Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Vývojári sú z Marsu, programátori z Venuše

Zaujímavé zamyslenie sa objavilo na serveri hacknot.info – zamyslenie o tom, aký je rozdiel medzi pojmami počítačový programátor a softvérový vývojár.

Ide tu vlastne o rozdielny prístup k riešeniu problémov, ako aj napovedajú názvy podčlánkov – vývojári majú väčšie znalosti o oblasti, v ktorej pôsobia, starajú sa o náklady na údržbu systému, vedia o dôležitosti pracovných metód a uprednostňujú jednoduchosť pred komplexnosťou a starajú sa o užívateľov.

(Zdroj: hacknot.info)

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:31 Nový

Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Zdravim lidicky, potazmo zamestnance domeny www.root.cz Nevim, kam napsat tuto uvahu, a proto jsem ji napsal zde. PRedem upozornuji, ze se netyka clanku.

Mam problem panove a damy serveru www.root.cz, a myslim, ze nejsem sam. Nize uvadim jeho strucny popis:

1) mam zaregistorvane RSS na zpravicky teto domeny;
2) tyto zpravicky mi prichazeji vyhradne ve slovenskem jazyce;
3) tudiz mi prave ted dosla po nekolika mesicich trpelivost, a RSS zpravicky@root.cz jsem ze sveho seznamu RSS odstranil.

Prosim vas, predpokladam, ze toto je ceska domena. A tudiz by na ni alespon RSS melo fungovat cesky. Pokud mate v tymu nejakeho slovaka (v Praze pomalu neslysim ceske slovo, to je fakt), upozornete ho prosim, at si odvykne mluvit svym rodnym jazykem, a alespon ho naucte ho PSAT cesky.

Az se tak stane, potom si RSS zpravicek znovu zapnu. V opacnem pripade jste prisli o dalsiho klienta, a mozna ne posledniho, ktery vase RSS informace vyuzival.

Hezky den...
Johny
Johny (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:40 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Uprimnu sustrast.
chess chess
11. 10. 2006 10:42 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Aj Tebe pekný deň.
tyglik
tyglik (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:44 Nový

Re: Když trošku odbočíš-mimo článek

celé vlákno
žádná škoda... mimochodem, čeština používá diakritiku...
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:04 Nový

Re: Když trošku odbočíš-mimo článek

celé vlákno
Diakritiku neriskuji. Pouze v UTF-8.
Mayo
Mayo (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:46 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
No ja neviem ci sa Ti vytvaranie jazykovej bariery samemu sebe oplati do buducnosti. Pripada mi totiz z tvojho clanku ze nie si schopny akceptovat multikulturu, ale ked zijes v Prahe mal by si zacat na tom pracovat. Alebo sa odstahuj niekam do lesa na samotu, aby si nahodou nepocul nejaku cudziu rec. Mal by si byt rad ze slovencine este rozumies, stretol com ceske 10 rocne deti (uz pred cca 5 rokmi) a ked som sa ich spytal "Kam idete?" tak mi vynadali ze "Nerikej mi dite!".

Ale inak suhlasim, ze na ceskom serveri by malo byt RSS v cestine, pre jednotnost.

Mier :).
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:52 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Jo, je fakt, ze mladsi generace se uz spise domlouvaji anglicky lepe, nez po slovensky. Bohuzel. :(
wostrey
wostrey (neregistrovaný)
12. 10. 2006 23:15 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
lepsi bejt monokulturni a zivej, nez-li multikulturni a mrtvej...vsude v evrope, kde se multikulturni spolecnosti propagovaly, to zacina pomalu, ale jsite vrit(francie, nemecko, dansko atp.)...
Petr Mach
Petr Mach (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:46 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Takovy nacionalismus je odporny a doufam, ze root nebude na takove hlouposti reflektovat.
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:51 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Nejde o to, jakym jazykem kdo mluvi. V tom neni zadny problem. Text by vsak mel byt cesky. A toto je uvaha ke zvazeni. Ani hloupost, ani neco, co by se melo ignorovat mavnutim ruky.
chess chess
11. 10. 2006 10:54 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
To je pravda. Tón príspevku však svedčí o niečom inom.
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:57 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Ano,

byl pouzit ton nasraneho uzivatele, kteremu prave dosly nervy. :)
cooler
cooler (neregistrovaný)
13. 10. 2006 16:37 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Obecne cechom vadi viac slovencina, ako slovakom cestina. Napr. cesi dabuju slovenske filmy do cestiny, co mi prijde dost absurdne. Ohradzuju sa tym, ze deti uz slovensky nerozumeju, ale pritom robia vsetko preto aby aj nadalej nerozumeli.
bc2-
bc2- (neregistrovaný)
27. 10. 2006 0:33 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
LOL, já mám pocit, že žijeme v ČR, máme jeden z nejlepších dabingů na světě, když vám to tak moc vadí, tak ste se neměli odtrhnout, češi jsou češi, slováci slováci, tak to má být, každý mám mít svůj jazyk, a za tím si stát, proč se filmy na slovensku rovnou nepouštějí anglicky, vždyť dneska taky každý rozumí angličtině, alespoň se to ti co nerozumí naučí... :) Je to nesmysl, žiju v ČR, tak čekám, že TV bude v češtině, stejně jako root.CZ bude v češtině, pokud to má být ve slovenčtině, tak proč se to nepřejmenuje na root.sk, nebo root.eu a pojďme tu psát jazyky celé evropy ;) co vy na to??
steh
steh (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:49 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
imho rofl
Jindra
Jindra (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:53 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Jestlize je pro tohoto xenofobniho sobce dulezity jazyk, a ne obsah, pak je myslim jen dobre ze odstranil zpravicky ze sveho RSS. Rekl bych ze vse se jen zlepsilo - obe strany jsou spokojene ze uz je pryc :-)
Pingu
Pingu (neregistrovaný)
11. 10. 2006 10:59 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
sme snad bratia, nie?
To mi připomíná, onehdá jsem narazil na anglický inzerát v českých novinách... Bylo mi jasné, že předpoklad je i angličtina, bo kdo pochopí, o jakou práci jde, ten umí anglicky, a kdo neví, ten se hold na tu pozici nehodí.

Jo, čeština je pěkná a v osobním životě se snažím mluvit "čistě" česky, ale tohle... zas to nepřehánějme.

PS: v německém pohraničí nedělejte české narážky na nácky, oni rozumí :-p
mrk
mrk (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:09 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
To je divne, ja mam RSS cesko-slovensky, podla toho, v akom jazyku je ten-ktory clanok.

Fakticka pripomienka 1: Slovak sa pise s velkym S, takisto ako Cech.
Fakticka pripomienka 2: Na uvodnej stranke je linka na stranku "kontakt". Su tam uvedene e-mailove adresy, na ktore mala byt tato pripomienka smerovana. Pre uplnost - URL je http://www.root.cz/texty/kontakt/
Fakticka pripomienka 3: Ako zistis, ze v RSS uz nie je slovencina, ked ho budes mat vypnute? :-)

<no-flame><troll-response> Slovencina nie je moj rodny jazyk, ale ovladam ho lepsie, ako cestinu. Pri troche namahy by som odpovedal aj v _spisovnej_ cestine, ale po precitani "at si odvykne mluvit svym rodnym jazykem" na to nemam najmensiu chut. </troll-response></no-flame>
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:23 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Muj rodny jazyk rovnez neni cestina, ani slovenstina. Ovladam vsak velmi dobre 4 jazyky, z nichz dosti casto pouzivam minimalne 3, 2 kazdy den, a cestinu vetsinou mimopracovne.

Panove a damy, toto je CZ domena, a tudiz by bylo vhodne RSS psat cesky.
Petr Krčmář aura:99
11. 10. 2006 11:25 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno

To je divne, ja mam RSS cesko-slovensky

Souhlasím s Vámi, rozhodně nevydáváme výhradně slovenské zprávičky. Právě jsem si udělal v redakčním systému statistiku. Poměr českých a slovenských zpráviček je za září přesně 4:3, což je myslím docela fér.

Já bych řekl, že vydáváme výhradně československé zprávičky.

Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:28 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
:) Jen skoda, ze vzdy, kdyz kliknu na RSS, je to slovensky. Inu, asi klikam v nespravnou cvhili, a trefuji se vzdy do slovenskych prispevku. Tak ci onak, diky za revizi prispevků, doporucuji snizit pocet CZ vs SK zpravicek v pomeru 4:0, mazu RSS domeny www.root.cz, a timto vam preji krasny den....
mrk
mrk (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:44 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
pripadne, mozno by sa dalo vytvorit novy kanal zpravicky-cz :-) tym by sa problem myslim vyriesil...
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:57 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Prave. Mam RSS na zpravicky popsane jako "[cz]_root.cz_zpravicky@rss.xxxx.cz". Coz pro mne znamena, ze to bude cesky. A ono tomu tak neni.
vk
vk (neregistrovaný)
11. 10. 2006 14:07 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Nebo zavest toalety zvlast pro cechy a slovaky:). Blbost! Slovenstina je OK.
w0rm aura:100
11. 10. 2006 11:57 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
A nenapadlo Vas ze klikate na slovenske spravicky pretoze vas zaujal nadpis? Je mi sice jasne ze toto je server umiesneny na ceskej domene, ale (opravte ma ak sa mylim) je navstevovany Cechmi aj Slovakmi. Len by ma zaujimal udaj aky je priblizne pomer v pristupe kolko IP je CZ a kolko SK(mozno nejake statistiky iinfo?). Nebyt takychto prispevkov tak ani neviem ze tu je nieco pisane inym jazykom ako slovencinou...Inak fakt nevidim problem, ved ked si pozriete rss, tak jasne vidite ktore spravicky budu sk/cz podla nadpisu. Tak proste na tie slovenske neklikajte..
Petr Krčmář aura:99
11. 10. 2006 12:02 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno

klikate na slovenske spravicky pretoze vas zaujal nadpis

Velmi dobrá poznámka. Doporučuji sledovat nejčtenější zprávičky (panel vpravo). Všimli jste si, že ty slovenské patří velmi často k nejčtenějším? Řekl bych, že to samo o sobě dokazuje jejich kvality.

Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 12:17 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
No, vis, ja RSS pouzivam prave proto, abych nemusel surfovat po webu. Respektive, abych surfnul na web jen kdyz je RSS pro mne opravdu zajimave. Takze primo zde moc casto nebyvam. Nemam na to cas (dalsi duvod existence RSS). A nyni mam RSS zaregistrovane do IM klienta PSI (http://psi.affinix.com). Tam mi proste vyleti nove prichozi RSS, jehoz nadpis nevidim, az pote, co na prichozi zpravu kliknu. Pak vidim celou RSS zpravu i s nadpisem, subjects, attachmenty. Ehm. ;)
w0rm aura:100
11. 10. 2006 13:00 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Odhliadnuc od toho ze si nereagoval na mna...
Riesenie je jednoduche, bud pouzi ineho rss klienta, ktory dokaze zobrazit nazov titulku rss(neviem o ziadnom normalnom ktory by to nevedel), alebo to daj ako bug/feature request do toho svojho. Chces mi povedat ze jedine co ti rss klient povie je, ze je nejaka nova spravicka, a nepovie ti ani nazov? Naco by mi take bolo, to by som tak ci tak musel pozerak kazdu jednu spravicku aby som zistil o com je...Ako si sam vravel rss je prave sposob ako nemusiet browsowat to co nechces, ale tvoj klient to zjavne nedokaze pochopit...
jard
jard (neregistrovaný)
11. 10. 2006 11:51 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Preji hezky den...

Ak cesi nevedia pisat sami spravicky po cesky na cesky server v ceskej domene, tak nech su radi, ze im aspon slovaci pisu.

jard

PS: mily Anonymous, zacni pisat spravicky TY a pis ich po cesky. Preco ich nepises ?
Laco V.
Laco V. (neregistrovaný)
11. 10. 2006 13:12 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
"...alespon ho naucte ho PSAT cesky." Ver mi, nechcel by si čítať správičky písane česky od slováka. Už som párkrát čítal také príspevky a bol to otras (samozrejme sú výnimky). Jednak písať v inom jazyku je ťažšie než čítať text v inom jazyku. Ak by to aj dotyčný zvládol, myslím si, že gramatických chýb by tam bolo nadmieru (predsalen medzi SK a CZ gramatikou existujú značné rozdiely).
SneakerXZ
SneakerXZ (neregistrovaný)
11. 10. 2006 13:43 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
podle toho co jsem pochopil tak ten kdo si stěžuje tak jemu nědělá problém jazyková bariéra, ale to, že naštěvuje český portál a má tu novinky v jiném jazyce sice podobném, ale jiném. Pokud by chtěl novinky ve Slovenštině bude naštěvovat slovenské portály. Nechápu, že je to zrovna tak, že většina Slováku chodí na české stránky, a že tomu neni naopak. :) Aspoň všechny má stránky v RSS a Bookmarks jsou české nebo anglické.

Pokud se jedná o mezinárodní portál asi by to tu mělo být uvedeno.
Laco V.
Laco V. (neregistrovaný)
11. 10. 2006 16:29 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Nechápu, že je to zrovna tak, že většina Slováku chodí na české stránky, a že tomu neni naopak. A prečo všetci navštevujeme anglické stránky? Pretože IT v krajinách ako USA a GB je úplne inde než u nás. Predsalen tá Praha je trochu viac na západ než Bratislava.
SneakerXZ
SneakerXZ (neregistrovaný)
13. 10. 2006 0:36 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Když už tedy chcete jít na ten východ. Tak tedy naštěvuji více ruské stránky než slovenské(ty vůbec). Takže někde se mi tam to Slovensko vytrácí? Lidé chodí na anglické stránky z toho důvodu, že je tam hodně informací to souhlasím, ale setkal jste se stím, že jste přišel na nějakou anglickou stránku a začal mluvit slovensky? Já si myslím, že ne. Klidně tu buďte, ale naučte se náš jazyk.
cooler
cooler (neregistrovaný)
14. 10. 2006 0:41 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
keby anglicania rozumeli slovensky, tak nemam problem s nimi takto hovorit. vy nam rozumiete, my vam rozumieme, tak mi povedz kde je ten problem ? to dlhe roky to nikomu nevadilo a ked politici urobili ciaru, tak ich nasledujme ako slepe ovce.
Anonymous
Anonymous (neregistrovaný)
11. 10. 2006 16:57 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Souhlasim,

resenim tohoto problemu by bylo prijeti noveho zamestnance pro psani zpravicek, ktery je cech.
kamil
kamil (neregistrovaný)
11. 10. 2006 13:40 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Je mi Vás líto.
JK
JK (neregistrovaný)
11. 10. 2006 21:41 Nový

Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek

celé vlákno
Blbost. Ale jako rodilého Brňáka mne štve, že zprávičky nejsou proporcionálně zastoupené také v hantecu !!!
Michael Parda
12. 10. 2006 13:52 Nový

Sbohem, chybět nám nebudeš

celé vlákno
"V opacnem pripade jste prisli o dalsiho klienta, a mozna ne posledniho, ktery vase RSS informace vyuzival."

Na druhou stranu, pokud by takovou chujovinu opravdu spáchali, ztratili by určitě mnohem víc "neanonymousních" klientů. Smaž se a chcípni.
b42
b42 (neregistrovaný)
11. 10. 2006 12:01 Nový

odkazy

celé vlákno
Myslim ze jsou prehozene cile linku obsazenych ve zpravicce - zatimco prvni ukazuje na domovskou stranku, druhy je permlink na clanek. Ted sice oba vedou na stejny obsah, ale v budoucnu tomu tak nemusi byt ...
Corwin aura:90
11. 10. 2006 20:35 Nový

Není to jedno?

celé vlákno
Teda nevím, co se tu řeší, nebýt dvou ko..tů, tak jsme pořád jedna země a tohle nikoho nevzrušuje. Je mi úplně jedno, jestli si přečtu článek slovensky na českém serveru, nebo česky na slovenském, vůbec mi to nepříjde.
JK
JK (neregistrovaný)
11. 10. 2006 21:39 Nový

Re: Není to jedno?

celé vlákno
Souhlas. Většinou takové blbosti jako jestli je to česky nebo slovensky nevěnuji žádnou pozornost a ani si rozdílu nevšimnu. Proč taky ?
root
root (neregistrovaný)
12. 10. 2006 10:43 Nový

Re: Není to jedno?

celé vlákno
Suhlasim, je to nezmysel vsetko prekladat do cestiny, aj ked sa to v mnohych oblastiach deje (film, tlac a pod.). Podla mna su hlupy ludia ti, ktori sa nechcu naucit aj iny jazyk.
Clovek, ktory sa snazi presadzovat vlastny jazyk je zasadne obmedzeny v ziskavani novych informacii. Nepripada mi rozumne cakat na niekoho, kto dany text prelozi. Urcite je lepsie naucit sa konkretny jazyk.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 10. 2006 14:18 Nový

prehnana reakce

celé vlákno
Souhlasim s tim, ze od ceskeho serveru by clovek ocekaval prevazne ceske zpravicky. Ale odebrat si kvuli slovenstine zpravicky z RSS? To mi prijde jako opravdu prehnana reakce. Z vekove kategorie 20+ by snad nemela slovenstina nikomu delat potize a ja jsem aspon rada, ze si ji trochu osvezim.
Honza
Honza (neregistrovaný)
13. 10. 2006 17:35 Nový

Re: prehnana reakce

celé vlákno
Jsem zhruba z té kategorie +-20. Po přečtení článku v češtine nebo v angličtine si často nepamatuji, ve kterém jazyce byl, ale se slovenštinou mám problémy. Je to zhruba jako když začínáte číst - na spoustě slov se zadrhnu. Nemám s nimi problém ( = že bych je nepřečetl), ale nejsem na to zvyklý, musím se o dost víc soustředit na jazyk.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 10:31
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Johny 11. 10. 2006 10:40
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
chess chess 11. 10. 2006 10:42
├ 
Re: Když trošku odbočíš-mimo článek
tyglik 11. 10. 2006 10:44
│
└ 
Re: Když trošku odbočíš-mimo článek
Anonymous 11. 10. 2006 11:04
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Mayo 11. 10. 2006 10:46
│
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 10:52
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
wostrey 12. 10. 2006 23:15
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Petr Mach 11. 10. 2006 10:46
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 10:51
│
 
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
chess chess 11. 10. 2006 10:54
│
 
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 10:57
│
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
cooler 13. 10. 2006 16:37
│
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
bc2- 27. 10. 2006 00:33
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
steh 11. 10. 2006 10:49
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Jindra 11. 10. 2006 10:53
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Pingu 11. 10. 2006 10:59
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
mrk 11. 10. 2006 11:09
│
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 11:23
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Petr Krčmář 11. 10. 2006 11:25
│
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 11:28
│
 
 
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
mrk 11. 10. 2006 11:44
│
 
 
│
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 11:57
│
 
 
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
vk 11. 10. 2006 14:07
│
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
w0rm 11. 10. 2006 11:57
│
 
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Petr Krčmář 11. 10. 2006 12:02
│
 
 
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 12:17
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
w0rm 11. 10. 2006 13:00
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
jard 11. 10. 2006 11:51
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Laco V. 11. 10. 2006 13:12
│
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
SneakerXZ 11. 10. 2006 13:43
│
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Laco V. 11. 10. 2006 16:29
│
│
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
SneakerXZ 13. 10. 2006 00:36
│
│
 
 
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
cooler 14. 10. 2006 00:41
│
└ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
Anonymous 11. 10. 2006 16:57
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
kamil 11. 10. 2006 13:40
├ 
Re: Kdyz trosku odbocim-mimo clanek
JK 11. 10. 2006 21:41
└ 
Sbohem, chybět nám nebudeš
Michael Parda 12. 10. 2006 13:52
odkazy
b42 11. 10. 2006 12:01
Není to jedno?
Corwin 11. 10. 2006 20:35
├ 
Re: Není to jedno?
JK 11. 10. 2006 21:39
└ 
Re: Není to jedno?
root 12. 10. 2006 10:43
prehnana reakce
anonymní uživatel 12. 10. 2006 14:18
└ 
Re: prehnana reakce
Honza 13. 10. 2006 17:35