Hlavní navigace

Názor k článku Komiks: extrémistický od extrement - ale i tak je muj postoj jasny. system...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2016 8:23

    extrement (neregistrovaný)

    ale i tak je muj postoj jasny. system nefunguje a poskozuje moje zajmy a proto je potreba konat. system je taky jen materializovanou vzpominkou. staci se podivat jak se materializuje. pak jde zkoumat zivotni cyklus a vsechno co ma zivotni cyklus lze opravit nebo vyhodit na smetiste.

    zivotni cyklus systemu jde zkoumat tak, ze se podivate na statisticke vystupy a kdo je pouziva nejcasteji. najdete si v zakoniku mechanismus cukru a bice, ktery ma usmernovat dane statistky a pak prijdete na to co udelat jinak, aby ste se vyhnuli tomu mechanismu cukru a bice a stali se ve statistickem hlaseni neviditelnymi.

    typicka situace je skolsky system, kde je metoda cukru v podobe statu platiciho odvody na zdravotni pojisteni.
    negativni slozka skolskeho systemu je akreditace oboru, kde jsou zajmy studentu zcela mimo rozlisovaci schopnosti komise a ministerstva.
    akreditacni komise se zodpovida ministerstvu skolstvi a je podrizena vlade, takze primarni rozhodovaci schema je vedeno nasledujicimi pozadavky:
    1. minimalizace nakladu na preskoleni uceitelu
    2. recyklace ucitelu v nejvetsi mozne mire
    3. schopnost vysokych skol provadet vyzkum
    4. predvidatelnost a stabilita vyberu dani
    5. nejstabilnejsi vyber je v systemu nastaven u dane z prijmu zamestnancu, takze chrlit prevazne zamestnance nikoliv
    6. vedlejsi efekt nadbytku zamestnancu je stabilita vyroby "STAVAJICICH" firem a s nim spojeny vyber dani, cili schvalovani oboru prioritne tak, aby byl svaz prumyslu a dopravy uprednostnovan pred studenty.
    7. nic
    8. nic
    ... stale nic
    ... porad nic
    .............
    9999999999999­999999999999. zajmy konkretniho studenta - tuhle miru mikromanagmentu osob system nedokaze/nechce umet obsahnout.

    co z toho plyne pro ucastnika systemu?

    takze vysledek situace jsou nizsi stupne vysokeho skolstvi, ktere jsou propagandou otroceni v korporatu. skatulkovane do presne orezanych oboru podle stavajiciho skatulkovani poptavky.

    nutna kvalifikacni podminka pro obsazeni vedcko-vyzkumne pozice je pak fungovat jako "kyvac" co tu propagandu za drzeni huby odkyve a strpi a vedle toho se zarizuje po svem - viz laboratore a granty pri VS.

    nulova mezioborovost, ktera je hnacim motorem vyzkumu, inovaci a objevu. staci se podivat na objev k vyroci akademie ved. taky musel prijit nekdo z venku bez prihradkoveho vnimani situace, aby objevil kulombickou explozi horciku prudce do vody ponoreneho a taky jde fakticky o obev naskrz 3 prihradky univerzitnich oboru.

    jake jsou dusledky stanuti se neviditelnym ve statistice skolstvi?
    narovnani informacni asymetrie pracovniho trhu. ta informacni asymetrie, kterou by mel stat jako regulator vyrovnavat ve prospech slabsi skupiny, coz dnes nedela a naopak se stavi na stranu silnejsich, protoze je to pro stat pohodlnejsi. tak tahle informacni asymetrie se priblizi k rovnovaznemu stavu a tim vrati lidem schopnosti pracovat s vlastni hodnotou na pracovnim a investicnim trhu.

    regulova slozka "bice" povinne skolni dochazky konci zakladni skolou.

    regulovana slozka "cukru" skolni dochazky ma otevreny konec.

    takze pokud vsichni vystoupi ze systemu se zakladnim vzdelanim a pujdou do neviditelneho skolstvi, ktere neni pod akreditacni kontrolou statu.
    - pak budem statisticky temer negramotny narod
    - korporace nebudou chtit investovat v odbornych oborech
    - kdo to nevydrzi dotahnout do konce, tak bude mit horsi vyhlidky nekvalifikovane prace pro nadnarodni korporaci
    - stavajici firmy proti novym investorum budou mit znalost prostredi a nizsi konkurenci v naboru, takze opet pro toho, kdo chce otrocit pro firmu je tohle vice mene monetarni ztratou vyvazenou ziskem v podobe kvality uplatneni vice podle vlastnich zajmu, ktere budou muset byt podrobeny detailnejsimu zkoumani pri naboru
    - pro vsechny lidicky, co to dotahnou az do konce, tak vznika investicni vyhoda pri investovani "sebe" do vlastniho podnikatelskeho zameru

    co se da ocekavat od statu? nejpravdepodobnejsi situace bude zvednuti hranice bice. cili postupne podle zavaznosti situace povinna stredni skola az povinna vysoka skola.

    tohle muzou treba staty s placenym skolstvim pouzit k odstraneni placeneho skolstvi.

    a kdo neveri, ze akreditovane skolstvi je zakladnim mechanismem vyroby modernich otrokou, at se podiva treba do USA.

    hlavnim argumentem k ospravedlneni existence odboru v USA je, ze diky nim si muzou jejich placene skolstvi dovolit rodiny i z nizsi stredni tridy.

    takze odbory delaji medvedi sluzbu. zvysuji zadluzenost modernich otroku, protoze moderni otrok je presne to co odbory potrebuji ke sve existenci, proto ho celi zhavi nazenou do placeneho skolstvi a do obvyklych zadluzeni

    ten algoritmus se da aplikovat na kterukoliv slozku statu. je materializovana jen v hlave a chovani stada.

    zakonik, statistiky, urady, kdo konzumuje vystup statistik a systemu, jak se chovaji ovce, kde je cukr a kde je bic a jak v cem nebo v kom je schovana regulace.

    nic vic neni potreba na nastoleni rovnovahy nez soucinnost vetsiho mnozstvi lidi, kteri si tohle dokazi uvedomit

    zakladni metoda opravy systemu je ucastnit se vzdelani normalne se ucit, ale domluvit se optimalne vsichni ve vsech rocnicich a odmitnout udelat zkousky a u zkousek vsichni do jednoho propadnout.

    staci se podivat jak stat musi ustupovat v pripade maturit z matematiky.

    proste tu statistiku, kterou stat pouziva jako vystup znehodnotit.