Hlavní navigace

Názor k článku Historie vývoje počítačových her (87. část – první pokusy o 3D grafiku ve střílečkách) od Blaazen - Zajímavé. Porovnejte si to s C64 verzí: http://www.youtube.com/watch?v=KMgjmIW8fd8 Verze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2013 13:44

    Blaazen

    Zajímavé. Porovnejte si to s C64 verzí: http://www.youtube.com/watch?v=KMgjmIW8fd8
    Verze C64 je barevnější - auto i trať. Jede to v režimu 160x200 - 4 barvy na čtverec 8x8.
    Spectrum ale evidentně počítá rychleji, hra mi na něm přide plynulejší a dráhu vykresluje na větší vzdálenost, C64 kreslí jen kousek trati dopředu. Je tu znát 3,5x větší takt procesoru. Proto mi na C64 přišla hra dost těžká, ono projíždět zatáčky při 2 FPS + skákajícím autě, to chce křišťálovou kouli :-).
    A komodor má lepší zvuk, je tam použit nějaký filtr.