Hlavní navigace

Názor k článku Na návštěvě v síťovém uzlu UPC, kde se potkávají koaxy, optika i bezdráty od Petr Neni - Nic ve zlym, ale davat u supportu kontakty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 5. 2018 10:38

    Petr Neni (neregistrovaný) ---.winemarket.cz

    Nic ve zlym, ale davat u supportu kontakty na jednotlive lidi je peklo na zemi. Krom toho, ze ten clovek muze kdykoliv odejit/byt odejden tak obcas maji dovolenou, jsou nemocni atd a SLA na jednoho random cloveka nemate jak garantovat. Tudiz se v naproste vetsine support organizaci pouziva 1 adresa pro komunikaci. Ty 2 dny jsou SLA jakou si platite, za prislusny balik penez Vam klidne budou garantovat 4h response time, nebo klidne i resolution time pokud chcete utracet hodne penez. Vetsina zakazniku vubec netusi co znamena garantovat jakykoliv cas, maji naivni predstavu ze tam proste nekdo vzdy sedi pro reseni zrovna jejich problemu.