Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (51. část - další vývojové nástroje dostupné pro mikropočítače Amiga) od Jirka - Podle mne i psaní kódu v těchto "jazycích"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 11. 2012 13:44

    Jirka (neregistrovaný)

    Podle mne i psaní kódu v těchto "jazycích" bylo pro ty, kteří tak činili, totéž, co pro většinu pařanů jejich počínání s joystickem - tedy hrou. Je to možná "hraniční" forma hraní (si), ale je. Každopádně mi Vaše úvodní reakce připadá přehnaná. Není to sice přímo o klasických hrách, ale dokresluje to situaci. Já sám třeba zase mám hodně chladný poměr k Amigám jako takovým a raději, než mnoho dílů věnovaných těmto strojům, bych si přečetl o dalších platformách. Ale jsem moc rád i za tyto články o Amigách - rozšířím si obzory a věci mi líp zapadnou do kontextu. Rozhodně by mne nenapadlo spílat autorovi, za uvedení i okrajovějších informací a stýskat si nad tím, že jsem jejich čtením "ztratil svůj drahocenný čas".