Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (67. část - budovatelské strategické hry SimCity a Moonbase) od gilhad - Kolapsy nastavaly hlavne na krizovatkach, ze zacatku jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 3. 2013 8:06

    gilhad (neregistrovaný)

    Kolapsy nastavaly hlavne na krizovatkach, ze zacatku jsem to resil jednoduse - kde byl kolaps tam jsem vybagroval silnice, nebyly silnice, nebyl kolaps a obcane byli spokojeni (zda se ze se aspon v tomto inspirovali politici, nikoli vsak obcane).
    Pozdeji jsem presel na sbernicovy model - silnice pouze vodorovne, zeleznice pouze svisle - nepropojene - dotahnul jsem to na guvernera/navrhare VLSI obvodu :)

    Puvabne bylo, kdyz jedine zacpy v celem meste byly na malem ostruvku, kde krome silnic natazenych do osmicky nebylo lautr nic :D