Jak porozumět Web Analytics?

19. 5. 2009

Co znamená multichannel tracking, behaviorální segmentace, engagement, srovnání analytických nástrojů, měření 2.0 konverzí, volba správných KPI? Nevíte? Pak je právě pro Vás ojedinělá konference Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování, kterou pořádá jedno z předních konzultačních center, Dobrý web. Registrujte se včas.

Co Vás může zaujmout!

  • Odborníci ze zahraničí
  • Zajímavé prezentace
  • Panelové diskuse specialistů na téma Web Analytics
Videopozvánka

Ojedinělá konference Web Analytics, představí 28. května 2009 možnosti vyhodnocování vlivu online i offline reklamních aktivit na firemní web. Specialisté na webové analýzy a zástupci úspěšných společností jako jsou Vodafone, Google či Omniture se budou věnovat pokročilým způsobům analýzy chování uživatelů na webu.

Pozornost se bude soustředit také na metody získání maximálního množství informací nezbytných pro správná manažerská rozhodnutí a správné interpretaci dostupných statistik. Kromě možnosti osobní výměny názorů a zkušeností je cílem akce pomoci účastníkům k vyšší návratnosti investic do webu a reklamních kampaní.

Registrujte se včas.

Odborníci na internetový marketing pohovoří o tématech, jako jsou:

  • Webová analytika – proč? kdo? kdy? jak? Johannes Oppermann (Google)
  • Pokročilá segmentace – nezbytný předpoklad pro dlouhodobý úspěch – Egon Wilcsek (Omniture)
  • Srovnání analytických nástrojů – Roman Appeltauer (Vodafone)
  • Co sledovat a jak měřit u mobilního webu – Jakub Mach (MicroMedia)

Podrobný program je k dispozici na stránkách konference. http://konferen­ce.dobryweb.cz/web-analytics/program.

Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web.

Partnerem konference je společnost Omniture, mediálním partnerem je magazín Marketing&Media, ekonomický portál Profit.cz, server CIO Business World.cz a Google.

Web Analytics - partneři
Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Vitalia.cz: Jak Ondra o astma přišel

Jak Ondra o astma přišel

DigiZone.cz: RRTV: licence pro Šlágr TV

RRTV: licence pro Šlágr TV

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Podnikatel.cz: Znáte už 5 novinek k #EET

Znáte už 5 novinek k #EET

DigiZone.cz: Technisat připravuje trojici DAB

Technisat připravuje trojici DAB

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Podnikatel.cz: Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Vitalia.cz: Tradiční čínská medicína a rakovina

Tradiční čínská medicína a rakovina

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Lupa.cz: Další Češi si nechali vložit do těla čip

Další Češi si nechali vložit do těla čip

Root.cz: Hořící telefon Samsung Note 7 zapálil auto

Hořící telefon Samsung Note 7 zapálil auto

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Lupa.cz: Jak se prodává firma za miliardu?

Jak se prodává firma za miliardu?

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Lupa.cz: Jak levné procesory změnily svět?

Jak levné procesory změnily svět?