Abych pravdu řekl, ani si moc pádů z vlastní sítě nepamatuji. Lokální SQL pro výrobu, prehistorický Exchange pro poštu, aktualizace přes vlastní WSUS server. V případě nouze nejvyšší stačilo přijít a cvaknout vypínačem. Po modernizaci Outlooku na Office365 (schránky na Office.com) spojení obden nefunguje (viz např. populární chyba https://community.spiceworks.com/topic/2025536-outlook-2016-365-keeps-asking-for-credentials?page=4), odezva SQL pro přestěhování do hostingu stoupla asi trojnásobně, záplaty z centrálního zdroje pravidelně přetěžují linku. Problémy řeší vzdálená podpora v řádu dní. A místo bouchnutí do vypínače můžeme tak akorát bouchnout do stolu.
P.S. Je zajímavé, jak je název cloud šikovně zvolen, pokud někde v Evropě zafouká, pohnou se nejen mraky, ale často i datové linky. Zatím přírodní cloud poskočí, ten digitální se zastaví.