Hlavní navigace

Komiks: rebranding

13. 7. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Taky jste si toho všimli? Zatímco velké světové firmy hrají na tradici, u českých organizací a firem je trendy každé dva roky překopat kompletní vizuál, vyměnit barvy, logo a pokud možno to nové složit z divných závorek. My už jsme ale přišli na to, co za tímhle šílenstvím stojí. Někdy je to holt nutnost.

Komiks


Naše Tanga nemění logo, ale zadky

Objednejte své dámě tato krásná dámská tanga. Přitažlivé černé spodní prádlo pro dámy, na kterém tučňák Tux zanechal své stopy. Hodí se nejen v létě, ale právě o dovolené umožňují efektivnější opálení až o 63 % (ověřeno Ústavem pro rovnoměrné opálení).

Koupit v butiku Root.cz

Byl pro vás článek přínosný?