Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

Hans Reiser, známý jako autor souborového systému ReiserFS, byl téměř před dvěma lety obviněn z vraždy vlastní manželky. Soudní proces se táhl velmi dlouhou dobu a nakonec byl Reiser uznán vinným z vraždy prvního stupně, ačkoliv tělo nebylo nikdy objeveno. Detaily si můžete přečíst v našem článku Hans Reiser hodlá ukázat tělo své ženy.

Reiser se nyní skutečně se soudcem dohodl na odhalení hrobu své ženy výměnou za snížení vraždy prvního stupně na stupeň druhý. Reálně mu tak hrozí o deset let nižší trest, maximálně 15 let. V pondělí v 16 hodin pak skutečně dovedl policisty na místo, kde byly objeveny ostatky zatím oficiálně neidentifikovaného těla. Místo leží asi kilometr od domu, kde Reiser se svou matkou bydlel.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Radek Tondra
Radek Tondra (neregistrovaný)
8. 7. 2008 9:56 Nový

Ale!

celé vlákno
Hehe. Změna :)
MoB
MoB (neregistrovaný)
8. 7. 2008 10:02 Nový

Re: Ale!

celé vlákno
Ani ne... ono to bylo celkem jasné, těch (byť nepřímých) důkazů bylo dost a zkrátka šlo jenom o to, jak dlouho bude ten chlap zatloukat. No a když to neuhnal ani na nepříčetnost, ani na geekovitost, ani na nic dalšího, tak se rozhodl přiznat barvu.
kkaarreell
kkaarreell (neregistrovaný)
8. 7. 2008 9:58 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
A ku*va.
Btw, ten obchod s odhalenim tela za snizeni trestu mi prijde divny. Prijde mi to jako: "Vy o mne tvrdite ze jsem vrah a poslete me do vezeni.. a kdyz vam dokazu, ze mate pravdu, nebudu v tom vezeni muset byt tak dlouho?"
Smokie
Smokie (neregistrovaný)
8. 7. 2008 10:16 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Praveze je to celkom bezne. Berie sa to ako priznanie a za to su vzdy nizsie tresty.
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
8. 7. 2008 10:40 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
meli by ho povesit. Driv se to tak delalo a bylo to spravne.
rb
rb (neregistrovaný)
8. 7. 2008 10:55 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
kdyz ho jenom zavrou, bude mit dost casu na dodelani ctyrky... :)
Quiark aura:100
8. 7. 2008 15:10 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Jo, to bych se i přimluvil, aby mu to umožnili :)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 15:34 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Pokud by byly dusledne aplikovany vase stredoveke metody, byl by Bill Gates machan trikrat tydne v kosi pod Karlovym mostem.

Krome toho, v inteligentne uvazujicich zemich zrusili trest smrti tez proto, aby se omezily skody napachane justicnimi omyly a zamezilo vzniku umyslnych justicnich omylu, urcenych k likvidaci nepohodlnych lidi. Vezne lze propustit, omluvit se a odskodnit. Mrtvolu ze hrbitova jiz nepropustite.

V jinych zemich pak na trestu smrti trvaji. Nasadi si na to kowbojsky klobouk a ukazuji lidu, s jakou rozhodnosti resi problemy spolecnosti. Kdyz se blizi volby a vyskytne se nejaky obzvlast osklivy pripad, tak aby byly zvoleni, honem chytnou nejakeho cloveka nevhodne barvy, usvedci ho a popravi, bez ohledu na vinu. A kdyz se jednou prijde na to, ze to nebyl on, aspon ho nemusi odskodnovat. Tou dobou jsou zodpovedne osoby jiz stejne obvykle v duchodu a jejich politickou karieru to neohrozi. Nekdy trenba i vyjadri "uprimnou" litost v radiu. Takle se to delalo i za Stalina, viz treba pripad serioveho vraha Cikalova. Zajimave je tez to, ze v techto zemich, kde tak dobre a rozhodne umi resit spolecenske problemy, se tyto neustale zhorsuji. Ale to urcite nebude tim, ze to delaji spatne, ze?
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
8. 7. 2008 19:06 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Diskuze o trestu smrti by byla dlouhá. Na jedné straně naprosto souhlasím, že usmrcovat lidi není dobrý nápad. Navíc riziko omylu je velké.

Na druhé straně všichni víme o případech hromadných vražd, vykonaných mimořádně brutálním způsobem. Ve světle takových případů je tak těžké trest smrti vylučovat.

Osobně bych nebyl proti trestu smrti jako trestu výjimečnému, udělovanému za mimořádně těžké úmyslné násilné trestné činy, při kterých oběť zemřela zvláště trýznivým způsobem, nebo kde bylo obětí více. Ovšem nakonec ve mě zřejmě lehce převažuje názor, že je lepší trest smrti nemít.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 19:26 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
No vidite. A prave v pripade brutalniho psychopatickeho serioveho vraha Cikalova za jeho ciny napred odsoudili nekoho jineho. Bylo nutno vykazat bdelost a ostrazitost nadrizenym organum. Ten clovek jiste v historii nebyl jediny. Mezi temi, kteri sedi v death row jich urcite je a byla cela rada. Zejmena v situaci, kdy soudy vynaseji rozsudky podle toho, jestli ma lepsi herecke nadani prokurator nebo obhajce. Navic je lepsi mit par nepolepsitelnych psychopatu lepicich pytliky v kriminalech typu Sing Sing, protoze tak velmozi nemohou uspesne vyuzit justicni "omyly" k rychle likvidaci lidi, kteri toho prilis mnoho vedi. A tech par poprav prelidnenost kriminalu v nekterych zemich nevyresi, cili ani to neni argument.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
9. 7. 2008 2:58 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Cikalova neznám, máte nějakou referenci?

Justiční systém zná opravné prostředky: odvolání, dovolání, stížnost ministra pro porušení zákona, obnovení trestního řízení, prezidentskou milost... Nemyslím, že by v takovém systému bylo možné někoho uklidit tak, že ho rychle popravíte. Samozřejmě jsou země, kde můžete nepohodlnou osobu tímto způsobem odstranit, ale tam bývá rychlejší dotyčného prostě zastřelit bez soudu.
-nf-
-nf- (neregistrovaný)
9. 7. 2008 7:46 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
nebyl to cikalov ale cikatilo:
napr zde:

http://www.kriminalistika.eu/muzeumzla/cikatilo/cikatil.html
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
9. 7. 2008 12:12 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Nemohl jsem to najit, zapamatoval jsem si blbe jmeno. Velmi obsahle zde: http://www.trutv.com/library/crime/serial_killers/notorious/chikatilo/coat_1.html.

Co se tyce tech opravnych prostredku, nebudte naivni. Mrknete se na stranky Spolku Salamoun, jak to chodi v Cechach. Opravne prostredky mnohdy proste neexistuji, navzdory tomu, ze rizeni probehlo plne chyb, omylu a i umyslnych prehlednuti a manipulaci. Jedinou sanci je pak milost prezidenta. Navic v Cechach se odvolani resi tak, ze se pripad preda k presetreni soudci, ktery ho zkurvil a ktery tedy ma nejmene zajmu na naprave. A pokud treba nekoho zranite nebo zabijete v sebeobrane, tak rovnou zdrhnete do Jizni Ameriky, nez vas zatknou.

Ze zahranici si pak zagooglujte treba Guildford Four, Birmingham Six, Maguire Seven, Tottenham Three pro par prikladu z "nejstarsi evropske demokracie". Vsimnete si, jak dlouho ty opravne prostredky nekdy trvaji. Kdyby je tehda vsechny popravili, chtel bych pak ty opravne prostredky videt.

V nekterych tzv. demokratickych zemich neni k poprave jiz treba ani dotycneho soudit. Staci ho zavrit na neznamem miste bez pristupu k pravnikovi. Pak se dotycny muze nekde nejak ztratit. Nebo muze byt odsouzen vojenskou "akcni trojkou" a rovnou zastrelen. Civilni soudy uz nejsou treba, legislativa to umoznuje.

O justicnich erorech si prectete neco tady: http://www.guardian.co.uk/uk/2002/jan/15/ukcrime.markoliver. Napriklad Derek Bentley: obesen pouhych 88 dni od vrazdy, ze ktere byl krive obvinen.

Na pripade manzelu Rosenbergovych pak muzete sledovat vliv politiky a honu na carodejnice na justici. Popraveni, prestoze vina byla prokazana pouze Rosenbergovi, nikoliv jeho zene. Navic byl zretelne odsouzen za spionaz, kterou nevykonal a nikoliv za spionaz, kterou vykonal. A soudce pri procesu hovoril tak, ze by na nej i prokurvator Urvalek byl hrdy.
hafff
hafff (neregistrovaný)
9. 7. 2008 13:29 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Nuž, ono je niekedy lepšie nevinne visieť, než jkeď vás utýrajú spoluväzni. Justičné vraždy a omyly budú existovať vždy. Z toho vôbec nevyplýva, že by zločincov nebolo potrebné súdiť (a ukladať adekvátne tresty). S trochou cynizmu sa to vziať aj takto: odsúdia nevinného človeka? Trpí tým iba on. Neodsúdia zločinca? Trpia tým jeho nové obete.
Koniec-koncov: právo<>spravodlivosť<>justícia
A k tým Rosenbergovcom: skús si pozrieť procesy, ktoré v tom čase bežali v ZSSR i u nás.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
9. 7. 2008 15:41 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Zajisteni poradku ve veznicich a predchazeni sikany je zodpovednosti provozovatele veznic.

Nikdy jsem nerekl, ze zlociny nemaji byt souzeny a trestany. Take jsem nerekl, ze nekdo mel byt ponechan na svobode, aby mohl dale v klidu vrazit. Rekl jsem, ze kdyz je nekdo odsouzen, je lepsi a civilizovanejsi ho zavrit, nez utratit, protoze bude-li jednou prokazana jeho nevina, Muze byt propusten. Neci nevina se jiz mnohokrat v historii pozdeji prokazala. V civilizovane spolecnosti je povazovano za mensi zlo mit kriminal plny nenapravitelnych seriovych vrahu lepici pytliky, nez jednoho nevinne popraveneho. Ovsem jsou zeme, ktere k civilizaci jeste nedospely nebo se ridi heslem "nas mnogo" a na individualnich osudech jim nezalezi, hlavne ze prekracujeme plan, zatlacujeme imperialismus a budejeme svetle zitrky.

O procesech ve Svazu a jinych komunistickych zemich vim. Jak se vztahuji k diskusi? Mluvil jsem o uletech justice v demokratickych zemich. V komunistickych zemich se navic nejedna o ulety, ale o cileny teror a zneuziti justice. Zapadaji perfektne do spolecnskeho ramce a neni na nich nic prekvapiveho.
hafff
hafff (neregistrovaný)
9. 7. 2008 16:35 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Hovoril si o Rosenbergovcoch a "tzv. demokratickych zemich", takže sa mi to prirovnanie tislo na klávesnicu.
Problém nevinného človeka je najmä ten, že je potrestaný za niečo, čo neurobil. Aj keď ho prepustia, očistia a ešte neviem, čo všetko, nikto mu nevráti, čo stratil. HR zavraždil svoju manželku. Bolo mu to dokázané a nakoniec to priznal. V rámci tvojej filozofie by ho asi teraz mali popraviť. Veď jeho nevina sa už nedokáže.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:14 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
To, ze se nekdo k necemu priznal, neznamena, ze se na nej ma vztahovat trest smrti a naopak z nej maji byt vyjmuti ti, kteri se jeste nepriznali. Tech, kteri se priznali treba k tomu, ze chteli zabit milovaneho vudce, znicit socialismus nebo urkli sousedovi kravu, bylo nepocitane. K takovym priznanim dochazi vsude, kde je priznani povazovano za dukaz, v demokracii i totalitnim rezimu. Ale priznani je priznani a dukaz je dukaz. A nekdy ani dukaz neni dukaz, protoze dukazy mohou byt vyrobeny policii, treba na politickou objednavku nebo kdyz nejaky policajt touzi po povyseni. Viz treba pripad Tottenham Three, procesy s carodejnicemi nebo procesy z padesatych let.
hafff
hafff (neregistrovaný)
10. 7. 2008 8:31 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Ja ti skutočne nerozumiem. To že HR doviedol policajtov k telu svojej ženy ti nič nehovorí? Aký ešte chceš dôkaz a aké priznanie viny?
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
10. 7. 2008 15:50 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Nemluvim o Reiserovi, ale v obecne rodine. Nebo chcete psat zakony stylem "Za vrazdu trest 20 let az dozivoti, ledaze by se jednalo o Reisera, ktery dovede policii k mrtvole sve zeny. V tom propade potom...."? Jinak ve svetle predchozi diskuse by se dalo takove dovedeni k mrtvole take zaranzovat, kdyby se chtelo. Je k tomu potreba jedna dostatecne ohnila mrtvola a natlak na zadrzeneho, ktery k ni pak odvede policii. Netvrdim, ze o to zde jde. Ale kdyby se to velmozum k nejakemu ucelu hodilo, jiste by si poradili. Chci tim rici, ze pochybnosti nelze nikdy uplne vymazat a tak je civilizovanejsi lidi zavirat a nechat lepit pytliky, nez je veset na strom a delat z toho predvolebni kampan.
Edheldil
Edheldil (neregistrovaný)
9. 7. 2008 15:05 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
U toho Rosenberga slo mozna o to, ze ty dukazy byly ziskany v programu Venona, takze jeste hoooodne dlouho Top Secret / SIGINT :)
hmm
hmm (neregistrovaný)
8. 7. 2008 20:43 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
"Mrtvolu ze hrbitova jiz nepropustite."
>>> ale hej, len je to dost nechutne ...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 22:33 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Proti gustu zadny disputat. Papez Stepan IIV. nechal exhumovat papeze Formosu a posmrtne ho vyslychal 9 mesicu po smrti. Sergius III. jej pak vyslychal znovu, tentokrat deset let po smrti. Asi zkousel, jestli zatim nezmekl a nerozvazal se mu jazyk. Nevim, jestli se zachovaly zaznamy vyslechu, ale pokud ano, Vatikan se jimi asi nechlubi. Je to jiz vic, nez 1000 let. Mozna by bylo na case, aby ho Ratzinger vyslechl znovu. Treba by se odhalilo, ze byl napojen na Al-Kajdu.
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
9. 7. 2008 0:56 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
O takovýchle věcech by měli točit pořádný filmy. :-) Ono třeba ani o celá tři století později Jacquesovi de Molay nebylo do smíchu. ;-)
Sten
Sten (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:49 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Byl to Štěpán VII. :)
martin
martin (neregistrovaný)
8. 7. 2008 16:32 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Nie som zato aby ho zavesili ale dať mu menej? By som ho nechal v tej base tak dlho až by tam zhnil. Sviňa jedná.
Atom321 aura:57
8. 7. 2008 10:41 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
A to paradoxně vede na to, že nevinně odsouzení sedí déle.

Nicméně, kdyby se přiznal hned, mohl to možná uhrát na "ublížení na zdraví s následkem smrti". (Ovšem nevím, jestli to tak v US funguje.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2008 13:33 Nový

To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
To je americky sposob dohody o vine a treste

k nam to doviezol "Americky pravnik"
JUDr. Daniel Lipšic, LL.M. (* 8. júl 1973, Bratislava) je poslanec Národnej rady Slovenskej republiky.
1998 - 2000 - postgraduálne štúdium (LL.M.) na Harvard Law School v Cambridge v USA,
15. október 2002 - 7. február 2006 - podpredseda vlády a minister spravodlivosti SR.
http://sk.wikipedia.org/wiki/Daniel_Lip%C5%A1ic

Harvard Law School (also known as Harvard Law or HLS) is one of the professional graduate schools of Harvard University. Located in Cambridge, Massachusetts, it is the United States' oldest law school in continuous operation. It is home to the largest academic law library in the world.
http://en.wikipedia.org/wiki/Harvard_Law_School


Je pravda, ze u nas je to menej absurdne ako v USA


301/2005 Z.z.

ZÁKON

z 24. mája 2005


TRESTNÝ PORIADOK

§ 10
Výklad niektorých pojmov

(14) Trestné konanie je konanie podľa tohto zákona, trestné stíhanie úsek od začatia trestného stíhania až do právoplatnosti rozsudku, prípadne iného rozhodnutia orgánu činného v trestnom konaní alebo súdu vo veci samej a prípravným konaním sa rozumie úsek od začatia trestného stíhania do podania obžaloby, návrhu na schválenie dohody o uznaní viny a prijatí trestu (ďalej len "dohoda o vine a treste") alebo právoplatnosti rozhodnutia orgánu činného v trestnom konaní vo veci samej.

§ 168
(2) V odôvodnení rozsudku, ktorým sa schválila dohoda o vine a treste, súd stručne uvedie najmä priebeh konania o dohode a jeho výsledok, odpovede obvineného na otázky uvedené v § 333 ods. 3; ak je obvinený mladistvý a v čase konania nedovŕšil osemnásty rok svojho veku, aj vyjadrenie jeho obhajcu a zákonného zástupcu.

Konanie o dohode o vine a treste

§ 232
(7) Dohoda o vine a treste obsahuje

a) označenie účastníkov dohody, dátum, miesto a čas jej spísania,
b) opis skutku s uvedením miesta, času, prípadne iných okolností, za ktorých k nemu došlo tak, aby skutok nemohol byť zamenený s iným skutkom, právnu kvalifikáciu trestného činu, ktorý bol skutkom spáchaný, a to aj s uvedením príslušného ustanovenia Trestného zákona,
c) druh, výmeru a spôsob výkonu trestu,
d) rozsah a spôsob náhrady škody, ak bola činom spôsobená, a
e) ochranné opatrenie, ak prichádza do úvahy jeho uloženie.

(8) Dohodu o vine a treste podpíšu na znak súhlasu prokurátor, obvinený, obhajca a poškodený, ak úspešne uplatnil nárok na náhradu škody a zúčastnil sa konania.


Prvý diel
Dohoda o vine a treste

§ 331

(1) Návrh dohody o vine a treste na súde preskúma predseda senátu a podľa jeho obsahu a podľa obsahu spisu

a) určí termín verejného zasadnutia na rozhodnutie o návrhu dohody o vine a treste, alebo
b) návrh dohody o vine a treste odmietne, ak zistí závažné porušenie procesných predpisov, najmä porušenie práva na obhajobu, alebo ak navrhovaná dohoda o vine a treste je zrejme neprimeraná.

(2) Ak sa koná o zločine, na ktoré zákon ustanovuje trest odňatia slobody, ktorého horná hranica prevyšuje osem rokov, rozhodnutie o zrejmej neprimeranosti dohody o vine a treste robí senát na neverejnom zasadnutí.

(3) V uznesení podľa odseku 1 písm. b) treba uviesť, o ktoré konkrétne zistenia sa rozhodnutie opiera. Proti tomuto uzneseniu je prípustná sťažnosť.

(4) Ak uznesenie o odmietnutí návrhu dohody o vine a treste nadobudlo právoplatnosť, vracia sa vec do štádia prípravného konania.

(5) Ak je obvinený vo väzbe, rozhodne súd vždy aj o väzbe.

Rozhodnutie o návrhu na dohodu
o vine a treste

§ 334

(1) Súd môže rozhodovať len o skutku, jeho právnej kvalifikácii, primeranosti trestu, ochrannom opatrení vo vzťahu k obvinenému, ako aj o výroku na náhradu škody v rozsahu uvedenom v návrhu na dohodu o vine a treste, ak obvinený odpovedal na všetky otázky "áno".

(2) Ak súd dohodu o vine a treste, ktorá v navrhnutom znení nie je zrejme neprimeraná, ale ju nepovažuje za spravodlivú, oznámi svoje výhrady stranám, ktoré môžu navrhnúť nové znenie dohody o vine a treste. Na ten účel súd preruší verejné zasadnutie na potrebný čas. Ak sa strany dohodnú, postupuje sa primerane podľa odseku 4; ak s dohodou o vine a treste nesúhlasí poškodený, postupuje sa primerane podľa § 232 ods. 3 posledná veta. Ak sa strany nedohodnú, postupuje súd podľa odseku 3.

(3) Ak súd dohodu o vine a treste v navrhnutom rozsahu neschváli alebo obvinený odpovedal na niektorú otázku "nie", uznesením vráti vec prokurátorovi do prípravného konania; ak je obvinený vo väzbe a súd zároveň nerozhodol o prepustení obvineného na slobodu, pokračuje väzba v prípravnom konaní, ktorá však nesmie spolu s väzbou už vykonanou v prípravnom konaní presiahnuť lehotu uvedenú v § 76 ods. 7.

(4) Ak súd dohodu o vine a treste schváli, potvrdí to rozsudkom, ktorý verejne vyhlási. Proti tomuto rozsudku nie je prípustné odvolanie ani dovolanie okrem dovolania podľa § 371 ods. 1 písm. c) a ods. 2.

(5) Rozsudok nadobudne právoplatnosť vyhlásením.
http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/htm_zak/jaspiw_mini_zak_zobraz_clanok1.asp?kotva=k2&skupina=1
hafff
hafff (neregistrovaný)
8. 7. 2008 14:53 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
Na kiu mater to sem dávaš? Čo to má spoločné s HR?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2008 18:37 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
Ma to spolocne, ze tie paragrafy vychdzaju z americkeho prava a kolega sa divil, ako je to mozne. To je dovod, preco to som to tam dal..
hafff
hafff (neregistrovaný)
9. 7. 2008 7:33 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
"Vychádzajú" a "sú totožné" sú dve rozličné veci. Ale už nejdem ďalej flamovať.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 7. 2008 9:21 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
S tymto suhlasim...
.
. (neregistrovaný)
9. 7. 2008 11:08 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
dyk je to slovensky....
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
9. 7. 2008 12:44 Nový

Re: To je americky sposob dohody o vine a treste

celé vlákno
Ucit se, ucit se, ucit se!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2008 10:32 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
...asi ho srala ne?
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
8. 7. 2008 10:45 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Furt ho rušila od programování...
sheeryjay
sheeryjay (neregistrovaný)
8. 7. 2008 11:01 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Not funny :(. Kdyz si uvedomim ze je navzdy zniceno cca 6 lidskych zivotu (rodice Niny, jeji deti, Nina, Hans) ...
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
8. 7. 2008 12:09 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
A co teprv uživatelé jeho soub. systému... Co si teď počnou?
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 15:36 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Prejdou na FAT.
PaD
PaD (neregistrovaný)
8. 7. 2008 16:12 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
...FAT 16 :-)
Izak
Izak (neregistrovaný)
8. 7. 2008 21:36 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
A kurna, to budou ustavy plne, nekteri lide vicenasobnou ztratu dat neunesou ;-(
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 22:19 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
No a tech zavrazdenych manzelek!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2008 10:58 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Paul Erdos was once told that a friend of his had shot and killed his wife. Without blinking an eye, Erdos said, “Well, she was probably interrupting him when he was trying to prove a theorem.”

;-)
chlb
chlb (neregistrovaný)
8. 7. 2008 13:18 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
california shakespeare theatre ma v poslednim odkazu dobrou reklamu na "an ideal husband" by oscar wilde
Freedom
Freedom (neregistrovaný)
8. 7. 2008 11:45 Nový

Nevěřte všemu co čtete

celé vlákno
Hans nikoho nezabil
nikdo tomu nevěřil
noviny pořád psaly
až lidi uvěřili

Hans Reiser je nevinej
Hans Reiser je nevinej

Jeho jméno bylo Hans
file system programoval
nevadí že byl ujetej
heroickej život psal

Hans Reiser je nevinej
Hans Reiser je nevinej
Nevinej !
n00b
n00b (neregistrovaný)
8. 7. 2008 12:51 Nový

oo ou

celé vlákno
Dofám, že mě nebude strašit žádnej duch za to, že jsem používal fs, který napsal vrah. Nadruhou to má zajímavej nádech když si člověk uvědomí, že to psal (třeba) psychopat. Moc se o to nezajímám, takže jestli to udělal v afektu, tak beru zpět..
VM
VM (neregistrovaný)
8. 7. 2008 14:32 Nový

Re: oo ou

celé vlákno
Neprožívej to tak. Vraždy jsou docela časté (a také smrtelné nehody, které se od vražd liší jen nepatrně), a záleží jen na okolnostech, jestli tě za to zavřou, zda ti to projde, nebo zda jsi hrdina. A v afektu Hans asi byl - kdyby byl při smyslech, tak ji nezabije, a zbaví se jí nějakým legálním způsobem. Stejně to neubírá nic na tom, že je dobrý programátor, a že ReiserFS stojí za to používat. Tak doufám, že mu ve vězení dovolí programovat, aby mohl dělat něco užitečného...
Michal Kundrát aura:62
8. 7. 2008 17:52 Nový

Re: oo ou

celé vlákno
,,vrahové jsou zdraví lidé'' (čtyři vraždy stačí...)
Sten
Sten (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:34 Nový

Re: oo ou

celé vlákno
Co třeba BLEK.? Nepíše nějaký vlastní souborový systém?
uooo
uooo (neregistrovaný)
18. 7. 2008 9:48 Nový

Re: oo ou

celé vlákno
Možná to udělá naopak. Připraví geniální atentát, ale pak napíše FS, kvůli kterému ho M$ dostane za mříže....
freshmouse
freshmouse (neregistrovaný)
8. 7. 2008 13:09 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Porucha osobnosti v praxi! :-P
...
... (neregistrovaný)
8. 7. 2008 13:22 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Chudák BLEK...
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
8. 7. 2008 15:38 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Já ženu nemám, takže ani nemám koho bych mohl zabít ... ale je fakt, že kdyby mě žena otravovala s dětmi a s rodinou, tak by mě to taky neurotizovalo. To se však nestane, protože ženám dopředu říkám, že jsem psychopat, takže se vztahu se mnou mohou včas vyhnout.

Docela nechápu ty lidi, kteří mi radí, abych styk se ženami provozoval. Snad nechtějí, abych dopadl jako Reiser?
xxl
xxl (neregistrovaný)
8. 7. 2008 23:07 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Třeba by sis nenašel Rusku...
Měla zůstat doma. (Nejen ona...)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 7. 2008 1:24 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
To je jedno, jestli Ruska nebo ne-Ruska, děti a rodinu chtějí ženy všech národností.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
9. 7. 2008 2:55 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Ovšem na každém trhu existují výjimky. Moje přítelkyně tvrdí, že děti jsou hnusné a smrdí. Sice si myslím, že do 8 let změní názor, a bude z nich naopak velmi nadšená, ale to je jen můj předpoklad ;)
amoleta
amoleta (neregistrovaný)
9. 7. 2008 5:40 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Tak to bude pekne bezohledna, egoisticka a asocialni kravka. Se ani nedivim, ze zrovna tvoje pritelkyne.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 7. 2008 13:38 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
A škodí tím ona někomu? Neškodí. Ale kdyby si děti pořídila, tak by jim škodila.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 7. 2008 21:03 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Třeba se bojí, že by byli po otci :-)
x
x (neregistrovaný)
9. 7. 2008 8:50 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
jezis, ty ses ale nemocnej kokot.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 7. 2008 13:37 Nový

RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy

celé vlákno
Jo, jsem, mám totiž poruchu osobnosti. Jsem psychopat.
M. Lox aura:98
8. 7. 2008 13:18 Nový

To je sila!

celé vlákno
Tak to jsem vazne necekal. Je to pro mne docela prekvapeni, ze to fakt udelal – ted ke konci toho pripadu uz jsem sice zacal o nespravnosti rozsudku trochu pochybovat, ale stejne...
biq
biq (neregistrovaný)
8. 7. 2008 15:08 Nový

noo

celé vlákno
Tak ten reiser4 nemoze byt az taky dobry FS, ked sa autor nechal chytit :)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
8. 7. 2008 15:18 Nový

Wikipedia

celé vlákno
Nekdo zajimave rozsiril porovnani FS na wikipedii o jeden sloupec vpravo. Jak nekdo pravil na /., je to opravdu killer FS.
Clock
Clock (neregistrovaný)
9. 7. 2008 8:08 Nový

Re: Wikipedia

celé vlákno
Jestli jsem to pochopil z tech zprav spravne, tak tu jeho zenskou nezavrazdil reiserfs, ale reiser. Zni to podobne ale je v tom zasadni rozdil.
Sten
Sten (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:46 Nový

Re: Wikipedia

celé vlákno
reiserfs nemůže nikoho zabít, protože je virtuální (ve smyslu existence). Ale může přimět svého uživatele/vývojáře někoho zabít :)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
10. 7. 2008 0:10 Nový

Re: Wikipedia

celé vlákno
I fs muze zabijet. Dost mozna radu lidi ranila mrtvice z FATu.
Sten
Sten (neregistrovaný)
10. 7. 2008 1:13 Nový

Re: Wikipedia

celé vlákno
FAT je FS? :)
Petr Sedláček aura:91
8. 7. 2008 15:50 Nový

Maximalni trest

celé vlákno
Bud nerozumim spravne anglicke pravnicke terminologii, anebo je v clanku chyba ohledne maximalniho trestu. V odkazovanem clanku na v Wired se pise:

The maximum sentence Reiser could receive for second-degree murder is 15 years to life. Reiser had faced a term of 25 years to life under his first-degree murder conviction.

Tomu rozumim tak, ze misto 25 let az dozivoti za vrazdu prvniho stupne dostane 15 let az dozivoti za vrazdu druheho stupne. V clanku nahore se pritom hovori o trestu maximalne 15 let...

Jak to tedy je? :-)

asdf
asdf (neregistrovaný)
8. 7. 2008 17:45 Nový

Re: Maximalni trest

celé vlákno
asi v zmysle "trest znizeny, maximalne na 15"
Sten
Sten (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:38 Nový

Re: Maximalni trest

celé vlákno
Rozumíte tomu správně. Možná si autor zprávičky plete „15 years to life“ a „15 years to live“?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 7. 2008 21:34 Nový

Linuxem to zacina ......

celé vlákno
a kreslem za vrazdu to konci .....
To by byl dobry napad na plakat:)
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
9. 7. 2008 1:25 Nový

Re: Linuxem to zacina ......

celé vlákno
Linux ti může vypatlat mozek.
Clock
Clock (neregistrovaný)
9. 7. 2008 8:10 Nový

Google StreetView

celé vlákno
Bude hnijici Nina Reiser take na Google StreetView? Nebo ji specielne vyeditujou?
Sten
Sten (neregistrovaný)
9. 7. 2008 23:50 Nový

Re: Google StreetView

celé vlákno
Pokud si o vyeditování požádá…
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Ale!
Radek Tondra 8. 7. 2008 09:56
└ 
Re: Ale!
MoB 8. 7. 2008 10:02
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
kkaarreell 8. 7. 2008 09:58
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Smokie 8. 7. 2008 10:16
│
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
LENIN POWER! 8. 7. 2008 10:40
│
│
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
rb 8. 7. 2008 10:55
│
│
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Quiark 8. 7. 2008 15:10
│
│
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 8. 7. 2008 15:34
│
│
│
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Lael Ophir 8. 7. 2008 19:06
│
│
│
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 8. 7. 2008 19:26
│
│
│
│
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Lael Ophir 9. 7. 2008 02:58
│
│
│
│
 
 
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
-nf- 9. 7. 2008 07:46
│
│
│
│
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 9. 7. 2008 12:12
│
│
│
│
 
 
 
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
hafff 9. 7. 2008 13:29
│
│
│
│
 
 
 
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 9. 7. 2008 15:41
│
│
│
│
 
 
 
│
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
hafff 9. 7. 2008 16:35
│
│
│
│
 
 
 
│
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 9. 7. 2008 23:14
│
│
│
│
 
 
 
│
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
hafff 10. 7. 2008 08:31
│
│
│
│
 
 
 
│
 
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 10. 7. 2008 15:50
│
│
│
│
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Edheldil 9. 7. 2008 15:05
│
│
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
hmm 8. 7. 2008 20:43
│
│
│
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 8. 7. 2008 22:33
│
│
│
 
 
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Rejpal 9. 7. 2008 00:56
│
│
│
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Sten 9. 7. 2008 23:49
│
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
martin 8. 7. 2008 16:32
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Atom321 8. 7. 2008 10:41
└ 
To je americky sposob dohody o vine a treste
anonymní uživatel 8. 7. 2008 13:33
 
├ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
hafff 8. 7. 2008 14:53
 
│
└ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
anonymní uživatel 8. 7. 2008 18:37
 
│
 
└ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
hafff 9. 7. 2008 07:33
 
│
 
 
└ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
anonymní uživatel 9. 7. 2008 09:21
 
└ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
. 9. 7. 2008 11:08
 
 
└ 
Re: To je americky sposob dohody o vine a treste
JardaP 9. 7. 2008 12:44
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
anonymní uživatel 8. 7. 2008 10:32
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
freshmouse 8. 7. 2008 10:45
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
sheeryjay 8. 7. 2008 11:01
│
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
freshmouse 8. 7. 2008 12:09
│
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 8. 7. 2008 15:36
│
 
 
 
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
PaD 8. 7. 2008 16:12
│
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Izak 8. 7. 2008 21:36
│
 
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
JardaP 8. 7. 2008 22:19
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
anonymní uživatel 8. 7. 2008 10:58
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
chlb 8. 7. 2008 13:18
Nevěřte všemu co čtete
Freedom 8. 7. 2008 11:45
oo ou
n00b 8. 7. 2008 12:51
├ 
Re: oo ou
VM 8. 7. 2008 14:32
├ 
Re: oo ou
Michal Kundrát 8. 7. 2008 17:52
└ 
Re: oo ou
Sten 9. 7. 2008 23:34
 
└ 
Re: oo ou
uooo 18. 7. 2008 09:48
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
freshmouse 8. 7. 2008 13:09
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
... 8. 7. 2008 13:22
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
BLEK. 8. 7. 2008 15:38
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
xxl 8. 7. 2008 23:07
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
BLEK. 9. 7. 2008 01:24
 
 
 
 
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
Lael Ophir 9. 7. 2008 02:55
 
 
 
 
│
├ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
amoleta 9. 7. 2008 05:40
 
 
 
 
│
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
BLEK. 9. 7. 2008 13:38
 
 
 
 
│
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
anonymní uživatel 9. 7. 2008 21:03
 
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
x 9. 7. 2008 08:50
 
 
 
 
 
└ 
RE: Hans Reiser dovedl policisty k tělu vlastní ženy
BLEK. 9. 7. 2008 13:37
To je sila!
M. Lox 8. 7. 2008 13:18
noo
biq 8. 7. 2008 15:08
Wikipedia
JardaP 8. 7. 2008 15:18
└ 
Re: Wikipedia
Clock 9. 7. 2008 08:08
 
└ 
Re: Wikipedia
Sten 9. 7. 2008 23:46
 
 
└ 
Re: Wikipedia
JardaP 10. 7. 2008 00:10
 
 
 
└ 
Re: Wikipedia
Sten 10. 7. 2008 01:13
Maximalni trest
Petr Sedláček 8. 7. 2008 15:50
├ 
Re: Maximalni trest
asdf 8. 7. 2008 17:45
└ 
Re: Maximalni trest
Sten 9. 7. 2008 23:38
Linuxem to zacina ......
anonymní uživatel 8. 7. 2008 21:34
└ 
Re: Linuxem to zacina ......
BLEK. 9. 7. 2008 01:25
Google StreetView
Clock 9. 7. 2008 08:10
└ 
Re: Google StreetView
Sten 9. 7. 2008 23:50