Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Změny na jabber.root.cz

Pokud používáte náš Jabber server na jabber.root.cz, tak byste měli věnovat pozornost následujícím dvoum zprávám.

Podpora Roster Versioning je dostupná zatím jen v posledních verzích Gajimu, to znamená, že tito uživatele nepřenášejí při každém přihlášení celý roster.

Na serveru byl nově zaveden c2s ping, takže se každých 60 sekund kontroluje, jestli je klient připojený. Pokud ne, tak se ukončí session. To by mělo zabránit stavům, kdy si s někým píšete a odeslané zprávy se do cíle nikdy nedostanou. Bohužel to odpojuje některé starší klienty, například Psi 0.10.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Giuseppe Andantino
Giuseppe Andantino (neregistrovaný) ---.dbd-ipconnect.net
27. 8. 2009 22:03 Nový

me to snad zlomi oci

celé vlákno

… nasledujicim dvema zpravam (!) Vase formulace byvala pripustna pouze v umeleckem stylu a byla znamenim nizkeho puvodu, napr. „za vzeti miry dostanu 10 krejcaru“ nebo „tam se musi vodundat ta noha“. Clvovece pisateli, vzdyt se vyjadrujete skoro jako nejaky politik, to snad nechcete.

a
a (neregistrovaný) 212.71.183.---
27. 8. 2009 23:26 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

ale vzdyt tohle je u pana Straucha bezne :) On moc na hodiny cestiny asi nechodil. Vy tu nechodite casto? To by jste se kolikrat nasmal co pan Strauch dokaze vyplodit…

MX
MX (neregistrovaný) ---.802.cz
27. 8. 2009 23:54 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

ale to je spise smutne nez vtipne – cestina je zase v upadku, cas na dalsi obrozeni ;-)

a
a (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 0:53 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Pan Strauch je relativne mlady, mozna je to novy druh cestiny, ktery prijde po te, ktera se uci ted. To mate to same jako ted napriklad probiha kdesi recenze na film (nebo co to je) s nazvem Hanebný parchanti. Asi taky nová čeština. Buď tedy Hanebný parchant, nebo Hanební parchanti. A tak už se nad tim ani nepozastavovat a brat to jako fakt. Treba je to prirozeny vyvoj jazyka :) I kdyz taky mi to lame oci.

a
a (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 1:01 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Zvlastni.. Ja se nachvili uplne nevedome prepnul na psani s carkama a s hackama a hnedka pote se vypnul :) hehe

MX
MX (neregistrovaný) ---.802.cz
28. 8. 2009 1:03 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Ohybani jazyka je v umeni dovoleno a rekl bych, ze zrovna tento zpusob mluvy by se dal charakterizovat jako prazsky slang. Bohuzel to co prezentuje p. Strauch neni umeni nybrz prachsprosta neznalost spisovneho jazyka. Nejsem plne presvedcen o faktu, ze by si to redaktor seriozniho internetoveho portalu mohl dovolit v takove mire.

faha
faha (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
28. 8. 2009 7:01 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Seriozniho portalu … ale ale ale , nicim takovy root uz delsi dobu neni nebo to ve Vas vyvolavaji clanky o kravinkach v Ubuntu, info o hrach, nejake ze bastlneni na LTPcko, opozdene zpravicky plne chyb? Tisnovsky by se mel dat na solovou drahu nebo to zkusit na vice komunitnim portalu jakym je treba abc.

a
a (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 12:53 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Souhlas. Pan Tisnovsky a jeho prace je dost kvalitni a ve srovnani s ostatnim odpadem tady me jeho prace zde zverejnena obcas mrzi. Zaslouzil by si dustojnejsi portal. Bastleni pro LPTcko bych ale zas tak az nezahazoval :)

Tomáš Krause aura:91
28. 8. 2009 10:10 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Ten film se jmenuje Hanebný pancharti a jaksi už z toho zparchantělého názvu je patrné, že je to záměr :)

Přezdívka je naprd...
Přezdívka je naprd... (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 15:44 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

No jestli se tam celou dobu mluvi prazskym slangem, tak teda amen… Asi se na to nepodivam. At zije „Princezna ze mLEJNA“ …:)

:-p
:-p (neregistrovaný) ---.klfree.cz
28. 8. 2009 8:49 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Nejsmutnější na tom je, že spoustu jeho chyb (tuto také) by podchytila automatická kontrola pravopisu. Nechápu, proč někdo, kdo má problémy s pravopisem, jí nevěnuje pozornost.

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 12:49 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

<ironie>hold pravy clovek na pravem miste :)</ironie> rozumej p. Strauch v redakci IT magazinu. Ale to je dnes takto bohuzel na spouste mist :) viz třeba česká politika :)

J. M. aura:67
28. 8. 2009 18:39 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

To by mě zajímalo, jak se může člověk, který nezná rozdíl mezi slovy hold a holt, vyjadřovat k jazykové úrovni redaktora. Celé tohle vlákno je prostě absurdní haluz. Když neumím česky, tak snad nekážu o chybách v češtině.

Prezdivka je blbost
Prezdivka je blbost (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 22:02 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Vy jste tak strasne chytry .. budte prosim mym ucitelem cestiny .. :) Hlavne ze kritizujete moje nedulezite byste, ale dvoum vam nevadi vy jazykovedce :)

J. M. aura:67
28. 8. 2009 23:32 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

By jste je úplně stejná hrubka jako dvoum. Tedy, by jste je horší. Dvoum je aspoň regulérní nespisovná varianta, ale by jste je nesmysl, svědčící jen o tom, že ten, kdo to napsal, vůbec nechápe významy slov a logiku gramatických jevů.

Já jsem ale reagoval na toto:

ale vzdyt tohle je u pana Straucha bezne :) On moc na hodiny cestiny asi nechodil. Vy tu nechodite casto? To by jste se kolikrat nasmal co pan Strauch dokaze vyplodit…

Dále pak píšete toto:

Pan Strauch je relativne mlady, mozna je to novy druh cestiny, ktery prijde po te, ktera se uci ted. To mate to same jako ted napriklad probiha kdesi recenze na film (nebo co to je) s nazvem Hanebný parchanti. Asi taky nová čeština. Buď tedy Hanebný parchant, nebo Hanební parchanti. A tak už se nad tim ani nepozastavovat a brat to jako fakt. Treba je to prirozeny vyvoj jazyka :) I kdyz taky mi to lame oci.

Vy jste prostě obyčejný pokrytec, podvodník a lhář (a kromě toho jste vůbec nepochopil, že Hanebný parchanti je úplně v pořádku, kvůli žánru záměrné použití hovorové češtiny tak jako třeba u názvu pořadu Krásný ztráty apod.)

Vy česky pořádně neumíte, děláte ohyzdné chyby v nezákladnějších věcech. Přesto tady celou diskusi machrujete s tím, jak vám čeština pana Štraucha rve oči, že to sledujete už dlouhodobě, ironicky si přisazujete, že se asi vyvíjí nějaký nový druh češtiny, který se dnes učí. Neboli dáváte najevo, jak máte odborně navrch, že tomu rozumíte, že česky umíte, a že když vidíte češtinářské nepravosti, je to pro vás, češtinářského fajnšmekra, utrpení.

No prd umíte. Nic nevidíte. Ničemu nerozumíte. Jenom machrujete, předvádíte se, lžete, a pak když jste přistižen a usvědčen, vykrucujete se jak malý uličník. Jak můžete vědět, že pan Štrauch píše blbě česky, když vaše čeština je ještě daleko horší než jeho (já články pana Štraucha sleduji dlouho a rozhodně v nich nedělá tolik chyb jako vy stihnete za několik příspěvků)? To prostě z logiky věci nelze. Sám sebe tedy usvědčujete ze lži: tvrdíte, že to ovládáte lépe (načež to pak, přistižen při činu, bezostyšně zapíráte), a přitom ukazujete opak.

Jste prostě laciný pozér. Přesně takový, jakých je dnes plný internet. Falešný snob, rádobynabob, nedůvěryhodný frajírek, který si musí něco kompenzovat tím, že se vytahuje a povyšuje nad lidi, kteří nejsou o nic horší než on.

Zazdívka
Zazdívka (neregistrovaný) 212.71.183.---
29. 8. 2009 0:09 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

:) Ale ze jste si dal praci s tim romanem .. Hotovy spisovatel.

Podezdívka
Podezdívka (neregistrovaný) 212.71.183.---
29. 8. 2009 0:12 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Jinak jeste dodavam, samozrejme mate pravdu. Jinak to ani nemuze preci byt.

J. M. aura:67
28. 8. 2009 18:00 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

ale vzdyt tohle je u pana Straucha bezne :) On moc na hodiny cestiny asi nechodil. Vy tu nechodite casto? To by jste se kolikrat nasmal co pan Strauch dokaze vyplodit…

Pokud jste chodil na hodiny češtiny, tak byste hlavně měl vědět, že „by jste“ je naprostý nesmysl. Já by jsem, ty by jsi, on by je, vy by jste, oni by jsou.

Prezdivka je zbytecna
Prezdivka je zbytecna (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 21:15 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Az na to, ze ja nepracuji jako redaktor IT magazinu.. Jednoduse se necpu tam kde to nezvladam. Vite .. ? Wo tom to cele je …

J. M. aura:67
28. 8. 2009 21:48 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

Ten, kdo kritizuje češtinu jiných, a sám neumí česky, se jednoznačně cpe tam, kde to nezvládá.

Nepotřebuji sám být pekař na to, abych poznal, že rohlík je jak podešev (a mohl si na to stěžovat). Nepotřebuji být muzikant na to, abych slyšel, že zpěvák zpívá falešně (a mohl to kritizovat). Ale potřebuji umět česky na to, abych mohl kritizovat něčí češtinu. Protože když česky neumím, tak to logicky nemůže mít žádnou váhu, protože můžu plácat kraviny. Když sám neumím správně česky, tak nevím, jak je co správně. Nemůžu tedy vědět, že (nebo jestli) někdo nepíše správně.

Takže lidem, kteří neumí česky, bych doporučoval se příště takovýchto diskusí zdržet. Není nic trapnějšího, než kritizovat někoho za jeho češtinu větami plnými chyb. To je jedno z největších diskusních faux pas. Vůbec, kdyby lidé drželi hubu v diskusích o věcech, ve kterých se nevyznají, místo toho přebujelého sebevědomí, negativity a jedovaté ironie… No utopie, to už dnes není moderní. Dnes jsou všichni ve všem nekonečně sebevědomí, i když k tomu nemají jediný důvod.

Prezdivka nikdy povinna nebude a basta fidli...
Prezdivka nikdy povinna nebude a basta fidli... (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 21:56 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

nepotrebuji byt jazykovedec abych mohl prispivat do diskuze. Naopak redaktor by s cestinou nemel mit problemy – psani je jeho profese, a take existuji softwarove nastroje pro automaticke korekce, ktere by redaktor mohl pouzit. Nezapomente me jeste napomenout ze nepouzivam diakritiku. Kritizujete sice dobre ale spatneho cloveka. Znovu opakuji, nejsem redaktor.

PS: Mate naprosto skvelou cestinu. Neni vas pro prispivani do diskuzi skoda? Nechcete treba delat panu Strauchovi jazykoveho korektora? :)

nemam prezdivku
nemam prezdivku (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 22:06 Nový

Re: me to snad zlomi oci

celé vlákno

jeste dodam:

>Nepotřebuji sám být pekař na to, abych poznal, že rohlík je jak podešev (a mohl si na to stěžovat). Nepotřebuji být muzikant na to, abych slyšel, že zpěvák zpívá falešně (a mohl to kritizovat). Ale potřebuji umět česky na to, abych mohl kritizovat něčí češtinu.

Nicmene potrebuji byt pekar na to abych upekl kvalitni rohlik, potrebuji byt muzikant na to abych slozil dobrou muziku, a potrebuji umet cesky na to abych mohl delat redaktora. Naopak nemusim umet poradne cesky a presto mohu prispivat do diskuzi. Prispivat spravne cesky do diskuzi neni totiz moje profese. Profese pana Straucha ale je REDAKTOR.

Peter Helcmanovsky aura:56
28. 8. 2009 22:10 Nový

Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?

celé vlákno

Nejake doporuceni? Jabber je ted pro mne aktualne v podstate nepouzitelny. :(

Prezdivky neexistuji
Prezdivky neexistuji (neregistrovaný) 212.71.183.---
28. 8. 2009 22:31 Nový

Re: Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?

celé vlákno
Petr Vorálek aura:86
30. 8. 2009 10:06 Nový

Re: Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?

celé vlákno

Respektive PSI+

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

me to snad zlomi oci
Giuseppe Andantino 27. 8. 2009 22:03
└ 
Re: me to snad zlomi oci
a 27. 8. 2009 23:26
 
├ 
Re: me to snad zlomi oci
MX 27. 8. 2009 23:54
 
│
├ 
Re: me to snad zlomi oci
a 28. 8. 2009 00:53
 
│
│
├ 
Re: me to snad zlomi oci
a 28. 8. 2009 01:01
 
│
│
├ 
Re: me to snad zlomi oci
MX 28. 8. 2009 01:03
 
│
│
│
└ 
Re: me to snad zlomi oci
faha 28. 8. 2009 07:01
 
│
│
│
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
a 28. 8. 2009 12:53
 
│
│
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Tomáš Krause 28. 8. 2009 10:10
 
│
│
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Přezdívka je naprd... 28. 8. 2009 15:44
 
│
└ 
Re: me to snad zlomi oci
:-p 28. 8. 2009 08:49
 
│
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Přezdívka je povinná 28. 8. 2009 12:49
 
│
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
J. M. 28. 8. 2009 18:39
 
│
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Prezdivka je blbost 28. 8. 2009 22:02
 
│
 
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
J. M. 28. 8. 2009 23:32
 
│
 
 
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Zazdívka 29. 8. 2009 00:09
 
│
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Podezdívka 29. 8. 2009 00:12
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
J. M. 28. 8. 2009 18:00
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Prezdivka je zbytecna 28. 8. 2009 21:15
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
J. M. 28. 8. 2009 21:48
 
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
Prezdivka nikdy povinna…fidli... 28. 8. 2009 21:56
 
 
 
 
 
└ 
Re: me to snad zlomi oci
nemam prezdivku 28. 8. 2009 22:06
Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?
Peter Helcmanovsky 28. 8. 2009 22:10
└ 
Re: Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?
Prezdivky neexistuji 28. 8. 2009 22:31
 
└ 
Re: Co mam delat na Kubuntu 8.04 s Kopete 0.12.7?
Petr Vorálek 30. 8. 2009 10:06