je to opravene v distribuci... Tak mne napada, kdyz se tak rad ohanite changelogem, co takhle se podivat i do changelogu balicku, abyste to treba -zjistil-?
No jo, ucelem nebylo nikoho osocovat, nybrz se vysmat jejich neschopnosti a amaterstvi, ne?:)
No jo, ucelem nebylo nikoho osocovat, nybrz se vysmat jejich neschopnosti a amaterstvi, ne?:)
Martin Povolny (neregistrovaný)
21. 5. 2005 10:51
Nový
proč root.cz publikuje takové kraviny?
celé vlákno
Mozna by root.cz nemuzel publikovat jako novinku kazdou kravinu, kterou sem nekdo posle. Pokud se teda primarním cílem nestalo protáčení reklam i za cenu vyvolavání flamů.
Jinak k tomu PHP:
V 1. rade PHP neni nástroj pro seriozni praci. Duvody ci vygooglujte sami.
Starame se ve firme o nekolik hostingovych serveru a je na nich php ve verzich od 4.1 do 5.
Priklanim se k nazozu, ze na provozovani hostingu se zazaplatovanym PHP4.1 neni nic spatneho. S kazdym upgradem mohou prestat fungovat nektere aplikace zakazniku, takze podle meho nazoru neprofesionalni je naopak hosting, ktery neustalym upgradovanim zakazniky obtezuje.5.
Objednat si hosting a dopredu si pritom nezjistit, jestli je instalovany sw kompatibilni s moji aplikaci, to je neprofesionalni.
Jinak k tomu PHP:
V 1. rade PHP neni nástroj pro seriozni praci. Duvody ci vygooglujte sami.
Starame se ve firme o nekolik hostingovych serveru a je na nich php ve verzich od 4.1 do 5.
Priklanim se k nazozu, ze na provozovani hostingu se zazaplatovanym PHP4.1 neni nic spatneho. S kazdym upgradem mohou prestat fungovat nektere aplikace zakazniku, takze podle meho nazoru neprofesionalni je naopak hosting, ktery neustalym upgradovanim zakazniky obtezuje.5.
Objednat si hosting a dopredu si pritom nezjistit, jestli je instalovany sw kompatibilni s moji aplikaci, to je neprofesionalni.
21. 5. 2005 13:36
Nový
Re: proč root.cz publikuje takové kraviny?
celé vlákno
Aha, omlouvam se root.cz ona to neni zpravicka, ale "diskuse".
#Tom (neregistrovaný)
21. 5. 2005 15:52
Nový
Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Můžete napsat alespoň jeden důvod, proč není PHP vhodný nástroj k seriózní práci?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 5. 2005 1:54
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Napr. pretoze sa ten hnusny bastl meni ako mimochodom pisal, verziu od verzie? Potom nemozno spravit bezpecnostny update, pretoze by zakaznikom nefungovali aplikacie. Uz som pisal, ze je to hnusny bastl? :)
22. 5. 2005 10:34
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Rika se chytremu napovez a hloupeho kopni, ale ja jsem nepoucitelny.
Pro zacatek zkuste:
google --> 'why php sucks' --> I'm feeling lucky
Pro zacatek zkuste:
google --> 'why php sucks' --> I'm feeling lucky
#Tom (neregistrovaný)
22. 5. 2005 12:02
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Hm... Ani jeden z důvodů, co se mi vypsal, mi nepřipadá dostatečný.
Pokud jde o drobné změny jazyka mezi jednotlivými verzemi PHP, většinu z nich lze ovlivnit konfiguračním souborem. Někdy stačí lehká úprava postižených skriptů. Mně se to taky nelíbí, ale kdyby to platilo jen pro PHP, byl bych štasten. Vzpomeňme GCC 3.4.0 :)
Pokud jde o drobné změny jazyka mezi jednotlivými verzemi PHP, většinu z nich lze ovlivnit konfiguračním souborem. Někdy stačí lehká úprava postižených skriptů. Mně se to taky nelíbí, ale kdyby to platilo jen pro PHP, byl bych štasten. Vzpomeňme GCC 3.4.0 :)
jozef (neregistrovaný)
23. 5. 2005 9:34
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Pokial ste programator, tak si staci pozriet uprostred tejto stranky odstavec "Why PHP 4 is a pain"
http://www.odi.ch/prog/design/php/index.php
http://www.odi.ch/prog/design/php/index.php
#Tom (neregistrovaný)
23. 5. 2005 10:05
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
No je fakt, že objekty v PHP 4 nestojí za moc, ale v pětce je to lepší. (Další otázka by mohla znít - je potřeba programovat objektově, či ne?) Zbytek jsou podle mě vlastnosti - ne nedostatky. Jediné, co se mi ohledně typů nelíbí, jsou funkce, které jsou schopny vracet jak 0 jako číslo (integer), tak 0 jako false (boolean), což má ale úplně jiný význam. Ne že by to ale bránilo v programování.
jozef (neregistrovaný)
23. 5. 2005 11:08
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Programovat vacsi projekt (viac ako 20 DB Tabuliek) v PHP s pouzitim objektov NEODPORUCAM. Ani PHP5 este nie je jazyk vhodny pre "koser OOP". Bez takej zakladnej vlastnosti ako je "namespace" je udrzba kodu utrpenim.
Podla mna uplne staci programovat strukturovane a dodrzat dva principy
1.dosledne oddelit prezentacnu vrstvu od business logiky
2. pristupovat k DB napr. cez ADODb.
http://www.sitepoint.com/article/beyond-template-engine
1.dosledne oddelit prezentacnu vrstvu od business logiky
2. pristupovat k DB napr. cez ADODb.
http://www.sitepoint.com/article/beyond-template-engine
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2005 21:33
Nový
Re: Proč píšete takové kraviny?
celé vlákno
Ne, tak otazka spravne zni: je potreba programovat v PHP objektove, ci ne?
21. 5. 2005 19:07
Nový
Gentoo
celé vlákno
No já tedy nevím, ale i Gentoo, které se prezentuje jako "state of the art" environment a "most up to date" nenabízí k dnešnímu dni nic lepšího než verzi 4.0.24.
Jarmil Prdel (neregistrovaný)
21. 5. 2005 20:04
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
What?! Co treba aktualizovat portage nebo se podivat na packages.gentoo.org? Ja tam zrovna koukam a vidim:
mod_php: 4.3.11 (4.3.11-r2 je ~x86)
php: 4.3.11 (5.0.3-r1 je ~x86)
php-cgi: 4.3.11-r1 (5.0.3-r1 je ~x86)
mod_php: 4.3.11 (4.3.11-r2 je ~x86)
php: 4.3.11 (5.0.3-r1 je ~x86)
php-cgi: 4.3.11-r1 (5.0.3-r1 je ~x86)
21. 5. 2005 20:30
Nový
Re: VYSLEDEK
celé vlákno
Oh. Mea culpa. mně se to v hlavě popletlo. Verze 4.0.24 je MySQL a ne PHP. Samozřejmě mtáte pravdu. :-)
Žoržo (neregistrovaný)
21. 5. 2005 19:50
Nový
No to jsem se teda pobavil ..
celé vlákno
.. ale ne nad webhosterem, ale nad "profesionálem", co to sem napsal. IMHO se ten webhoster chová docela zodpovědně, když se snaží zákazníkům zajistit stabilní prostředí se security updates. A že tam není pár funkcí, co využívá ten super profesionální redakční systém v PHP - to je takový problém to projít a ošetřit? Když si profíci nezjistili, co na serveru běží, tak s tím holt bude toška práce. Pokud je to vina klienta, tak to zaplatí přece klient... Takže perlička pro zasmání to byla, ale asi v jiném smyslu, než autor zamýšlel. Tomu se říká "backfire".
Zedik (neregistrovaný)
21. 5. 2005 20:04
Nový
Bohajeho, takovýdle miluju
celé vlákno
Cirou nahodou delam u jednoho docela velkeho hostera a co nejvic miluji jsou zakaznici typu: "Chceme tam PHP5, MySQL 4.1, ale jeste lepsi by byla nejaka beta z 5tkovy rady, a jeste ten novej patch na kdovico." Clovek jim proste nevysvetli, ze je tam bugu a bugu, ze to pada, ze se mi s tim opravdu nechce otravovat a resit jejich problemy - vzhledem k rychlosti devprocesu by clovek musel prekompilovavat vsechno minimalne jednou za tyden, coz pri dnesni prumerne cene za mesic hostingu opravdu nestoji...
Ja napr. nasadim PHP5 az bude venku verze tak odhadem 5.1.2. Podom budu mit jistotu, ze 1) je to opravdu odladene 2) vetsina programatoru uz si nove konvence do skriptu promitla, tzn. kdyz zmenim verzi, neprestanou pulce lidi fungovat jejich stranky a ze vse pojede OK.
Ja napr. nasadim PHP5 az bude venku verze tak odhadem 5.1.2. Podom budu mit jistotu, ze 1) je to opravdu odladene 2) vetsina programatoru uz si nove konvence do skriptu promitla, tzn. kdyz zmenim verzi, neprestanou pulce lidi fungovat jejich stranky a ze vse pojede OK.
11. 6. 2005 18:56
Nový
co takhle oboje...
celé vlákno
zkusil sem najit, co maji na web4you za php a ja (ani google) to na jejich webu nenasel... co z toho pro me plyne - k nim nepudu ... chybu udelal zakaznik ze se dal na takovou pochybnou vec. jednani poskytovatele povazuji za neseriozni. kouknete se na jiny hosting a skuste zjistit co maji za verze software.
k tomu php: je problem provozovat na jednom serveru dve verze php? treba osvedcenou 4.0.x jako modul a k tomu posledni 5.x.x jako CGI???
k tomu php: je problem provozovat na jednom serveru dve verze php? treba osvedcenou 4.0.x jako modul a k tomu posledni 5.x.x jako CGI???
KSFJ (neregistrovaný)
15. 6. 2005 8:43
Nový
Re: co takhle oboje...
celé vlákno
A co treba na hlavni strance technicke informace a tam je link
na php info.
http://web4u.cz/phpinfo.php4
PHP 4.3.10
na php info.
http://web4u.cz/phpinfo.php4
PHP 4.3.10
Školení: Linux – Firemní server
Na třídenním školení se naučíte nainstalovat a spravovat kompletní linuxový server do Vaší firmy se všemi základními službami, které potřebujete pro provoz Vaší sítě, firemních emailů a webových stránek.
Podrobnější informace a přihláška

