Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (151. část – Inform7: jeden z nejpropraco­vanějších nástrojů pro tvorbu textovek) od j - Prave ze v EN to pomerne trivialni je....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2014 17:11

    j (neregistrovaný)

    Prave ze v EN to pomerne trivialni je. V cestine narazis na problem, ze totez lze rict mnoha ruznymi zpusoby.

    A pokud to z ty EN zcela libovolne prelozis, vypada to spis velmi smesne.

    Priklady:
    pouzij zapalovac ze stolu na svicku
    rozsvit svicku zapalovacem ze stolu

    Ostatne, preloz si do cz klicovy slova libovolnyho programovaciho jazyka, a pak v tom neco napis.

    Technicky bys moh napsat nejaky expertni system, kterej by se chytal jen nekterych slov a tomu by nejak prizpusoboval vysledek. Ale to je pomenrne narocna disciplina, kterou uspokojive nezvladaji ani jinsi experti za jinsi prachy. Vem si, ze i ten Watson defakto takovou ulohu resit obecne neumi.