Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (34. část - hry pro kapesní konzoli Atari Lynx) od _dworkin - Tak jsem se hned podival na jak dopadla...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 7. 2012 18:39

    _dworkin (neregistrovaný)

    Tak jsem se hned podival na jak dopadla varianta Shadow of the Beast na ZX a docela dobry, pry nadprumer i kdyz nudna akce. Po case trochu leze na nervy hudba. Animace behu hlavniho hrdiny vypada jak ze dvou snimku i kdyz jsou to asi tri. Tvurci uplne rezignovali na barevnost, v castech kde slo pridat barvy, treba trava nebo ten mesic, jsou jen dve i kdyz je vsechno pekne vystinovane. Proc maji protivnici maslicky na hlave? Aha to je dvoubrita sekera" .)

    http://www.youtube.com/watch?v=Yv2u8iytKw4

    Kupodivu to Amiga s animaci moc nevylepsila, porad je pohyb postavy trhany. Original ma vic priser a dalsi koukatelne a nezavisle se pohybujici pozadi za hrdinou a dalsi srandicky jako ruzne zkamenele priserky v podlaze. Beh v trave je opravdu perfektni. Diky "rozsekani" travy do vice rovin to navozuje pocit prostoru. Vse je barevne takze je konecne poradne videt co to je za protivniky.

    http://www.youtube.com/watch?v=gVxoAjaL028&feature=relmfu

    Varianta na Lynx je opravdu prekvapeni. Podle me lepsi nez na Amize vzhledem k moznostem. Barvy, hudba dokonale a k tomu pridava nove triky. Jako priblizovani ruznych casti, protivnici se kaci jak list papiru a hlavni hrdina ma nejlepsi animaci. Podzemi neni shodne s originalem. Ma navic pohyblive plosiny. Je videt ze si s tim vyhrali.

    http://www.youtube.com/watch?v=nL2iXkT9yVY&feature=related