Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (16.část - herní konzole Vectrex) od atarist - Tak oni konstrukteri Vectrexu vsadili na to, ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 3. 2012 18:55

    atarist (neregistrovaný) ---.tmcz.cz

    Tak oni konstrukteri Vectrexu vsadili na to, ze se prosadi konzole s vlastni obrazovkou a tam se kvuli cene muselo(?) jit do cernobile CRT. Navic jak se divam na ty dva obvody uvedene v clanku, tak je vlastne rizeni CRT vubec nic nestalo - par tranzistoru, par zesilovacu, D/A, to je zadara, takze ten vyber a snahu o udelani neceho "jineho" docela chapu.

    Ze to nebylo komercne uspesne je ale jasny, byla to slepa cesta vyvoje - myslim ted vektorovy displeje, ani ne tak tu Motorolu a AYcko, s tim se mohlo vyzit jeste par let.