Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

100 dní Visty v Čechách

Spoločnosť Microsoft uviedla, že v Českej republike predala za prvé tri mesiace 110 000 licencií svojej Visty. Táto predajnosť je v porovnateľnom období o 2,5-krát vyššia ako bola predajnosť ich predchádzajúceho OS – Windows XP. Celosvetovo bolo predaných 20 miliónov licencií Visty za prvé tri mesiace.

Zdroj: microsoft.com/cze

Předchozí zprávička Následující zprávička        
jAM
jAM (neregistrovaný)
29. 6. 2007 11:20 Nový

A?

celé vlákno
A souvislost s Linuxem?
Peter Helcmanovsky aura:56
29. 6. 2007 11:22 Nový

Re: A?

celé vlákno
to je jednoduche, linux muze ocekavat 110.000 novych uzivatelu, az je Vista nase*e... :D
[X]
[X] (neregistrovaný)
29. 6. 2007 11:30 Nový

Re: A?

celé vlákno
Jednoduchy, drtiva vetsina uzivatelu maji AdBlock, takze bannerovou reklamu vubec nevidi. Tudiz byla zvolena Googlova strategie AdWords vylepsena o to, ze to neni jen textova reklama, ale navic je z toho i zpravicka, tudiz reklama se procpala i do RSS. To je prima, ne?
Tomcat
Tomcat (neregistrovaný)
29. 6. 2007 11:40 Nový

Re: A?

celé vlákno
Primou souvislost to nema je to jen ukazkou reklamstiny.
Protoze snazi to nastavit tak aby to vypadalo prodane=pouzivane=chtene a uspesne.
Jenze kolik oem baleni skoncilo v supliku a misto vidli je na notebooku Linux z tohodle PR prohlaseni se clovek nedovi ikdyz tomu tak je.
Tom
Tom (neregistrovaný)
29. 6. 2007 11:58 Nový

Re: A?

celé vlákno
Dozvi, je to 0 :-P
Petr Tomeš aura:38
29. 6. 2007 11:59 Nový

Re: A?

celé vlákno
Správně. Podle Rankingcee.com, resp. Toplist.cz bylo na sledovaných webech v posledním týdnu pomocí Windows Vista uskotečněno 0,5 %; resp. 2,5 % zobrazení/návštěv, což je s největší pravděpodobností mnohonásobně méně než předpokládaných 110 000 uživatelů v ČR.
Xeelee aura:98
29. 6. 2007 14:49 Nový

Re: A?

celé vlákno
Podle mě jsou do toho započítány i licence pro prodejce počítačů.
Tomcat
Tomcat (neregistrovaný)
29. 6. 2007 15:32 Nový

Re: A?

celé vlákno
Špravne to je prodane Microsoftem, nikoliv koupene\pouzivane koncovym zakaznikem. Takze sou tam i kusy ktere sou napriklad ve skladu nasich prodejcu, protoze MS je prece prodal.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
29. 6. 2007 15:22 Nový

Re: A?

celé vlákno
To by mohlo byt tim, ze se uzivatelum Visty za ty tri mesice jeste nepodarilo pripojit na Internet. ;-)
m1c4a1 aura:81
29. 6. 2007 16:36 Nový

Re: A?

celé vlákno
Něco na tom bude - bratranec koupil novej notebook a v něm byla Windows Vista Home Basic, protože mu to žralo polovinu dodávané paměti a celkově se to vleklo, tak to smazal a hodil tam XPčka. :)
P
P (neregistrovaný)
29. 6. 2007 13:50 Nový

Re: A?

celé vlákno
Suvislost s Linuxom je taka, ze je to konkurencny OS, preto je zujimave byt informovany aj o nom.
Lukas Kalista
Lukas Kalista (neregistrovaný)
29. 6. 2007 12:14 Nový

Nesmysl!!!

celé vlákno
Takle muze argumentovat vazne jen blbec (a jeste vetsi tomu verit). To by fungovalo pouze za predpokladu, ze by pred 6ti lety bylo na trhu priblizne stejne mnozstvi pocitacu. To samezrejme nebylo, bylo jich nekolikanasobne mene. A pro min pristroju se samozrejme proda mene systemu. Proc to neuvadeji procentualne???
Nehlede na to, ze zvolili nyni mnohem ostrejsi politiku a Visty jsou vnucovane, neni na vyber. Dobre by byl videt zajem na krabicovych verzich. Proc ty MS nezverejni?
Smihula
Smihula (neregistrovaný)
29. 6. 2007 13:06 Nový

Re: Nesmysl!!!

celé vlákno
"Visty jsou vnucovane" - to ako myslis? Ja som myslel, ze je predsa volba vyberu
edois
edois (neregistrovaný)
29. 6. 2007 13:29 Nový

Re: Nesmysl!!!

celé vlákno
vnucovane jsou, zaroven je i moznost vyberu. to se nevylucuje.
koupil jsem si za 43 tisic notebook od ibm a koupit ho bez vist proste neslo (ale zadny jiny notebook mi nevyhovoval, takze to proste byla nejlepsi moznost). tak jsem si z tech vist nechal aspon tahomu a diky te licenci muzu mit ve winech internet explorer.
vim, ze by mely jit nejak vratit, ale za cas, ktery by me to stalo, si vydelam vic, nez by mi vratili.
je skoda, ze jsem si nemohl priplatit, aby mi nedali ty debilni oemka, ale krabice - ty by dostal bracha windowsak :)
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
1. 7. 2007 16:35 Nový

Re: Nesmysl!!!

celé vlákno
Kdyz ale rikas, ze jsou vnucovane, tak vytvaris dojem, ze to nekdo dela zamerne. Ale IBM to nedela proto, ze by nejak chtela pomoct Microsoftu. Dela to proste proto, ze je pro ne vyhodnejsi a levnejsi prodavt pocitace s jednim presne definovanym systemem, ktery je distribuovany na skryte partitione notebooku nebo na DVDcku, co k nemu prislo. Proc je to levnejsi? Kdyby meli delat jeste druhou verzi od kazdeho notebooku, tak to neutahnou (uz jen zmeny vsech manualu ve vsech jazykovych mutacich, psat vsude hlasky typu "* tohle sice je nastaveni Windows, ale tyka se to jen modelu s Windows", nasledne by musel jejich support resit hlasky stupidnich uzivatelu, co si omylem koupili notebook bez OS, i kdyz o tom nic nevedi a chteji ve skutecnosti notebook s OS Windows, ...)
Radomil Martinec aura:43
29. 6. 2007 13:42 Nový

Vista? Linux?

celé vlákno
No nevím. Já mám například HP 6510b, a zatím není distribuce, která by byla schopná rozchodit Xka. Vista i XP pohoda. Ano je to sice na santa rose s GMA X3100 jako gr., ale jak říkám XP jsou starší a jednou i se základním ovladačem. Drivery budou vždycky mluvit ve prospěch WIN. Nebýt tohodle problému, už bych tam měl Ubuntu nebo Fedoru.
edois
edois (neregistrovaný)
29. 6. 2007 14:46 Nový

Re: Vista? Linux?

celé vlákno
omg kdyz si clovek koupi m$-only hardware, nemuze se potom divit, ze mu nejede nic jineho, nez m$ system...
zkuste nektery thinkpad od ibm, na tom bezi linux skvele (chodi mi snad vse vcetne ctecky otisku)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 6. 2007 16:37 Nový

Re: Vista? Linux?

celé vlákno
Možná by stálo za to si nejdříve zjistit, jak to s podporou intelovských grafických karet je ve skutečnosti a rozumy v diskusích trousit až pak.

Začít můžete třeba tady: http://intellinuxgraphics.org/documentation.html
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 6. 2007 16:04 Nový

Re: Vista? Linux?

celé vlákno
Intel má pro Linux nové ovladače pro Xorg, které třeba v Ubuntu jsou až v Geisty. Takže na Santa Rose s X3100 provozuji Kubuntu Feisty s ovladačem xserver-xorg-video-intel ve verzi 2:2.0.0-1ubuntu2, který jsem vzal z Gutsyho.
mlk
mlk (neregistrovaný)
29. 6. 2007 20:56 Nový

Re: Vista? Linux?

celé vlákno
pokud to beres takhle, zkus treba na Appleho ibook nainstalovat visty..
Tomcat
Tomcat (neregistrovaný)
29. 6. 2007 21:58 Nový

Re: Vista? Linux?

celé vlákno
No to není moc dobrej argument pokud sme na rootu, ze zkušností vím že, to bohužel jde líp než tam zprovoznit na nějakou aktuální desktopovou distribuci Linuxu.
Ať se jedná o provoz virtuálního stroje nebo nativní provoz díky bootcampu Bohužel placený nesvobodný SW funguje někdy až moc dobře.
asdf
asdf (neregistrovaný)
29. 6. 2007 13:44 Nový

V Čechách?

celé vlákno
A co třeba na Moravě, jak si vede Vista tam?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 6. 2007 14:00 Nový

Re: V Čechách?

celé vlákno
Zajima to nekoho? :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2007 15:21 Nový

Re: V Čechách?

celé vlákno
na morave nikoho.
okias
okias (neregistrovaný)
29. 6. 2007 14:13 Nový

kam pak ten root spěje...

celé vlákno
Ten root upadá, proč sem cpát tyto zprávy? Co mají společné s linuxem? Mně Vista totálně nezajímají a myslím, že tu není moc lidí, které by zajímaly, kdo chce info od M$, ten se může přihlásit k odběru na jejich web!

0K!AS
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 6. 2007 16:13 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
Kam to speje? Chces povedat, ze vsetky spravy, co precitas, musia zaujat prave teba? Tak si ich pis sam... ved toto je pre vsetkych a dozvediet sa nieco od konkurencie predsa nie je chyba. Skus sa rozhliadnut okolo seba, lebo mas asi klapky na ociach a vidis len linux. No ono, to tak celkom nie je dobre, to musis sam uznat
LD
LD (neregistrovaný)
29. 6. 2007 18:39 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
Až budu chtít vědět něco o Windows, tak půjdu na server o Windows. Na serveru o Windows také asi nebudou vycházet informace o nových distribucích Linuxu.

Držet věci on-topic je zcela normální a neskrývá se za tím žádná slepota.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 6. 2007 19:37 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
no nie kazdy ma taky nazor ako ty. Voaceri chcu vediet aj sirsie suvislosti, preto myslim, ze je dobre, ak sa pise aj o widlach
LD
LD (neregistrovaný)
30. 6. 2007 10:43 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
Širší souvislost není psát o nějakém úplně cizím a nepříbuzném OS.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2007 22:39 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
Hmm taky bych tu měl rád zprávy v bulharstine - nevím kolik lidí to bude zajímat, ale mě ano myslím, že je potřeba vidět to v širších souvislostech :D
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
1. 7. 2007 14:37 Nový

Re: kam pak ten root spěje...

celé vlákno
A mě by zase zajímalo, kolik stály silicony Ilony Czákové, ale Jozef Šmihuľa mi to odmítá zjistit. :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2007 18:53 Nový

GatezRulez

celé vlákno
Aj ja som si kupit Home Premium a som spokojny. Je to spickovy system a po roku a pol trapenia s linuxom som sa najprv vratil k XP, nasledne kupil Vistu a uz sa neobzeram spat. Ten Vas open source shit nad ktorym si honite kokoty si mozete strcit do prdele bukvicaci...
nemo .
30. 6. 2007 22:07 Nový

Re: GatezRulez

celé vlákno
Ty chudaku...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2007 22:42 Nový

Re: GatezRulez

celé vlákno
Duh?!

OT:
Root jde vazne do prdele... Proc, proc, proc tu nefunguje zadna moderovana diskuze? Proc se pod kazdou zpravickou vybiji egomaniak, proc upada kvalita clanku? Proc root vypada jako parodie zive.cz - mix zprav a vseho mozneho jenze v pidimeritku?
Jakub Hegenbart aura:86
30. 6. 2007 23:48 Nový

Re: GatezRulez

celé vlákno
Čím to, že v česku je takovým národním sportem chlubit se tím, že něco neumím? A1: "Matematika mi ve škole nikdy nešla." B1:"To mně taky, aspoň jsme normální". Nebo: A2: "Počítač umím tak možná zapnout a vypnout." Nuže, co nám chceš sdělit, tedy kromě toho, že jsi neschopný? Pak se divte, že tenhle národ dokáže veskrze hovno, zapíjí to v hospodě a má z toho komplexy.
Standa
Standa (neregistrovaný)
30. 6. 2007 23:51 Nový

úpadek

celé vlákno
Proč já sem vůbec ještě chodím? Navštívím root.cz a stále ještě si myslím, že by mě tu mohlo potkat něco zajímavého a vždycky přijde rána v podobě zpráviček (nechci říkat, že přímo reklam) tohoto typu. Raději ani nemluvím o celém článku věnujícímu se OS Windows. Užitečnost tohoto portálu pro běžného uživatele Linuxu, či BSD (to jsou ty systémy, o kterých se tu už skoro nepíše - poznámka pro nově příchozí :)) je někde hodně blízko nule (zachraňují to jenom skvělé seriály -fraktály, context, ...).

P.S. - Ani bych se nedivil, kdyby se během krátké doby věta "Powered by Linux" změnila na "Powered by Windows"... ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 7. 2007 7:57 Nový

Re: úpadek

celé vlákno
teeeda, ty si nieco pil? A ak nie, tak si aspon hulil, vsak?
mys elf
mys elf (neregistrovaný)
1. 7. 2007 14:41 Nový

Hon na JŠ

celé vlákno
Nelíbilo se mi, když se lidi naváželi furt dokola do autora zpráviček, ale už naštval i mě. To už můžete otiskovat rovnou zprávičky z Lupy od Macicha; bude to pro redakci jednodušší a výhodnější.
jar
jar (neregistrovaný)
2. 7. 2007 9:05 Nový

Tohle už je opravdu mimo téma...

celé vlákno
...ano, je to taky o počítačích, ale v podstatě se jedná o reklamní sdělení Microsoftu. Jak je známo, prodeje Vista moc nejdou, tak se snaží o metodu "tisíce děkovných dopisů". Na rootu je to nejen zcela mimo zaměření serveru, ale také se to míjí účinkem, protože naprostou většinu místních to vůbec nezajímá. Přimlouval bych se, aby takovéto zprávy byly pro příště vynechány.
Gammorin
Gammorin (neregistrovaný)
14. 1. 2009 18:18 Nový

Můj názor na budoucnost Microsoftu

celé vlákno
Jestli bude Windows 7 stejnej klump jako ta Chánovská Vista tak Microsoft půjde hodně rychle do prdele , až bude XP zastaralý a nebude žádnej použitelnej Windows tak se začne přecházet k Linuxu . A jestli bude Linux někdy 100% kompatibilní s Windows tak bude čas udělat Microsoftu pá pá .
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

A?
jAM 29. 6. 2007 11:20
├ 
Re: A?
Peter Helcmanovsky 29. 6. 2007 11:22
├ 
Re: A?
[X] 29. 6. 2007 11:30
├ 
Re: A?
Tomcat 29. 6. 2007 11:40
│
├ 
Re: A?
Tom 29. 6. 2007 11:58
│
├ 
Re: A?
Petr Tomeš 29. 6. 2007 11:59
│
│
├ 
Re: A?
Xeelee 29. 6. 2007 14:49
│
│
│
└ 
Re: A?
Tomcat 29. 6. 2007 15:32
│
│
└ 
Re: A?
JardaP 29. 6. 2007 15:22
│
└ 
Re: A?
m1c4a1 29. 6. 2007 16:36
└ 
Re: A?
P 29. 6. 2007 13:50
Nesmysl!!!
Lukas Kalista 29. 6. 2007 12:14
└ 
Re: Nesmysl!!!
Smihula 29. 6. 2007 13:06
 
└ 
Re: Nesmysl!!!
edois 29. 6. 2007 13:29
 
 
└ 
Re: Nesmysl!!!
M jako Molitan 1. 7. 2007 16:35
Vista? Linux?
Radomil Martinec 29. 6. 2007 13:42
├ 
Re: Vista? Linux?
edois 29. 6. 2007 14:46
│
└ 
Re: Vista? Linux?
anonymní uživatel 29. 6. 2007 16:37
├ 
Re: Vista? Linux?
anonymní uživatel 29. 6. 2007 16:04
└ 
Re: Vista? Linux?
mlk 29. 6. 2007 20:56
 
└ 
Re: Vista? Linux?
Tomcat 29. 6. 2007 21:58
V Čechách?
asdf 29. 6. 2007 13:44
└ 
Re: V Čechách?
anonymní uživatel 29. 6. 2007 14:00
 
└ 
Re: V Čechách?
anonymní uživatel 30. 6. 2007 15:21
kam pak ten root spěje...
okias 29. 6. 2007 14:13
└ 
Re: kam pak ten root spěje...
anonymní uživatel 29. 6. 2007 16:13
 
└ 
Re: kam pak ten root spěje...
LD 29. 6. 2007 18:39
 
 
└ 
Re: kam pak ten root spěje...
anonymní uživatel 29. 6. 2007 19:37
 
 
 
├ 
Re: kam pak ten root spěje...
LD 30. 6. 2007 10:43
 
 
 
└ 
Re: kam pak ten root spěje...
anonymní uživatel 30. 6. 2007 22:39
 
 
 
 
└ 
Re: kam pak ten root spěje...
mys elf 1. 7. 2007 14:37
GatezRulez
anonymní uživatel 30. 6. 2007 18:53
├ 
Re: GatezRulez
nemo . 30. 6. 2007 22:07
├ 
Re: GatezRulez
anonymní uživatel 30. 6. 2007 22:42
└ 
Re: GatezRulez
Jakub Hegenbart 30. 6. 2007 23:48
úpadek
Standa 30. 6. 2007 23:51
└ 
Re: úpadek
anonymní uživatel 2. 7. 2007 07:57
Hon na JŠ
mys elf 1. 7. 2007 14:41
└ 
Tohle už je opravdu mimo téma...
jar 2. 7. 2007 09:05
 
└ 
Můj názor na budoucnost Microsoftu
Gammorin 14. 1. 2009 18:18