Zvěřina se ukázal jsko demagog nevyššího kalibru - dokázal udělat z FFII bandu nihilistických levičáků a zkouřených hipíků argumentací, které je naprosto zavádějící. Argumentuje tím, že FFII nechce směrnici, ale anarchii, což není pravda. FFII směrnici chce, ale s úpravami pro nepatentovatelnost software. Zbytek už jsou jenom pomluvy, na které nemá cenu reagovat.
Kdybych měl použít podobnou argumentaci, tak napíšu: OSD je banda zaprodaných nacionalistů.
Softwarové patenty a demokracie v EU
30. 6. 2005 8:59
sdgsdg gsdg
Svůj názor na „válku zastánců jakéhosi ‚volného softwarového ráje‘ proti těm, kteří racionálně hodnotí aktuální globální trh” popisuje poslanec EP za ODS J. Zvěřina v Britských listech. Jestli takto vypadá komunikace s voliči a podpora podnikání v režii ODS, máme se na to těšit.
Tato zprávička byla zaslána čtenářem serveru Root.cz pomocí formuláře Přidat zprávičku. Děkujeme!
Předchozí zprávička Následující zprávička
Jarda (neregistrovaný)
30. 6. 2005 9:36
Nový
Petice
celé vlákno
Pripominam znovu, ze na http://petition.eurolinux.org/index_html porad jeste visi protipatentova petice. Pokud jste ji jeste nepodepsali, asi by stalo za to, tak ucinit. Lepsi, nez nic.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2005 9:43
Nový
to sme dopadli
celé vlákno
neide mu o nic ine ako o prachy
vsak prachy su az na prvom mieste
vsak prachy su az na prvom mieste
wortyr (neregistrovaný)
30. 6. 2005 10:06
Nový
Hmmm
celé vlákno
By me zajimalo, jak by se panu poslanci libilo, kdyby musel platit autorske poplatky po snidani za to, ze pouzil presny patentovany postup namazani marmelady na chleba. Je to asi podobna kravovina, jako SW patenty...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2005 11:26
Nový
"odborník"
celé vlákno
Pan Zvěřina ví o IT velký houby. Jeho povoláním je sexuologie, takže by si ty sebevědomé řeči měl nechat. Politici jeho typu (např. Mlynář) jsou naprostá katastrofa, protože předstírají, že rozumí věcem, o kterých nemají ani ponětí, a co hůř, na základě svých chatrných znalostí chtějí pro lidi v IT určovat pravidla. Katastrofa je, že ODS tak jako tak příští volby vyhraje a její vládu už jsme tady pěkných pár let měli. Pokud se pamatuji, podělali, co se dalo.
wortyr (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:06
Nový
Re: "odborník"
celé vlákno
Problem je, ze neni moc na vyber. Tezko nekdo z nasi polit. sceny bude lepsi...
Lukasm (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:18
Nový
Re: "odborník"
celé vlákno
Ano, mate pravdu, ale opravdu to bude horsi nez ted? Tak to bych si dovolil oponovat. Porad lepsi ODS nez ta banda: "neni zadny problem" co nam vladne ted nebo nedej boze "vseumelove" a "spravni hosi" lidovci ...
Jak to tak ctu po sobe, asi nakonec trochu offtopic ..
Jak to tak ctu po sobe, asi nakonec trochu offtopic ..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2005 12:25
Nový
Re: "odborník"
celé vlákno
Jo, do politiky radši nezabředat, kašleme na to. Příspěvek níže je daleko více k věci.
30. 6. 2005 12:08
Nový
poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Před volbami do EP jsem panu Zvěřinovi poslal email, kde jsem mu objasnil situaci (tehdy socdemáci zrovna hlasovali v Radě EU pro sw patenty) a chtěl jsem znát jeho názor, vzhledem k jeho kandidatuře do EP. Jeho odpověď byla trošku jiná než co nám teď předvádí:
Vazeny pane,
dekuji za mail. Pokud tomu dobre
rozumim, spor je o dalsich regulacnich
opatrenich, aplikovanych tam, kde to
docela dobre funguje bez nich. Mam
ovsem jen minimalni moznost chod tech
veci ovlivnit. Mozna byste mel
kontaktovat primo exekutivni
funkcionare, neb vec jak piosete specha
- tedy prislusne ministry.
J.Zverina
Nyní pan Zvěřina možnost věci ovlivnit a chová se, jak se chová :(
sine.nomine (neregistrovaný)
30. 6. 2005 13:03
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
at zijou predvolebni sliby - chyby!
30. 6. 2005 13:30
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Ted jsem se ale fakt namichnul.
Kde je tam jaka lez? Vite vubec co je to lez?
Drzime se zasady nezverejnovat seznam nasich priznivcu, aby nebyli vystaveni extremnimu tlaku druhe stany, pokud to sami nechteji, ted ale bohuzel udelam vyjimku.
Pan poslanec vcera podporil poslankyni Roithovou a podepsal jeji pozmenovaci navrhy, ktere byly vypracovany spolecne s FFII. To jednani bylo velice slozite, komunikoval a diskutoval s nami strasne dlouho, prosla spousta emailu a venoval tomu spoustu casu a energie. Muzu vas vsechny ubezpecit, ze maloktery poslanec komunikuje tak prikladne, jako Zverina. Stalo nas hroznou spoustu prace prezentovat Open Source hnuti a celou FFII jako organizaci, ktera je solidnim partnerem a ne kupou anarchistu. Asi se to jeste uplne nepovedlo.
On se skutecne snazi problematice porozumet a rozhodnout spravne. Kdybyste misto nenavistnych vykriku po forech venoval cas a energii kampani v parlamentu, tak byste to vedel. Dokazete pochopit, ze tady nejsme sami? Ze je tady taky druha strana a ta ma tisice argumentu pro sve stanovisko. Ze muze dolozit podporu vetsiho mnozstvi firem nez my?
My vime intuitivne, kde je pravda. Ale poslanci ji musi najit. Musite je dokazat presvedcit.
Urazet je a navic zcela nepravem, nam jen zavira dvere. Kdyz je clanek v BL spatne (ano je) tak si sakra sednete a napiste proc je spatne. Ale slusne, s argumenty, s odkazy. Vysvetlete mu, proc se myli. Venujte tomu hodinu nebo dve, at to ma hlavu a patu. Vazte si toho, ze vam vubec odpovedel. Vite kolik lidi mu denne pise a on kazdemu odpovida.
Zkuste si precist co jsem psal dnes v noci.
http://www.abclinuxu.cz/blog/uf_ja_nechci_blog/2005/6/29/92636
Kde je tam jaka lez? Vite vubec co je to lez?
Drzime se zasady nezverejnovat seznam nasich priznivcu, aby nebyli vystaveni extremnimu tlaku druhe stany, pokud to sami nechteji, ted ale bohuzel udelam vyjimku.
Pan poslanec vcera podporil poslankyni Roithovou a podepsal jeji pozmenovaci navrhy, ktere byly vypracovany spolecne s FFII. To jednani bylo velice slozite, komunikoval a diskutoval s nami strasne dlouho, prosla spousta emailu a venoval tomu spoustu casu a energie. Muzu vas vsechny ubezpecit, ze maloktery poslanec komunikuje tak prikladne, jako Zverina. Stalo nas hroznou spoustu prace prezentovat Open Source hnuti a celou FFII jako organizaci, ktera je solidnim partnerem a ne kupou anarchistu. Asi se to jeste uplne nepovedlo.
On se skutecne snazi problematice porozumet a rozhodnout spravne. Kdybyste misto nenavistnych vykriku po forech venoval cas a energii kampani v parlamentu, tak byste to vedel. Dokazete pochopit, ze tady nejsme sami? Ze je tady taky druha strana a ta ma tisice argumentu pro sve stanovisko. Ze muze dolozit podporu vetsiho mnozstvi firem nez my?
My vime intuitivne, kde je pravda. Ale poslanci ji musi najit. Musite je dokazat presvedcit.
Urazet je a navic zcela nepravem, nam jen zavira dvere. Kdyz je clanek v BL spatne (ano je) tak si sakra sednete a napiste proc je spatne. Ale slusne, s argumenty, s odkazy. Vysvetlete mu, proc se myli. Venujte tomu hodinu nebo dve, at to ma hlavu a patu. Vazte si toho, ze vam vubec odpovedel. Vite kolik lidi mu denne pise a on kazdemu odpovida.
Zkuste si precist co jsem psal dnes v noci.
http://www.abclinuxu.cz/blog/uf_ja_nechci_blog/2005/6/29/92636
30. 6. 2005 16:48
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Mate pravdu, ale uvedomte si, ze pan poslanec Zverina je za tuto praci placen. Kdyz s Vami tak komunikuje, tak to dela proto, ze jeho povolanim je nyni byt poslancem EP. A v tom je problem. Vy se tady obcas pravem oborujete na lidi, kteri si ze sebe vyliji zlost a vycitate jim, ze jen plivou okolo sebe. Jenze naplni tech lidi neni studovat patentove smernice a travit hodiny casu diskutovanim s nekym, s kym se casto diskutovat neda (ani Moravec to nezvladl, a to to mel dobre zaplaceno). Takze to prosim pri Vasich uvahach zohlednete a poukazte na tento fakt pri Vasich diskuzich s MEP. Sepsat svuj postoj aby mel hlavu a patu neni nic jednoducheho, nevysypete to ze sebe za 5 minut, musite psat tak, abyste si za tim mohl stat. Na to maji poslanci sekretarky, asistenty a cely aparat. My mame jen trochu nasetreneho casu, ktery jsme mohli venovat sportu, zabave a misto toho musime vyvracet bludy a rozcilovat se nad ignorantstvim a zkorumpovatelnosti tech, kteri to maji dobre zaplaceno. Vazim si toho co delate, ale mejte pochopeni pro ostatni, kteri si obcas proste jen ulevi. A ze nejsme banda blbcu dokazete MEP tim, ze mu date srovnat diskuzi treba na novinkach a rootu. Oni pochopi, ze jeden zlostny vykrik neni obecnym postojem.
mm (neregistrovaný)
30. 6. 2005 20:21
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Vubec tomu nerozumim. Podle informaci od vas je ten poslanec pristupny rozumnym argumentum a da se s nim mluvit... Pak si clovek precte ten nenavistny urazlivy clanek na BL a je v soku.
Nejedna se o nejake nedorozumeni ? Opravdu zde mluvime o jedne a teze osobe ?
To co se objevilo na BL se me osobne velice dotklo. Pokud me nekdo radi ke zkourenym hipikum, povazuji to za urazku.
Nejedna se o nejake nedorozumeni ? Opravdu zde mluvime o jedne a teze osobe ?
To co se objevilo na BL se me osobne velice dotklo. Pokud me nekdo radi ke zkourenym hipikum, povazuji to za urazku.
Hynek Hanke (neregistrovaný)
1. 7. 2005 7:53
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Co je na nem presne nenavistneho a urazliveho?
mm (neregistrovaný)
1. 7. 2005 12:58
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
Po precteni clanku musi nezasveceny nutne dojit k zaveru, ze odpurci patentu jsou bandou zhulenych neserioznich individui. A to proste neni pravda.
Znovu opakuji, je mne zahadou, jak by mohl jeden a tentyz clovek vystupovat tak nekonzistentne ? Na maily odpovida v tom duchu, ze chape vyhrady a ze se zasadi o to, aby k tomu nedoslo, v clanku je to uplne jinak. Proto si porad myslim, ze mohlo dojit k nedorozumeni a ze jde o 2 ruzne lidi.
Znovu opakuji, je mne zahadou, jak by mohl jeden a tentyz clovek vystupovat tak nekonzistentne ? Na maily odpovida v tom duchu, ze chape vyhrady a ze se zasadi o to, aby k tomu nedoslo, v clanku je to uplne jinak. Proto si porad myslim, ze mohlo dojit k nedorozumeni a ze jde o 2 ruzne lidi.
muf (neregistrovaný)
3. 7. 2005 22:36
Nový
Re: poslanec Zvěřina není žádný lhář !
celé vlákno
Ale nezlobte se na mě - to vy nám vykreslujete Zvěřinu jako zhuleného uplaceného blbce - proč by, sakra, nemohl mít na softwarové patenty jiný názor než vy ??? Nebo už je to tak, že kdo nejde s námi, jde proti nám ???
Nic není černo-bílé !!!
Nic není černo-bílé !!!
30. 6. 2005 13:32
Nový
Re: poslanec Zvěřina je lhář
celé vlákno
treba mu pripomenut jeho vlastne slova...
muf (neregistrovaný)
3. 7. 2005 22:44
Nový
Je lepší neříkat a nemyslet si nic,
celé vlákno
alespoň podle této diskuse. Myslíte si snad, že každý poslanec nutně musí mít stejný názor na věc jako vy ??? A proč ? Je jediný z českých europoslanců, který zveřejnil své stanovisko, asi by bylo populističtější napsat, že je to pitomá sirektiva a nebo raději nepsat vůbec nic. Ale to vážně chceme, aby politici raději nepsali a neříkali vůbec nic, než aby náhodou neurazili nějakou skupinku ? Co příspěvek - to sprostota, nevím co jste to za lidi ... nadávat někomu za osobní postoj ... to už tady jednou bylo.
Kamil (neregistrovaný)
30. 6. 2005 12:37
Nový
o čem jsou patenty
celé vlákno
O tom co jsou patenty, copyrighty, atď. se lze dočíst zde: http://www.libinst.cz/tl/tl_12_2001.pdf
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 6. 2005 13:05
Nový
No konecne
celé vlákno
tuhle bandu nekdo pojmenoval pravym jmenem... Jen skoda, ze takovy zverina je jen jeden.
mm (neregistrovaný)
30. 6. 2005 15:42
Nový
Re: No konecne
celé vlákno
Skoda slov. Nechapu, proc tady urazite. Jdete to zkusit jinam.
Mr. Zdeeck (neregistrovaný)
30. 6. 2005 16:52
Nový
To mne prekvapuje...
celé vlákno
Posilal jsem Dr. Zverinovi mail, kdyz se vse jeste projednavalo a prisla mi velice rychla a pozitivni odpoved ve stylu "Ano, vim o co jde, obzvlaste poslanci z Nemecka vypadaji, ze se podvolili tlaku lobbistu, udelam, co budu moci, abych vse 'zachranil" (to nebyl citat, spise strucne shrnuti).
Proto mne kapku prekvapuje clanek na BL, ktery mi pripada docela hostilni (to je ale vyraz :-).
Jeden argument mi pripada uplne mimo: "USA a Japonsko patenty maji, tak je musime mit i my". To je prece uplna blbost - to ze nekdo neco ma, neznamena to, ze je to dobre, ne? A ostatne Japonsko je typicky priklad zniceni maleho kapitalu, kdy vetsina Japonskeho prumyslu (at uz jakehokoli) patri par megacorpum (mozna proto jsou Japonske manga filmy tak temne, cerpaji z reality :-).
Proto mne kapku prekvapuje clanek na BL, ktery mi pripada docela hostilni (to je ale vyraz :-).
Jeden argument mi pripada uplne mimo: "USA a Japonsko patenty maji, tak je musime mit i my". To je prece uplna blbost - to ze nekdo neco ma, neznamena to, ze je to dobre, ne? A ostatne Japonsko je typicky priklad zniceni maleho kapitalu, kdy vetsina Japonskeho prumyslu (at uz jakehokoli) patri par megacorpum (mozna proto jsou Japonske manga filmy tak temne, cerpaji z reality :-).
kabakov (neregistrovaný)
30. 6. 2005 19:11
Nový
obrat?
celé vlákno
Pokud pan Zverina obratil tak se ani nedivim. Kdyz ctu diskuze tykajici se sporu Linux x Windows, softwarove patenty ano x ne atd. tak z mnoha reakci zastancu open source si lze vyvodit ze se jedna o vymastena hovada (omlouvam se za ten vyraz). Dokazi jen urazet to druhe a nepredlozi ani zadne argumetnty. Vzijte se do situace kdy mate rozhodnout o necem cemu dost dobre nerozumite a na jednu stranu vam prijdou desitky emailu typu LINUX RULEZZZ, OPEN SOURCE JE NEJLEPSI. To v tom lepsim pripade. Pote vam prijdou vyhruzky ze kdyz nebudete hlasovat proti tomu tak vam provedou to a to a podobne a nejsou tam zadne argumenty pro vas nazor. A pote za vami prijde par lidi v obleku a predlozi rozumne duvody proc je ta jejich verze lepsi. Komu budete vice nakloneni???
30. 6. 2005 20:53
Nový
Re: obrat?
celé vlákno
Mr. Kabakov tridi poslanci Zverinovi postu, nebo se jedna o prostoduchou spekulaci?
1. 7. 2005 10:58
Nový
Re: obrat?
celé vlákno
Rekl bych, ze to je odhad zalozeny na pozorovani tohoto fora. Uvedomte si, ze urazenim niceho nedosahnete (to, ze si ulevite, nepocitam). Takhle si poslance jenom znepratelime a prijeti patentu se stane jistotou (a pak si muzeme nadavat az do aleluja -- ale hlavne na sebe).
Co takhle zkusit nejdriv neco zmenit? Diskutovat, presvedcovat -- vsechno slusne a na urovni. Zverina sice nezastava stejny nazor jako my, ale patri mezi tech par europoslancu, co odpovidaji na maily i obycejnym neznamym lidem. Nezda se mi fer nadavat zrovna jemu a zrovna proto, ze si dal tu praci a sve nazory shrnul na BL. Pozice mrtveho brouka, kterou k cele veci zaujimaji nektere nase instituce, se mi zda mnohem horsi nez Zverinova vahavost.
Co takhle zkusit nejdriv neco zmenit? Diskutovat, presvedcovat -- vsechno slusne a na urovni. Zverina sice nezastava stejny nazor jako my, ale patri mezi tech par europoslancu, co odpovidaji na maily i obycejnym neznamym lidem. Nezda se mi fer nadavat zrovna jemu a zrovna proto, ze si dal tu praci a sve nazory shrnul na BL. Pozice mrtveho brouka, kterou k cele veci zaujimaji nektere nase instituce, se mi zda mnohem horsi nez Zverinova vahavost.
alekibango (neregistrovaný)
14. 7. 2005 7:42
Nový
jadro pudlika
celé vlákno
Pan Zverina je povinnen reprezentovat zajmy svych volicu.
V CR neni jedina IT firma, ktera by z patentovatelnosti CII (vynalezu impl. pocitacem) mela nejaky vyrazny prospech. Pres 90 procent trhu s IT v EU je proti.
Tyto veci pochopi kazdy, kdo se tim par hodin zabyva (staci letmy pohled na www.nosoftwarepatents.com).
Takze?
Dal bych Zverinovi posledni sanci... Jinak bych byl pro namaceni politiku do Vltavy... pokud je nedonutime k odpovednemu chovani, tak tu demokracii nemame.
Demokracie je tam, kde se vlada boji lidu. Totalita je tam, kde se lid boji statu.
V CR neni jedina IT firma, ktera by z patentovatelnosti CII (vynalezu impl. pocitacem) mela nejaky vyrazny prospech. Pres 90 procent trhu s IT v EU je proti.
Tyto veci pochopi kazdy, kdo se tim par hodin zabyva (staci letmy pohled na www.nosoftwarepatents.com).
Takze?
Dal bych Zverinovi posledni sanci... Jinak bych byl pro namaceni politiku do Vltavy... pokud je nedonutime k odpovednemu chovani, tak tu demokracii nemame.
Demokracie je tam, kde se vlada boji lidu. Totalita je tam, kde se lid boji statu.

