Hlavní navigace

Názor k článku Komponenta Session beans v JBoss od Tomas - Na co je vám analýza v šuplíku... fakt...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2008 19:09

    Tomas
    Na co je vám analýza v šuplíku... fakt ji prodáváte?... nebylo by lepší ji sdílet?... když by jiná firma pak udělala analýzu třeba lepší, protože by se poučila z chyb, které ve vaší objevila, nebylo by pěkné a pro zákazníka přínosné, že by jste jejich poznatky mohli implementovat vy?

    Kdyby jste nakrásno namítal, že je to vaše "konkurenční výhoda" tak
    1. v globálním světě jistě musíte uznat, že stejně konkurence již lepší analýzu dávno má, takže to taková konkurenční výhoda není.
    2. naopak by jste tu ukázal, že analýzy vaší firmy které již za konkurenční výhodu nepovažujete zveřejňujete, protože pro firmu již hodnotu nemají a firma aspoň ukáže podle čeho se řídila před pár lety, tedy že vaše firma je stále na špičce a že jste velmi kvalitně uspokojovali zákaznické požadavky.

    Vždyť i to, že vaše firma zveřejní aktuální analýzu stoupne renomé firmy, protože je vidět, že v ní jsou odborníci (už vidím, jak vaše konkurence vysvětluje svým zákazníkům, že používá vaše závěry ;))

    jestli namítnete, že právě komunita dělá všechno X krát, pak je to námitka lichá... komerční firmy podobné věci dělají v součtu minimálně X^2 krát.. ale neví se o tom, protože je to v šuplíku ;)

    PS: když shrnu svůj příspěvek, tak ač se krátkodobě může zdát, že zveřejnění analýzy má neblahý dopad na příjem firmy, v dlouhodobém hledisku právě její zveřejnění pomůže firmě zvýšit příjmy (větší důvěra zákazníků, větší renomé mezi odborníky, chyba v analýze se odhalí snaž než pokud analýzu tutláte(nižší náklady na chyby), perspektivně se otvírá spolupráce s dalšími firmami na pokračování analýz).