Hlavní navigace

Proč chtějí lidé Android: velký displej, moderní technologie a Google

Z praštěného patentového sporu Apple vs. Samsung vzešlo konečně něco zajímavého. Mezi důkazy se dostaly výsledky průzkumu, ve kterém si Apple zjišťoval, proč lidé místo iPhone volí telefony s Androidem. Tento důkaz předložil Samsung a není se čemu divit – výsledky jdou totiž proti tvrzením Apple, že si lidé kupují androidy jen proto, že jde o kopie iPhone. Ukazuje se, že toho telefony s Androidem dokáží nabídnout daleko víc.

Respondenti mohli vybrat více z následujících důvodů:

  • chtějí zůstat u svého operátora: 48 %
  • věří značce Google: 36 %
  • preferují velké displeje: 30 %
  • preferují Android Market: 27 %
  • chtějí lepší integraci se službami Google: 26 %
  • chtějí nejnovější a nejlepší chytrý telefon: 26 %
  • chtějí automobilovou GPS navigaci: 25 %
  • chtějí nejnovější technologii: 25 %

Nejčastěji byla volena možnost „zůstat u svého operátora“. V době konání ankety měl totiž Apple uzavřenou exkluzivní smlouvu na dodávky iPhone jen s AT&T. Jak vidíte, mezi výsledky chybí možnosti „chtěl jsem kopii iPhone“ nebo „myslel jsem si, že kupuji iPhone, ale byl to omyl“. Apple tak vlastním průzkumem dokázal, že Android má pro uživatele unikátní vlastnosti. A proč máte Android vy?

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Tweetni to
Vladislav Kolaja aura:10
15. 8. 2012 13:54 Nový

Duvod

celé vlákno

Mel jsem iPhone 3G libil se mi ale byl pomalej... Potom N900 ten bych dobrej rychlej ale ta vydrz a podpora (nokia) pak jsem presel na android, nejdriv HTC Desire a pak Samsung Galaxy S. Zaver libi se mi integrace sluzeb Google :) Ted uz teda mam Nokii E6 ktera ma krasnou vydrz na baterii :)

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) ---.cbcnet.cz
15. 8. 2012 14:01 Nový

Re: Duvod

celé vlákno

Ono všechny ty služby googlu jedou zcela stejně pohodlně i na iPhone, jen to není tolik propagované. Své kontakty na iPhone 4S mám u Google, Kalendář u Google, maily u Google, fotky se mi hned nahrávaj ke Google... překladač, goggles, navigace... by google

Deafboy - aura:51
15. 8. 2012 14:16 Nový

Re: Duvod

celé vlákno

Dovolim si trochu offtopic otazku. Naozaj bola tvoja N900 rychla? Na mojej je vsetko pomale a UI seka. Brwoser casto nenacita / alebo nacita pomaly stranku kvoli nedostatku RAM. Pri kopirovani velkych suborov system vobec nereaguje. Pri prichadzajucom hovore mam co robit aby sa podarilo zdvihnut ho vcas. Reflash nepomohol, spravala sa po nom uplne rovnako.

Michal Breškovec aura:90
15. 8. 2012 15:49 Nový

Re: Duvod

celé vlákno

Bohužel je to tak, jen 256MB RAM v N900 je problém a na výkonu je to znát. Nicméně by se to dalo překousnout, kdyby některé aplikace od Nokia (ale i třetích stran) netrpěly Memory Leaky - ukázkovým příkladem je např. jinak vynikající web browser MicroB.

ravensun aura:80
21. 8. 2012 10:00 Nový

Re: Duvod

celé vlákno

Ano i mě se občas trhá, ale dá se to přežít. Co mě ale poslední dobou štve je to, že hozně dlouho trvá než se zaktualizují repozitáře a než správce souborů vyhodnotí stav aktualizací (po stáhnutí repozitářů to hrozně dlouho trvá než je správce souborů připraven cokoli dělat).

Jouda
Jouda (neregistrovaný) 194.213.53.---
15. 8. 2012 14:05 Nový

Nemam a nechci

celé vlákno

Ja mam "hloupu" Nokii na platforme Series40 a jsem spokojen. Kdo ma tahat padlo s "chytrym OS", co vydrzi max. 1 den. Jedine plus je asi jen ten Linux, protoze ho pouzivam uz od roku 1997.

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.vamoz.cz
15. 8. 2012 14:28 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

... osobně sebou tahám pádlo s "chytrym OS" co vydrží 2-4 dny.

Vaše srovnání výdrže je asi stejně objektivní jako kdybych srovnával výdrž moderního auta a koně. Nádrž u auta přece taky vydrží max 1 den, kdežto kůň na jedno nažrání vydrží i několik dní. ;)

JmJ
JmJ (neregistrovaný) 109.164.85.---
15. 8. 2012 15:12 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

no, tohle moc nesedi. U dopravnich prostredku se resi spis "ujeta" vzdalenost. ja naopak to srovnani vydrze povazuju za docela dulezite, protoze je opravdu k zlosti, ze nastroj, ktery sice umi neco vic, co se nekdy hodi, ma o 70% mensi vydrz baterie nez muj predchozi telefon. Vydrz baterie je jednou z velkych slabin tehle telefonu.

belzebub
belzebub (neregistrovaný) ---.171.broadband15.iol.cz
15. 8. 2012 16:22 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

o 70% ? moje stara, hloupa nokie, kterou jsem koupil v r.2005 nejenze stale funguje, je malinka, lehoucka a VYDRZI NA JEDNO NABITI TYDEN, ano 7 dni - a to kazdy den nekolikrat volam, pouzivam ji kazdy den jako budik a pisu SMS. A to po 7 letech pouzivani a bez vymeny akumulatoru - kdyz byla nova vydrzela 14 dni (ANO, DVA TYDNY!) na jedno nabiti. Takze jsem bezne pred dovolenou nabil mobil a kdyz jsem prijel domu, mobil stale fungoval.

Takze z tohoto hlediska ma libovolny dnesni smartphone vydrz ne o 70% mensi, ale o 90-95% mensi oproti 7 let staremu mobilu.

To je teprve rozdil.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
15. 8. 2012 19:59 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Výdrž smartphonů není nejlepší, ale když je používáte stejně jako hloupé mobily (tj. bez datového spojení, s vypnutým BT, jen na hovory a SMS), tak také vydrží pár dní. Bohužel jakmile si zvyknete používat smartphone běžným způsobem, tedy včetně push synchronizace, BT, webového browseru atd., jde výdrž silně dolů. Můj HTC Radar mi ještě nechcípnul dřív než za 24 hodin ani při intenzivním používání, ale delší výdrž bych ocenil. Naštěstí si můžete dokoupit externí akumulátor.

pip@
pip@ (neregistrovaný) 178.77.243.---
15. 8. 2012 21:26 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

A co na té staré Nokii děláte? Nebude to tím, že nic? Mě můj Desire Z vydrží klidně i 14 dní, pokud s ním jen občas telefonuji a píšu SMS... Pokud ale hraji hry, jsem na netu a podobně, tak je samozřejmě jasné, že je baterka vybitá za jeden den...

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
15. 8. 2012 16:56 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Jake padlo vydrzi 2-4 dny a pri jakem zpusobu pouziti? Nerypu, hledam novy telefon.

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 8. 2012 19:16 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

SGS2 pri pouzivani jako telefon + poznamkovnik + prilezitostny fotak a www prohlizec.

zaklad jsou vypnute datove prenosy, gps, minimum neustale aktivnich aplikaci a uspavani mobilu tlacitkem pokazdem pouziti.

Nekdy se dostanu i na 20% baterie za den, ale to uz je fakt extrem. bezne jsem na 30-40%.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
15. 8. 2012 19:45 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Chytry telefon ale nemam kvuli tomu, abych to pouzival jako zaznamnik. Mel jsem na mysli normalni pouziti - par hovoru za den, par sms, zapnuta synchronizace, sem tam kouknout do kalendare a na maily. S timhle dam sotva den. Kdybych nemel pres noc telefon v nabijecce, tak tech 24 hodin neda:(

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 8. 2012 20:28 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

na rozdil od vas jen nemam zaplou synchronizaci, ale synchronizuji dle potreby kdy
chci a co chci. kalendar i nekolikrat denne. mejly - ktere vam toho pravdepodobne sezerou nejvic potrebuju synchronizovat tak trikrat za dva mesice.

jiste neni to typicke pouziti smartfounu, ale da se i tak poizivat a ma pri tom takovou vydrz.
to mate jak u auta. jezdete snim na nakupy a na chalupu a nadrz vam vydrzi vic nez kdyz k tomu budete denne jezdit do prace. ono je to jako dycky - spotreba odpovida vykonu.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 8. 2012 21:20 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Nejsem uplny hlupak, jenom napriklad nechapu, proc ma baterka v mem smartphonu prakticky stejnou kapacitu, jako jsem mel pred deseti lety s cernobilou nokii.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
15. 8. 2012 21:26 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Aby mohl být telefon o dva milimetry tenčí. :-)))

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.vamoz.cz
16. 8. 2012 6:42 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

mno proč ... aby se pohodlně nosil. Ač jsem z toho měl původně obavy, tak se mi SGS2 velice příjemně nosí a ovládá. Naproti tomu Xperia mini pro, co má žena je takový ... velký a těžký ... a to má kromě tloušťky menší rozměry a je těžší jen o 20g.

Johan
Johan (neregistrovaný) 95.129.99.---
18. 9. 2012 15:14 Nový

Re: Nemam a nechci

celé vlákno

Počkal bych si na testy Huawei Ascend D1 Quad XL (Huawei má novou správu napájení a měl by vydržet o 30 % víc, navíc je tam 2600 mAh baterka) nebo na Xiaomi Phone 2 (ten má processor Snapdragon S4 (28nm) - má mít o více než 60 procent nižší odběr než S3, 2000 mAh (3000 mAh) baterka)

merlin
merlin (neregistrovaný) ---.87-197-118.telecom.sk
15. 8. 2012 14:12 Nový

dovod

da sa s nim bezne pracovat bez dodatocneho obmedzovania od firmy Apple

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.tabor.telecom.cz
15. 8. 2012 14:23 Nový

iOS x Android

celé vlákno

Apple nema vubec spatne produkty, ovsem me osobne vadi hlavne velka uzavrenost celeho konceptu. Vim ze diky uzavrenosti dosahli velmi dobreho vylazeni SW na dany HW + sluzby Google jsou take bezne dostupne pro zarizeni Apple. Z meho pohledu ale preferuji zarizeni Android diky moznosti costumizace jak samotneho OS tak i GUI coz u zarizeni apple je takrka nemyslitelne :) zadalsi uzavrenost a nutnost pouzivat itunes ci nake cloud reseni pro prenaseni dat z a do zarizeni, Android zarizeni vezmu pripojim k PC nakopiruji prez file manager potrebne veci a odpojim konecna :) a nadale je to z meho pohledu asi i cena Android zarizeni rekneme s oneco horsimi parametry nez ma iPhone/iPad muzu mit za polovicni cenu. Sice nebudu mit retina display ale i tak budu mit velmi dobry display a svizny system :)

nana
nana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 8. 2012 15:11 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

svizny system

??? Tak to vysvětlete Googlu. Ten totiž tvrdí, že do verze 4.0 resp. 4.1 to bylo naopak.

Vláďa J aura:73
15. 8. 2012 15:30 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

Já bych nedával rovnítko mezi svižný systém a plynulé animace GUI. Pro mě je svižný systém takový, který spouští rychle programy, nezasekává se a reaguje korektně na uživatelské akce.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) 193.179.128.---
15. 8. 2012 15:32 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

Momentalne mam SE X10 s CyanogenMod7.2 coz je Android 2.3.7 a nemuzu si stezovat na lagovani ci zasekavani OS. A i kdyz jsem mel stock FW Android 2.1 tak to bylo tez bezproblemu. Ale mel jsme predtim i X10 mini a X8 tam to krapanek obcas zahaprovalo diky mensi RAMce ale nic kvuli cemu by se nedali pozivat obcas se mi stalo ze jsem na techto zarizenich zasil 1-2vterinovi zasek :) asi taky zalezi jak zarizeni clovek pouziva pokud tam mam 50 aplikaci zaplich na pozadi je jasny ze se to bude sekat :) to by se sekalo i u iPhonu :) pokud neni pamet tak se swapuje a to neni nikdy dobre :)

nana
nana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 8. 2012 22:38 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

Aplikace, který spí by se měla odswapovat, aby bylo místo v RAM pro aktivně běžící procesy. Swap není v zásadě špatný viz. implementace v Linuxu vs. FreeBSD.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
15. 8. 2012 22:46 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

V Androidu žádný swap (přinejmenším defaultně) není. Představa, že se bude swapovat na SD kartu, je poměrně vtipná, to prudce zvýší její životnost, o rychlosti nemluvě. V CM je možnost používat jako swap ramdisk (zram, compcache), osobně mi to přijde úplně padlé na hlavu a při testování to na výkon rozhodně žádný pozitivní vliv nemělo, u telefonů s nedostatkem paměti (logicky) spíš naopak.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) 193.179.128.---
16. 8. 2012 8:26 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

Ano to souhlasim bouzel hodne aplikaci je psano pomerne na prasaka a stylem ja tu bezim solo takze co bych se uklizel z RAMky :)

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.rainside.sk
16. 8. 2012 9:26 Nový

Re: iOS x Android

celé vlákno

Tak ho odprace OS. Programujete alebo aspon nieco viete o programovani pre Android? Staci nastudovat tento zaklad a budete hned mudrejsi:
http://developer.android.com/reference/android/app/Activity.html

A upozornujem ze v podstate kazda obrazovka je separatna aktivita.

Vrať se na základní školu
Vrať se na základní školu (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
28. 8. 2012 7:39 Nový

Vrať se na základní školu

celé vlákno

ze jsem na techto zarizenich zasil 1-2vterinovi zasek

A jak vypadal ten vteřinoví zásek po zašití? :-)))

Číst příspěvky tohoto autora je děs a utrpení. Nepoužívá vůbec čárky, občas ani neodděluje věty (či spíš jen občas je odděluje). S i/y si také příliš hlavu neláme. A pokud jde o obsah sdělení, třeba s tím swapem je to taky dobré... :-)))

hawran diskuse aura:61
15. 8. 2012 14:31 Nový

Plus speciality mobilního "trhu" v Česku

celé vlákno

Nevím, jak tomu je letos, ale ještě loni platilo, že iOhryzek v Česku byl pěkně předražený ...

rm
rm (neregistrovaný) ---.home.99maxprogres.cz
22. 8. 2012 21:43 Nový

Re: Plus speciality mobilního "trhu" v Česku

celé vlákno

myslite predrazeny u operatoru... To ale neni problem Apple.

hawran diskuse aura:61
23. 8. 2012 9:13 Nový

Re: Plus speciality mobilního "trhu" v Česku

celé vlákno

Z pohledu zákazníka je to celkem jedno, nemyslíte?

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
15. 8. 2012 14:59 Nový

Je to prosté

celé vlákno

U mě to bylo prosté: Nexus S byl můj první mobil, se kterým jsem tak spokojený, že nemám důvod hledat cokoliv dalšího - tím pádem ani iPhone.

jehovista
jehovista (neregistrovaný) 194.213.54.---
15. 8. 2012 16:57 Nový

Re: Je to prosté

celé vlákno

A co ta tragicka vydrz na baterku?

Ivan
Ivan (neregistrovaný) 193.29.76.---
15. 8. 2012 17:20 Nový

Re: Je to prosté

celé vlákno

Nexus mam taky. Kdyz to neprehanim - tzn. pouzivam ho JEN na telefonovani - tak mi vydrzi baterka tyden. Mam vypnuty vibrace, snizil jsem podsviceni displaye a 3G/Wifi zapinam jen kdyz ho potrebuju.

Jako hracka je to dobry, a bavi to hlavne moje deti. Jako telefon je to horsi. Prijde mi, ze stare Nokie mely lepsi reproduktory i mikrofony. Nokia mela proste cistci zvuk.

Pomala reakce me stvala jen kdyz jsem zavesoval hovor. Nekdy to trvalo i 3 vteriny nez ten telefon zareagoval. Kdyz jsem byl nervozni, tak jsem na to tuknul jeste jednou. To byl ale prusvih, protoze to druhy kliknuti Android taky zpracoval a ja nahodne zavolal nekomu dalsimu. Tenhle otravny bug uz je ale Jelly Bean opravenej.

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
20. 8. 2012 9:47 Nový

Re: Je to prosté

celé vlákno

Tragicka? Nabijim jednou denne, bud pres noc, nebo v praci z notebooku a ani to neberu jako nejakou ujmu - stejne v tu chvili s mobilem nic moc nedelam.

pepanek
pepanek (neregistrovaný) 77.240.98.---
15. 8. 2012 19:03 Nový

Proč mám Android?

celé vlákno

Protože je to služebák. Rychlý procesor, který žere baterku. Wifi, která žere baterku. Bluetooth, který žere baterku. Pokud tohle všechno manuálně nevypnu, tak je v 5 odpoledne po deseti hodinách odpočíváni v kapse mrtvej. A když náhodou vlezu do auta a potřebuju handsfree, musím manuálně BT zapínat. Opruz, který by se ještě dal přežít.

Firmware, který během týdne minimálně dvakrát spadne. HTC Desire S. Nechápu, že za tohle je někdo ochotný platit. Zadarmo je to drahý :-( HTC křáp jsem strčil do šuplíku a na služební hovory používám starou 6310i.

Soukromý mám iPhone, který sice nemá tak výkonný procesor, jak se da ve flamewars dočíst...k čemu to ale je, když to baterii vycucne? Navíc se s žádným zapínáním featur nemusím obtěžovat a při průměrném používání vydrží na baterku dva dny.....

Android? Děkuji, nechci. Mám lepší věci na práci, než zkoušet alternativní firmwary (a tím se připravit o záruku) a pořád ten telefon ladit...

zx
zx (neregistrovaný) ---.dynamic.nextra.sk
15. 8. 2012 22:03 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Na sluzobne mobily, ktore su hlavne na telefonovanie, sa vobec nehodi ani jeden dotykovy smartfon. Jedine tlacitkova klasika, najlepsie bez OS.

ondra.kl
ondra.kl (neregistrovaný) ---.vamoz.cz
16. 8. 2012 6:46 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Souhlas, naproti tomu na služební smartfouny, které jsou na telefonování, poznámkování, mailování, focení, natáčení a spoustu dalších věcí se nehodí ani jeden tlačítkový telefon. Jedině dotykový smartfoun, s velkou obrazovkou na které je konečně něco vidět a na které je dotyková klávesnice dost velká.

pepanek
pepanek (neregistrovaný) 77.240.98.---
16. 8. 2012 9:59 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Původně to bylo zamýšlené i na data a na kalendář. "Díky" výdrži baterky a haváriím firmware (po vyndání z kapsy - jééé, ono se to restartovalo a znovu to chce PIN, jak dlouho jsem byl nedostupný?) je to nepoužitelné.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
16. 8. 2012 10:06 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Normálně takovou věc člověk reklamuje, protože je evidentně vadná. Náhodné restarty telefonu rozhodně nejsou vlastnosti Androidu. No, ale někdo si místo normální postupu libuje v tom, že si postěžuje po diskusích.

JmJ
JmJ (neregistrovaný) 109.164.85.---
16. 8. 2012 11:05 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Ja jsem se rozhodl pristupovat k telefonu jako BFU a kupodivu to zatim celkem funguje. Mam nejaky maly samsung GT 5500 ci tak nejak a po 2 letech zatim ok. S puvodnim firmwarem zacel byt casem problem s budikem, to vyresil oficinalni novy firmware. Stve me mala vydrz baterky a to, ze baterka se chova uz dost nepredvidatelne. Ale normalne vydrzi 1 - 2 dny podle pouzivani. Zadne necekane restarty, zadne necekane zaseky. Pouzivam ho rozumne aktivne, cca 4 hodiny odchozich hovoru mesicne, trocha web, email, mapy (do 300 MB za mesic). Vice mene si nemuzu stezovat, az na tu baterku. Vydrzet to tak 4 dny, byl bych rad.

V. H.
V. H. (neregistrovaný) 2001:718:1c01:----:----:----:----:----
16. 8. 2012 11:07 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

To je nějaký nestandardní nákup, že to nejde reklamovat? Nebo nějaké divoké aplikace/konfi­gurace? Desire S mám asi rok, nerestartoval se ani jednou, baterie vydrží obvykle dva až tři dny.

pepanek
pepanek (neregistrovaný) 77.240.98.---
16. 8. 2012 14:33 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Díky, vídím, že celá pražská pobočka asi dostala dodávku vadných telefonů. Zkusím to vyreklamovat. Třeba budu první, komu se to přes ten korporátní, globální indický helpdesk povede...

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
16. 8. 2012 16:44 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Přes jaký indický helpdesk, proboha? Normální člověk reklamuje věci u prodejce. Vy jste to nakoupili v Indii?

pepanek
pepanek (neregistrovaný) 77.240.98.---
16. 8. 2012 17:51 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Neznáte globální korporace? :-D

Objednám na interním portálu, nadřízený schválí, v Indii objednají u operátora v USA, operátor v USA předá české pobočce požadavek s definicí tarifu, který zdejší operátor ani nenabízí a k tomu telefon. Simkarta i telefon přijdou kurýrem.
Jak probíhá reklamace, to nikdo neví :-)

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
16. 8. 2012 18:25 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Hele, na rovinu myslím, že za rebooty může ta sračka Sense, kterou HTC vylepšuje Android. Nicméně to fakt není tvoje starost, telefon je rozbitej a nepoužitelnej. Objednávat telefony z USA je tedy docela odvaha, např. 3G tam mívá jiné frekvence, takže to dost dobře může být u nás nepoužitelné.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2012 20:17 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Nevšiml jsem si, že by HTC Sense někdy na jakémkoliv telefonu HTC, který jsem měl v ruce (a bylo jich hodně, tak půlka všech androidích modelů), způsoboval restarty telefonu. Jo, občas to prostředí spadne a restartuje se, ale zbytek telefonu (všechny aplikace, hovory, SMSky, kontakty, mejly, ...) funguje furt a bez přerušení.

Lael Оphir
Lael Оphir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
16. 8. 2012 19:48 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Jo, to sedí :D. Při žádosti o novou propisku člověk vyplní form na intranetu (nebo v lepším případě v Outlooku), pošle to šéfovi, pak za ním zajde a řekne "poslal jsem ti žádost, prosím koukni na to". Během následujícího měsíce dvacet lidí ten formulář upraví, schválí a přepošle, a pak se propiska objedná v Ugandě. Koupená propiska cestuje tři týdny lodí na centrálu do USA, tam dva týdny leží, a pak se express letecky přepošle, logicky zkratkou přes pobočku v Bogotě, protože tam chtěli balení kancelářských sponek. Po dalších pár týdnech dohledáte propisku na poště v Lublani, protože si někdo spletl Slovakia a Slovenia, když překládal adresu z angličtiny přes zulštinu do španělštiny.

JardaP . aura:24
16. 8. 2012 22:35 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

>Jak probíhá reklamace, to nikdo neví :-)

Reklamaci by snad melo vyridit jakykoliv service centre vyrobce, pokud predlozite doklad o nabyti/zarucni list/nebo neco takoveho, ze ktereho vyplyva, ze od nabyti neuplynula doba vetsi, nez je zarucni doba v zemi, kde service center sidli nebo v zemi, kde byl vyrobek prodan. Pokud se na vas vykaslou, jsou to dobytkove, kterym je treba srozumitelne odhlaskovat, ze dalsi vyrobek od jejich firmy uz ani zadarmo.

Sten
Sten (neregistrovaný) 2001:67c:2594:----:----:----:----:----
17. 8. 2012 17:24 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Řekl bych, že zásadní problém bude sehnat ten doklad, protože dost možná leží v šanonu na dně posledního regálu ve třetí řadě podzemního sejfu v Hajdarábádu, kde je dlouhodobý výpadek elektřiny, a tak se místo výtahu používá lano a sedák, což je v inventáři uvedeno, až na to, že je tam uveden sejf v Pchjongčchangu, který tam navíc někdo zapsal jako Pchjongjang.

Black Rider aura:72
17. 8. 2012 8:18 Nový

Re: Proč mám Android?

celé vlákno

Jasne, protoze HTC neumi delay telefony, take je Android spatnej... to je logika... Muj Vodafone 858 vydrzi se zapnutym Wifi, BT, GPS a synchronizacema 4 dny...

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.noisetor.net
16. 8. 2012 7:36 Nový

Proč???

celé vlákno

Protože si s ním jednoduše mohu udělat to, co chci, když jsem si ho jaksi koupil... Teda po rootu...

nana
nana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 8. 2012 10:30 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

Stejně jako v iOS (tedy po jailbreaku) ;-)

ajne
ajne (neregistrovaný) 77.78.88.---
18. 8. 2012 20:31 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

To těžko...

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 8. 2012 20:20 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

Odkud jste stáhnul zdrojáky iOS?

nana
nana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 8. 2012 20:42 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

Ležely hned vedle zdrojáků k Androidu 3.

Jinak ale zdrojáky k jailbreaku nepotřebujete. K rootnutí Androidího zařízení ano?

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
20. 8. 2012 20:56 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

Bez zdrojáků toho po rootnutí moc neuděláte, třeba novou verzi systému, kde jde konečně resetovat Safari a Mail bez factory resetu (už jsem zažil, že nešly spustit), tam dostanete těžko. Tedy vám možná na iPhone stačí, že si tam konečně můžete nahrát libovolnou aplikaci, ale to je v Androidu standard.

nana
nana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 8. 2012 12:23 Nový

Re: Proč???

celé vlákno

Bez zdrojáků toho po rootnutí moc neuděláte,

Na Androidu ne? Na iPhone toho po jailbreaku uděláte docela dost. Celá Cydia kultura z toho žije.

Nepamatuji se, že by nešlo Safari a Mail resetovat bez factory resetu.

A jestli si myslíte, že na Androidu pustíte libovolnou aplikaci, tak vás vyvedu z omylu. Zrovna tady mám dvě zařízení s Androidem. Jedno nevidí řadu her (protože má nepodporovanou GPU) a druhé dokonce nevidí většinu aplikací, protože je mimo i dalšími parametry profilu. Řada těch, co jde, mají komplet rozsypané GUI, protože holt to má nestandardních 1024x768(!) atd.

Ale tohle jistě uživatel Androidu nepovažuje za problémy, protože si vezme zdrojáky a před spuštěním aplikace to opravuje. Ale jo, proč ne, když to někomu vyhovuje. Já pracuji s telefonem a tabletem jinak, ale jsem tolerantní.

pravdokop - aura:81
20. 8. 2012 2:07 Nový

Protože ...

... je otevřený (rooting, alternativní ROM...), zbytečně mě neomezuje (USB mass storage...), mám velký výběr HW ve všech cenových kategoriích od desítek výrobců, existují statisíce aplikací prakticky na cokoliv, dobře se programuje a je kolem něj celkově skvělá komunita.

rgr aura:10
rgr
22. 8. 2012 9:17 Nový

Proč Android?

celé vlákno

Intuitivnost, spolehlivost, všestrannost a OTEVŘENOST!

Splňuje co od něho očekávám - volání, sms, emaily, kalendář, úkoly (pravda, nahradil jsem ty defaultní aplikace placenými) občas internet, gTalk i jabber obecně, záznamy trasy, turistická i auto navigace, počasí... v případě nutnosti i jako USB flash disk (bez nutnosti cokoliv nastavovat a instalovat na PC). Synchronizace s Googlem je pro mě nenahraditelnou věcí, ale mobilní data nezapínám, vždy se najde wifi :)

Jasně, pro spousty lidí jsou to zbytečnosti, stačí jim volat, psát, jednoduchý organizér... rozumím jim, ti se do smartphonu pouštět nebudou a ani by nebyl pro ně přínosem. Mimochodem výdrž baterie 1,5-2 dny (se šikovným "šetřičem" baterie 4-5 dní) mi nepřipadá vzhledem k užitné hodnotě nijak tragická. HTC Incredible S.

(ta neustále omílaná "odladěnost" HW/SW iJablka je dost sporadická... jen v mém okolí: 3 moji známí - iPhone = záseky, nefungující sw, problémy ; dcera iPod = kouše se, občas problém s připojením, sestra iPad = OK ale ta cena vs užitná hodnota je děs, čistě subjektivně, nechci o ničem s iP na začátku ani slyšet!)

tt
tt (neregistrovaný) 2001:0:53aa:----:----:----:----:----
22. 8. 2012 12:26 Nový

Re: Proč Android?

celé vlákno

Kam vám mám poslat přihlášku k 6% menšině?

Phalanx
Phalanx (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
22. 8. 2012 23:55 Nový

Android vs iPhone

Pro mne je Apple příliš uzavřený a má příliš malý displej. Navíc nic od Applu nemám, takže bych měl ze spojení Windows iTunes - iPhone jen hrůzu.

Jiří Macich ml.
23. 8. 2012 20:36 Nový

Proč Android?

celé vlákno

Android preferuji v mobilu, tabletu i přehrávači z prostého důvodu: nechci, aby mi myšlenkové pochody několika top manažerů v jedné firmě určovaly, které aplikace smím nebo nesmím instalovat a používat. Google Play není jediným povoleným zdrojem aplikací pro Android a navíc bez jakékoliv úpravy zařízení mohu instalovat aplikace postaru z instalačních souborů.

Po osobních zkušenostech říkám, že iPhone, iPad i iPod Touch jsou skvělá zařízení, ale když si pořizují chytré zařízení, tak mi jde minimálně z 50 procent o živoucí aplikační ekosystém, který se nepodřizuje rozmarům jedné firmy. Proto nefandím iOS, proto nefandím Windows Phone.

Nějaké argumenty o ochraně uživatelů (ano, Android Market / Google Play trápí malware) bych akceptoval jedině kdyby používání AppStore s přísnými podmínkami pro vývojáře bylo ryze dobrovolné a naprosto bez problémů a úprav zařízení šlo používat alternativní zdroje aplikací, pokud se tak uživatel na vlastní riziko rozhodne.

franta
franta (neregistrovaný) 85.132.166.---
24. 8. 2012 4:49 Nový

Re: Proč Android?

celé vlákno

Tohle je o emocích. Nikoli o racionálních důvodech. Za ty se to jen vydává. Za koule vás bude vždycky někdo držet. Říkejte si co chcete.

brzda
brzda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 8. 2012 0:30 Nový

Re: Proč Android?

celé vlákno

Já s vámi sice principálně nesouhlasím, ale i kdybyste měl pravdu ... tak mu je rozhodně nebudu odevzdaně vystavovat.

zx
zx (neregistrovaný) ---.dynamic.nextra.sk
25. 8. 2012 18:19 Nový

Re: Proč Android?

celé vlákno

každé PRE má aj svoje PROTI. Proti Androidu je napríklad fakt, že Google sa živí aj reklamou a teda rád špicľuje užívateľov, aby zbieral dáta za účelom cielenej reklamy, ktorej sú mimochodom free aplikácie dosť prepchaté.

Hans Ginzel aura:96
27. 8. 2012 11:51 Nový

ASUS PadFone

Jaké máte, prosím, zkušenosti s PadFonem, který baterii při práci dobíjí ze stanice?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Duvod
Vladislav Kolaja 15. 8. 2012 13:54
Nový
├ 
Re: Duvod
Přezdívka je povinná 15. 8. 2012 14:01
Nový
└ 
Re: Duvod
Deafboy - 15. 8. 2012 14:16
Nový
 
└ 
Re: Duvod
Michal Breškovec 15. 8. 2012 15:49
Nový
 
 
└ 
Re: Duvod
ravensun 21. 8. 2012 10:00
Nový
Nemam a nechci
Jouda 15. 8. 2012 14:05
Nový
└ 
Re: Nemam a nechci
ondra.kl 15. 8. 2012 14:28
Nový
 
├ 
Re: Nemam a nechci
JmJ 15. 8. 2012 15:12
Nový
 
│
└ 
Re: Nemam a nechci
belzebub 15. 8. 2012 16:22
Nový
 
│
 
├ 
Re: Nemam a nechci
Lael Ophir 15. 8. 2012 19:59
Nový
 
│
 
└ 
Re: Nemam a nechci
pip@ 15. 8. 2012 21:26
Nový
 
└ 
Re: Nemam a nechci
jehovista 15. 8. 2012 16:56
Nový
 
 
├ 
Re: Nemam a nechci
ondra.kl 15. 8. 2012 19:16
Nový
 
 
│
└ 
Re: Nemam a nechci
jehovista 15. 8. 2012 19:45
Nový
 
 
│
 
└ 
Re: Nemam a nechci
ondra.kl 15. 8. 2012 20:28
Nový
 
 
│
 
 
└ 
Re: Nemam a nechci
jehovista 15. 8. 2012 21:20
Nový
 
 
│
 
 
 
├ 
Re: Nemam a nechci
Lol Phirae 15. 8. 2012 21:26
Nový
 
 
│
 
 
 
└ 
Re: Nemam a nechci
ondra.kl 16. 8. 2012 06:42
Nový
 
 
└ 
Re: Nemam a nechci
Johan 18. 9. 2012 15:14
Nový
dovod
merlin 15. 8. 2012 14:12
Nový
iOS x Android
Jirka 15. 8. 2012 14:23
Nový
└ 
Re: iOS x Android
nana 15. 8. 2012 15:11
Nový
 
├ 
Re: iOS x Android
Vláďa J 15. 8. 2012 15:30
Nový
 
└ 
Re: iOS x Android
Jirka 15. 8. 2012 15:32
Nový
 
 
├ 
Re: iOS x Android
nana 15. 8. 2012 22:38
Nový
 
 
│
├ 
Re: iOS x Android
Lol Phirae 15. 8. 2012 22:46
Nový
 
 
│
└ 
Re: iOS x Android
Jirka 16. 8. 2012 08:26
Nový
 
 
│
 
└ 
Re: iOS x Android
Palo 16. 8. 2012 09:26
Nový
 
 
└ 
Vrať se na základní školu
Vrať se na základní školu 28. 8. 2012 07:39
Nový
Plus speciality mobilního "trhu" v Česku
hawran diskuse 15. 8. 2012 14:31
Nový
└ 
Re: Plus speciality mobilního "trhu" v Česku
rm 22. 8. 2012 21:43
Nový
 
└ 
Re: Plus speciality mobilního "trhu" v Česku
hawran diskuse 23. 8. 2012 09:13
Nový
Je to prosté
Kybernet 15. 8. 2012 14:59
Nový
└ 
Re: Je to prosté
jehovista 15. 8. 2012 16:57
Nový
 
├ 
Re: Je to prosté
Ivan 15. 8. 2012 17:20
Nový
 
└ 
Re: Je to prosté
Kybernet 20. 8. 2012 09:47
Nový
Proč mám Android?
pepanek 15. 8. 2012 19:03
Nový
├ 
Re: Proč mám Android?
zx 15. 8. 2012 22:03
Nový
│
└ 
Re: Proč mám Android?
ondra.kl 16. 8. 2012 06:46
Nový
│
 
└ 
Re: Proč mám Android?
pepanek 16. 8. 2012 09:59
Nový
│
 
 
├ 
Re: Proč mám Android?
Lol Phirae 16. 8. 2012 10:06
Nový
│
 
 
├ 
Re: Proč mám Android?
JmJ 16. 8. 2012 11:05
Nový
│
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
V. H. 16. 8. 2012 11:07
Nový
│
 
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
pepanek 16. 8. 2012 14:33
Nový
│
 
 
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
Lol Phirae 16. 8. 2012 16:44
Nový
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
pepanek 16. 8. 2012 17:51
Nový
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Proč mám Android?
Lol Phirae 16. 8. 2012 18:25
Nový
│
 
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Proč mám Android?
Sten 19. 8. 2012 20:17
Nový
│
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Proč mám Android?
Lael Оphir 16. 8. 2012 19:48
Nový
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
JardaP . 16. 8. 2012 22:35
Nový
│
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Proč mám Android?
Sten 17. 8. 2012 17:24
Nový
└ 
Re: Proč mám Android?
Black Rider 17. 8. 2012 08:18
Nový
Proč???
Milan 16. 8. 2012 07:36
Nový
└ 
Re: Proč???
nana 16. 8. 2012 10:30
Nový
 
├ 
Re: Proč???
ajne 18. 8. 2012 20:31
Nový
 
└ 
Re: Proč???
Sten 19. 8. 2012 20:20
Nový
 
 
└ 
Re: Proč???
nana 20. 8. 2012 20:42
Nový
 
 
 
└ 
Re: Proč???
Sten 20. 8. 2012 20:56
Nový
 
 
 
 
└ 
Re: Proč???
nana 22. 8. 2012 12:23
Nový
Protože ...
pravdokop - 20. 8. 2012 02:07
Nový
Proč Android?
rgr 22. 8. 2012 09:17
Nový
└ 
Re: Proč Android?
tt 22. 8. 2012 12:26
Nový
Android vs iPhone
Phalanx 22. 8. 2012 23:55
Nový
Proč Android?
Jiří Macich ml. 23. 8. 2012 20:36
Nový
├ 
Re: Proč Android?
franta 24. 8. 2012 04:49
Nový
│
└ 
Re: Proč Android?
brzda 27. 8. 2012 00:30
Nový
└ 
Re: Proč Android?
zx 25. 8. 2012 18:19
Nový
ASUS PadFone
Hans Ginzel 27. 8. 2012 11:51
Nový