Dneska zase Nextra nejela, tak jsem se jim rozhodl napsat. Myslím, že je nutno je otravovat, aby zjednali nápravu a také vyžadovat slevu z ceny!! Můj e-mail:
Dobrý den,
dne 9.4. mi instalovali ADSL.
Moje dosavadní zkušenosti:
9.4.: odpoledne nefunkční, večer funkční
10.4.: funkční
11.4.: ráno funkční, cca 11-13 hod. nefunkční, odpoledne a večer funkční
12.4.. celý den nefunkční, funkční cca od 22 hod
13.4. dopoledne funkční, odpoledne nefunkční, čekám kdy se rozjede a budu moci poslat tento e-mail
To znamená, že nejméně v polovině případů, kdy jsem potřeboval využít internet, nebyla Vaše služba funkční. Sami snad uznáte, že to je naprosto neúnosné.
Mimochoden z diskuse na internetu vyplývá /viz např. dsl.cz, lupa.cz, root.cz/, že tyto problémy mají pouze zákazníci Nextry.
Zajímalo by mne, jak chcete tuto situaci řešit a jestli a v jaké míře poskytnete slevu z ceny .
S pozdravem
....................
moje identifikační údaje