Hlavní navigace

Názor k článku Grafické adventury společnosti Sierra On-Line využívající engine AGI od Pavel Tišnovský - To může být trošku problém, protože ty původní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2016 18:14

    Pavel Tišnovský

    To může být trošku problém, protože ty původní adventury jsou docela těžké. Ne nelogické (naopak Sierrácké adventury mi přijdou logičtější než ty od Lucas Arts :-), ale prostě se můžeš zaseknout na nějakém kroku a nepohnout se dál.

    Okolo roku 1985 to vůbec nevadilo, však počítač měl málokdo, takže třeba (co jsem slyšel, samozřejmě to nebyla záležitost v ČSSR) jednu hru hrálo pět deset kluků dohromady, po večerech přemýšleli o řešení, volali si, řešili to ve škole (co tam taky dělat že), prostě tomu dali šanci a čas.

    Dneska většinou člověk hru vyzkouší a pokud ho nezaujme do pár minut, jde se na další, takže adventury jsou trošku mimo mainstream (ale dělají se).

    Doporučil bych asi Kyrandii, je dokonce v češtině, takže se dá vrazit děckám do ruky namísto tabletu :) [a funguje to, udělali mi krásnou mapu, potom, co jsem vlastní někam zahodil]