Hlavní navigace

Připojení k Internetu

Jak se měří internet pomocí sond

Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

Společnost Edisonresearch provedla průzkum na téma využívání televizí v Americe. Podle jejich výsledků klesá obliba televize a poprvé za dvacet let klesl počet domácností s televizním přijímačem.

Jednou z otázek bylo i „Představte si, že byste se již nikdy více nemohli dívat na televizi NEBO už byste nikdy nemohli použít váš iPhone/Smartphone. Která z těchto představ je pro vás méně schůdná?“.

TV versus smartphone

Téměř 60% respondentů odpovědělo, že je pro ně snesitelnější nechat si iPhone/Smartphone a přestat se dívat na televizi. A jak to máte postavené vy?

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Radovan Garabík aura:48

phone

„Představte si, že byste se již nikdy více nemohli dívat na televizi NEBO už byste nikdy nemohli použít váš iPhone/Smartphone. Která z těchto představ je pro vás méně schůdná?“.

Smartphone, to je jasné. Zase by som nosil 2 zariadenia, dumbphone a PDA, tak ako pred veľa rokmi, než som si zabezpečil smartphone...

Johnny S aura:80

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

Vzhledem k tomu, že v televizi dávají pěkný kulový, když teda pominu ty zprávy, politické debaty (nerad je sleduju ale někdy to není na škodu vědět co se zase bude hrnout za průsery) a dokumenty... A vzhledem k tomu, že na mobilu (těchto smartphonech) se to dá přes net také najít, tak je myslím volba jasná.. Sbohem televize :)

MoB
MoB (neregistrovaný) 131.207.140.---
31. 5. 2011 15:50 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Smartphone. Televize není k ničemu, buď oblbuje nebo nasírá.

Mepho
Mepho (neregistrovaný) ---.178-41-200.t-com.sk
1. 6. 2011 1:19 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Lebo internet neoblbuje? Kazdy ma zopar serverov kam si chodi po spravy a tieto mozu by rovnako zavadzajuce (nechcem robit zlu reklamu inemu serveru alebo flame, ale napriklad dsl.sk je zname svojimi PR clankami a mazanim kritickych komentarov).

Na nete najdete viac nezmyslov ako v telke, v telke ich aspon ludia prezentuju pod svojim menom, na nete je to anonymny nick (a zavadzajuco sa vyjadrovat sa je mozne v oboch mediach).

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
1. 6. 2011 3:39 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

V televizi se můžete podívat na zprávy. Ale je na ně málo místa, takže se vejde jen několik zpráv, silně "komprimovaných", bez zdrojů, mnohdy ve verzi pro idioty. Navíc ty samé zprávy můžete vidět i po inetu. Takže nic moc.
Pak se můžete podívat na filmy. S dubbingem, v mizerném rozlišení, ořezané na 4:3, a co chvíli prokládané reklamami na vložky a další užitečné produkty. Brr.

Osobně jsem na TV koukal naposledy tak před rokem v hotelu, když tam nebylo WiFi. Doma mám DLP projektor s tunerem, ale anténu jsem nikdy nepřipojil.

JardaP . aura:24
1. 6. 2011 9:30 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Na Internetu si muzete vybrat zdroje informaci, zatimco v TV (hlavne pak nekterych) vas seznami akorat s poslednimi katastrofami a kdo se kde ozral, eventuelne poblil, kdo ma sexualni skandal a co zase provedla ta Hiltonovic slepice.

I na Internetu jsou lide, kteri sve clanky podepisuji, napriklad George Monbiot nebo Dave Cronin.

potwor
potwor (neregistrovaný) ---.tepnet.cz
31. 5. 2011 15:55 Nový

rozhodne..

...bych nemel problem byt bez televize,resp. uz 7 let mi vubec nechybi, prizpusobovat se casu, kdy "smim dostat zpravy" a kdy "smim koukat co musim mit za prasek na prani" a kdy "muzu jenom tak lezet a prepinat 128 kanalu kde nic neni", pripadne kdy nekdo urci na jaky serial a kdy se mam divat mi prijde opravdu scestne ;-) Jednoznacne vede smaartfoun (tedy spise internet na cemkoliv), zjistim co potrebuju v case ktery si urcim ja :-))

Xerces
Xerces (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
31. 5. 2011 16:15 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Vzhledem k tomu, že nemám ani jedno, by to byla opravdu těžká volba. :-)

dsaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dsaaaaaaaaaaaaaaaaaa (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
31. 5. 2011 16:37 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

tak tak, lepsi notebook/netbook nez smartphone

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.55.broadband12.iol.cz
31. 5. 2011 16:53 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Já nemám ani notebook/netbo­ok/tablet/..
Mám desktop, kde je výkon, monitor, klávesnice atd bez kompromisů a když od něj (konečně) vypadnu, nemám potřebu někde na horách čumět do telefonu na net, jak to často vídám. Když si chci číst, vezmu papírovou knížku. Že bych nutně potřeboval googlit nějaké věci na cestě se mi snad ještě nestalo a pokud ano, jeden telefonát to vyřeší. Smartphone s netem bych často potřeboval v cizině, ale tam je to díky ceně dat v roamingu nepoužitelné, takže dokud mi neklekne současný telefon, nikam se neženu.

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.91-127-104.t-com.sk
31. 5. 2011 17:12 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

Ja tiez nie som velky fanusik smartphone a celkovo niecoho rusiveho na dovolenke alebo na cestach ale mapy mi uz minimalne 2x zachranili rit a precitat si pri ranajkach nejake noviny pripadne vybavit maily tiez nie je uplne od veci. Neriesim tam robotu alebo citanie knih pripadne pozeranie videa, to je na mna skutocne vela, ale na jednoduche veci, je smartphone super.

qpal
qpal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
31. 5. 2011 21:13 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

A ja uz si myslel ze jsem sam :-)
Televizi jsem zrusil, telefon preferuji odolny a PC konfigurovatelne s vymenitelnymi dily. Jsem oldschool :-)

Jakub Hendrich aura:100

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

+1 I bez nich si připadám jako průtokový ohřívač informací. :]

Mimochodem - autorovi zprávičky: píše se anebo a před tím čárka, odměny nežádám.

syky01
syky01 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
31. 5. 2011 16:17 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

Mám problém. Jak se vzdát televize, když ji nemám? :)

Rivon
Rivon (neregistrovaný) ---.fastportnet.cz
31. 5. 2011 17:36 Nový

Radši zahodit smartphone

Ale vážně. Stejně je to hustý jen první měsíc. Pak stejně jen telefonuju, posílám SMSky, přehrávám MP3 a zapisuju si věci do kalendáře. A to dneska zvládá každej phone. Akorát mi ten velkej dotykáč a pomalá Java (s nadsázkou) hrozně žerou baterku.

Jan Breuer aura:97

Smartphone s integrovaným TV přijímačem

Pro vlastníky smartphonu s integrovaným TV přijímačem by to asi byla poměrně komplikovaná otázka.

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
31. 5. 2011 18:07 Nový

nemám smartfone ani televizi

nemám smartfone ani televizi, jsem totiž psychopat

petrvlk
petrvlk (neregistrovaný) 78.108.103.---
31. 5. 2011 18:28 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

nemám televizi :D takže raději bych se vzdal telefonu než co?

hkn
hkn (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
31. 5. 2011 23:33 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize a nebo smartphonu?

celé vlákno

masturbace

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
31. 5. 2011 19:09 Nový

TV pryc

Vzhledem k urovni soucasneho vysilani bych se jednosznacne vzdal televize, respektive se to jiz davno stalo.

rer
rer (neregistrovaný) ---.209.104.77.cpsnet.cz
31. 5. 2011 19:26 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

Kdyby se mi v televizi rozbil přijímač vysílání možná bych si toho vůbec nevšim. Rozhodně smartphonu ;)

faha
faha (neregistrovaný) 213.192.3.---
31. 5. 2011 20:31 Nový

Niceho

Osobne bych se nevzdal niceho.

Nejsem televizni maniak, ale obcas tam neco i davaji (aktualne 24hodin pred smrti a predtim 20let ceskeho filmu byl pomerne hezky dokument, divadelni inscenace na CT2 jsem skvele, apod), takze bych televizi uplne nezatracoval.

Telefon je dnes treba to je fakt, vlastnim prvni G1-ku s Androidem a nic mi na tom nechybi, nevyzaduji zadne extra multimed. fce., odbavit maily, SSH!, obcas mapy, geocaching, lepsi kalkulator, Opera, kalendar, MAC-adres vendor, IPcalc a nejaky ty poznamky.


Pomerne dost se divim, jak zde lidi pisi ze by nebyl problem se vzdat toho ci onoho, ale zkuste se zamyslet jak premysleji non-IT lide a to je ruku na srdce drtiva vetsina kupni sily.

vks aura:33

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

Ani jedno by mi nevadilo, stejne jako noviny, na ktere jsem zanevrel uz davno.

v televizi nic neni a na hraní her nemám čas (nevim k čemu jinému je přechytřelý telefon), obzvláště při dnešní směšné ceně počítačů si radši koupím pořádný stroj, ktery se bude dat použít i na práci.

Když si vzpomenu na starý telefon před deseti lety, ve kterém se po trošce snahy a pročítání ruských stránek dalo udělat všechno, co bych mohl potřebovat od mobilního zařízení. Od té doby s postupným vývojem zařízení ubývá použitelných funkcí a smartfoun už prostě jen leží v tažce a když se nědko pokouší telefonovat tak do té tašky šáhnu. jednou za pár dnů to začne troubit že dochází baterka, tak to nabiju a přestanu se o to starat. => i cihla, kterou jsem používal na začátku éry mobilů, tuto funkcionalitu zvládala.

JardaP . aura:24
31. 5. 2011 22:18 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Mit televizi a smartphone, vzdl bych se televize. Smarphone se da strcit do supliku, kde se na nej clovek nemusi divat, coz se o televizi obvykle rici neda.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
1. 6. 2011 3:42 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

TV taky nemám, smartphone naopak ano. Je to můj Outlook v kapse (pošta, kalendář), GPS navigace, MP3 player, slovník a Wikipedie. Když po tom všem má člověk ještě chuť, může s tím i telefonovat.

JardaP . aura:24
1. 6. 2011 9:23 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

No prave. Kdyz vidim lidi na ulici, v tramwaji, no proste vsude, jak jsou furt zalezli ve smartfonu, ze ani nekoukaji na cestu, aby neslapli do hovna.... Nekteri s tim musi stravit denne cele hodiny. Drzim se sveho hloupeho telefonu, ten krade mnohem mene casu.

Ivo Peterka aura:73
1. 6. 2011 12:44 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Souhlas, do tramvaje si radši vezmu knížku. Mám zvlášť GPS navigaci, zvlášť foťák a hloupý mobil. Kupodivu si nepřipadám méněcenně. 8-)

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
1. 6. 2011 14:19 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Takže MP3 player, poštu, slovníky, jízdní řády, wikipedii a internet prostě nemáte s sebou? A přináší nějakou výhodu mít věci typu GPS navigace a MP3 playeru jako zvláštní krabičky, když smartphone umí totéž? U foťáku to chápu, smartphone nemůže mít dobrou optiku. I když "obrazový zápisník" v mobilu se občas taky hodí (zrcadlovku člověk na jednání netahá, a hodí se vyfotit možnost flipchart se schématem).

Ivo Peterka aura:73
1. 6. 2011 15:27 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

1. Když se rozbije jeden z těchto přístrojů, tak přijdu jen o část funkcionality a nemusím kvůli tomu měnit celé multifunkční zařízení. Když například utopím smartphone, je to mnohem dražší (nejen co se týče peněz), než když utopím jednoúčelovou GPS.
2. Zpravidla jsou jednoúčelová zařízení odolnější (jak po HW tak po SW stránce) oproti multifunkčním. Takže vlastně tu GPS ani neutopím.
3. Jednoúčelová zařízení vydrží mnohem více na jedno nabití.
4. Jakožto dobrá duše můžu občas s lehkým srdcem některé z těchto specializovaných zařízení i půjčit.
5. Nepotřebuji mít u sebe neustále internet a jsem schopen si včas naplánovat věci předem, když budu pár dní bez internetu. Navíc jsem schopen si přečíst jízdní řád na zastávce a nekolabuji z toho, že třeba pro nedostatek informací nezjistím předem nejefektivnější cestu do cíle. Představte si, že existují ještě lidé, kteří klidně týden bez internetu a přístupu do e-mailu přežijí bez abstinenčních příznaků.

Já se jednoduše bez smartphonu obejdu, nijak mi nechybí. Stačí mi notebook a pár jednoúčelových zařízení. Dokážu však pochopit, že pro vás to může být nepředstavitelné. Je-li tomu tak, jsem rád, že jsem nedopadl jako vy - příliš závislý na technologických výdobytcích (ať už je to způsobené vašimi osobními potřebami, nebo potřebou být neustále online například z pracovních důvodů).

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
1. 6. 2011 18:10 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

1. Když po té GPS navigaci chcete například traffic, tak stejně musí mít GSM modul. Takže máte zařízení s CPU, pamětí, displayem, zvukovým kodekem, GSM modulem... a k tomu si koupíte další, které má prakticky totéž. Navíc smartphone vás vyjde výrazně levněji, než všechna zařízení která nahrazuje.
2. To záleží na HW a SW. Navíc je smartphone daleko menší a lehčí, než zařízení která nahrazuje.
3. To záleží na tom, jestli máte na smartphonu zapnuté GSM, WiFi, BT a GPS. Navíc se běžně používá nabíjení v autě, solární články atd., takže to není problém.
4. Na půjčování jsem měl svůj starší smartphone, než ho kamarádka ztratila :)
5. Podobně argumentují lidé, kteří nemají mobilní telefon. Přece nepotřebují telefon s sebou, když ho mají doma i v práci. Nic proti takovému přístupu, ale ve skutečnosti jde o nevyužití zajímavých možností. U lidí pracujících v IT je to velmi neobvyklý přístup.

JardaP . aura:24
1. 6. 2011 20:58 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Ale houby, smartfoun je Tamagochi. Na co chcete dalsi, kdyz mate uz Widle? Kopupite smartfoun a pak furt jak tam nacpat hudbu, adresy, knizky a kde co, co kdybyste to nahodou potreboval a pro same oprasovani smartfounu vam ani nezbyde cas na to, abyste tech funkci vyuzil. A az se smartfoun po...., koupite novy a muzete zacit znovu, protoze vsechno bude pokud mozno jinak a nekompatibilni.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
1. 6. 2011 23:55 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Zvláštní. Nemáte problém se naučit unixové příkazy, hledat v log files, měnit nastavení v konfiguračních souborech... ale nacpat data do smartphonu je velký problém. Nevyčerpal jste mozkovou kapacitu na nesprávněm místě? :) Poznámka: ten emotikon značí vtip.

JardaP . aura:24
2. 6. 2011 0:37 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Cpat do neceho data je strasne netvoriva a nudna prace. V podnicich na to maji nekvalifikovane lidi.

Ivo Peterka aura:73
1. 6. 2011 21:07 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Tak ono hodně záleží na úhlu pohledu. Já si rád užívám technických vymožeností v klidu a na velkém monitoru ... (i když asi bych už měl poupgradovat, abych svůj monitor mohl nazývat opět velkým ;-) )
S tou navigací jsem to myslel trochu jinak - jde mi spíše o trekové navigace. Smartphone bych se bál dát do cyklobatůžku a vyrazit s ním do terénu.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
2. 6. 2011 0:08 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Moje historicky tři smartphony mě doprovázely po lesech, polích, loukách, skalách a pouštích, všude bez jediného problému. Díky nim jsem neměl problém dopravit se s auto-navigací do národního parku, tam přepnout na turistickou navigaci, a případně s pomocí specializované aplikace ulovit nějakou geocache. A ještě si člověk může během odpočinku zkontrolovat soukromý mail a aktualizovat status na FB :)
Pokud zacházíte s elektronikou opravdu drsně, jsou pro smart phony k dispozici kovová pouzdra, případně pouzdra pod vodu. Jedno kovové vozím v autě, ale za ta léta jsem ho použil jen třikrát po koupi :)

JardaP . aura:24
2. 6. 2011 0:40 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Zajimave, co dnes clovek potrebuje, aby se dostal z bodu A do bodu B. Asi jsem staromodni, ale me nejak staci turisticka mapa a slunce, pokud je zatazeno, tak kompas. A na te mape jeste vidim, jak vypada okoli a kam bych mel zajit. Podle toho, co vidim na GPS, bych radsi nesel nikam.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
2. 6. 2011 1:50 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Pokud body A i B znáte, není to velký problém. S turistickou mapou a kompasem se ale blbě hledá hotel, ledovec, silnice k delfináriu, cesta na jednání... Zkuste se s turistickou mapou a kompasem nechat vysadit na letišti v Londýně, a dojeďte autem na adresu v Lutonu :)
Před cestou do přírody si zpravidla udělám nějakou přípravu na velkém monitoru, takže vím, kam chci jít. Navíc například topomapy od Garminů jsou velmi podrobné.

JardaP . aura:24
2. 6. 2011 8:08 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Pokud chodite na jednani do lesa, tak samozrejme ano, turisticka mapa je zcela nedostacujici.

Autem do Lutonu bych asi dojel s normalnim GPS, i kdyz nevim, jestli bych se odvazil ridit v zemi, kde vsichni jezdi na spatne strane silnice.

Na hledani hotelu a spoustu dalsich veci pouzivam starobylou metodu: Zeptam se nekoho na cestu.

Budiz, pokud porad jezdite nekam do ciziny na jednani, mozna ma smartfoun ve vasem pripade sve opodstatneni. Me se toto netyka, ve meste pouziji mapu/GPS a v prirode turistickou mapu a slunce.

BTW, puvodne jste nemluvil o ceste do Lutonu na jednani a hledani hotelu tamtez, ale o ceste do narodniho parku, lesu a poli.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
2. 6. 2011 19:51 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

S GPS krabičkami by to bylo super: jeden TomTom pro Evropu, jeden NDrive pro portugalské ostrovy, jeden Garmin na turistické mapy (Topo Maps) a Middle East, a v Izraeli funguje pouze iGo. To máme čtyři krabičky jen na navigaci. Když má mít navigace i dopravní informace, připravte si i SIM kartu. Pak samozřejmě dumb phone, MP3 player, a elektronický slovník/phrase book. To všechno můžete mít všechno ve smartphonu, i s emailem, kalendářem, browserem a Wikipedií, plus třeba Remote Desktop připojení na servery a domácí počítač, a ještě si můžete cokoliv napsat sám. Proto mi smartphone připadne jako nejlepší volba.

Nevím jak vy, ale já jezdím po světě jak prací, tak za rekreací a zábavou.

ggg
ggg (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
2. 6. 2011 0:48 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Nekdo ma doma jednotlive nastroje a nekdo ma doma pouze svycarsky nuz, ktery pouziva na pripravu jidla i ke stolovani, na strihani nehtu, sroubovani, cisteni nehtu, kutilstvi a proste vsechno. Zarizeni "vsechnoumim" jsou ergonomicky na pytel a ze to vychazi levneji mnohe z nas nezajima, protoze s cenou nemame problem. Tebe typuji na socialni pripad (viz treba kamaradka, ktere je potreba pujcovat telefon, to je v cesku velmi kuriozni), takze to asi tak uplne nedovedes pochopit.

ggg
ggg (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
2. 6. 2011 0:49 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Pardon, tipuji.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
2. 6. 2011 1:51 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Můžu se zeptat, o co je lepší samostatná GPS oproti smartphonu? Oboje je zařízení s procesorem, pamětí, dotekovým displayem, GSM modulem a zvukovým výstupem. Oboje má stejnou velikost. Rozdíl je v tom, že se smartphonem můžu navíc telefonovat, přehrávat na něm MP3 na BT sluchátka, přečíst si zprávy, a samozřejmě na něj natáhnout jeden z deseti GPS SW (silniční, turistický, letecký, lodní - co chci). Ne, o ceně to fakt není :)
Kamarádce jsem půjčil záloží smartphone kvůli GPS (telefon má snad dneska každý, smartphone ještě ne). Záložní smartphone je praktická věc. Když jeden zničíte, tak prostě vytáhnete druhý, provedete synchronizaci se serverem, a jedete dál. V zahraničí se to vyplatí. Shánět někde složitě prodejnu, a nakonec koupit smartphone v firmwarem v arabštině, to fakt není nic pro mě :)

JardaP . aura:24
2. 6. 2011 8:10 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Oboji ma stejnou velikost? Fuj, to mam kvuli smartfounu nosit batoh, protoze tak velke kapsy nemam?

miso
miso (neregistrovaný) 62.168.56.---
2. 6. 2011 11:04 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

>> Můžu se zeptat, o co je lepší samostatná GPS oproti smartphonu?

- vydrz baterie
- mechanicka odolnost
- vodelodolnost

Na dovolenke autonavigacia prezila take teploty, ze smart by to takmer urcite nerozchodil.

Dumbphone je na tom podobne. Tyzden na horach bez elektriky, tak je to jasna volba, urcite so sebou nebudem tahat solarne clanky.

Podotykam, ze mam aj smartphone, ale nemyslim, zeby ho potreboval kazdy.

Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný) ---.88.broadband5.iol.cz
2. 6. 2011 19:35 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

Výdrž abterie souhlas, ale pokud máte 1x denně auto nebo zásuvku, tak to nehraje roli. Mechanická odolnost není lepší, pro smart phones se vyrábějí kovové obaly. GPS typicky nejsou vodovzdorné, ale dají se sehnat vodovzdorné obaly i vodovzdorné verze GPS i smartphonů. Na dovolených používám smartphone, a vydržel bez problému i na poušti.

miso
miso (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 6. 2011 9:35 Nový

Re: Vzdali byste se raději televize, anebo smartphonu?

celé vlákno

A aby som nezabudol, rozsiahlejsie texty citam na Kindle, smartphone ma prilis maly display (vlastne aj browsenie webu je vcelku utrpenie).

Ja
Ja (neregistrovaný) 213.151.78.---
1. 6. 2011 9:56 Nový

SM x TV

celé vlákno

Smartphone nemám, v TV koukám na detektivky a děti na pohádky - čili bez smartphone se obejdu (mám siemens c60), bez TV ne.

Johnny S aura:80

Re: SM x TV

celé vlákno

Jakou používáte stanici?

I
I (neregistrovaný) ---.slovakradio.sk
1. 6. 2011 15:52 Nový

Kľudne

aj oboch... predstavte si to ticho...

pcuser
pcuser (neregistrovaný) ---.206.broadband12.iol.cz
2. 6. 2011 5:03 Nový

tv nebo iphone wtf?

Oboji klidne muzete hodit do srotu, hlavne mi nesahejte na puj pocitact :))

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem