Hlavní navigace

DDoS odstavil švédské vládní servery i místní média

21. 3. 2016

Sdílet

Včera v 19:30 byl zahájen masivní DDoS útok na švédské vládní servery a velká média včetně www.aftonbladet.se, www.expressen.se, www.svd.se, www.dn.se, www.di.se a další. Útok byl oznámen předem na Twitteru: V následujících dnech proběhnou útoky, jejichž cílem bude švédská vláda a média šířící falešnou propagandu.

Velká část toku pochází z Ruska, což ale nemusí nic znamenat, jak ukázaly útoky na české weby před třemi lety. Tehdy také „přicházely z Ruska“, ale ukázalo se, že je jen přenáší ruská tranzitní síť RETN.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 3. 2016 19:30

    d n (neregistrovaný)

    Je videt, ze ten anonym na Twitteru neovlada newspeak. Ve Svedsku se nerika, ze provladni media siri lzivou propagandu. Rika se, ze ta media podavaji "pozitivni medialni obraz" deni ve Svedsku. A jsou na to hrda. A taky patricne vladou odmenovana. Treba tam zavedou i dve minuty nenavisti vuci rasistum. V tomhle jsou Svedove hodne inovativni.

  • 21. 3. 2016 20:32

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Ale vůbec ne. Já myslím že Švédové by měli své rasisty naopak podporovat. Švédský král Carl XVI Gustaf by měl vyzývat k zastavení vetřelců migrujících z nevzdělané a zaostalé východoevropské anticivilizace, kteří - jak všichni vědí - neumí ani používat příbor. Ideálně by také měl vystoupit na jednom pódiu s členy organizace Vitt Ariskt Motstånd (Bílý Árijský Odpor) a zazpívat si s nimi hymnu. Ještě by u toho mohl být ožralý, ukazovat na kameru Krtečka, a na závěr s darovaným samopalem v ruce prohlásit o novinářích, že jsou lůza která vede protikrálovskou kampaň. Ale to už bychom asi chtěli moc :D

  • 21. 3. 2016 23:04

    Divák (neregistrovaný)

    Copak na uprchlíky...... ale kde takoví jsou ? Vždyť jsou to buď přímo teroristi nebo ekonommigranti.
    To je jak ty naše zbraně a kulky co posílal Héérec na ten Arabský poloostrov. Komupak se dostaly do rukou ? AHA ?

  • 22. 3. 2016 12:43

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    No jasně. Oni ti lidé neutíkají ze Sýrie kvůli hromadným popravám ukřižováním, stínáním hlav, přejížděním desítek lidí parním válcem, barelovým bombám pana Assada a kobercovému bombardování pana Putina. Kdepak. Oni se tam prostě se tam nudí a chtějí na dovolenou, stejně jako třeba z Evropy miliony lidí odcházely "z nudy na dovolenou" do US během WWI a WWII :)

  • 22. 3. 2016 12:57

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Ano, jistě. A ty hlavy taky stínají a parními válci je přejíždějí v Libanonu, v Turecku, v Řecku, a vlastně po celé Evropě vyjma Německa, Francie, GB a skandinávských států, viď. Všude jinde jim hrozí smrtelné nebezpečí a nemohou tam být.

    Dnes máš v Bruselu další výsledek. Takže už jen stručně: Strč si ty "uprchlíky" a sluníčkářské žvásty do análu !!! "Uprchlíci" ať jdou osvobozovat svoji vlast od pomatených ručníkářů, nebo - pokud na to nemají koule - ať sedí na zadnici v první bezpečné zemi.

  • 22. 3. 2016 14:18

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Libanon přijal 1.5M uprchlíků (na cca 5M obyvatel), Jordánsko 1.4M (na cca 8M obyvatel), Turecko 2.7M (na 77M obyvatel). EU se 400M obyvateli nepřijala ještě ani tolik uprchlíků, jako maličký Libanon.

    V Libanonu, Turecku i Jordánsku ti uprchlíci léta živoří ve stanových táborech, a jak jich přibývá, nedostává se už ani jídla, hygienické i bezpečnostní podmínky jsou příšerné, vypukají epidemie infekčních nemocí. Sice minimálně v některých z těch zemích dostanou pracovní povolení, ale práci v těch počtech pochopitelně neseženou, takže jsou hluboko pod hranicí chudoby. Představte si, že prcháte s rodinou z válečné zóny. Půjdete do těchto táborů, s tím že tam rok nebo třeba deset let zůstanete? Nebo budete chtít někam kde vaše děti budou moc chodit do školy a vy seženete práci?

    A ohledně první bezpečné země: tohle pravidlo platí pokud vím výhradně v EU. První bezpečnou zemí je tedy Řecko nebo Itálie. Jak myslíte, že tyhle země zvládnou příliv uprchlíků? Například Řecko s nezaměstnaností 24%, obrovskými ekonomickými problémy a silným fašistickým hnutím Zlatý úsvit? Pokud necháte uprchlíky jen tam, brzo dojde k masakrům.

    Pokud jde o Brusel: fakt si myslíte, že správnou strategií jak zabránit teroristickým útokům je "posilovat" pomocí věšení muslimů na oprátky a jejich mletím na masokostní moučku? Jak byste se tvářil, kdybyste se narodil v Bruselu, vaši rodiče byli z Maroka nebo Tunisu (což je případ některých mých kolegů v oboru IT), a místní začali vaše muslimské přátele a sousedy věšet a mlet do masokostní moučky? Nebylo by to ve skutečnosti jen mimořádně nechutné přilévání benzínu do ohně?

  • 22. 3. 2016 14:58

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Libanonu, Turecku i Jordánsku ti uprchlíci léta živoří ve stanových táborech, a jak jich přibývá, nedostává se už ani jídla, hygienické i bezpečnostní podmínky jsou příšerné, vypukají epidemie infekčních nemocí.

    Ano, a proto bruselskou marxistickou logickou a logikou Mutti Merkel nebudeme pomáhat tam kde to je potřeba, ale "řešit" věc kvótami na teroristy a kšeftováním se státem, který se rychle islamizuje a má na kontě dvě gigantické genocidy (přičemž v jedné z nich stále pokračuje za mlčení/podpory Západu i USA.)

    Pokud jde o Brusel: fakt si myslíte, že správnou strategií jak zabránit teroristickým útokům je "posilovat" pomocí věšení muslimů na oprátky a jejich mletím na masokostní moučku?

    Co to meleš? Kde to tady někdo navrhoval?

    Jak byste se tvářil, kdybyste se narodil v Bruselu, vaši rodiče byli z Maroka nebo Tunisu (což je případ některých mých kolegů v oboru IT), a místní začali vaše muslimské přátele a sousedy věšet a mlet do masokostní moučky?

    Mistře, bruselský Molenbeek (a podobné no-go arabské čtvrti v Pařízi, Malmö a jinde, turecké čtvrti v Německu) jsou přesně produktem této nablblé sluníčkářský "humanistické" multikulti politiky. Každý u nás ví, že pokud v okolí bydlí jeden Cikán, není problém, jedna rodina - malý problém, mnoho rodin => totální devastace typu Chánov, úprk místních obyvatel... Ti lidé se nikdy neintegrují, nepracují a z těch komunit se stává jedině zázemí teroristů a agresivních kriminálníků. To nejsou žádní jaderní inženýři, IT, fyzikové, lékaři, nic takového. Přínos nula. Jsou tady s tím desítky let zkušeností (právě v těch státech, o nichž hovoříme. Integrace naprosto selhala.)

    Pokud po migraci touží vysokoškolsky vzdělaní lidé, jistě cíle svého snažení mohou dosáhnout legálním způsobem, jako všichni ostatní. Nikoliv násilným vlámáváním se do Evropy, včetně takových absurdit, jako je násilné vynucování opuštění členského státu EU (Řecko) do Makedonie, to vše přirozeně jen proto, že v Německu je lepší sociální systém.

    Nejsem zvědavý na prolhanou sluníčkovou propagandu v mainstreamu, jejíž výsledku vypadají tak, jako v Kolíně nad Rýnem, případně jako v britském Rotherhamu. Tento velký sluníčkářský úspěch detailně popsán oficiální zprávě. Tohle "obohacení" si skutečně rač vsunout do análu. Nehodlám spáchat humanitární sebevraždu.

    P.S. A úplně nakonec k tvým "analogiím" ohledně WWII apod. - ještě jsem nikde neslyšel, že by uprchlí Židé a další za WWII masakrovali sebevražednými atentáty obyvatele, kteří jim poskytli azyl, podřezávali je nebo tam snad hodlali násilím prosazovat své náboženství. Taky jsem nic takového neslyšel třeba o uprchlících z Československa po roce 1968. Také nic nevím o tom, že by si násilím vynucovali přesun z jednoho bezpečného státu do druhého.

  • 22. 3. 2016 15:09

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    A jako perlička: EU foreign policy chief Federica Mogherini broke down in tears. Slepice pláče nad výsledky vlastní politiky. Bohužel zůstane jen u toho pláče, poučení z vlastních chyb žádné. Nedávno naprosto stejně intelektuálně "vybavená" multikulti slepice plakala ve Švédsku, když oznamovala, že víc "uprchlíků" už opravdu, ale opravdu nezvládnou.

    Absurdní. Absolutně absurdní.

  • 22. 3. 2016 16:39

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Můžeme hodiny diskutovat o tom, kdo za co může.

    Pokud jde o Araby, tak si přiznejme, že svého času byli na daleko vyšší úrovni než my. Když jste před tisícem let hledal nejlepší matematiky, lékaře a vědce, nejspíš to byli právě Arabové. Dneska je to ale skoro půl miliardy lidí co nemají jedinou automobilku, desítky procent jich neumí ani číst (a ten zbytek čte jednotky stránek ročně), jsou závislí na primitivním zemědělství nebo exportu ropy, a když tu ropu mají, tak jim infrastrukturu za peníze z ropy projektují evropské firmy a staví zahraniční dělníci. Kdo ropu nemá, je závislý na útratě turistů, desítky milionů mladých tam nemá práci a žádnou nedostanou, ekonomika je v rozkladu. K tomu mají náboženství tak agresivní jako jsme my měli před stovkami let, a celá populace je sexuálně deprivovaná. A kde je přebytek mladých mužů bez partnerky, bez práce a bez šance získat práci, samozřejmě vznikají války. Největším problémem Arabů jsou Arabové.

    Evropské národy stovky let provozovaly otroctví, bojovaly každý s každým a kolonizovaly většinu světa včetně Blízkého východu. V Amerikách jsme zabili vysoko přes 90% původního obyvatelstva. To bylo asi špatně. Pak jsme začali pomáhat, byli jsme zděšeni tím kolik lidí umírá na choroby které u nás umíme léčit za dolar nebo dva, kolik matek umírá při porodech, nelíbily se nám obrázky té bídy v televizi. Výsledkem byla populační exploze, kterou můžete vidět i v dnešním arabském světě (hustota populace v místech kde se dá žít je tam velmi vysoká). Takže opět špatně. V případě Iráku jsme napadli nesprávnou zemi a rozpoutali válku se stovkami tisíc mrtvých, opět špatně. Pak jsme na popud ekologických aktivistů zavedli výrobu biopaliv, která zvedla ceny potravin tak, že se v arabsých zemích místní vzbouřili proti diktátorům, opět špatně. Podpořili jsme vzniklé Arabské jaro, jehož výsledkem je mimo jiné válka v Sýrii a vznik Daesh - opět špatně. Jak vidíte, je to vždy špatně, ať uvrháme lidi do otroctví, nebo sledujeme jejich bídu a nic neděláme, nebo se jim snažíme pomoci.

    Takže si můžeme buď všichni nadávat kdo za to všechno může, nebo můžeme hledat cestu jak z toho ven.

    Ad "posilovat" pomocí věšení muslimů na oprátky a jejich mletím na masokostní moučku; Kde to tady někdo navrhoval - například mletí muslimů na masokostní moučku je výrok Konvičky, se kterým "vážený" prezident Zeman doslova notoval na jednom pódiu.

    Ad bruselský Molenbeek - zajděte se tam někdy podívat, není to to žádná no-go zóna. Muslimů je tam cca 40%.

    BTW jak vysvětlíte, že jsou imigranti například v Holandsku daleko menším problémem než ve Francii? Já bych vysvětlení měl: Holanďané jsou velmi tolerantní, a to že je někdo (nebo jeho rodiče) ze zahraničí jim nevadí. Imigranti dostanou práci jako každý jiný. Naopak například ve Francii vás jako imigranta nikdo do práce nepřijme. Jednak kvůli rasismu ve společnost, a pak díky silné ochraně zaměstnanců, kde je prakticky nemožné vyhodit zaměstnance. Zaměstnavatelé potom pochopitelně nebudou riskovat imigranta, a přijmou někoho ověřeného. Pak máte na jednom místě spoustu mladých nezadaných, nezaměstnaných a nezaměstnatelných mužů, což je vždy a všude recept na katastrofu. Čím víc ty lidi budete izolovat, nedávat jim práci, nekupovat od nich kebaby a házet jim do oken Molotovy, tím snáz se budou radikalizovat a tím snáz mezi nimi budou teroristé nacházet své následovníky. To vám fakt nedochází?
    https://www.youtube.com/watch?v=bo_UzgvDmHs

    Ad ještě jsem nikde neslyšel, že by uprchlí Židé a další za WWII masakrovali sebevražednými atentáty obyvatele, kteří jim poskytli azyl, podřezávali je nebo tam snad hodlali násilím prosazovat své náboženství - násilné prosazování jejich náboženství ne. Bombové útoky ano, vraždy ano. Samozřejmě můžeme řešit kdo si začal, ale stránky historie znají i (naštěstí ojedinělé) židovské útoky na civilisty v hostitelských zemích.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Zionist_political_violence

    Ad jsem nic takového neslyšel třeba o uprchlících z Československa po roce 1968 - Čechů bylo málo, takže moc organizovaného zločinu asi nepáchali. Ale třeba ruská nebo jugoslávská mafie v UK, US a dalších zemích vám snad něco říká, nebo ne? Navíc každý příchozí byl potenciálně komunistický agent.

    Ad Absolutně absurdní - jako absurditu vidím snahu marginalizovat a ostrakizovat evropské muslimy, jak jsem psal výše. Mezi další absurdity počítám třeba státem placené islámské "školy" které radikalizují žáky, a státem podporované mešity kde imámové hlásají nenávist.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1356361/Shame-Britains-Muslim-schools-Secret-filming-shows-pupils-beaten.html
    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/terrorism-in-the-uk/11354089/Government-tells-Mosques-force-out-the-preachers-of-hate.html

    Jako další absurditu vidím to že EU má půl miliardy lidí, a přijmout 1M uprchlíků, což jen 0.2% procenta populace, je pro nás zjevně nepřekonatelný problém. A to v situaci kdy například Libanon přijal počet uprchlíků odpovídající 30%(!) vlastní populace. Fakt jsme tak neschopní?

    Další absurdita? Reakce veřejnosti na atentáty. V EU ročně zahynou desítky tisíc lidí jen na následky dopravních nehod, počty obětí teroristických útoků jsou nesrovnatelně menší. Proč si Izraelci nenechají rozložit společnost četnými teroristickými útoky? Proč Britové dokázali ve WWII provozovat svůj "business as usual"? Oni totiž vědí, že přehnaná reakce společnosti na akce nepřítele může být daleko nebezpečnější, než samotný útok. Pokud po nějakém teroristickém útoku vyjdou konvičkovci, zemanovci a jim podobní do ulic, budou věšet prodavače kebabů na lampách a stavět koncentráky pro muslimy (jak také navrhoval Konvička), tak jsme prohráli díky vlastní slabosti. Protože totální střet kultur je přesně to co nám chce Daesh vnutit, a k čemu my se "spravedlivým hněvem" směřujeme s "ochránci hodnot" v čele průvodu.

    BTW největší problém v Evropě mají v současné době právě muslimové, kteří tu dlouho žijí. Často se tu narodili a mají občanství, pracují tu, platí daně, jejich děti tu chodí do škol. Už dneska se o nich píše podobně jako o židech před WWII. Kdybych byl jeden z nich, po výrocích evropských xenofobů bych si důkladně přečetl o žlutých hvězdách, koncentrácích a holocaustu, protože jestli xenofobie vyhraje, tak to bohužel směřuje přesně k tomu. Předpokládám že vám ale nedochází, s jakým ohněm si ti xenofobové zahrávají, a dál je budete alespoň verbálně podporovat.

  • 22. 3. 2016 16:59

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    V EU ročně zahynou desítky tisíc lidí jen na následky dopravních nehod, počty obětí teroristických útoků jsou nesrovnatelně menší.

    Aha... No, končím diskusi, tohle úplně stačilo. Lidi jsou ještě víc nebezpeční, než muslimští teroristi. Když se totiž nedejbože dostanou do nějaké funkce, tak to pak dopadne jako s tou dederónskou agentkou STASI Erikou, která v žalu nad tím, že nemá děti, hodlá adoptovat zřejmě všechny muslimy celého světa... (A opravdu mně uklidňuje, že radikálních je prý pouze 20 procent, což je nějakých 300 milionů.) Hlavně že když já pojedu autem do Německa, tak mě na dálničním parkovišti svlíknou pomalu do naha, prohrabou celé auto jestli tam nemám kapesní nůž a pak mě ve speciálním policejním přívěsu nechají pod dohledem vychcat do zkumavky, jestli náhodou nejsem tendlecten silniční vrah pod vlivem drog.

    Běž do prdele s těma sluníčkařskejma hemzama.

  • 22. 3. 2016 17:06

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    No jasně. Běžte si někam skandovat "Čechy Čechům" a připravovat se na stavbu koncentráků a mletí muslimů do masokostní moučky. Tím totiž celou komplexní situaci určitě vyřešíte :D

  • 22. 3. 2016 17:10

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Prosimtě, masokostní moučku si vyřiď s někým jiným.

    Tenhle stát má dost problémů s jinou "diskriminovanou" menšinou. Importovat sem v rámci vašich "humanistických" představ teroristy, válečné zločince a další masy nezaměstnatelných negramotných příjemců sociálních dávek vážně nepotřebujeme. Svoje problémy ať si řeší sami, demokracie v těchto státech evidentně nefunguje, humanitární pomoc možno realizovat na místě samém a v okolních zemích, nikoliv importovat středověké primitivy do poměrů, které bytostně nenávidí, nejsou se jim ochotni přizpůsobit ani v nejmenším a naopak hodlají masivně prosazovat své zvyky zde.

  • 22. 3. 2016 21:00

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Nevím jakou máte představu o mých představách, ale podle všeho úplně mylnou. Nijak neprosazuji import teroristů ani válečných zločinců. Naopak mám výhrady k tomu "svoje problémy ať si řeší sami". To samé by mohli říkat Evropanům utíkajícím za WWII. A v důsledku těch "řešení", včetně "konečného řešení", jsme na půdě UN přijali mezinárodní humanitární právo.

    Ad importovat středověké primitivy do poměrů, které bytostně nenávidí, nejsou se jim ochotni přizpůsobit ani v nejmenším a naopak hodlají masivně prosazovat své zvyky zde - co je to za nesmysly? Vy jste asi Araby viděl leda ve zprávách, že? Většina jich Evropu má naopak celkem ráda, a import západních hodnot u nich můžete vidět na každém kroku. Fakt by mě bavilo vás sledovat, jak byste se syrskému lékaři, ajťákovi nebo managerovi snažil vysvětlovat, že je středověký primitiv který nenávidí západní hodnoty :D

  • 22. 3. 2016 21:14

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Většina jich Evropu má naopak celkem ráda, a import západních hodnot u nich můžete vidět na každém kroku.

    Ano, např. import iPhonu na plánování toho, kdo se kdy kde odpálí nebo koho postřílí, to jim jde výborně, A Evropu a její hodnoty prostě zbožňují.

    No, klidně si tu napiš ještě nějaké sluníčkové humanistické moudro, jako že větším nebezpečím jsou dopravní nehody. Já končím.

  • 23. 3. 2016 3:47

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Jak říkám, Araby jste asi viděl leda ve zprávách na TV Nova, takže o jejich přebírání západní kultury moc nevíte. Zato když se někde sejde pár ignorantů a někdo udělá fotku, to podle vás hned reprezentuje půl miliardy lidí.

    Ad sluníčkové humanistické moudro, jako že větším nebezpečím jsou dopravní nehody - statisticky samozřejmě ano, a to výrazně.

    Dost mi vadí ta připosranost Evropanů. Když dojde k bombovému útoku v IL, tak okamžitě pomůžou obětem (záchranáři bývají na místě tak rychle, že velké procento obětí prostě nestihne umřít), odklidí těla, a život jde dál. Řidič autobusu ve kterém vybuchla bomba si vezme taxík nebo jiný autobus na konečnou, a jde si odřídit zbytek směny. Samozřejmě že u toho cítí to samé co Evropané. Ale také vědí, že jejich hodnoty jsou správné, a že je pokud terouši přinutí změnit způsob života a uvažování a zasejí do nich strach a pochyby, tak ti terouši vyhrávají. I Evropa by měla mít pevnější morální hodnoty, než aby ji zbouralo (jakkoliv politováníhodné) usmrcení pár desítek nebo stovek lidí. Ještě necelými sto lety Britové uměli "business as usual" a nenechali se vykolejit. Evropané v případě problému běhají kolem jako bezhlavá kuřata, High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy pláče na veřejnosti, a veřejnost (s vámi v zástupu) hledá nějakého obětního beránka, který se pokud možno nebude moc bránit při věšení na šibenici nebo mletí do masokostní moučky. Je to obraz změkčilosti, pokrytectví a ztráty základních morálních hodnot.

  • 23. 3. 2016 20:48

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Mimochodem tohle mi připadá jako daleko poučenější přístup. Alain má muslimského souseda Ahmeda, který prodává kebab, potkávají se v baru i v supermarketu, jejich děti spolu chodí do školy. Na rozdíl od vás Alain ví, že každý muslim není terorista. Naopak když to například německý pilot Germanwings se 150 lidmi na palubě záměrně napere do kopce, tak si Ahmed říká "jen ať to není muslim, všichni by za to zase vinili i mě". V demokratické společnosti je člověk odpovědný za své vlastní akce. Ne za akce někoho kdo deklaruje, že má stejné náboženství.
    http://zpravy.idnes.cz/demonstrace-brusel-0oj-/zahranicni.aspx?c=A160323_182820_zahranicni_zt

  • 23. 3. 2016 20:58

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Alain má muslimského souseda Ahmeda, který prodává kebab, potkávají se v baru i v supermarketu, jejich děti spolu chodí do školy.

    Jojo. Zítra se bude tančit všude. Je suis Bruxelles. Nasvícená Eiffelovka. Panáček močící na karikaturu ručníkáře opásaného výbušninou. A karavana "uprchlíků" bez dokladů, bez identity, včetně teroristů a válečných zločinců, ta nekontrolovaně táhne dál.

    Na rozdíl od vás Alain ví, že každý muslim není terorista

    Ano, a radikálních je jen pár set milionů. Asi nějak takhle: Silent majority is irrelevant.

  • 24. 3. 2016 5:37

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Ad zítra se bude tančit všude - asi se nebude moc tančit, ale ti kdo mají muslimské sousedy na rozdíl od vás vědí, že je nemá smysl viktimizovat za něco co neudělali.

    Ad karavana "uprchlíků" bez dokladů, bez identity, včetně teroristů a válečných zločinců, ta nekontrolovaně táhne dál - fakt? Pokud jsem si všiml tak Rakousko zavřelo hranice, balkánské státy následně také, a uprchlíci zůstávají v Řecku. Je jich tam cca 50k, z toho u hranic Makedonie v Idomeni asi 13k. Na místě je zima, prší, kemp má příšerné hygienické podmínky, a dva uprchlíci se už na protest upálili. To asi museli hodně chtít "na dovolenou", co myslíte? BTW UNHCR a Médecins Sans Frontières ohlásily omezení činnosti v Řecku, takže se humanitární situace bude dále zhoršovat.
    http://www.reuters.com/news/picture/self-immolation-in-idomeni?articleId=USRTSBNPM

    Ad radikálních je jen pár set milionů - definujete "radikální". According to newly released data that the Pew Research Center collected in 11 countries with significant Muslim populations, people from Nigeria to Jordan to Indonesia overwhelmingly expressed negative views of ISIS.
    http://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/11/17/in-nations-with-significant-muslim-populations-much-disdain-for-isis/

    BTW Evropané, pro které je úmrtí při teroristickém útoku asi tak pravděpodobné jako smrt po zásahu bleskem, se terorismu bojí více než třeba Izraelci, kteří už dekády žijí se sebevražednými atentáty.
    http://www.pewglobal.org/2015/07/16/extremism-concerns-growing-in-west-and-predominantly-muslim-countries/

    Vámi linkovaná Brigitte Gabriel samozřejmě necituje žádné zdroje. Zato je známá svými extrémně islamofobními postoji, nabádáním k netoleranci a násilí, a akcentováním nadřazenosti amerických hodnot a kultury nad zbytkem světa. Souhlasím s ní snad jen v tom, že by se muslimové měli zamyslet nad reformací své víry, jako to udělali křesťané (bohužel to asi nevyjde, protože inovace v náboženských věcech je v koránu i Sunnah popsána jako vysoce nežádoucí, a reformátorů jako je Sa'ad Al-Fagih, je pomálu). A když jsme u hodnot, tak US už světu ukázaly i takové, které není radno následovat. Včetně stavby koncentračních táborů pro vlastní občany. Reagan se (po 46 letech) omluvil a vyplatil odškodné, a celé je to dost nuda proti tomu co dělal Stalin nebo Hitler, ale na místě Brigitte Gabriel bych nezmiňoval US jako ukázku skvělých morálních hodnot.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Internment_of_Japanese_Americans

    Zpátky k radikálům: je velký rozdíl mezi radikalizací a násilným extremizmem. Souhlas s názory typu "Amíci si 9/11 zasloužili" na úrovni "částečně souhlasím" jistě můžete považovat za radikální. Podobně souhlas s názory typu "muslimové jsou hrozbou pro evropskou civilizaci" na úrovni "částečně souhlasím" je také radikální. Jenže ani silně radikální postoje vyjadřované například tím když Palestinci při útocích 9/11 v ulicích Jeruzaléma jásali a rozdávali sladkosti (z toho mi bylo fakt divně), nebo když Konvička mluví o mletí muslimů do masokostní moučky a výstavbě koncentráků, nejsou násilným extremismem. Zdaleka ne každý nespokojenec s radikálními názory vezme do ruky zbraň. A ti co ji do ruky vezmou nejsou nutně vedeni náboženstvím. Anders Breivik, Timothy McVeigh, Dylann Roof, Wade Michael Page a řada dalších byli bílí jako čerstvě padlý sníh, atheisté či křesťané, a přesto zabíjeli při teroristických útocích. Tím nechci říct že nemáme problém s islámskými extremisty, ale to že každý je individuálně odpovědný za své jednání a nikdo nemůže být trestán za čin jiného. Ahmed prodávající kebab není za útoky v Bruselu odpovědný o nic víc, než vy za Breivika.

  • 24. 3. 2016 18:15

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Ad karavana "uprchlíků" bez dokladů, bez identity, včetně teroristů a válečných zločinců, ta nekontrolovaně táhne dál - fakt? Rakousko zavřelo hranice, balkánské státy následně také, a uprchlíci zůstávají v Řecku.

    Itálie, Španělsko, už táhnout i přes Rusko (do Skandinávie).

    Na místě je zima, prší, kemp má příšerné hygienické podmínky, a dva uprchlíci se už na protest upálili. To asi museli hodně chtít "na dovolenou", co myslíte?

    Ano, vždyť si ji přece zaplatili. O kempu nebyl řeč, byly jim slíbeny byty a auta u Angely. Takže samozřejmě se přece nebudou stěhovat třeba do k tomu určených ubytoven v Řecku, což jim je neustále nabízeno. Prostě Řecko je fuj a hrozně nebezpečné, je nutno prchnout do daleko chudší Makedonie.

    Vámi linkovaná Brigitte Gabriel samozřejmě necituje žádné zdroje. Zato je známá svými extrémně islamofobními postoji, nabádáním k netoleranci a násilí

    Tak správně. Hlavně rychle onálepkovat. Já nevím, jaké zdroje byste chtěl citovat. Celá tzv. mlčící menšina byla, je a bude jednoduše irelevantní. To je ostatně ta stejná "mlčící menšina", který skrývá teroristy v Bruselu a jinde. Ona není ani tak mlčící, když se sejde řádný dav, tak si dodají kuráže a uctívají oběti terorismu na fotbalových stadionech třeba hulákáním "Allahu Akbar". Prostě civilizace jak má být. Určitě je výborný nápad zrušit jim víza a nejlépe je ještě přijmout do EU. A vůbec nejlepší nápad je udělat z nich pračku nelegálních uprchlíků a ještě jim za to platit.

    No, abych to definitivně uzavřel - ať si svoje problémy řeší sami doma. Jakýkoliv pokus o civilizování těchto "kultur" skončil katastrofou a stavem horším, než který tam panoval předtím. Jejich boj a jejich problém. Po svržení tzv. nenáviděného diktátora, který tam byl schopen udržet pořádek, si v rámci hraní na demokracii zvolí toho největšího náboženského vymaštěnce a pak se začnou mydlit mezi sebou. Prd demokracie, tam funguje akorát dlouhý bič a malý dvůr. Nemám žádnou touhu jim pomáhat, natož si nechat podobné "hodnoty" importovat do evropské civilizace.

  • 24. 3. 2016 20:02

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Ad Itálie, Španělsko, už táhnout i přes Rusko (do Skandinávie) - do Itálie jich teď proudí minimum, do Španělska také, a cestě přes Rusko se vyhýbají jak můžou (navíc pro ně teď Norové tyhle hranice zavřeli). Například přes Rusko přišlo za celý rok 2015 asi tolik uprchlíků, kolik za Řecko za tři dny.

    Ad vždyť si ji přece zaplatili - zřejmě vám pořád nedochází, že jde o utečence z válečné zóny a ne rekreanty. Ubytování v Německu dostanou, ale často v provizorních podmínách; auta vůbec ne.

    Ad Prostě Řecko je fuj a hrozně nebezpečné, je nutno prchnout do daleko chudší Makedonie - v Řecku je nezaměstnanost 24%, ta země je v ekonomické krizi a řádí tam Zlatý úsvit. Jinými slovy stát se tam o ně nepostará, a oni sami se o sebe postarat nemůžou, protože nenajdou práci.

    Ad nevím, jaké zdroje byste chtěl citovat - "The radicals are estimated to be between 15 and 25 percent according to all intelligence services around the world." Bez uvedení konkrétního zdroje. Jak jsem vám linkoval, ve skutečnosti je podpora ISIS v muslimském světě daleko menší, a jak jsem psal, to že je někdo radikál ještě neznamená že vezme zbraň do ruky. Ohledně mlčící většiny: od kdy má člověk povinnost se vyjadřovat k nebo vymezovat vůči činům lidí stejné víry (nebo třeba barvy kůže)? Breivik je podle svých slov křesťan. Myslíte že proto vy, coby člověk z křesťanské kultury (byť třeba přesvědčením ateista), musíte nějak vystoupit z role mlčící většiny a něco aktivně udělat? A pokud ano, co byste asi tak měl udělat, abyste nebyl tou mlčící většinou? Jít honit a věšet křesťany, abyste ukázal že nejste jako Breivik? :D

    Ad je výborný nápad zrušit jim víza a nejlépe je ještě přijmout do EU; udělat z nich pračku nelegálních uprchlíků a ještě jim za to platit - Turecko se rozhodlo před 94 lety orientovat na Západ. Garantem sekulárního státu byla tradičně armáda. EU se rozhodla podpořit ukončení téhle role armády, s tím že armáda se stejně jako v EU nemá míchat do politiky. Výsledek? Prezidentem je islamista který tvrdí že harémy byly dobrou školou pro dívky, je zvyklý na samovládu, masivně rozkrádá co se dá, když nedostane většinu ve volbách tak rozpoutá válku, a nově nechává zbavit opoziční poslance imunity aby je bylo možné stíhat. Souhlas, Turecko do EU minimálně teď nepatří. Souhlas podruhé, dohoda s Tureckem je ostudná; bohužel nevím o žádném lepším scénáři. Těžko "uzavřít" hranice, když je to z Turecka po moři 4 km. Těžko uprchlíky vracet, když je Turci nepřijmou zpátky (a to oni nemusí). A těžko uprchlíkům upřít právo na žádost o azyl, když jim ho garantuje mezinárodní humanitární právo.

    Ad ať si svoje problémy řeší sami doma - neměla nám totéž říct před 25 lety západní Evropa? "Milí Slované, zůstaňte kde jste, my vás tu nechceme, jste komouši (99% lidí je u vás volilo), jste ekonomicky zaostalí, budete nám brát práci a vaše kriminální gangy budou v našich městech vykrádat byty, prodávat drogy a znásilňovat naše ženy. Navíc se mydlíte až hlavy lítají kolem (pohled na Balkán). Na hranicích necháme ostnaté dráty a za nimi tanky, abyste si pořádně rozmysleli sem lézt." Že je to blbost, žádná invaze Slovanů na Západ nenastala, a kdo tam šel tak většinou prostě pracuje a platí daně? Že je v zájmu Západu aby jejich sousedé byli v pohodě? Nezájem. Na Slovany totiž funguje akorát dlouhý bič a malý dvůr. Kdybyste se zeptal xenofobů v Německu před těmi 25 lety, řekli by vám prakticky to co vy tvrdíte dnes o muslimech.

  • 25. 3. 2016 16:01

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    I v tomhle článku se dočtete, že se jich do Evropy touhle cestou dostalo letos cca 14000, což odpovídá 42k za rok. To je ve srovnání se 400k-900k, kteří přišli loni přes Řecko, poměrně malé číslo. Takže neproudí. Možná proudit budou, těžko říct. Každopádně středomořskou hranici je o něco snazší střežit. Ohledně toho kolik lidí se přes moře opravdu vydá můžeme jen spekulovat.

    Ohledně chystání vítacích transparentů: možná to není ideální strategie, ale nějak mi chybí alternativa. Vy navrhujete zavřít hranice. Jak chcete zavřít 4km širokou úžinu mezi Tureckem a Řeckem? Středozemí se střeží lépe, ale pořád nezachytíte ani zdaleka všechny loďky a čluny. A jak jsem už psal, jak se někdo dostane do EU, má ze zákona právo zažádat o azyl. Pokud přichází z válečné zóny, měl by ho podle všech pravidel dostat. Co s tím hodláte dělat?

    Mimochodem jak komentujete poslední odstavec mého minulého příspěvku? Měli v EU nechat na hranicích těmi zaostalými mafiánskými Slovany nechat ostnaté dráty?

  • 22. 3. 2016 10:20

    kolemjdoucí (neregistrovaný)

    Ty brďo, ty jsi korunovaný hňup z celých 360 stupňů. Vedení M$ otáčí notu, tak tě to mocně vy$írá, že roky psaní bludů budeš muset začít vyvracet a ještě svoji retardaci potvrzuješ svými politickými názory ... nech mě hádat ... nosíš brýle po babičce, kolem krku šálu, zelené manchestráky a v životě jsi nepřečetl literaturu faktu? Oprava: žádnou knihu, jenom je nosíš do kavárny, aby jsi vypadal jako yntelygent?

  • 22. 3. 2016 13:15

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Chcete nějaká fakta? V Sýrii je válka a lidé odtamtud prchají. To je fakt. Podobně prchali i Evropané za časů WWI a WWI, a samozřejmě spousta občanů východního bloku za komunismu. V té době byl útěk z válečné zóny velmi obtížný, a cílové země často nechtěly uprchlíky přijímat. Proto civilizovaný svět uzavřel mezinárodní smlouvy, které uprchlíkům garantují právo azylu (konkrétně Article 14 of Universal Declaration of Human Rights, 1951 Refugee Convention a další). To jsou také fakta.

    Když se podíváte na Sýrii, tak tam Daesh buduje "islámský ráj". K jeho velkému pobouření tamní obyvatelstvo v tomhle "ráji" s hromadnými popravami, hromadným znásilňováním, trhem s otroky a s náboženskou policií nechce žít, a utíká do "bezvěrecké" Evropy. Řešení je celkem jednoduché: stačí v Evropě provést nějaký útok s poměrně malým počtem obětí (jen při dopravních nehodách zemřou ročně v EU desítky tisíc lidí), a hned to má "žádoucí" výsledky: 1. obyvatelstvo se postaví proti uprchlíkům, 2. obyvatelstvo začne házet Molotovy na muslimy kteří v EU bez problému žijí po generace, což rozšíří konflikt a přivede víc uchazečů o práci v Daesh (cílem je totální válka kultur). Jestli tuhle strategii (kterou dnes ráno vidí v akci obyvatelé Bruselu) nevidíte, tak si asi sedíte na vedení.

    Rasismus různých konvičkovců je prostě tupý. Nejtupější je nabádat lidi k nenávisti k muslimům dlouhodobě a bezproblémově žijícím v EU, "nekupujte jejich kebaby". Zrovna ti "prodejci kebabů", plus samozřejmě lékaři, právníci, prodavači a zametači, jsou ti nejméně problematičtí imigranti, kteří pracují, platí daně a fungují. Jen idiot proti nim může brojit.

    Když jsem uváděl Švédsko, tak si uvědomte, že v ČR je uprchlíků méně než Čechů ve Švédsku. Z toho důvodu jsou ty rasistické výlevy našeho prezidenta, konvičkovců a dalších o to absurdnější.

    Samozřejmě souhlasím že situace s uprchlíky je problém. Bohužel dokud bude v Sýrii válka, jejich proud neustane. A rozhodně nepomůžou ani různé absurdní doporučení typu "dělejte to jako v Austrálii". Ta je od zbytku světa oddělená stovkami kilometrů moře, na kterém uprchlíky pochytá, a pošle je na pacifické ostrovy, ať se tam vzájemně povraždí a sežerou. Jednak to není moc humánní, a pak Řecko dělí od Turecka čtyři(!) kilometry. To je vzdálenost kterou překonáte na gumovém člunu z OBI, a trénovaný člověk ji dokonce uplave bez lodi. Ty uprchlíky technicky prostě nelze nezadržet. A když odhlédneme od humanitárních aspektů (což bychom neměli), tak v EU nemáme žádné ostrovy ani rezervace, kde bychom zavřeli miliony lidí. Samozřejmě je otázka co s nimi. Za sebe jasně vím, že odpovědí není "posilovat" jejich věšením na oprátkách nebo je mlet do masokostní moučky, jak někteří "experti" navrhují.

  • 21. 3. 2016 23:33

    Petr (neregistrovaný)

    nikdy nebyl. Kdyby byl, tak by to znamenalo, že nefunguje většina superantivirů pro windows a hodně počítačů má uvnitř nezvané návštěvníky různých typů.

    Možná je to reklama na antiviry. Oni si antivirus nekoupili, a jak špatně dopadli!!

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.