Hlavní navigace

Názor k článku Hrátky se systémem LÖVE od anonym - Zdravím všechny! Myšlenka LÖVE se mi moc líbí,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2009 8:45

    bez přezdívky

    Zdravím všechny! Myšlenka LÖVE se mi moc líbí, ale jazyk Lua už moc ne. Vím že je to troufalé tvrzení, napsat takový příspěvek do seriálu o jazyku Lua, ale nemyslím to jako flame.


    Poslední dobou nejvíc používám Javu, takže mě přirozeně napadlo do Javy přenést rozhraní LÖVE. Hry by se psaly úplně stejným způsobem, jen jazyk by se změnil z Lua na Javu. Chci to zkusit, protože psát hry v Javě jen s AWT je docela peklo.


    Nechal jsem si na prozkoumání konceptu chvilku času, pro přístup k nativním systémovým knihovnám jsem použil Java Native Access, inicializoval jsem SDL a do okna jsem vykreslil pár čárek. Jako funkční prototyp ve verzi „0.1 alfa“ mi to zatím stačí, ale rozšiřování rozhraní zabere ještě dost času. :-)


    Líbí se mi původní název i celé názvosloví, které jsem si vytvořil: namísto „game-engine“ jsem třídu pojmenoval „Java Love Machine“, pro přístup k nízkoúrovňovým službám mám balík „penetration“. :-D


    Technicky jde o normální .jar s přeloženou třídou Java, která používá herní engine. Celý systém balení resource obrázků do zipu zůstává stejný, jen příponu archivu jsem změnil z .love na .JavaLove, aby se to nepletlo s původním systémem LÖVE.


    Chtěl jsem si zaregistrovat doménu, ale zjistil jsem, že lovejava.org i javalove.org už nejsou volné, což mě dost mrzí, ale na druhou stranu se není čemu divit. Nemáte někdo nápad na jiný název domény, který by byl stejně chytlavý a zněl by stejně pěkně?


    Budu vděčný za vaše nápady a připomínky! :-)