Kazdy, kdo chape co je produktivita prace vi, ze jedina moznost jak efektivne pracovat, je zakazat ve firme pouzivani office. Na jakemkoliv desktopu. Mail nema s office co do cineni a musi byt soucasti workflow systemu, aby mohlo vedeni kontrolovat, kdyz uz se mejluje, jestli je to vubec k necemu.
Nakupci take nema co psat ve wordu, na to ma primitivni aplikaci s 10 vzory pro korespondenci a dopisy si necha systemem vygenerovat - tento opet kontroluje, kdyz uz se psalo , tak proc se psalo a kdo bude (muset) v pripade odpovedi co delat.
Ale to by bylo pro management prilis komplikovane, totiz zamyslet se na organizaci prace na jednotlivych pracovistich - je jednodussi se dohadovat o tom, ktery z tech wordu ma lepsi fonty.
Samozrejme, ze z duvodu chyb minulosti musi v kazde firme stat nekde v koute windows s office, kde je potreba ty vystrelky resit a navic pokazde, kdyz nekdo na tomto pracovisti musi neco delat tak si pekne uvedomi, jak jsme Billovi vsechno sezrali i s navijakem.