Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Na Galaxii Sport používají MS Windows

Jeden z našich čtenářů nám zaslal veselý screenshot s komentářem: „Jako perličku Vám zasílám screen z galaxie sport včera v 1h ráno.” Root komentuje: Tak to vypadá, když v televizi nezavřou okna.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Tom
Tom (neregistrovaný)
31. 7. 2007 11:54 Nový

:-\

celé vlákno
Dalsi zpravicka pro zmasirovani linuxackeho ega...mate to zapotrebi, nebo se opravdu nachazime v te nejhlubsi okurkove sezone?
Ilfirin
Ilfirin (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:05 Nový

Re: :-\

celé vlákno
A proč by ne? Udělat si srandu s konkurence je něco trestného? To si opravdu musíme hrát na lidi, kteří "jsou nad věcí", a nemůžem se zasmát, jak někde v přímém přenosu lehly wokna?

Proč ne?

Pokud je to honění ega fanatických linuxáků, tak jím asi jsem, ale nepřijde mi to jako nic hrozného nebo nemorálního.
glx
glx (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:27 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Pamatujte si (zakladni pruvodce diskusemi na Zive a nyni jiz i na Rootu):

- pokud nekdo nadava na Linux a zverejnuje potmesile jeho chyby a problemy - JE TO SPRAVNE
- pokud nekdo nadava na Windows a zverejnuje potmesile jejich chyby a problemy - JE TO SPATNE
- pokud nekdo chvali Linux - JE FANATIK
- pokud nekdo chvali Windows - JE TO NORMALNI OBJEKTIVNI CLOVEK
- pokud nekdo tvrdi, ze s Linuxem spokojene pracuje a nic mu nechybi - JE TO FANATIK
- pokud nekdo tvrdi, ze s Windows spokojene pracuje a nic mu nechybi - JE TO HODNY CHLAPEC
- pokud nekdo zverejni, ze si Linux normalne koupil (treba u Novellu) - JE STEJNE SOCKA, CO NEMA NA TO, ABY SI ZAPLATIL OS
- pokud nekdo zverejni, ze si Windows koupil - JE TO BOREC
- pokud nekdo zverejni, ze ma Windows ukradene - JE TO JESTE VETSI BOREC
- 99.999% procent uzivatelu nezbytne potrebuje kradeny Adobe Photoshop, AutoCAD, Corel Draw a protoze pro Linux neexistuje jejich nativni port - JE LINUX NAPROSTO NEPOUZITELNY
- 99.999% potrebuje minimalne 2 nove kradene hry denne a protoze pro Linux neexistuje jejich nativni port - JE LINUX NAPROSTO NEPOUZITELNY
- vytvaret v OpenOffice texty a tabulky NENI MOZNE
- pripojit digitalni fotoaparat k PC s Linuxem NENI MOZNE
- poslouchat hudbu apod. na PC s Linuxem NENI MOZNE
- vse v Linuxu se zasadne KOMPILUJE A KOMPILACE JE TREBA PROVADET MINIMALNE 1 DENNE
- abyste v Linuxu spustil aplikaci, musite nejdrive EDITOVAT 10 KONFIGURACNICH SOUBORU
Martin Ždila aura:100
31. 7. 2007 12:30 Nový

Re: :-\

celé vlákno
toto sa mi paci :-)
pingu
pingu (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:42 Nový

Re: :-\

celé vlákno
jo, jenže bohužel takovýhle názory zastávaj i studenti na informaticky zaměřených školách...

viz nasroot.wz.cz

původně zaměřené proti mě, jenže tak nějak nechtěli přiznat, že to proti mě je, tak jediný, čím se do mě trefili byla ta mikina s tučňákem, jinak byli uplně mimo...
glx
glx (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:57 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Kdyz se podivate na to, kdo je tam uci, vubec se tomu nemuzete divit.
Zkuste to zmenit. Zustante po studiu jako asak na skole a studenty ucte pocitacum opravdu rozumet, aby z nich nebyly jen ovce pro marketingove pasaky.
pingu
pingu (neregistrovaný)
1. 8. 2007 6:50 Nový

Re: :-\

celé vlákno
No, učej tam kapacity ale i lidi, "co učej protože musej" a pak to tak někdy vypadá....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 7. 2007 14:53 Nový

Re: :-\

celé vlákno
No kdyz se kouknu na ty ubohe stranky s nefungujici diakritikou a ukradenou grafikou z root.cz, tak me ani neprekvapi, z jake platformy vitr vane. :-)
Zero
Zero (neregistrovaný)
1. 8. 2007 8:30 Nový

Re: :-\

celé vlákno
njn ja som sa az na treti krat strafil do toho spravneho kodovania Windows 1250 (chcelo by to osvetu o ISO kodovaniach popripade UTF a este naucit sa pouzivat hlavicky pri tvorbe html aby si prehliadac vybral to spravne kodovanie...
Shadow
Shadow (neregistrovaný)
31. 7. 2007 16:18 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Prasácky napsané stránky, argumenty žádné, velká porce nenávisti, nulová invence... nezbývá mi než takové chudáky politovat. O to je to horší, pokud jsou studenti IT. Alespoň validní HTML by mohli vyprodukovat.
PCA
PCA (neregistrovaný)
31. 7. 2007 17:16 Nový

Re: :-\

celé vlákno
To se mi nezdá, že podobnou stránku (teď se nebavím o obsahu, ale o znalosti HTML tvůrců etc.) mohli vytvořit studenti informatiky, to byl vtip?
pingu
pingu (neregistrovaný)
1. 8. 2007 6:55 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Ne, to bylo míněný vážně, to je prostě pravda, bohužel... :-( taky mě to štve...

Místo toho, kdyby řekli, nemáme rádi pana X a Y, protože to jsou magoři, tak radši udělali tohle...

řeknu to upřímně, i proti mě byli zaujatí, kvuli mě tam je zmínka o té mikině, pže jeden čas jsem nějak neřešil, že aktivně nosím jen tři mikiny a z toho dvě byli černé s tučňákem... jo a taky jsem neříkál, že je linux na ho.o, jako oni, což radši nepřiznaj...
pito
pito (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:45 Nový

Re: :-\

celé vlákno
:-D ROFL... tak gratulujem!!
Konecne niekto vystihol, a to uplne do chlpu, vsetky stranky s forami tykajuce sa IT...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 7. 2007 14:56 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Tak tohle mi slo primo z duse. :-) Jdu si prekompilovat Gnome.
Shadow
Shadow (neregistrovaný)
31. 7. 2007 16:21 Nový

Re: :-\

celé vlákno
+100

Super! Taky mám ten pocit. Ale nejvíce mě fascinuje, jak fanatičtí zastánci Windows lezou na Linuxové weby, aby flamovali. Proč to dělají? Já jsem s Linuxem spokojený a nemám potřebu lézt na Windows weby a jakkoliv tam přispívat. Pokud jsou spokojeni s Windows, proč vůbec lezou na Root?
Jencek
Jencek (neregistrovaný)
31. 7. 2007 17:16 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Tak k tomuto se připojuji. Na webech zabývajících se Windows jsem byl naposledy před čtyřmi lety a nechápu co bych tam dělal. Proč tito lidé lezou sem a provokují?
glx
glx (neregistrovaný)
31. 7. 2007 17:22 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Nad touto otazkou jsem se zamyslel jiz mnohokrat. Maji proste nejake nutkani. Radi by treba neco noveho pochopili a naucili se, ale maji obavu, ze jim to nepujde a tu prekrikuji tim svym vyrvavanim v diskusich, ktere nejsou pro ne ? Opravdu nevim...
Shadow
Shadow (neregistrovaný)
31. 7. 2007 19:44 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Možná jde o ego. Dotyčný si myslí, že klikáním ve Windows se stal expertem přes počítače, z čehož ho Linux velmi rychle vyléčí (vím, zažil jsem). Buď tedy může akceptovat, že expertem není, nebo začne na Linux házet špínu, aby si nemusel přiznat, že není takový mistr světa, jak si myslel. Neříká se tomu "kyselé hrozny"?
glx
glx (neregistrovaný)
31. 7. 2007 20:02 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Na tom neco bude.
Ale dnesni distribuce vam uz snad i doma vyluxuji a na podporovanem hw toho uzivatel znat moc nemusi - jen zmenit navyky...Mozna i to je pro nektere moc.
Ilfirin
Ilfirin (neregistrovaný)
1. 8. 2007 10:27 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Tak pod tohle se plně podepisuji. Taky jsem byl expert. Uměl jsem nainstalovat Windowsy, nainstalovat ovladače, antivir, poladit firewall... prostě všechno. Jezdil jsem dělat servis známým, rozcházet jim internet.. prostě jsem byl king.

Po dvou hodinách prvního soupeření s Linuxem a čtení si dokumentace jsou u počítače zoufale zvolal (přesně si to pomatuju :-) ): "Dyť já vlastně umím hovno!"

A jak si psal. Jsou dvě alternativy. Zůstat rádoby Windows king
nebo
pokud člověk chce s počítači umět (hobby), zatnout zuby a zjistit, že to tak moc složité není, jen je to jiné.
Martin Surovcek aura:48
1. 8. 2007 12:01 Nový

Re: :-\

celé vlákno
paci sa mi na modernych distribuciach, ze su aj user friendly pre BFU ale poskytuju aj prakticky nevycerpatelnu hlbku badania pre tych co o to maju zaujem a chcu vediet ako a preco to funguje.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
31. 7. 2007 20:23 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Bojuji proti herezi. :-)
kkaarreell  
31. 7. 2007 17:25 Nový

Re: :-\

celé vlákno
To je jednoduche. Jelikoz na windows vse bezi jak ma, tak maji spoustu casu. Weby o windows nemaji o cem psat, protoze vsechno funguje. Tak co potom s tou furou casu? Koukneme se u konkurence, jak se vede a pripadne i budeme sirit "Slovo"... Je to jako s Jehovisty, co mi zvonivaji u dveri. Ty jsem taky nezval a stejne zase prijdou.
glx
glx (neregistrovaný)
31. 7. 2007 19:32 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Jako vtip opravdu dobre.
Realita je bohuzel jina. Staci se podivat na Weby a do diskusi o Windows. Resi se tam obrovske mnozstvi problemu.
Stejne si ale myslim, ze takovou hloupost jste nemyslel vazne :-)
kkaarreell  
1. 8. 2007 8:57 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Jiste ze ne. Pokladal jsem tu ironii za tak zrejmou, ze jsem ani nepovazoval za nutne pridal smajlika. :-)
Jack
Jack (neregistrovaný)
7. 8. 2007 13:01 Nový

Re: :-\

celé vlákno
Jsem notorickým uživatelem Windows, dostel jsem se k tomu že jsem si vyzkoušel Mandrake, pak i SUSE. Bohužel IT není to, co by mě (podstatně) živilo a po vyzkoušení jsem konstatoval že Linux je dobrý systém, vhodný jak pro lamy (grafické prostředí) tak i pro profíky ale setrvávám na Windows. Neodsuzujte, nic mě prostě výrazně nenutí na něj přecházet. Stejně si ale rád přečtu články zde na ROOTu abych věděl kam směřuje a co je v tomto směru nového. Linuxu fandím, protože ve výsledku je to další konkurent, který nutí Microsoft pracovat na vylepšeních (které jsou někdy spíš kontraproduktivní).
Držím palce
HonzaC
HonzaC (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:02 Nový

co to jako ma byt

celé vlákno
...nejak postradam informaci o co presne jde, to si muzu vyfotit rozhozenou ext2 s hromadou erroru co se mi stalo pred par mesici a dat to sem a co jako???!!!!! dmnc
McBig
McBig (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:24 Nový

Re: co to jako ma byt

celé vlákno
no jo... jenze kolikrat ste videl tu rozhozenou ext2 a kolikrat tohle ? ja teda rozhozenou ext2 pravda snad jeste nikdy nevidel... a kdyz tak na disku co byl KO....
mameluk
mameluk (neregistrovaný)
31. 7. 2007 16:44 Nový

Re: co to jako ma byt

celé vlákno
no prave ze ne, hodis to nekam na nelinuxovou stranku, kde jim to prijde vtipny...
Sten
Sten (neregistrovaný)
31. 7. 2007 23:48 Nový

Re: co to jako ma byt

celé vlákno
Pokud bude rozhozená na pozadí televizního vysílání, tak klidně. Pokud bude rozhozená po tvrdém restartu bez fsck, tak asi nemá nárok.
Marek Jelen aura:100
31. 7. 2007 12:08 Nový

Je to ?

celé vlákno
Chapu to spravne, ze je to vyfoceny live vysilani na domacim prijimaci ??? :-)
.
. (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:40 Nový

Re: Je to ?

celé vlákno
ja to taky tak pochopil... :) takovyhle screenshoty me dycky pobavej... bankomady a BSOD je stara dobra klasika :)))))))
.
. (neregistrovaný)
31. 7. 2007 12:40 Nový

Re: Je to ?

celé vlákno
[.. bankomaty ..]
sartori
sartori (neregistrovaný)
31. 7. 2007 22:20 Nový

Re: Je to ?

celé vlákno
ano, spousta nelinearnich odbavovacich studii jede na windows. napriklad (censored), (censored), (censored) a dalsi... ;-)
Jaroslav Cehovsky
31. 7. 2007 12:58 Nový

chci vetsi obrazek

celé vlákno
poslete kvalitnejsi screenshot, chci si tam vsechno precist :D
Peter Helcmanovsky aura:56
31. 7. 2007 14:42 Nový

nejenom na galaxii

celé vlákno
Nejake windows problemy jsem videl jiz i na dalsich kanalech, jen si nejsem uplne jistej na kterych, rekl bych ze na 99% na eurosportu, a tam kdyz uz ne primo viditelne zborcene windows, tak alespon nektere prenosy jsou trhane a zasekavaji se. :D
.o0o.
.o0o. (neregistrovaný)
31. 7. 2007 15:04 Nový

na linuxu ne

celé vlákno
Jo, je fakt ze na linuxu se nic podobneho stat nemuze. Na linuxu totiz neni zadne profi studio vhodne pro produkcni nasazeni v televizi ;-)
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný)
1. 8. 2007 1:33 Nový

Re: na linuxu ne

celé vlákno
Ehm, profi studia z Windows opravdu neodbavují... Nemít na některé věci specializovaný hardware je příliš velké riziko.
Zero
Zero (neregistrovaný)
1. 8. 2007 8:39 Nový

Re: na linuxu ne

celé vlákno
Ano, spravne preto animatori filmov atd... pracuju pod unixom a unixovimi renderovacimi farmami...
Mr.Gentleman
Mr.Gentleman (neregistrovaný)
31. 7. 2007 19:15 Nový

Windows ME

celé vlákno
Tak tuto obrazovku jsem snad viděl naposledy u kamaráda před několika lety na Windows Millennium Edition, což je ovšem OS, který je i mezi přívrženci MS považovaný většinou za propadák a nedodělek...

Na druhou stranu - pokud to není nějaké produkční PC, tak asi nemají důvod měnit OS, s nímž bylo dodáno...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 7. 2007 21:46 Nový

Re: Windows ME

celé vlákno
Od 98 tam mal MS Active desktop, cize to mozu byt aj tie ....
pingu
pingu (neregistrovaný)
1. 8. 2007 7:00 Nový

Active desktop

celé vlákno
Jedna z věcí, co se mi na windows nejvíc sra.a, bohužel, je to věc tak prolezlá celým systémem, že to končí takhle podobně a někdy to je až na HW restart...

Nechápu, že na odbavovacím stroji maj vůlbec tohle zapnutý...

a taky, mi příjde divný, proč to neposílaj rovnou z toho kompu jako mpeg stream, takže by se tam teoreticky ani plocha objevit neměla...
pingu
pingu (neregistrovaný)
1. 8. 2007 7:01 Nový

Re: Active desktop

celé vlákno
a vůbec, celé mi to příjde podivné... obrázek, kterej nevipovídá o ničem...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

:-\
Tom 31. 7. 2007 11:54
└ 
Re: :-\
Ilfirin 31. 7. 2007 12:05
 
└ 
Re: :-\
glx 31. 7. 2007 12:27
 
 
├ 
Re: :-\
Martin Ždila 31. 7. 2007 12:30
 
 
├ 
Re: :-\
pingu 31. 7. 2007 12:42
 
 
│
├ 
Re: :-\
glx 31. 7. 2007 12:57
 
 
│
│
└ 
Re: :-\
pingu 1. 8. 2007 06:50
 
 
│
├ 
Re: :-\
anonymní uživatel 31. 7. 2007 14:53
 
 
│
│
└ 
Re: :-\
Zero 1. 8. 2007 08:30
 
 
│
└ 
Re: :-\
Shadow 31. 7. 2007 16:18
 
 
│
 
└ 
Re: :-\
PCA 31. 7. 2007 17:16
 
 
│
 
 
└ 
Re: :-\
pingu 1. 8. 2007 06:55
 
 
├ 
Re: :-\
pito 31. 7. 2007 12:45
 
 
├ 
Re: :-\
anonymní uživatel 31. 7. 2007 14:56
 
 
└ 
Re: :-\
Shadow 31. 7. 2007 16:21
 
 
 
├ 
Re: :-\
Jencek 31. 7. 2007 17:16
 
 
 
│
├ 
Re: :-\
glx 31. 7. 2007 17:22
 
 
 
│
│
└ 
Re: :-\
Shadow 31. 7. 2007 19:44
 
 
 
│
│
 
├ 
Re: :-\
glx 31. 7. 2007 20:02
 
 
 
│
│
 
└ 
Re: :-\
Ilfirin 1. 8. 2007 10:27
 
 
 
│
│
 
 
└ 
Re: :-\
Martin Surovcek 1. 8. 2007 12:01
 
 
 
│
└ 
Re: :-\
JardaP 31. 7. 2007 20:23
 
 
 
├ 
Re: :-\
kkaarreell   31. 7. 2007 17:25
 
 
 
│
└ 
Re: :-\
glx 31. 7. 2007 19:32
 
 
 
│
 
└ 
Re: :-\
kkaarreell   1. 8. 2007 08:57
 
 
 
└ 
Re: :-\
Jack 7. 8. 2007 13:01
co to jako ma byt
HonzaC 31. 7. 2007 12:02
├ 
Re: co to jako ma byt
McBig 31. 7. 2007 12:24
├ 
Re: co to jako ma byt
mameluk 31. 7. 2007 16:44
└ 
Re: co to jako ma byt
Sten 31. 7. 2007 23:48
Je to ?
Marek Jelen 31. 7. 2007 12:08
├ 
Re: Je to ?
. 31. 7. 2007 12:40
│
└ 
Re: Je to ?
. 31. 7. 2007 12:40
└ 
Re: Je to ?
sartori 31. 7. 2007 22:20
chci vetsi obrazek
Jaroslav Cehovsky 31. 7. 2007 12:58
nejenom na galaxii
Peter Helcmanovsky 31. 7. 2007 14:42
na linuxu ne
.o0o. 31. 7. 2007 15:04
├ 
Re: na linuxu ne
Rejpal 1. 8. 2007 01:33
└ 
Re: na linuxu ne
Zero 1. 8. 2007 08:39
Windows ME
Mr.Gentleman 31. 7. 2007 19:15
└ 
Re: Windows ME
anonymní uživatel 31. 7. 2007 21:46
Active desktop
pingu 1. 8. 2007 07:00
└ 
Re: Active desktop
pingu 1. 8. 2007 07:01