Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Z Windows na Linux: cesta tam a zase zpátky

Jedno z melbournských gymnázií se před několika lety rozhodlo k migraci na Linux. Dnes se rozhodlo ke zpětné migraci na Windows. Uživatelů patrně nevyhovovalo používání více platform a nebyli ochotni si zvykat na jinou filosofii. Je strach a zvyk hlavní překážkou rozšíření Linuxu? Více informací naleznete na serveru ITWire.com.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
highway
highway (neregistrovaný)
21. 2. 2008 14:03 Nový

Vysvetleni

celé vlákno
Chtelo by trosku vysvetlit co se stalo: Podle clanku ve skole pouzivaji nekolik windows aplikaci: Adobe, QuickBooks a MapInfo. Nekde to meli vyreseno dual-bootem, na jine se prihlasovali pres Citrix. Nikde neni nic o nakladech nebo spatnych vlastnostech Linuxu, pes zakopany je IMHO v Citrixu. Podle doby mne to vychazi, ze skoncili s Win2K serverem a presli na nektery vyssi. Jenomze ten Citrix Server neni Citrix, je to MS Terminal Server, kde licence na Win2K nebyly potreba, pro vyssi MS servery uz si musite zakoupit klientske licence. A zvlast pro Windows, zvlast pro jiny system, z Windows XP licence neni treba. Takze zde prestal byt Linux vyhodou, protoze se musi prihlasovat z Windows klienta. K tomu predpokladam, ze jako vsude jinde na svete, MS dava skolam software za hubicku, v tomto vzorovem priklade si jako hubicku vezme jen reklamu z prechodu Linix->Windows.
Peto_MiG
Peto_MiG (neregistrovaný)
21. 2. 2008 14:22 Nový

Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
O chvíľu sem príde LO, anonym a ďalší, a budú tu rozprávať, ako je Linux nepoužiteľný, ako je Windows neporovnateľne lacnejší než Linux zadarmo, a ďalšie naučené PR kecy.

Možno keby sa museli o pár Windoze strojov aj starať, tak by nemali čas chodiť sem vypisovať nezmysly, lebo by mali denný plán zaplnený úlohami: Odvírovať PC23, reinštalovať PC32, reštartovať server1, otestovať patch pre server8, nasadiť patch pre server5,...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2008 15:13 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
To snad uz ani nebylo vtipne ne?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2008 15:23 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Realita bývá málokdy vtipná.
potwor
potwor (neregistrovaný)
21. 2. 2008 16:22 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
naopak, celkem Vtipne vystizene ;-)
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
21. 2. 2008 22:15 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Možná byste se divil, ale kdybyste měl nějaký unix ve stavu, kdy byl funkčně srovnatelný s Windows, a obdobně nasazený, řešil byste podobné problémy. Dnes byste pravda každého půl roku řešil reinstalaci stanic na novou verzi distra, problémy po instalaci patche apod. Mimochodem testování a instalaci patchů na unixech neděláte?
WER
WER (neregistrovaný)
21. 2. 2008 22:20 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
To je ale blábol, zkus to ještě promyslet a napiš k čemu jsi došel.
mm
mm (neregistrovaný)
21. 2. 2008 22:37 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Vy jste bud neskutecne neznaly nebo neskutecny lhar, clovece.
Radim Luža
Radim Luža (neregistrovaný)
21. 2. 2008 23:11 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
To máte bezesporu pravdu, ale vzhledem k tomu, že mnohé unixy jsou funkčně o něco dále, tak toto řešit nemusíme :-)
LENIN POWER!
LENIN POWER! (neregistrovaný)
22. 2. 2008 2:56 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Funkcne dal? Srovnejte Windows update a libovolny Lin sucks distro.
Zero
Zero (neregistrovaný)
22. 2. 2008 7:30 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Ano mas pravdu... ja dam emerge postfix a potom iba restrt sluzby... Na windowsoch dam nainstalovat zaplaty a restrt PC...
Inkvizitor
22. 2. 2008 9:20 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Jo jo, máš pravdu, Windows update je bomba. Měl jsem pod Windows nedávno puštěné DVD a do toho mi na obrazovce vyskočil message box s hláškou, že systém byl updatován a jestli prý chci restartovat. Odklikl jsem, že teď ne a koukal dál na film. A víš co? Ta hláška vyskakovala každých 15 minut. Taková featura je opravdu dar z nebes; já bych autorům udělil rovnou Oscara, Nobelovku a bronzový diplom za plavání.
Murděj Ukrutný aura:84
22. 2. 2008 9:53 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Při filmu se to ještě dá, nedávno jsem po dlouhé době přepl do widlí abych si zahrál Postal 2 a vyskočil mi ten blabol při jednom pěkně brutálním masakru. No a než jsem to odklikl a přepnul se zpět do hry ležel jsem mrtvý v kaluži krve. No třeba budu mít po tom update ještě víc barevnější ikonky a widloz bude ještě víc zábavnější ...
Balage
Balage (neregistrovaný)
23. 2. 2008 16:06 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Tak proc sis to nezahral na Linuxu? Tam by te takova otravna hlaska preci neobtezovala!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2008 11:45 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
No, me nejzabavnejsi prislo, kdyz pri nekolikahodinove pocitacove simulaci, ktera bezi pres noc dochazelo k pravidelnym restartum. Podeziral jsem drive bugovitou materskou desku, ktera zpusobovala zatuhnuti ve win i v linuxu. Pak jsem si vzpomnel na toto (:)).
Martin
Martin (neregistrovaný)
22. 2. 2008 16:10 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Další idiot.
Nastaví si stahování aktualizací na noc a diví se, že se systém restartuje. Navíc si ani nedokáže všimnout bubliny po přihlášení, která jej informuje o tom, že systém byl aktualizován.

A co teprve logy, že byl systém updatován a restartován tam taky není.

Koukám že Linux asi používají idioti, co nejenom že neumí nastavit Windows Update, ale neumí koukat na bublinu a už vůbec neumí číst logy.
Peter07
Peter07 (neregistrovaný)
24. 2. 2008 12:05 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
chytim ze posledni slovicko...
logy? rikal jsi logy? jako myslis tu zbytecnou vec u m$ pindous???
nebo tobe neco rika hlaska: "Doslo k nezname chybe v modulu: neznamy." asi jsem normalni, protoze tato hlaska mi opravdu nic nerika a proto je (stejne jako 70% dalsich nesmyslu) v logu zcela zbytecna..
P.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
26. 2. 2008 2:41 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Pokud někdo nedovede z Event Logu zjistit, jestli došlo k záměrnému shutdownu, nebo systém spadnul, je to fakt špatné. A kdo neumí konfigurovat Windows Update, ať si proboha neříká admin.

"Doslo k nezname chybe v modulu: neznamy" mi nic neříká. Ale na Linuxu mi KDE aplikace typicky padaly bez hlášky, jen zmizlo okno. Pravda, už rok a půl jsem Linux nebootoval.
Martin
Martin (neregistrovaný)
22. 2. 2008 16:07 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Neschopností nastavit si tuto funkci jenom demonstrujete svoji neschopnost. Opravdu strašná funkce, že systém po updatu chce restart, aby se opravy aplikovaly.

Kdyby ho nechtěl, už vidím jak budete řvát: "stáhnu si updaty a protože počítač jen uspávám a nerestartuji už 5 měsíců nejsou platné a při sledování DVD mi jej někdo zaviroval. Pitomé Windows, proč si neřeknou o restart!"

A kdyby si o něj řekly jen jednou: "stáhnu si updaty a ZAPOMENU restartovat protože mám rozdělanou práci a protože počítač jen uspávám a nerestartuji už 5 měsíců nejsou platné a při sledování DVD mi jej někdo zaviroval. Pitomé Windows, proč si neřeknou o restart víckrát!"

Atak pořád dokola. Mě to problém nedělá. Asi nejsem hloupý linuxák a nastavím si Windows Update tak, jak mi vyhovuje.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
22. 2. 2008 17:39 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Ty jsi prokazal akorat neschopnost pochopit psany text. Mne nevadi, ze chteji restartovat, ale ze me s tim otravuji kazdych 15 minut. Ze zapomenu restartovat, je samozrejme mozne. Ale mezi 15 minutami a 5 mesici existuje docela velka skala rozumnych intervalu, kdyz uz teda Windows chteji mermomoci restartovat samy. Implicitni chovani je doslova kretenske a stejny je i tvuj prispevek.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
26. 2. 2008 2:49 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Vista by default umí odložit restart o delší dobu. Windows XP také, podle nastavení Windows Update.
http://www.microsoft.com/technet/community/columns/sectip/st0506.mspx

Výchozí nastavení v XP je takové, aby uživatele přinutilo update nainstalovat. Pokud nedojde k restartu změněných komponent (či celého stroje), update je jaksi bez účinku. MS to s agresivitou výchozího nastavení trochu přehnal, a ve Vistě zase napravil.
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
21. 2. 2008 23:37 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Uz nekolik let mam na routeru Debian, furt nic nereinstaluji. Obcas napisu apt-get update, apt-get upgrade, nekdy take apt-get dist-upgrade nebo jak se to. A tim to konci. Joj, kdyby ten router jel na Windows XP, byl bych kazdou chvili bez Internetu. Neni nad automaticke restarty. Asi si to budu muset nasimulovat z cron jobu, s pouzitim generatoru nahodnych cisel. :-)
Yeti
Yeti (neregistrovaný)
22. 2. 2008 7:25 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
No to je zase blábol. Nemůžete srovnávat práci routeru a pracovní stanice. Router jednou nainstalujete, nastavíte a úpravy se provádějí sporadicky, instalace jiného SW vůbec. Na pracovní stanici (Windows) je realita úplně jiná - tam si kde jaký imbecil poskládá jakýkoli HW, který je zrovna "IN", nakoupí ho po částech v různých eshopech aby to měl co nejlevnější, přetaktuje to a denně instaluje a maže spousty sraček stažených z netu.... Nemůžete srovnávat stabilitu v těchto svou situacích. Automatický restart je blbost, to jistě víte a jen vám to vypadlo, aby řeč nestála.
BlackRider aura:72
22. 2. 2008 14:45 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
"Automatický restart je blbost, to jistě víte"

Samozrejme ze to je blbost, to jen Microsoft na to jeste neprisel :).
Martin
Martin (neregistrovaný)
22. 2. 2008 16:13 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
A třetí idiot.

MS systémy se samovolně nerestartují; pouze když to tak nastavíte. Zkuste si vyzkoušet jinou volbu ve Windows update. Například "oznamovat, ale aktualizace nestahovat a nainstalovat". Možná zjistíte, že se Vám počítač pak kvůli aktualizacím sám nikdy nezrestartuje; sám si budete řídit instalaci a restart....inu jako na tom tučňáku. Ovšem jen kliknutím, žádným wget, wupdate wrestart ani wcokoliv
ibq
ibq (neregistrovaný)
23. 2. 2008 10:38 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
fakt nerestartuju ?

mne ked sa nainstaluje nieco, tak ma potom zacne Windows otravovat kazdych 20 minut, ze ci sa uz moze restartovat ... minule som pracoval na niecom dolezitom ... tak som sustavne klikal nie... potom som nieco riesil s kolegom , takze som nemal cas to odkliknut a ejha svina sa restartovala
Inkvizitor
23. 2. 2008 10:58 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Přesně jak říká ibq, milý kreténe, to okýnko nebylo jenom na odkliknutí, ale s odpočítáváním. Jsem si zcela jist, že jsem nic nenastavoval a přesto jsem musel každých 15 minut (nebo to bylo celých 20?) vstát z křesla a jít to odkliknout, protože jinak by mi Windows samozřejmě zábavu přerušily restartem. Tohle je Sofiina volba a ne ponechání kontroly v rukou uživatele. Samozřejmě je možné, že se dá někde nastavit možnost "neodpočítávat, jenom upozornit". Pak uznám, že ačkoliv je implicitní nastavení hloupé a otravné, dá se to změnit k lepšímu. Ale pokud ne? Budeš mít ještě větší kabát z ostudy než doposud.
Lael Ophir
Lael Ophir (neregistrovaný)
26. 2. 2008 2:53 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Pokud jsou programy či knihovny zavedené v paměti, nemůžete je nahradit. Sice můžete soubor přepsat (na Linuxu - a to je samo o sobě dost špatně), ale kopie běžící v paměti je tam dál. Bez restartu příslušných komponent je to jako byste patch neměl nainstalovaný. Ale to snad víte.
Zero
Zero (neregistrovaný)
22. 2. 2008 7:29 Nový

Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"

celé vlákno
Boze s takou ubohostou napodobnovat LO...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2008 14:36 Nový

Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows

celé vlákno
Ve zprávičce by se slušelo uvést i to, že stejní lidé, kteří si tam předtím stěžovali na Linux, si nyní stěžují na Windows. Zkrátka věční rejpalové.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2008 15:06 Nový

Re: Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows

celé vlákno
Přesně tak. Zajímavé by bylo, kdyby sem opět naběhlo marketingové oddělení MS a ústy svého známého zástupce zde by nám vysvětlilo, proč námitky "věčných rejpalů" proti Linuxu jsou v pořádku (je to systém, co nic neumí, blbě se ovládá, jde proti uživatelům apod.), zatímco námitky těch samých rejpalů vůči Vistě jsou úplně mimo (stěžují si lamy, co nedokáží ocenit nové, skvělé a intuitivní ovládání, co jim vadí vše nové apod.). Mohli jsme se ještě pobavit a já pevně doufám, že sem Lo přijde a pobaví nás.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2008 0:36 Nový

Re: Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows

celé vlákno
"kdyby sem opět naběhlo marketingové oddělení MS a ústy svého známého zástupce"...

radek hulan o tejto nocnej hodine uz spi :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2008 14:38 Nový

nebyly ochotni?

celé vlákno
ach ta cestinak
Joelp .0 aura:79
21. 2. 2008 20:01 Nový

Re: nebyly ochotni?

celé vlákno
Typická reakce lidí, co nedokáží říct nic k věci a tak píší podobné nepodstatné věci.

Jde tu přece o téma a ne o chiby.
melkor
melkor (neregistrovaný)
22. 2. 2008 9:12 Nový

Re: nebyly ochotni?

celé vlákno
To "i" je spravne. Jeste nejaky problem?
hch
hch (neregistrovaný)
22. 2. 2008 0:56 Nový

Divny clanek

celé vlákno
Podle me je to cele nesmysl. Skola ma studenty ucit a ne jim vnucovat Linux, Windows nebo Mac OS X na desktop. Cim vetsi variabilitu tam budou mit, tim lepe pro studenty.

O usporach ma smysl hovorit v pripade IT infrastruktury, t.j. souborovych, tiskovych a adresarovych (domenovych) serveru. Tam se samozrejme da pouzitim Linuxu usetrit a neni duvod ho nepouzit. Ale ten clanek neni o infrastrukture, ale o desktopech.

Pro uspesne nasazeni Linuxu je potreba videt veci realisticky. Ne ho cpat vsude. Firmy jako Adobe Linux nepodporuji a hned tak podporovat nebudou. Pokud nekdo pouziva Adobe Acrobat nebo Adobe Illustrator, tak je mu Linux na desktopu k nicemu.
alpha
alpha (neregistrovaný)
22. 2. 2008 7:08 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
Rozhodne by ale v kazde skole melo byt par PC s GNU nebo BSD, aby s tim zaci alespon prisli do styku. Neni vhodne nekomu vnucovat produkt, zvlast ne, kdyz jste statni organizace a vasi klienti nejsou plnoleti a nemaji rozum.
Balage
Balage (neregistrovaný)
23. 2. 2008 16:20 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
Problem je v tom, ze skola musi zaky pripravit na to, s cim se nejvic setkaji v praci. A prestoze Linux ma sve vyhody, tak stale jeho rozsireni na desktopech se pohybuje radove v promile, vyjimecne dosahne na 1%.
Inkvizitor
23. 2. 2008 17:20 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
Ne, k tomu má připravit žáky učiliště. Žádné obecné znalosti, žádný rozhled, hezky vezmi hoblík a ohobluj tohle prkno.
Balage
Balage (neregistrovaný)
23. 2. 2008 19:38 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
S tim nemohu souhlasit
Stredni skola ma dat cloveku prehled v bezne pouzivanych vecech (coz aplikace pouzivane cca v 1% dokumentu nejsou). Hlubsi nahled by mela dat vysoka skola, s tim ze nahled do open source bych cekal na skolach technickeho smeru.
Bohuzel realita je takova, ze na upravu dokumentu se ve vyuce nevymezuje temer zadne misto, coz je, dle meho nazoru, skoda. Osobne jsem videl diplomovou praci kde cisla stranek i obsah byl psany rucne, ne generovan a text formatovan "odmezernikovanim"
Inkvizitor
23. 2. 2008 21:34 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
No vida a já myslel, že diplomová práce se píše v LaTeXu, kde člověk podobné věci neřeší. ;-) Jsem přesvědčen o tom, že dobrá výuka vede k tomu, že pokud se středoškolský student naučil pracovat se styly apod. ve Wordu, bude je umět použít i v OpenOffice.org či jiných kancelářských programech a naopak. Nebavíme se přece o žádné hluboké vědě; jde jenom o to nedělat z dětí nemyslící opice, které učíme klikat na ikonku určité barvy. Z vlastní zkušenosti vím, že tenhle opičí přístup dnes zvládají i zdatnější předškoláci a nepotřebují k tomu věru žádný dril.
Balage
Balage (neregistrovaný)
24. 2. 2008 22:17 Nový

Re: Divny clanek

celé vlákno
LaTeX je dobra vec, ikdyz osobne uprednostnuju MS Word pro svoje intuitivni ovladani (vadila me nutnost kontroly sintaxe).
Pokud jde o pristup k vyuce, tak samozrejme je v zacatcich lepsi ucit obecne principy, coz se casto ve skolach nedeje. Pri hlubsim studiu je naopak treba se zamerit na konkretni program, aby vyuka nebyla zbytecne prilis slozita.
Peto_MiG
Peto_MiG (neregistrovaný)
22. 2. 2008 9:54 Nový

Čítal si ho?

celé vlákno
Čítal si ten článok? Tam sa píše, že na strojoch bol dual-boot Linux/WXP, a napriek tomu študenti omnoho viac bootovali Linux.

Ale zopár učiteľov sa sťažovalo, že "nemôžu pracovať kvôli tomu Linuxu" (typické všeobecné kecy), a že na Windows by dokázali čokoľvek.

Potom sa pre učiteľov nakúpili notebooky s Windows, a vedenie nariadilo, že keď sú notebooky na Windows, tak musí byť všetko na Windows.

Len tak mimochodom je tam poznámka, že rozpočet je dnes 4-násobný, a že teraz sa zase sťažujú na Vistu a Office2007.

Páči sa mi jeden komentár. Keď najbližšie zase škola nebude mať peniaze na nové PC, na stoličky, na nových učiteľov, mal by sa verejne predniesť účet za všetky tie zbytočné licencie.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Vysvetleni
highway 21. 2. 2008 14:03
Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Peto_MiG 21. 2. 2008 14:22
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
anonymní uživatel 21. 2. 2008 15:13
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
anonymní uživatel 21. 2. 2008 15:23
│
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
potwor 21. 2. 2008 16:22
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Lael Ophir 21. 2. 2008 22:15
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
WER 21. 2. 2008 22:20
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
mm 21. 2. 2008 22:37
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Radim Luža 21. 2. 2008 23:11
 
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
LENIN POWER! 22. 2. 2008 02:56
 
│
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Zero 22. 2. 2008 07:30
 
│
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Inkvizitor 22. 2. 2008 09:20
 
│
 
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Murděj Ukrutný 22. 2. 2008 09:53
 
│
 
 
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Balage 23. 2. 2008 16:06
 
│
 
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
anonymní uživatel 22. 2. 2008 11:45
 
│
 
 
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Martin 22. 2. 2008 16:10
 
│
 
 
│
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Peter07 24. 2. 2008 12:05
 
│
 
 
│
 
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Lael Ophir 26. 2. 2008 02:41
 
│
 
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Martin 22. 2. 2008 16:07
 
│
 
 
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Inkvizitor 22. 2. 2008 17:39
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Lael Ophir 26. 2. 2008 02:49
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
JardaP 21. 2. 2008 23:37
 
│
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Yeti 22. 2. 2008 07:25
 
│
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
BlackRider 22. 2. 2008 14:45
 
│
│
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Martin 22. 2. 2008 16:13
 
│
│
 
 
├ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
ibq 23. 2. 2008 10:38
 
│
│
 
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Inkvizitor 23. 2. 2008 10:58
 
│
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Lael Ophir 26. 2. 2008 02:53
 
└ 
Re: Hehe, už čakáme na platených "diskutérov"
Zero 22. 2. 2008 07:29
Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows
anonymní uživatel 21. 2. 2008 14:36
└ 
Re: Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows
anonymní uživatel 21. 2. 2008 15:06
 
└ 
Re: Neúplná zprávička - stěžují si nyní i na Windows
anonymní uživatel 22. 2. 2008 00:36
nebyly ochotni?
anonymní uživatel 21. 2. 2008 14:38
├ 
Re: nebyly ochotni?
Joelp .0 21. 2. 2008 20:01
└ 
Re: nebyly ochotni?
melkor 22. 2. 2008 09:12
Divny clanek
hch 22. 2. 2008 00:56
├ 
Re: Divny clanek
alpha 22. 2. 2008 07:08
│
└ 
Re: Divny clanek
Balage 23. 2. 2008 16:20
│
 
└ 
Re: Divny clanek
Inkvizitor 23. 2. 2008 17:20
│
 
 
└ 
Re: Divny clanek
Balage 23. 2. 2008 19:38
│
 
 
 
└ 
Re: Divny clanek
Inkvizitor 23. 2. 2008 21:34
│
 
 
 
 
└ 
Re: Divny clanek
Balage 24. 2. 2008 22:17
└ 
Čítal si ho?
Peto_MiG 22. 2. 2008 09:54