Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (127. část – čtverečkové dungeony v letech 1989 až 1996) od Ondřej Novák - Na Wizardy se mi nelíbilo to, že nestvůry...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2014 8:44

    Ondřej Novák

    Na Wizardy se mi nelíbilo to, že nestvůry vždycky přišly ze strany. To si takhle člověk šel po cestičce a najednou se napsalo, že skupina byla napadena nějakými skřety, ti se objevili ze strany a zacal víceméně souboj na kola. Nikdy člověk nevidel, jak se nestvůry blíží ze předu, nebo na ně nemohl číhat z dálky.

    To přepínání mezi tahovým a reálným režime tímto způsobem se mimochodem diskutovalo při vývoji BS a vznikl jakýsi kontaktní system, tedy soupis pravidel, kdy se hra přepíná do tahového režimu, aby zároveň bylo možné nestvůry sledovat z dálky a třeba na ně zaútočit s překvapením