Hlavní navigace

Vyšla první opravná verze KDE 4.0

Vývojáři oznámili vydání KDE 4.0.1. Jedná se o opravné vydání, které odstraňuje problémy, které byly objeveny od vydání KDE 4.0. Kromě toho byly vylepšeny některé překlady a přibyly nové jazykové verze. Podrobnosti naleznete v dlouhém changelogu.

Dále čtěte…         

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Tweetni to
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 2. 2008 22:41 Nový

zadny pokrok

celé vlákno
Prave to zkousim, a od 4.0.0 nevidim zadny rozdil. Kdyz prejedu mysi po ikonach na plose, zustavaji rozsvicene. Pri zvetsovani widgetu na vetsi rozmer se to zasekne, at uz v normalnim, nebo akcelerovanem rezimu. Netusim jak widgety pridat na panel(po jejich odstraneni).
Proste plasma je zatim nepouzitelna. Pokud s tim clovek nehybe da se s tim pracovat. Ale KDE jsou prave pro hracicky :) No nic nezbyva, nez doufat, ze 4.1.0 bude lepsi.
peter
peter (neregistrovaný)
7. 2. 2008 7:50 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Treba hlasit BUGY a nie bezducho dufat ze to bude lepsie!!!
kkaarreell  
7. 2. 2008 7:59 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Tyhle bugy jsou uz dlouho nahlasene, proste jen jeste nejsou odstranene. Prave proto nezbyva nez jen cekat a "bezducho dufat".
houska
houska (neregistrovaný)
7. 2. 2008 8:36 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
nebo je opravit ;)
kkaarreell  
7. 2. 2008 9:21 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Jo, chtel bych mit takove znalosti a schopnosti, aby se mi podarilo do kodu KDE v kratke dobe (kdy by to jeste bylo relevantni) proniknout a chybu opravit. Kdepak, lidem jako ja nezbyva nez doufat. :-)
Miroslav Bendík
7. 2. 2008 10:10 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
No vela chyb uz bolo odstranenych ... Oproti kde 4.0.0 sa da zmenit velkost panelu, je tu viacriadkovy panel uloh a podobne. Situacia v SVN je este trochu lepsia nez kde 4.0.1. Pred par dnami som nahraval video z kde4 a nemal som tam problem s nestabilitou, pridavanim/odoberanim widgetov a podobne ... offtopic na rootovi nefunguje odosielanie prispevkov v konquerore? Akosi nerad startujem internet explorer ked chcem odoslat prispevok ...
Zero
Zero (neregistrovaný)
7. 2. 2008 11:00 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Pozrel som si to video pekne :) len sa mi zda ze odozva na povel bola dost dlha... mohol by si prihodit viac infa o kompe a ci si mal zapnutu/vypnutu 3d akcelaraciu??
Miroslav Bendík
7. 2. 2008 11:06 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Je to athlon xp 2500+, 1GB RAM. 3D akceleraciu nemam, 2D akceleracia je strasna (nvidia). Pomaly to ide hlavne kvoli strasnemu ovladacu grafickej karty (grafika intel na notebooku je oproti tomu fakt brutalne rychla). Opengl mi to akosi nahravat nechcelo vobec, takze ksudoku vyzera ako keby to nefungovalo (v skutocnosti ide ok).
Jirka Wolny
Jirka Wolny (neregistrovaný)
7. 2. 2008 12:07 Nový

Re: zadny pokrok

celé vlákno
Tlačítko "Odeslat" u příspěvku do diskuse funguje v Konqueroru na dvojklik myši. Také mi chvilku trvalo, než jsem to pochopil.
mm
mm (neregistrovaný)
7. 2. 2008 10:39 Nový

Alpha, Beta

celé vlákno
Ma nekdo nejake opravdu racionalni vysvetleni, proc neni KDE4 v tomto stavu oznaceno jako Alpha ci Beta ?
Do finalni podoby, pouzitelne v mainstreamovych distribucich to ma minimalne rok az dva prace...
Petr Tomeš aura:38
7. 2. 2008 11:34 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
Proč se pořád dokola ptáte na to samé, co již bylo tolikrát propíráno a vysvětlováno? Někdo s tím rozhodnutím souhlasím a někdo zase ne. Vše má své výhody a nevýhody. Co jiného chcete vědět? Pokud se vám to nelíbí, nepoužívejte to. Máte na výběr i KDE 3.5.x a nejen to.
mm
mm (neregistrovaný)
7. 2. 2008 11:56 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
Pane Tomes, vas jsem se neptal. Ve vasem pripade budu nejradeji, kdyz na me prispevky vubec nebudete reagovat.

Jinak pro ostatni: Porad patram po tom racionalnim duvodu. To co jsem se zatim dozvedel mne prilis racionalnineprijde - vzhledem k fazi vyvoje v jake to ted je se totiz neda ocekavat ani to, ze by to testovali bezni uzivatele.
okias [0K!AS]
okias [0K!AS] (neregistrovaný)
7. 2. 2008 12:58 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
Jinak: Už asi tak měsíc před vydáním 4.0.0 se dalo KDE4 používat. Také jsem toho názoru, že to ještě ten měsíc mohlo počkat, ale prostě to vydali. Vy vývojáře neplatíte ze svých peněz, takže když to uznají za vhodné, můžou vydávat klidně 'nefunkční' verze podle chuti. Další věc je to, že můžou ztratit některé 'běžné' uživatele...
mm
mm (neregistrovaný)
7. 2. 2008 14:08 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
Ano, neplatim je. Ale to mne snad nebere moznost se podivit nad nekterymi kroky, ktere (podle me sami proti sobe) delaji.
Petr Tomeš aura:38
7. 2. 2008 18:14 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
Anonyme mm, uvědomte si, že jste se ptal ve veřejné komentářové diskusi aniž byste cokoliv dodával. Nevěděl jsem, že jste natolik neslušný a dovolíte si to překrucovat.
Michal Vyskočil
Michal Vyskočil (neregistrovaný)
7. 2. 2008 19:40 Nový

Re: Alpha, Beta

celé vlákno
V podstate slo o bootstraping. Knihovny nebyly kompletni a odzkousene, protoze je nikdo nepouzival a nikdo je nepouzival proto, ze nebyly stabilni. Plasma tak napriklad dost odskakala zpozdeni, ktere pri vyvoji nastalo. KDE4 bylo vydano predevsim proto, aby se rozetnul ten stav, kdy kazdy ceka na kazdeho a prace se pohnuly kupredu. Napriklad mnoho vyvojaru zacalo portovat KDE3 aplikace az po vydani KDE4.

Paradoxne ted tym KDE resi stejny problem, jako MS, protoze jejich nejvetsim konkurentem je KDE3, ktete odcerpava nejvetsi cast sil, ktere by se daly vrhnout do prace na KDE4.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

zadny pokrok
anonymní uživatel 6. 2. 2008 22:41
Nový
├ 
Re: zadny pokrok
peter 7. 2. 2008 07:50
Nový
│
└ 
Re: zadny pokrok
kkaarreell   7. 2. 2008 07:59
Nový
│
 
└ 
Re: zadny pokrok
houska 7. 2. 2008 08:36
Nový
│
 
 
└ 
Re: zadny pokrok
kkaarreell   7. 2. 2008 09:21
Nový
└ 
Re: zadny pokrok
Miroslav Bendík 7. 2. 2008 10:10
Nový
 
├ 
Re: zadny pokrok
Zero 7. 2. 2008 11:00
Nový
 
│
└ 
Re: zadny pokrok
Miroslav Bendík 7. 2. 2008 11:06
Nový
 
└ 
Re: zadny pokrok
Jirka Wolny 7. 2. 2008 12:07
Nový
Alpha, Beta
mm 7. 2. 2008 10:39
Nový
├ 
Re: Alpha, Beta
Petr Tomeš 7. 2. 2008 11:34
Nový
│
└ 
Re: Alpha, Beta
mm 7. 2. 2008 11:56
Nový
│
 
├ 
Re: Alpha, Beta
okias [0K!AS] 7. 2. 2008 12:58
Nový
│
 
│
└ 
Re: Alpha, Beta
mm 7. 2. 2008 14:08
Nový
│
 
└ 
Re: Alpha, Beta
Petr Tomeš 7. 2. 2008 18:14
Nový
└ 
Re: Alpha, Beta
Michal Vyskočil 7. 2. 2008 19:40
Nový