Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

Michael Larabel se na Phoronix.com podíval, jak si stojí výkon Javy na Windows Vista a Ubuntu 8.10. Většinu testů vyhrálo Ubuntu 8.10 a v jednom byl rozdíl dokonce trojnásobný. V posledním testu, kdy se testovalo renderování 2D grafiky, vyhrály Windows Vista s náskokem přibližně 30 %.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 13:00 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
"Většinu testů vyhrálo Ubuntu 8.10 a v jednom byl rozdíl dokonce trojnásobný." uz jenom z tohoto se da celkem pekne usoudit, ze jde o nesmysl. 3x rychlejsi:) Mozna, kdyby testovali na stejne Jave a na stejne rychlem stroji, byly by vysledky uplne nekde jinde a s odchylkou tak pul procenta. Bohuzel se tak nestalo, viz odkaz.
Jestli to autor nepochopil, slo o Vanocni zert, proc to rve do zpravicek, to nechapu ...
Dadko
19. 12. 2008 13:18 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Az na to, ze keby si si ten clanok precital, nekecas take blbosti, pretoze to bolo testovane na tom istom stroji s dual bootom, raz tam nabootovali Windows Vista a nasledne prebootovali do Ubuntu a nainstalovali tu Javu ktora bola pre ten system ako posledna, takze nebol to vianocni zart ani omylom.
M jako Molitan
M jako Molitan (neregistrovaný)
20. 12. 2008 19:10 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Stejne je to nejake podezrele. Co jsem slysel, tak vetsina benchmarku Javy vychazi lip na Windows proste proto, ze optimalizaci interpretu na Windows se venuje vic pozornosti. Rad bych se presvedcil o opaku, ale jeden test (jeste k tomu na Ubuntu, coz neindikuje velke knowhow testera) me nepresvedci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 13:19 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
ale oni to testovali na stejném stroji
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 13:24 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Aha dokaze mi nekdo vysvetlit, proc se lisi vysledky? To na tech vistach v pozadi hrali jeste Crysis? Protoze ty binarky jsou pro oba systemy prakticky totozne a tim, ze jsou na stejny procesor, tak budou i v jistem ohledu totozne i binarne. Takze mi to dost nejde na rozum ... rozdil by tam mohl byt, kdyby visty nasly ovladace vice zarizeni, kdyby na pozadi neco bezelo a podobne, ale i tak by rozdil nemohl byt vic nez pul procenta.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 13:36 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
vydrzte, Lael Ophir jiste prinese nejaka zarucene overena fakta ;-)
aaa
aaa (neregistrovaný)
19. 12. 2008 13:45 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Each OS was left to its default settings, including the use of the standard desktop effects.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
19. 12. 2008 15:02 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Na pozadi Windows Vista bezely DRM opicarny, ktere kontrolovaly beh Javy instrukci po instrukci, jestli se nahodou nesnazi delat neco zakazaneho, treba kopirovat BluyRay. Z tohoto duvodu programy na Viste bezi v podstate jako interpretovane, neco, jako by to bylo napsano v Basicu.
Jaga
Jaga (neregistrovaný)
19. 12. 2008 15:23 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jardo co to zas plácáš?
Kdes k tomudle prosímtě přišel?

Navíc basic je povětšinou kompilovaný třeba jako C či C++...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 12. 2008 15:48 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Nejaky duvod pomalosti javy po WV byt musi :-D.

Vite co znamena recese/zert?
Jaga
Jaga (neregistrovaný)
19. 12. 2008 16:20 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Ale jo sorry. Jen z pana Jardy už troch pěnim...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
19. 12. 2008 19:27 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
No nevim, jestli to napsali v Quick Basicu nebo jak se to jmenovalo, tak ten snad byl interpretovany. Jaky je Basic dnes nevim, posledni kompilovany jsem mel na ZX Spectru a videl jsem Basic od Borlandu, ktery mel tu vyhodu, ze dokazal vytvorit obrovsky .exe soubor i z "Hello World". BTW, on dnes jeste nekdo pouziva Basic, krome Microsoftu ve Windows Wista?
Jaga
Jaga (neregistrovaný)
20. 12. 2008 12:24 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
No třeba FreeBASIC, Basic4gl atd...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
20. 12. 2008 16:04 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jo, ale pouziva to nekdo? Ma to dostatecne velkou uzivatelskou zakladnu nebo to pouzivaji tri nostalgici nahodne rozmisteni okolo zemekoule?
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 16:40 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
VB.NET se používá celkem běžně, ve VB6 je kupodivu ještě velká spousta SW. Tri nostalgici nahodne rozmisteni okolo zemekoule používají třeba Python ;)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 12. 2008 17:19 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Dobrovolne se hlasim jako nostalgik cislo jedna :)

Po cem mam vlasne nostalgii? Ze by po starych dobrych casech, kdy se psal software poradne a ne hromada sracek? Skoda, ze stare dobre casy nikdy nebyly...
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 17:58 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Fakt se vám stýská po dobách, kdy se okolo počítačů chodilo v bílém plášti a galoších, pevný disk měl menší kapacitu než dnešní microSD karta, počítač měl cenu několika luxusních vozů, a ovládal se z textového terminálu klávesami hjkl?

Souhlasím, že psát SW tak, jak vypadají distra Linuxu, je nešťastné. Nekvalitní a nedodělaný software poskládaný bez hlavy a paty, bez lokalizace, nápovědy nebo dokumentace, prakticky snůška freewarových bugů bez konceptu. Ale nevěšte hlavu. Takové systémy uživatelé nechtějí ani zdarma.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 12. 2008 20:54 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Rozdil je ovsem v tom za vy jste tu dobu nezazil ;-)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 22:53 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Tvrdí anonym, který mě nezná.
martin
martin (neregistrovaný)
21. 12. 2008 6:02 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jo, i to se stává, že na šedesátiletý dědky berou devatenáctky:
http://trsek.blog.root.cz/2007/09/28/detska-pornografia-hakeri-a-bsa/ (příspěvek č. 37)
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 12. 2008 11:08 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Nejlepsi je, jak pise, ze jeho pritelkyne je ziva. Aspon vime, ze neni nekrofil, jako ten Spanel co soulozil s manzelkou, kterou zavrazdil nekdy pred pul rokem. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 12. 2008 20:56 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Po netu koluji zdrojaky windows NT a 2000, coz pro predstavu o jejich kvalite staci az-az :-D
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 22:54 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
A viděl jste ty zdrojáky? Nebo jen nepodepsán mluvíte o něčem, o čem nic nevíte?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 9:27 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Zeptejme se, kdo je nevidel? Co rikate na pouzite komentare? :-D
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:55 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Že je to v oboru naprosto běžné.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
20. 12. 2008 20:59 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Mam za to, ze vas druhy odstavec se vztahuje na Windows mnohem vice, nez na Linux. Akorat tech napoved je ve Windows nekdy vice, protoze v Linuxu nekdy i uplne chybi. Ovsem ve Windows jsou zase nekdy tak blbe, ze kdyby chybely, vyslo by to nastejno. Nejlepsi je bublinova napoveda stylu, ze kdyz hledam, co znamena checkbox parametru A, rekne mi bublinka: "Nastavuje A". Holt, snuska proprietarnich bugu.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 23:05 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Každý máme svůj názor. Ten váš podporuje fakt, že Linux, i když je zadarmo, po 15 letech používá cca 1% uživatelů desktopu. Můj podporuje fakt, že Windows, i přes jejich cenu, používá více než 95% uživatelů desktopu. Něco mi tedy říká, že můj náhled na problematiku sdílí daleko více lidí, než ten váš.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 9:22 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Aspon ze vam to pridava na sebevedomi, kdyz nic jine tak aspon "trzni podil" windows.

Min. 60% z toho jsou podle statistik zlodeji, ale ted se to cislicko hodi tak proc je nepouzit, ze ano? Podotykam ze podle stejnych statistik ma linux zminovane 1% takze ucelovka/FUD jak vysity.

Daleko vice lidi si windows ukradne, pokud tak cinite i vy tak jste opravdu na stejne lodi.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:25 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Nejde o sebevědomí, ale o to, že počítače jsou tu pro lidi. A lidi mají na věc vcelku jasný názor.

Pokud lidem nějaký SW zdarma natolik nevyhovuje, že raději ukradnou placený, nesvědčí to také o něčem?

Svoje Windows už dlouhou řadu let kupuji. Při dnešních cenách SW, a dostupnost alternativ zdarma (včetně těch open source alternativ) těžko někdo sám před sebou obhájí krádež SW.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 12. 2008 21:41 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Svedci to o jejich urovni. Uvedomte si ze vetsina uzivatelu windows jsou uhrovati mladici a slecny, kteri pari hry a v jejich kruzich je vetsi borec ten, kdo ma nejdrazsi kradeny software ;-).
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 12. 2008 10:02 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Co myslite, jake zastoupeni by mely dnes Windows, kdyby do nich nebyly vrazeny ty miliardy za marketing? Jedine masivni investice do marketingu mohou vysvetlit skutecnost, ze se nekomu podarilo prodat takovy neuveritelny smejd, jakym byly Windows v pred-NT ere. U Microsoftu pak hraje roli i vselijake zpropitne. A ted se podivejte, jake prachy jdou do marketingu GNU/Linuxu.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:41 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
LOL. A kde myslíte, že by byli dnes McDonald's, Coca Cola a Ford, kdyby necpali peníze do marketingu?

Windows v před-NT éře měly technické nedostatky, ale většina z nich lidi až tolik nepálila. Zvlášť když uživatelé uvážili cenu alternativ, která byla řádově vyšší. Můžete dělat DPT a psát dopisy na Windows 3.x, bez oddělení uživatelů a s kooperativním multitaskingem, nebo na jiném systému s těmito vlastnostmi, ale daleko dráž. Navíc výrobci ostatních platforem typicky chtěli poplatky za vývoj, kdežto MS naopak podporoval vývojáře, protože věděl, že v aplikacích je síla. Prostě Bill vsadil na business model, který fungoval.

Společnost kdysi IBM tvrdila, že do Linuxu investovala tuším miliardu dolarů, a mimo jiné v USA na chodnících provedla nepovolené sprejování loga své kampaně. IBM má pravda dost zkušeností se zabíjením produktů svou marketingovou neschopností, viz OS/2 :). Vyjma toho ale celou druhou polovinu devadesátých let padaly snad i z časopisů pro ženy CD s distribucemi Linuxu, a mediální kampaň byla opravdu velká. O naprosto okrajovém Linuxu dnes čtete ve všem možném tisku, opět s trochou nadsázky i v časopisech pro ženy. A to nemluvím o tom, že čtenáři rootu spamují ministerstva s "oduševnělými" dopisy, ve kterých píšou "proč ještě nepoužíváte bezpečný Linux a OOo, jak je doporučeno, když je to zdarma?", a podobné perly.
http://www.flickr.com/photos/83245449@N00/39036635

Pokud hodnotíte marketing GNU/Linuxu jako špatný, čí je to problém? Když Coca Cola nebo Ford nebudou dělat marketing, půjdou do kytek. Nevidím důvod, proč by měli spotřebitelé omluvat mizerný marketing právě u GNU/Linuxu.

Největším selháním marketingu GNU/Linuxu je ale bohužel PRODUKT, což si zřejmě nikdy nepřiznáte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 12. 2008 21:39 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
WTF DPT? SOuvisi to nejak s dlouhym penisem, co pak znaci to T?

Mate prostor, zalozte si na tom prosperujici business. Aha, vy vlastne nevite jak :-))))
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
23. 12. 2008 19:25 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Zjevně překlep v DTP.

Na čem si mám založit business? Na tom, že budu cpát prostředky do marketingu open source, a to bez návratnosti, protože open source neumožňuje vynutit platbu za užívání produktu? Děkuji, nechci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 12. 2008 10:41 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jste troll?
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
24. 12. 2008 0:16 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Když jsme u toho, lepší by bylo mluvit k věci.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
21. 12. 2008 1:40 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
To je legrační, takhle se ztrapňovat. Z cvičných důvodů jsem si přepnul jazyk v OpenSUSE z angličtiny na španělštinu a španělsky na mě mluví prakticky všechny programy. Počínaje KDE a Midnight Commanderem, přes Firefox a Seamonkey až po Battle for Wesnoth. To bude asi tím, že Linux nemá lokalizaci. :-D
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 2:40 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Kegrační je, že se ztrapňujete vy. Česká lokalizace Ubuntu (coby zřejmě nejlépe lokalizovaného Linuxu) má 33% textu nepřeloženo. A to jsou autoři optimističtí. Navíc je stav překladů mnohdy děsivý - každý pes jiná ves. Nedivte se, překládají to ametéři. Jistě vzpomínáte, když Google hledal vyhoněné č*ráky, což byl výsledek komunitního taky-překladu :)
https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+lang/cs/+index
http://www.zpravy.net/obrazky/google-hack-vc.gif
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 5:45 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
A proto měl MS aktualizaci pro Zásuvka/Zástrčka.
martin
martin (neregistrovaný)
21. 12. 2008 5:49 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
To je ale celá distribuce s tisíci programy, základní prostředí je lokalizováno komplet, stejně jako holá Windows. Možná i lépe :-) : http://www.eprdel.cz/obrazky/hlasitost_disku.PNG
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 9:33 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
LOL
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:54 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jedna z několika mála chyb lokalizace XP. Co má být? Viděl jste někdy lokalizaci bez chyb? Já ne. To proto, že umím dobře anglicky.
Izak
Izak (neregistrovaný)
22. 12. 2008 15:46 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Lokalizace windows je cela nestatstna,
krom toho ze je spatna, tak dokurvili i kernel.
Slovaci to maji lepsi, ti maji eng. verzi z SK lokalizaci ...

...a lokalizovat prikazy exelu byl taky inteligentni napad, to napadne fakt jenim lidi z M$
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 9:19 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Nepleťte jablka a hrušky, jen se ztrapňujete sám...
V té lokalizaci, na kterou linkujete _jsou_ započteny i programy obsažené v repozitářích... Nejen naprosto holý systém, tak, jak je tomu u Windows, kde si každý program vše řeší stylem "každý pes, jiná ves"... ;-)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:48 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jinými slovy přesně jako ve Windows - to, co je v dodávce, je lokalizováno, a zbytek si každý řeší sám. Ten "holý systém" je nesmysl, ale to asi víte sám.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 9:32 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Cast komercniho photoshopu a autocadu je rovnez v anglictine.

Vyhonenych c.raku bylo pozehnane i v komentarich zdrojaku windows, kde byly dokonce cileny na konkretni skupinu (linuxare). To jasne ukazuje jaka kultura vladne mezi vyvojari zminene platformy.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:53 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Komentáře ve zdrojácích vypadají u většiny firem dost podobně ;). Nějak mi ale uniká, jak to souvisí s kvalitou lokalizace, o které je řeč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 12. 2008 21:44 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Dobre vedet, ze kuci komercni si leci mindraky na zdrojacich :-)))))))
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 12. 2008 10:07 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Vsak ty profesionalni lokalizace Microsoftu jsou take nekdy docela zabavne a nekdy ne moc srozumitelne. Svym zpusobem ma zde Linux vyhodu: preklady delaji vetsinou lide, kteri neco vedi o pocitacich, zatimco preklady Microsoftu delaji prekladatele. A tak Linuxove preklady nejsou mozna prilis sejkpirovske, ale maji vetsinou hlavu a patu, zatimco u MS clovek nekdy premysli nad tim, jake bylo originalni anglicke slovo a s cim si prekladatel spletl jeho vyznam.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:46 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
MS má samozřejmě v lokalizaci chyby, jako každý. Bohužel překlady dister Linuxu jsou nekonzistentní, neúplné, a se spoustou chyb.
Izak
Izak (neregistrovaný)
22. 12. 2008 15:49 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Tak tak, hlavne na serveru to vadi.
No a pak poslete log vyvojarum SW, ktery jste si koupili, v 99% ho neprectou, ale napr v EMC pracuje jeden slovak jako prekladate Sk,Cz -> Eng
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
21. 12. 2008 13:46 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Vy tady šachujete s čísly a vyhoněnými čuráky, zatímco já jedu v kompletně španělské verzi Linuxu včetně všech aplikací, které používám (pravda, Netbeans jsou výjimka, ale za to jaksi komunita nemůže) a až španělštinu dostatečně vypiluju, přejdu plynule na jinou jazykovou verzi. Stačí přepnout jeden přepínač a restartovat systém. Až tohle dokážou Vaše Windows, ozvěte se. ;-)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:52 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Vám ta čísla nepřijdou důležitá? Pokud je třetina textů v českém distru nepřeložená, a řada z těch přeložených je špatně, není to podle vás problém? :)

Ve Windows samozřejmě můžete mít více jazykových verzích na jednom počítači. Rozdíl je v tom, že překlad prošel workflow, a někdo zkontroloval i výsledné dialogy, nejen ty stringy. Takže uřezané texty, překlady mimo kontext atd jsou ve Windows výjimka, ne pravidlo.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
21. 12. 2008 20:28 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Takže jestli to dobře chápu, uživatel, pokud si pořádně připlatí, může mít ve svých Windows několik jazykových verzí najednou, včetně skvělých cca osmi přiložených aplikací typu Poznámkový blok a Malování, zatímco v Linuxu má tuto možnost sice v ceně, ale z těch tisíců programů obsažených v repozitáři cca 33% programů nemá českou lokalizaci. To mě opravdu netrápí. Pokud jsou špatné překlady pravidlem, jistě znáte pár výjimek které jsou přeloženy dobře, takže od těch bychom se mohli odpíchnout při snaze o nápravu. Sem s nimi, prosím. ;)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
22. 12. 2008 14:20 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jazykové verze se řeší v multilicencích, i když většina mezinárodních firem prostě používá anglické verze (stejně spolu ti lidé musejí mluvit, takže musí umět společný jazyk). Edice Enterprise a Ultimate mají MUI v ceně.
Nejdeo 8 aplikací typu Notepadu a Malování, ale o kompletní Windows včetně aplikací typu Windows Mail, WMP, MSIE, Live Messenger, a včetně lokalizované verze MS Office. Jako dobře přeložené věci bych uvedl právě Windows a Office, z těch si můžete brát příklad.

Ty tisíce programů jsou ve skutečnosti tisíce balíčků. Řadu z nich nelze označit jako aplikace, a řada aplikací je zcela zbytečné smetí mizerné kvality.

Nejde o 33% programů, ale 33% textů. Navíc šlo o informaci ke starší verzi, u současné verze je nepřeloženo 38% textu. Podívejte se na "skvělý" stav lokalizace aktuálního Ubuntu 8.10:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+translations
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
22. 12. 2008 16:13 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Amarok, Kaffeine, Kopete, Firefox, Thunderbird, KMail i OpenOffice.org jsou taky plně lokalizované. A jak tak koukám na Váš odkaz, prakticky všechny texty, se kterými se běžný uživatel setká, jsou přeložené. Chápu, že Apache, Bind, Postfix, KMyFirewall, OpenSSH, dhcpcd, TightVNC, KTorrent, Xchat apod. považujete za smetí, to mě nepřekvapuje. ;-)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
22. 12. 2008 17:03 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Desítky procent textů nepřeložených, spusta přeložených mizerně, ale problém nevidíte. To je pak průšvih na vaší straně.
ABC
ABC (neregistrovaný)
22. 12. 2008 21:11 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
On taky asi není překlad jako překlad. Některé věci, jako třeba chybové hlášky, se zase tak často nezobrazují. No dobře, alespoň u některých aplikací nepřevažují. :-)

Překlady asi budou probíhat tak, že se přeloží to, co je na očích, co se často zobrazuje. Tedy těch 30% může znamenat naprostou většinu textů v nejčastěji používaných aplikacích.

Apropos, v českých Windows jsou některé chybové hlášky taky v angličtině, takže ani Windows nemá 100%.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
23. 12. 2008 19:46 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Těch 38,7% u Ubuntu 8.10 (ne, to není 30%) je počítáno z lokalizovatelných stringů. Kolik stringů je přímo v kódu (například těch chybových hlášek), to asi nikdo ani neví. A co že není přeloženo? Vždyť se podívejte na ten link. Namátkou vidím desktop-effects-kde, desktop-kdeadmin, desktop-kdeartwork, desktop-kdegames, desktop-kdegraphics, desktop-kdenetwork, fontforge, goffice, gutenprint atd. atd. Faktem je, že česká lokalizace Ubuntu, coby zřejmě nejlépe přeloženého distra, stojí za starou bačkoru.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 12. 2008 16:59 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Pamatujete si, jak kvůli chybě v lokalizaci nešly nainstalovat Windows XP? To jsou panečku profesionálové až na kost.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 12. 2008 19:47 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
To nepamatuji. Máte na to nějakou referenci, třeba článek v knowledge base?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 12. 2008 21:49 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Pamatuji to i ja, ale googlovat to nehodlam.
Izak
Izak (neregistrovaný)
22. 12. 2008 15:45 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Ubuntu ? tak to zadne lokalizace nema, na lokalizace je nezavysli tym, ktery je preklada bud globalne, nebo pro jednotlive projekty.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 12. 2008 10:10 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Copak Spanelsky, ale muzu mit Windows treba katalansky nebo baskicky?
stfu
stfu (neregistrovaný)
21. 12. 2008 15:12 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
A co Welština?
Izak
Izak (neregistrovaný)
22. 12. 2008 15:42 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
No ale operatorky mely neco do sebe ;-)))
... dnes se chudak informatik ani neozeni ;-))
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
20. 12. 2008 20:52 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jenze VB ma s Basicem spolecny tak akorat kousek nazvu a pak nektere nectnosti.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
20. 12. 2008 23:00 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Totož byste mohl tvrdit i o VB6 a BASICu. Když jsme u toho, tak kód v C++ psaný pro Qt, libc a STL také vypadají velmi odlišně.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 12. 2008 10:13 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
To je mozne, ale kdyz se nekdo na ten kod podiva, asi mu dojde, ze je to C. Kdyz se ale podiva na Visual Basic, asi neprohlasi: "Ejhle, Basic"!
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
23. 12. 2008 19:29 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
U Delphi také není zjevné, že se jedná o Pascal. A u C++/Qt ten vztah s C také není na první pohled do očí bijící.
j.
j. (neregistrovaný)
19. 12. 2008 15:17 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Zrovna z me zkusenosti, vykon javy zavisi celkem od veci jako prace s vlaknami a management pameti (Treba FFT muze byt tezce rekurzivni algoritmus, coz muze zavarit MM). Taky se tam vyskytli testy nad soubory, a to jsou vsechno oblasti, kde v Linuxu v posledni dobe odvedli ohromny kus prace.
Filip Jirsák
Filip Jirsák (neregistrovaný)
20. 12. 2008 11:06 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Vykreslování 2D se liší proto, že se může použít několik způsobů – neakcelerované vykreslování, OpenGL, DirectDraw – a v tomto případě se zřejmě v každém systému použila jiná technologie (protože třeba na jednom systému je k dispozici a na druhém ne). Zbytek může být dán výkonem operačního systému v optimalizaci diskových operací, ve správě paměti, v přepínání vláken a procesů…
Izak
Izak (neregistrovaný)
22. 12. 2008 15:38 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Ne, windows nezvladaji multithreadinh, bezte ten test 2 dny, tak se bud aplikace, nebo windows zhrouti, nejspise na nedostatek RAM, prtooze si ji celouz zfragmentuje a neumi udelat defragmentaci.

Takze tak, mi vzdy bezela java na linuxu vyrazne rychleji, uz na P3, 128MB RAM, kdy tataz aplikace pod windows nebyla mnohdy schopna ani zobrazit zony switche, v linuxu bylo vse OK a rychle.
hisaak
hisaak (neregistrovaný)
19. 12. 2008 13:43 Nový

Zbytecna prace

celé vlákno
Kdo nekdy srovnaval rychlost startu java appletu ve firefoxu v pripade Linuxu a Windows, tak tusi, kde je pravda. Pouzivam z 99 % Linux a pekne me sere, ze na Windowsech applety startuji _viditelne_ rychleji. Nemusim nic merit, poznam to od pohledu, takze ten rozdil je opravdu vyrazny.

Stejnetak to nema smysl merit na serveru. Ne proto, ze by to neslo nebo to bylo slozite, zavadejici, neobjektivni nebo cokoliv jineho. Nema to smysl proto, ze jen magor by dal serverovou Javu na Windows. Ani pripadny rozdil nekolika procent ve vykonu (a vic to v serverove aplikaci nikdy nebude) neoduvodni vyber windowsu jako serveroveho os pro cokoliv dulezitejsiho nez je nakupni kosik internetoveho obchodu.
Kes
Kes (neregistrovaný)
20. 12. 2008 16:22 Nový

Re: Zbytecna prace

celé vlákno
No, to byste koukal, jak se dělají (IT) manažerská rozhodnutí :-)
dzejbee
dzejbee (neregistrovaný)
22. 12. 2008 9:42 Nový

Re: Zbytecna prace

celé vlákno
Na Windows applety startuju rychlejsie od JDK1.6.0_10, kde bolo uvedene tzv. kernel JVM spolu s mnohymi vychytavkami, ako class preloading, ktore vyrazne urychluju nabeh JVM. Bohuzial, z dovodu obmedzenych vyvojarskych zdrojov, su tieto optimalizacie dostupne len pre Win platformu.
Jaga
Jaga (neregistrovaný)
19. 12. 2008 15:13 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
No já kuli Javě systém měnit nebudu ať tam či tam. Spíš by mě zajimalo JAVA vs MONO, JAVA vs .NET, .NET vs MONO , JAVA vs OpenJDK ...atd...

Co mi přišlo zajimaví je:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_the_Java_and_.NET_platforms
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_C_Sharp_and_Java
yossarian
yossarian (neregistrovaný)
19. 12. 2008 18:09 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Radeji si precti http://maturita.cz/cestina/gramatika/. To je taky zajimavi.
dracul
dracul (neregistrovaný)
19. 12. 2008 20:14 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Jaga
Jaga (neregistrovaný)
20. 12. 2008 12:23 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Já tě mé příspěvky číst nenutím...
Markus
Markus (neregistrovaný)
19. 12. 2008 20:01 Nový

serverová java

celé vlákno
Jsem fanda linuxu a profesionální javista, ale právě jako profík musím k testu říci svoje. Srovnávat serverovou verzi Javy na LINUXU s klientskou Javou na Windows je minimálně nefér. To že se testovalo na serverové verzi javy se dá z článku vyčíst. Tím tento test pokládám za test o ničem!
Petr
Petr (neregistrovaný)
19. 12. 2008 22:10 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
No jo, ale linux vyhrál a test tedy účel splnil.
biq
biq (neregistrovaný)
19. 12. 2008 23:41 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
Zase niekto nevie citat...

With Windows Vista Premium we were using Java 1.6.0_07, with the JVM being Java HotSpot VM build 10.0-b23.

The official Java build we were using on Linux was Java 1.6.0_10 with the Java HotSpot VM build 11.0-b15.
Markus
Markus (neregistrovaný)
20. 12. 2008 15:47 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
1) OpenJDK byla serverova edice
2) Kdyz se podivas na vysledek SciMarku, jsou OpenJDK a SunJDK pro linux podobne rychle, vista je ale 3x pomalejsi - coz je vice nez podezrele - vykon serverove a klientske javy by mel byt na tomto testu vice odlisny
3) SciMark ma server flag - obavam se ale ze majstri nepustili test na vistach s timto flagem :)
4) Stale si myslim ze pouzili SunJDK v serverove verzi, jen to v clanku neni uvedeno
5) Na vistach byl testovan starsi build SunJDK nez na linuxu ... coz ve me opet nevzbuzuje duveru
peeepan
peeepan (neregistrovaný)
20. 12. 2008 21:34 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
ked toho tolko viete, preco sa ich nespytate, pripadne im nedate nejaku radu? myslim, na phoronixe sa snazia robit veci poriadne a ferovo. nepripada mi to ako stranka kde len tak strielaju do vzduchu ...
Markus
Markus (neregistrovaný)
20. 12. 2008 22:01 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
Protože nechci :D Také nerad střílím jen tak do vzduchu a právě proto kdybych já dělal takový test (jako že je pro zákazníky často dělám), dal bych si tu práci abych přišel na to proč je něco pomalejšího. Určitě bych vzal profiler a kouknul se co je drahého na vistách a co na linuxu. Selský rozum mi ale říká jedno, windows vista i současné distribuce linuxu jsou už natolik vyladěné že rozdíl ve výkonu by měl být na obou platformách minimální. Kdyby mi vyšlo něco jiného, chybu bych hledal nejprve u sebe, u špatně nastaveného prostředí (kolik paměti si java může vzít, priority procesů, pokud je ve hře IO, tak zda tam nejsou nějaké filtry (třeba antivirák) apd.). Kdyby to pořád vycházelo stejně, zkusil bych ještě jiné buildy, ono taky ten build pro windows co zrovna vzali může mít v sobě bug co má vliv zrovna na tenhle benchamark. Je toho hafo co se mohlo stát ...
MO
MO (neregistrovaný)
20. 12. 2008 21:29 Nový

Re: serverová java

celé vlákno
Ano, take si myslim, ze to mereni postrada smysl. Vse nasvedcuje tomu, ze porovnavali serverovou VM s klientskou VM.
Libor Peltan
20. 12. 2008 0:36 Nový

verze win

celé vlákno
se nedivim, kdyz to testovali na vistach, kter jsou pomale ucelne.
rad bych videl test treba z win2000...
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
20. 12. 2008 8:03 Nový

Re: verze win

celé vlákno
Proc? Koupit se to uz neda a nasazovat to nikdo nikde nebude. Delat testy na OS davne minulosti je nesmysl. Jeste tak 2003 nebo XP, ale i to je trochu pase.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 12. 2008 11:05 Nový

Re: verze win

celé vlákno
Presne tak, testy maji korespondovat s microsofti licencni politikou, zejmena kdyz je to v jejich (MS) neprospech :-).
kaapo
kaapo (neregistrovaný)
20. 12. 2008 20:36 Nový

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows

celé vlákno
Tak ten test jsem videl uz pred touhle zpravickou a je tezce zmrseny z nasledujicich duvodu:

1) porovnavaji se ruzne revize Javy (1.6.0_07 na WV oproti 1.6.0_10 na linuxu).Jak se lze docist v changelogu na java.sun.com, tak s kazdou revizi jsou do JVM pridavany dalsi rychlostni optimalizace. Takze vetsinou plati vyssi revize = vyssi vykon.

2) porovnavaji se ruzne JVM client vs. server. Rozdil mezi nimi je mimo jine ten, ze client JVM je zamerena na co nejrychlejsi start aplikace, kdezto serverova cast obetuje klidne vice CPU casu na optimalizace JIT: takze vysledny kod je lepe optimalizovany za cenu vetsich pocatecnich nakladu: coz se projevuje ve vypocetnich ulohach.

Jako objektivni test bych tedy bral ten, ktery by pouzil stejne revize Javy na vsech platformach a stejny JVM. Jinak to o rozdilu vykonu javy na ruznych platformach nevypovida vubec nic.
bitmapbrother
bitmapbrother (neregistrovaný)
21. 12. 2008 18:27 Nový

praxe to potvrzuje...

celé vlákno
Kazdy den ted delam v praci i doma s NetBeans a Glassfishem. Moje zkusenost je, ze java je opravdu znatelne rychlejsi na Linuxu nez ve Windows a jeste o neco rychlejsi je v Solarisu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 19. 12. 2008 13:00
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Dadko 19. 12. 2008 13:18
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
M jako Molitan 20. 12. 2008 19:10
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 19. 12. 2008 13:19
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 19. 12. 2008 13:24
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 19. 12. 2008 13:36
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
aaa 19. 12. 2008 13:45
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 19. 12. 2008 15:02
 
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Jaga 19. 12. 2008 15:23
 
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 19. 12. 2008 15:48
 
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Jaga 19. 12. 2008 16:20
 
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 19. 12. 2008 19:27
 
 
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Jaga 20. 12. 2008 12:24
 
 
│
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 20. 12. 2008 16:04
 
 
│
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 16:40
 
 
│
 
 
 
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 20. 12. 2008 17:19
 
 
│
 
 
 
 
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 17:58
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 20. 12. 2008 20:54
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 22:53
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
martin 21. 12. 2008 06:02
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 21. 12. 2008 11:08
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 20. 12. 2008 20:56
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 22:54
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 09:27
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:55
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 20. 12. 2008 20:59
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 23:05
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 09:22
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:25
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 22. 12. 2008 21:41
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 21. 12. 2008 10:02
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:41
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 22. 12. 2008 21:39
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 23. 12. 2008 19:25
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
 
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 26. 12. 2008 10:41
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 24. 12. 2008 00:16
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Inkvizitor 21. 12. 2008 01:40
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 02:40
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 05:45
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
martin 21. 12. 2008 05:49
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 09:33
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:54
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Izak 22. 12. 2008 15:46
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 09:19
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:48
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 09:32
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:53
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 22. 12. 2008 21:44
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 21. 12. 2008 10:07
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:46
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Izak 22. 12. 2008 15:49
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Inkvizitor 21. 12. 2008 13:46
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:52
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Inkvizitor 21. 12. 2008 20:28
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 22. 12. 2008 14:20
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Inkvizitor 22. 12. 2008 16:13
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 22. 12. 2008 17:03
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
ABC 22. 12. 2008 21:11
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 23. 12. 2008 19:46
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 21. 12. 2008 16:59
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 21. 12. 2008 19:47
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
anonymní uživatel 22. 12. 2008 21:49
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Izak 22. 12. 2008 15:45
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 21. 12. 2008 10:10
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
stfu 21. 12. 2008 15:12
 
 
│
 
 
 
 
 
│
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Izak 22. 12. 2008 15:42
 
 
│
 
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 20. 12. 2008 20:52
 
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 20. 12. 2008 23:00
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
JardaP 21. 12. 2008 10:13
 
 
│
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Lael Ophir 23. 12. 2008 19:29
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
j. 19. 12. 2008 15:17
 
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Filip Jirsák 20. 12. 2008 11:06
 
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Izak 22. 12. 2008 15:38
Zbytecna prace
hisaak 19. 12. 2008 13:43
├ 
Re: Zbytecna prace
Kes 20. 12. 2008 16:22
└ 
Re: Zbytecna prace
dzejbee 22. 12. 2008 09:42
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Jaga 19. 12. 2008 15:13
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
yossarian 19. 12. 2008 18:09
 
├ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
dracul 19. 12. 2008 20:14
 
└ 
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
Jaga 20. 12. 2008 12:23
serverová java
Markus 19. 12. 2008 20:01
├ 
Re: serverová java
Petr 19. 12. 2008 22:10
├ 
Re: serverová java
biq 19. 12. 2008 23:41
│
└ 
Re: serverová java
Markus 20. 12. 2008 15:47
│
 
└ 
Re: serverová java
peeepan 20. 12. 2008 21:34
│
 
 
└ 
Re: serverová java
Markus 20. 12. 2008 22:01
└ 
Re: serverová java
MO 20. 12. 2008 21:29
verze win
Libor Peltan 20. 12. 2008 00:36
└ 
Re: verze win
JardaP 20. 12. 2008 08:03
 
└ 
Re: verze win
anonymní uživatel 20. 12. 2008 11:05
RE: Java je rychlejší na Linuxu než na Windows
kaapo 20. 12. 2008 20:36
praxe to potvrzuje...
bitmapbrother 21. 12. 2008 18:27