No, SVG jsem jeste nevidel, ale videl jsem VRML a v tom si sice gamesku predstavit dokazu, ale neverim ze by bezela na mem AMD64 3000+ ... mozna mam holt slabou masinu. Doom 1 a 2 pouzivali nejaky system predpocitavani viditelnosti a krome toho v nich bylo vsechno hranate nebo placate. Nemyslim, ze by hraci dneska prijali hranatoplacatou hru a predpocitavani se spatne pouziva u dynamickeho obsahu.
Ale na druhou stranu ano, az navrhari webovskych formatu spadnou z oblaku a priuci se u sitovych her o tom, jake vlastnosti ma mit graficky engine ... predpokladam, ze by se behem nekolika let mohl vytvorit funkcni 3D web a tak za 5 let by se dali najit deti, kterym nakecas, ze nejlepsi hry jsou stejne jenom tyhlety ciste sitove a nema smysl kupovat ty obycejne, rozumej s protokolem neschvalenym W3C, ale zato tvrde vyuzivajici 3GB lokalne ulozenych textur, 2 GB zvuku a 2 GB kvalitne propracovanych map, tedy mnohem vic nez v te dobe budou schopne mit hry ciste sitove.