Proc resis video a zvuk kdyz od toho jsou tam synchronizacni znacky? Jak delat splicing si precti na mpeg.org.
Proc resite odmazavani od prostredka kdyz muzu:
- strihat standartni strihaci soupiskou a pak z ni udelat novy sestrihany soubor. Mam dva soubory a zalohu puvodniho kdyby se neco popo... Strih se resi minimalne mezi dvema medii kvuli vykonu original a strih. U MPEG streamu stejne kvuli kompresi nemuzete strihat presne ale idealne na splice pointech.
- abych treba usetril misto muzu pouzit filesystem ktery deduplikuje na blocich a nebo soft ktery umi prolinkovavat obsahy souboru mezi sebou na urovni bloku. Kdyby to bylo naimplementovane v nejakem strihacim softu to by se to pracovalo. Hruby strih by byl tak velice rychly.
Zminil bych ze hromada softu ignoruje synchronizacni znacky a struktury a ani neumi spravne pracovat s vadnymi pakety transport streamu( pro softwarove sampony je s podivem ze tam jsou prirozene chyby ). Proto o nich a jejich vyznamu(stejne jako chyceni GOPu nebo okamziku pro splice) malokdo vi.