Hlavní navigace

Názor k článku Algoritmus Fractal Flame prakticky od Pavel Křívánek - Naštěstí mě Squeak/VisualWorks/Seaside uživí, ale když jsem nucen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 7. 2006 9:09

    Pavel Křívánek
    Naštěstí mě Squeak/VisualWorks/Seaside uživí, ale když jsem nucen šáhnout příležitostně jinam, tak teče krev :-)

    Paradoxně se v poslední době ve vývoji Squeaku zaměřuju na jeho modularizaci a separování jádra. Víceméně něco jako jeho částečnou (cizinec promine) degradaci na úroveň jazyků jako Ruby nebo Python. Brouzdat v image a hledat a likvidovat zapomenuté objekty jenom s textovou konzolí, to je zážitek :-)

    Ale cekem se daří, už se mi podařilo vyčlenit nezbytné jádro a celkem ho pročistit, dokážu do něj nahrát funkční Seaside a dokonce se mi podařilo o víkendu vytvořit balíček, který do jaderné image nahraje celý zbytek Squeaku a rozjede funkční Morphic (na což nadšeně reagoval i samotný Alan ;-).

    Takže brzo jedna z hlavních výtek Squeaku snad padne...