Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (100. část – největší herní propadáky) od Quark66 - Dobrý den, musím říci že nejsem hráč (na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 10. 2013 7:27

    Quark66

    Dobrý den, musím říci že nejsem hráč (na PC mám možná minolovku a Minecraft).
    Co mne však připadá při celkovém pohledu na historii her: jde vlastně o nekončící konkurenční boj, boj o zákazníka, čekání na technologie, chybné kroky, marketing, trh.. Zkrátka takový ekonomický svět uvnitř IT světa. Kdyby se takto rozvíjely i jiné části inf. systému (např. databáze, aplikační servery..) budeme o desítky let vpředu, jenže tam nejde udělat obměnu ze dne na den....)
    Jsem rád, že hry jsou tak trochu motorem, nebo tahounem pro vývoj lepších HW karet, rychlejších disků, chladičů a tak... (jestli si to myslím správně) a vůbec že herní svět "nastavuje laťku" dost vysoko. A to je dobře.