Hovoříš, jako by jsi nevěděl, jak funguje zákazník.
Zákazník samozřejmě nechce žádné komplikace. Jediná jeho reakce je "funguje=mlčí" a "nefunguje=řve". Něco takového, jako "mohli by jste tam přidělat toto a toto?" se u něho nedočkáš. Proto je řešení typu fork lepší. Protože se zaměřuje na ty skupiny lidí - geeky, kteří mají názor. Microsoft speciálně ignoruje jak uživatele, tak geeky (čest výjimkám).
Tvůj subjektivní názor, že Linux patří do té horší kategorie SW ti nemohu brát. Ačkoliv u mne, jako každodenním uživateli Linuxu do kategorie horšího software spadá naopak Windows.
Pravděpodobně v mém případě za to může zapomenutí těch fíglů, kterými se v nich musí čarovat. Na Linuxu stačí má průměrná inteligence.
Co se týče netbooků, jsi schopen doložit, co způsobilo tuto změnu? (Tiše předpokládám, že zase nekecáš. Nesleduji to a nemám chuť to ověřovat.) Je to opravdu nekvalita kterou se snažíš dokázat, nebo prachobyčejná marketingová masáž a vendor lock-in?
Pevně doufám, že až si našetřím na netbooka, tak je budou prodávat i s Linuxem. A že tam týpci jako ty neprotlačí Windows za každou cenu, jako to bylo u ThinkPadů.