Hlavní navigace

Názor k článku Jaké je české ADSL v praxi? od Vladimír - Dneska zase Nextra nejela, tak jsem se jim...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 13. 4. 2003 15:48

    Vladimír (neregistrovaný)

    Dneska zase Nextra nejela, tak jsem se jim rozhodl napsat. Myslím, že je nutno je otravovat, aby zjednali nápravu a také vyžadovat slevu z ceny!! Můj e-mail:
    Dobrý den,

    dne 9.4. mi instalovali ADSL.

    Moje dosavadní zkušenosti:

    9.4.: odpoledne nefunkční, večer funkční
    10.4.: funkční
    11.4.: ráno funkční, cca 11-13 hod. nefunkční, odpoledne a večer funkční
    12.4.. celý den nefunkční, funkční cca od 22 hod
    13.4. dopoledne funkční, odpoledne nefunkční, čekám kdy se rozjede a budu moci poslat tento e-mail

    To znamená, že nejméně v polovině případů, kdy jsem potřeboval využít internet, nebyla Vaše služba funkční. Sami snad uznáte, že to je naprosto neúnosné.

    Mimochoden z diskuse na internetu vyplývá /viz např. dsl.cz, lupa.cz, root.cz/, že tyto problémy mají pouze zákazníci Nextry.

    Zajímalo by mne, jak chcete tuto situaci řešit a jestli a v jaké míře poskytnete slevu z ceny .

    S pozdravem
    ....................
    moje identifikační údaje