Hlavní navigace

Názor k článku Grafické algoritmy implementované v 3D akcelerátoru Voodoo 1 od Pavel Tišnovský - Pravda, 32bitovy Z-buffer (nejlepe w-buffer resp. jak pises...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 7. 1. 2010 13:53

    Pavel Tišnovský

    Pravda, 32bitovy Z-buffer (nejlepe w-buffer resp. jak pises DEPTH-BUFFER) uz je dostatecny, pokud tedy programator nenastavi uplne nesmyslne hodnoty do transformacnich ma­tic.

    Problem s Voodoo 1 spocival v tomto pripade v tom, ze texturovaci DRAM byla oddelena od framebufferu, takze programator proste nemel moznost si napriklad pro CAD aplikace (objekty bez textur) naalokovat 32bitovy Z-buffer nebo zvetsit rozliseni a naopak, pokud potreboval vic texturovaci pameti (a ozelel napriklad Z-buffer, protoze sortil scenu), taky s tim nemohl nic moc delat.