Já chci auto bez ABS, protože ho nepotřebuju, zbytečně auto zatěžuje a monopolním dodavatelem je BOSCH.
Vlákno názorů k diskusi Pokus o nákup firemního notebooku bez OS
Re: Pokus o nákup firemního notebooku bez OS
Zajimavý názor. Mám dojem že ABS je součástka do auta (resp. sada součástek), tedy část auta, ale nejsem odborník na ABS ani auta, takže se můžu mýlit.
Pokud tuto analogii přenesu na notebook a OS, napadá mě otázka, zda
je OS něco jako HW součástka do notebooku, a to asi neni ?
Myslim, ze prirovnani kulha. ABS mit nemusite a kdyz uz jej mate, hodi se, kdyz to nejmin cekate. Windows je neco, co tazatel nikdy potrebovat nebude. A to je rozdil. Zaplati za neco, co v zapeti smaze.
Nevím, v čem kulhá. Já ABS prostě nepotřebuji. Musím si to koupit s tím a vymontovat to.
A Windows se taky mohou hodit, když to nejméně čekáte.
Hloupý je už Tvůj první příspěvěk a tímto jsi to dorazil, :-)
Přirovnání neinformovaného blbce – Bosch rozhodně není monopolní a dnes už ani dominantní výrobce ABS
ale jinak hezký den
Ty si vymontováváš ABS z auta? Já windows z netbooku odstranil.
ABS je fyzicky produkt, zatimco Wokna jsou SW. Tazatel ma mozna koupenou korporatni multilicenci na Profi verzi a nechce se mu zbytecne priplacet za OEM Home, ktere stejne preinstaluje jinou legalni verzi.
Vymontované ABS můžeš prodat. OEM Windows jsou vázány na ten konkrétní kus železa.
Dělení na hmotné a nehmotné statky nemá smysl řešit, podstatné je něco jiného, a to zda OS je součástí počítače. V případě, že je, je to prodáváno jako celek a vše je v pořádku (stejně jako ABS v autě). V případě, že není součástí, pak už by to mohlo být pro ÚOHS. Rozlouskněte tuto otázku a získáte odpověď na tu původní.
Vždycky se najde alespoň jeden, který pochopí. A neřeší, jestli je BOSCH dnes monopolním dodavatelem ABS.
Sláva