Hlavní navigace

WebTop100 odhalilo nejlepší weby a řešení pro rok 2013

7. 11. 2013

Sdílet

WebTop100 už zná vítěze soutěže o nejlepší firemní web a nejlepší digitální řešení pro rok 2013. Výherci 11 oborových žebříčků, ocenění v kategorii Firemní web a pěti speciálních kategorií (Digitální kampaň, Microsite, Mobilní řešení, Nejefektivnější digitální řešení a Social Media Marketing)
si převzali své ceny na slavnostním galavečeru, který se uskutečnil v Konferenčním centru City.

Do 12. ročníku soutěže WebTop100 se přihlásilo přes 200 projektů, které ohodnotilo 51 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Letošní výsledky opět ukázaly trend neustále rostoucí kvality českých digitálních řešení a kampaní.“, říká garant projektu WebTop100 Luboš Plotěný, ředitel pořádající agentury Dobrý web, a dodává: „Vítězné projekty zároveň ukázaly, že pokud se sejde klient, který chápe komplexnost digitálního marketingu, se zkušeným dodavatelem, je možné zvítězit i napříč více kategoriemi.“

Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2013 se stala firma TATRA TRUCKS, která získala navíc i ocenění Mobilní web roku 2013. Ocenění Nejlepší design roku 2013 a Webdeveloper roku 2013 převzala společnost SHERWOOD Media. Ocenění za Nejlepší UX roku 2013 pak získala společnost Global Wines.

Ceny sbíral i mobilní operátor T-Mobile Czech Republic s digitální kampaní Pojď mi hop a se svými aktivitami v oblasti Social Media Marketingu. Dvě vítězství si odnesla i Česká pojišťovna. V kategorii Mobilní řešení zabodovala s aplikací Horská služba a její projekt Bezkola získal vítězství v kategorii Nejefektivnější digitální řešení. S oceněním odešla také společnost Henkel. Ta vyhrála kategorii Microsite za svůj projekt MS v hokeji 2013.

Podrobné výsledky naleznete na WebTop100.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky