Hlavní navigace

Názor k článku Mýty o ekonomické podstatě Open Source (2) od Vaše jméno - Psal jsem, co bylo marketingovým záměrem X-Boxu, ne...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 25. 7. 2003 22:32

    Vaše jméno (neregistrovaný)

    Psal jsem, co bylo marketingovým záměrem X-Boxu, ne zda ho bylo dosaženo. Cílem X-Boxu jsou ostatně širší: prosadit spotřebitelské návyky spojené s placením za SW. Technologicky je to víceméně běžné PC - ani kvalitnější, ani horší, včetně vývodů pro resetování BIOSu. Ty tam samozřejmě vůbec nemusí být.

    Jinak co se týče reklamní kampaň, IBM v poslední době investovalo jen do propagace Linuxu miliardu. Na to, že si Linux může opatřit ve slušné kvalitě každý zdarma lze o tak ztrátovém projektu prohlásit to samé: IBM chce získat nový trh. A pokud to pro něj bude výhodné, tak jen pro sebe. Tak totiž neuvažuje jen MS nebo IBM či SUN - ale všechny firmy, které operují na globální úrovni.