Hlavní navigace

Názor k článku Chrome začne 15. února filtrovat otravnou reklamu na webech od null null - @Petr Ok, souhlas. Jenom si nemyslím, že "cílená reklama" je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 12. 2017 14:57

    null null (neregistrovaný)

    @Petr

    Ok, souhlas.

    Jenom si nemyslím, že "cílená reklama" je podružná. To je totiž ten "nosič" toho přišmírování a to přišmírování dává právě ty data, jak jsem již psal - a když chceš řídít, musíš měřit. Tedy když nechceš aby tě někdo řídíl, nebo co nejméně, nesmí měřit, nebo co nejméně ... Otázka je jestli bude řídit méně, nebo hůže. Možná bych řekl že vůči řízenému méně efektivně ....

    Ten příklad mi stálě nepřipadně dobrý, protože sice máš pravdu, že jádro a vše kolem toho už z lidí a válek nikdo nedostaně, ale jak můžeš vidět, filtrovat reklamy producenty browserů v podstatě problém není. Jde jenom o to, co odfiltrují. Mě osobně by ani nevadilo, kdyby přišmírováníčko bylo na rovni webů nebo e-shopů. Ale tak to zdaleka není, spíš naopak.

    Neber to jako návrat zpět, spíš do srávných kolejí. Ano, správných podle mě, ale nabízím vysvětlení proč, v čem to bude přínosnější (pro lidi) a jak toho dosáhnout bez totálního zákazu ku spokojenosti všech, myšleno obchodovaných subjektů, nás, lidí ... Idealistické? Možná. Ale pokud je přání otcem myšlenky, pak myšlenka by měla být matkou činu, který by měl být tedy potomek přání ....