Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Česká pirátská strana kritizuje novou kampaň BSA od ja - Řekl bych, že je to přesně v duchu „čecháčství“....

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2009 19:04

    ja (neregistrovaný)

    Řekl bych, že je to přesně v duchu „čecháčství“. Když mě chcípne kráva, tak ať sousedovy chcípne celý stádo. Stačí zatepla poslat anonym, a už má konkurence potíže. Řekněme si to na rovinu. V každé firmě jsou nějaké ty programy bez licencí. Ono totiž kdyby měly firmy podnikat tak, že první co udělají je nakoupí licence a patenty, tak by jim už asi žádné peníze nezůstaly.
    Jeto to vzkaz, „Máš produkty od Microsoftu? Tak se třes strachy kdy tě někdo udá“.
    Na negativní kampaň, by měla přijít i pozitivní kampaň. „Máte strach z udání? Nejste si jisti jestli jsou Vaše licence v pořádku? Jste si jisti že opravdu potřebujete operační systémy a aplikace s nevhodnou licencí pro vaší práci?“ To jsou témata, kterými by se měli zaobírat firmy jako je RedHet, SuSe, IBM. Bohužel naprostý nezájem o malé a střední firmy tlačí podnikatele do neřešitelné situace. Neexistují profesionální firmy jenž jsou schopny pomoci firmám do 20 zaměstnanců.
    Zmíněné firmy RedHet, SuSe, IBM nejsou ani schopny vygenerovat mezi podnikatelským prostředím zájem (třeba i prostou reklamou), tak aby aby firmy alespoň věděli o existenci alternativ.